Új hozzászólás Aktív témák
-
zsiga667
addikt
Mindenkivel előfordul.
Nézem az AniDB-t és mindenki kedvenc FTP-jét, és az FTP-n elvileg a 'Soldats Fansubs' release-e van, ami az AniDB szerint angol sub-os. De az AniDB-n találsz még jópár release-t, többnyire torrentekkel együtt.
Szerk.: Megnéztem jobban, és csak a Soldats meg egy ismeretlen release van angol subbal ami végig kész van.
[Szerkesztve] -
L3zl13
nagyúr
Az AS egy OVA. És így más OVA-khoz hasonlóan nincs befejezve a történet.
Ha érdekel a történet folyatatása olvasd el mangában.
Egyébként nekem az egyik kedvenc befejezésem az AS OVA-é... Annak ellenére, hogy a főhős szerelme meghal, és a főhős öngyilkos lesz, mégis reményt keltő...
[Szerkesztve]Aki hülye, haljon meg!
-
Móci
addikt
válasz zsiga667 #1305 üzenetére
Ők állítólag csinálják folyamatosan, most éppen a 14.-nél tartanak...
Remélem befejezik, bár a fordításon ez sem segít...
Max az első 10 rész feliratát tudom majd megszerezni, de az kevés....
Kaleido Star-t ismeri vki? Vélemény?
[Szerkesztve]"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
zsiga667
addikt
-
bozont
veterán
Az kár,na mind1,végül is megvan a manga is csak anime-t jobban szeretek nézni.De az tényleg nem a befejezés,lehet h ez csak egy kis kedvcsináló Ha nincs más akkor elolvasom a mangát mer nagyon teccik a story.
Ha már így szóbaesett a Star Ocean EX is elég király,ez is befejezetlennek tűnt,mondjuk ebből létezik vmi másik anime is,egyszer láttam róla képet,csak már nem emlékszem mi volt a címe.
Most néztem meg az Aquarian Age-t,ez sem volt rossz,bár nem is ájultam el tőle.Viszont magyar feliratot sajnos nem találtam hozzá,nem tud véleltlenül vki egy helyet ahonnan be lehetne szerezni?Egy-két dolog még homályos maradt.
Meg gondoltam megnézem a moviet is belőle,de van egy olyan gondom h kép az nincs csak fekete háttér.Már minden lejátszót próbáltam,de még az mplayer sem játsza le Az gondolom h ez vmi codec hiba lehet,de milyen kell hozzá? -
bozont
veterán
Na utána néztem ennek a SOlue Sphere-nek,eddig csak játékot meg ,mangát találtam ilyen cím alatt.Remélem van belőle anime is
-
L3zl13
nagyúr
Már írtam korábban, hogy a Star Ocean EX a Star Ocean 2nd Story című PSX játék alapján készült, és az animenek kb a játék történetének felénél van vége. (Asszem pont itt kell betenni a 2-es CD-t. )
A Star Ocean (1) asszem NES játék volt. És ha jól tudom Claude (Crowd) apjáról szólt, arról a kalandról amivel olyan híressé vált.
Szóval kapcsolódik a két játék története, de nem közvetlen folytatása egyik a másiknak. Ez alapján arra tippelnék, hogy a 3. rész is viszonylag független.Aki hülye, haljon meg!
-
bozont
veterán
Én is azért figyeltem fel erre az animéra mert olvastam a játékról,bár én is csak most jöttem rá h a 2.részt dolgozza fel hogy a Blue Sphere után kutakodtam(réménykedve h ez a folytatás).Kár hogy csak,a feléig dolgozza fel,így kénytelen vagyok végignyomni a gámát is ,amúgy is elég szimpatikus volt,meg jókat is hallani róla.Vagy lehet h mangában létezik az egész történet,jó lenne.
-
L3zl13
nagyúr
Manga létezik. De az anime alapján készült szvsz. (Mindenképp később mint a játék.)
Csak az első kb 10-20 fejezetet olvastam (Itt tartottak az angol fordításban akkor.), ezért nem tudom végig viszi-e a sztory-t. Mindenesetre, nem egy olyan nagy alkotás. (Szóról szóra koppintja az Animet.) A játék és az anime pedig nagyon közel van egymáshoz, bár ugye a játékban a választási lehetőségek révén el lehet térni az Anime történetétől.
Mikor én játszottam, eléggé az anime történetmenetéhez tartottam magam. Holott a játék szempontjából pl sokkal jobb lett volna Ashton helyett Opera-t megszerezni a csapatba...
Tales of Destiny manga vs Tales of Destiny 2 játék dettó ugyanígy van. És ehhez is van egy OVA, a Tales of Eternia, ami egy melléktörténet, ami nincs benne a játékban, de illeszkedik a történetbe.Aki hülye, haljon meg!
-
Móci
addikt
Star Ocean fan day lesz, ha kijön a sorozat mkv-ban!! De várom már!!!
Lehet h tőlük kérem el a feliratot, s azt fordítom le inkább... Köszi a hasznos tippeket!"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
bozont
veterán
Na akkor legyen egy kis új téma ,néztem a Gundam-eket de vagy 15 sorozat v movie létezik.Szóval van valami sorrend köztük vagy nem kapcsolódnak egymáshoz?
[Szerkesztve] -
hcstuning
tag
De jó, hogy ilyen totyik is van, mondjuk, gondoltam, hogy nem egyedül vagyok anime kedvelő, de most veszem észre
Nemsoká meglesz a Speed Grapher, utánaolvasgattam külföldi fórumokon, azt mondjá nagyon jó, kiváncsi vagyok majd rá.
hcs-=Joey=-
-
Overmind
aktív tag
Üdv all!
Had ajánljak pár anime-t, bár legtöbbjük már biztos elhangzott.
Filmek: mondhatni alapművek:
Akira: ütős sztori. Közeli jövőben játszódik. Maga a film a 80-as években készült, ami látszik a grafikán, de ez ne riasszon el senkit, érdemes megnézni.
Ninja Scroll: Szintén nem mai darab. Egyedi stílusa van, de ez még a legtöbb embernek emészthető. A sorozat sokkal „betegesebb”. Én azért azt is imádom.
Vampire Hunter D: Bloodlost: Aki a vámpírokat szereti, az rossz ember nem lehet , és annak kötelező.
Final Fantasy – Advent Children: ha másért nem, hát a grafikáért biztosan kötelező. Előtte érdemes végigjátszani a FFVII-et.
Sorozatok:
Aki szereti komolyabbakat:
Berserk: kihagyhatatlan. Örök kedvenc. Nagyon epikus, nagyon hangulatos. Talán még a Lodoss War-nal is epikusabb, ami szintén ilyen középkori világban játszódik.
Noir: (...A name of fate that has been designated since the past. Two maidens who reign over death. The Black hand belongs to that of the Green. May trangulitity be forever protected.)
+ 1 szavazat rá. Írták már, hogy miről szól. A zenéje is nagyon jó, átlagon felüli. Egyetlen hibájaként csak a sok visszaemlékezést tudnám felhozni, de az is igaz, hogy biztos nem úgy tervezték, hogy 2 nap alatt nézi meg valaki a 26 részt.
Escaflowne: meseszép fantasy, nagy kedvenc.
Hellsing: ez nem túl komolykodós, olyan igazi pörgős, vámpíros anime.
Gungrave: maffiás. De annál sokkal több.
Bleach: folyamatban van még, de nem hiszem, hogy elrontanák. Jó történet, profi kivitelezés, eltalált karakterek, szellemek, rengeteg igényes harcjelenet kardokkal, ... mi kell még? – Újabb és újabb részek.
Tenjou Tenge: könnyedebb „fight”-os. A kivitelezés tökéletes. A nők... hmm... minden női karakter kivitelezése is tökéletes.
Samurai Champloo: valahol asszem azt olvastam, hogy na ilyen egy hip-hop anime. A hip-hop-ot nem szeretem, de ezt annál inkább. Nem nagyon hallottam még olyat, hogy valakinek nem tetszett.
Kenshin (asszem másik nevén Samurai X) : 1800... (valamennyiben) forradalom után játszódik Japánban, a legendás mészáros szelíd zarándok lesz, és elhatározza, hogy nem öl többet. No de unatkozni sem fog, és az első pár részt leszámítva a néző sem.
Elfen Lied: brutális, mind véresen, mind pszichológiailag. Sokak szerint hatásvadász, de én nagyon szerettem. Talán pont olyan passzban néztem meg, hogy bejött.
Raxephon: mechás, UFO-s, emészthetőbb, mint az NGE, és valahogy olyan különleges szálak fűznek hozzá, bár nem a kedvencem.
+1 szavazat a Trigun-ra, azt már láttam, hogy ajánlották páran. Vash rulz. Ebben van komolyság is, de poén is bőven.
Naruto is poénos, de komoly történeti szála van. Profi munka, tanonc shinobi ninjákról szól, szal amolyan fantasy-s harcok vannak benne, mindenkinek van valami spéci skillje. A százakárhanyadik részig nagyon-nagyon jó. Még nem fejezték be, csak most sajna nem halad a fő szál még pár hónapig. A kitöltő részek nem fényesek, de majd folytatják, és remélhetőleg visszatér a régi kerékvágásba.
Humor:
School rumble: úgy emlékszem lassan indult be, de utána ... fetrengős, röhögésben meghalós szokásos suli, szerelmek, hülyeségek, ... sorozat.
Ranma1/2: nagyon jó kikapcsolódás. Szigorúan azoknak, akik nem érzékenyek a grafikára. Annyit röhögtem rajta, hogy ezen teljesen el tudok siklani már vagy 100 rész óta. Alaptörténet: szinte mindenki „harcművész” a sorozatban. A problémák általában abból fakadnak, hogy főhős ill. apja egy rosszul elsült edzés következtében hideg vízben lánnyá ill. pandává változnak, forró vízben vissza. Ehhez jön hozzá egy nem kívánt eljegyzés a szülők által, millió és egy egyéb menyasszony, akik lerohanják szegényt, egy perverz bugyitolvaj mester, ... és ami marhaságot ki lehet hozni helyzetkomikumokból az minden.
FLCL (Fooly Cooly) : Iszonyatosan nagy marhaság. Többek szerint beszívva készíthették, mert józanul nehéz lenne összehozni. Többszöri nekifutásra tudtam végignézni az első részt, de rászántam magam, és megérte. Egyik nagy kedvencem lett.
FMP (Full Metal Panic) + Second Raid + Fumoffu: mechás akció-vígjáték. A Fumoffu az már csak vígjáték, és asszem ezt is ajánlották már. Fetrengős nagyon. A konfliktusokat az okozza, hogy egy született katona srác, hogyan tud (azaz nem tud) beilleszkedni a civil világba a testőr missziója közben. Folyton résen van, mindenkit terroristának néz, aminek persze sosincs jó vége.
Chobits: kawaii!!! Egyik legaranyosabb anime.
Remélem vki hasznát veszi, hogy unatkoztam. -
bozont
veterán
-
zsiga667
addikt
válasz Overmind #1327 üzenetére
Előszöris gratula, sokmindenhez kaptam kedvet a leírásaid alapján.
Gondoltam én is írok pár sort az utóbbi 1-2 hónap ''terméséről'', remélem hasznos lesz.
Angel Sanctuary : Véres, angyalos-démonos dráma érdekes fordulattal (az angyalok a rosszfiúk). Nézhető, de láttam jobbat is, ráadásul nincs befejezve, nagyon a levegőben lóg a vége. Emellett a „szerelmes vagyok a saját testvérembe” című tipikus japán perverziótól hányógörcsöt kapok… 6,9/10.
Appleseed (2004): Gyönyörű 3D-s CGI hátterek, igényesen megrajzolt 2D-s karakterekkel, de valahogy nincs meg az összhang a háttér és a szereplők közt, engem zavart egy kicsit. A történet átlagon felüli világmegváltós sci-fi, bár nem egy örök klasszikus. Nekem tetszett, mindenképp ajánlom. 8/10.
Bastard: Az Angel Sanctuaryhoz hasonlóan szintén félbemaradt, de ennél kevésbé zavaró, lezártabbnak tűnik. Igazi fantasy, varázslatok, szörnyek, a szokásos jók vs. gonoszok harca, kis szerelmi szállal és néhány jó poénnal. A rockzene kedvelőinek különösen ajánlott, tele van hülyébbnél hülyébb utalásokkal (varázslatok, szereplők, városok nevei). 7,5/10.
Elfen Lied: Ami másoknak az NGE, az nekem az Elfen Lied. Több benne a vér és a megcsonkított hulla mint egy Cannibal Corpse CD-borítón, de ez csak a körítés, valójában egy nagyon mélyértelmű, véresen komoly dráma. Néhány jelenetnél eléggé elkapott a hányinger, saját magamtól és az emberiségtől… A hatását csak a kedvenc élőszereplős filmemhez, Francis Ford Coppola Apokalipszis Most [L] http://imdb.com/title/tt0078788/[/L] című alkotásához tudnám hasonlítani, aki látta az tudja miről beszélek, aki nem az nézze meg, minél hamarabb.
De mindezek mellett egyben egy kellemes kis történet barátságról, szerelemről, tele jobbnál jobb poénokkal, csodálatos OST-vel. Valahogy az egész sorozat is ugyanolyan kétarcú mint a főszereplő, de többet nem mondok, nézzétek. 10/10
p.s.: Pár jótanács: 1. Ne egyszerre nézd. 2. Mielőtt nézed, figyelmeztesd a csalódot/barátnőt/stb. hogy ne szóljanak hozzád utána pár órán át… 3. Komolytalan hülyegyerekeknek nem ajánlott, mert fel sem fogják miről szól.
Full Metal Panic! : Nagy kedvencem (ezért kicsit talán elfogult voltam a pontozásnál), sírvaröhögős mecha akcióvígjáték. Gyönyörű animáció, tökéletes rajz, hatalmas poénok, izgalmas harcok, egész jól kidolgozott karakterek, kellemes zene, mi kell még? Jó történet… Az egyetlen hiányossága a közepes story, ami egész jól indul, csak a végére kicsit ellaposodik. (Illetve a mecha részben érzek egy kis Evangelion koppintást, de még bőven elfogadható). 9/10.
Full Metal Panic? Fumoffu : A FMP második sorozata. A történetet nem viszi tovább, a mecha/akció részek is jórészt hiányoznak belőle, csak épp annyi maradt amennyi az alapötlet (elitkatona az egyszerű gimnáziumban) miatt szükséges. Viszont amennyit veszítünk így azt kamatostul kapjuk vissza poénhegyek formájában. Mindenkinek ajánlom, szerintem a tökéletes anime-vígjáték. Az utolsó rész legvége akkorát üt hogy fél órán át nem bírtam felkelni a földről a röhögéstől. 10/10. Akinek kell angol szinkronnal az keressen meg priviben.
Full Metal Panic! - The Second Raid: A harmadik sorozat, ott folytatódik ahol az elsőnek vége. A történet kezd alakulni, bár még mindig nem tökéletes, az akció jó, csak sajnos a poénok eléggé visszaszorulnak, így tulajdonképpen a lényegét veszíti el. Azért szerettem. 8/10
Ghost in the Shell: A sci-fi anime örök klasszikusa, nincs mit mondanom róla, ha szereted a műfajt, nézd meg. Ha nem szereted, majd ettől megjön hozzá a kedved. A zenéje viszont szerintem borzalmas, ezért kapja a fél „hibapontot”. 9,5/10
Green Green : Romantikus vígjáték a szokásos középiskolás háremes storyval (bár nem teljesen standard, kevés a csaj és a főszereplő se annyira lúzer mint ami megszokott), és ecchi minden mennyiségben. Néha már zavaróan perverzek a srácok, de alapvetően nagyon vicces, olyan mint egy amerikai tinivígjáték (Amerikai Pite és társai) csak 10x annyi a szexuális utalás, és „kicsit” több a meztelen csaj. A befejező OVA (Thirteen Erolutions) szerintem nagyon gyenge, gyakorlatilag 25 perc softcore hentai, ami a történet milyenségén és a humor mennyiségén is meglátszik, nem csak a (cenzúrázott) szexjeleneteken. A TV-sorozat 8/10, a befejező OVA 5/10.
Her and Her Cat : Ötperces kis művészfilm. Érdekes, de engem nem fogott meg, mint a művészfilmek általában, ezért nem is adok rá pontot, nézze meg mindenki, azt a pár percet megéri.
Love Hina: Szintén klasszikus, a romantikus vígjátékok egyik legjobbja. Érdekes szereplőkkel, brazil szappanoperákat megszégyenítően fordulatos szerelmi szállal, jó poénokkal. A zenéje viszont az őrületbe kerget. 9,5/10
Love Hina Christmas&Spring Special : Két hosszabb OVA a történet folytatásával, a sorozattal megegyező minőségben, a sorozattal megegyező pontszámmal. 9,5/10
Love Hina Again : Három rövidebb OVA, mégtovább folytatva a történetet féligmeddig le is zárva azt (az igazi befejezés csak manga formában készült el), bár itt már kicsit csökken a színvonal, de még mindig nagyon élvezetes. 8,5/10
Maburaho : Romantikus vígjáték, a megszokott felállásban (1 lúzer srác, négy gyönyörű lány, középiskola, stb.) kis csavarral. Varázslatok, poénok, cuki romantikus történet, fülbemászó rock soundtrack, szerintem nagyon jó. Egy szóban összefoglalva: かわいい 9/10. Akinek kell angol szinkronnal az keressen meg priviben.
Oh! My Goddess OVA : Ismét egy varázslós romantikus hülyeség, ezúttal a 90-es évek közepéből. Ugyan vannak kisebb grafikai hiányosságai, de a történet mindenért kárpótol. Az egyik örök kedvencem, ami a pontszámon is meglátszik. 9,5/10
Oh! My Goddess Movie : Az előző folytatása, kicsit rövid és annyira nem is jó, de rajongóknak kötelező darab. (Persze mindenki másnak is ajánlott.) 8/10
Oh! My Goddess TV : Az eredeti, ötrészes OVA remake-je, ugyanaz csak felfrissített grafikával és sok újdonsággal (mivel ez 5*30 perc helyett 25*24 perc.). Szintén nagyon jó, bár valahogy az eredeti engem jobban megfogott, de megmagyarázni nem tudnám hogy miért. 9/10
Onegai Teacher : Talán a legjobb a romantikus vígjátékok között. Nem is tudom mit írjak róla. Tökéletes. 10/10
Onegai Twins : Az előző „folytatása”, igaz a történet más, újak a főszereplők, csak a helyszín ugyanaz, az első sorozat főszereplői pedig már csak mellékszereplőkként jelennek meg. Majdnem olyan jó mint az első, ajánlom mindenkinek. 9/10 Angol szinkron ügyében szintén tudok segíteni…
[Szerkesztve] -
bozont
veterán
válasz zsiga667 #1330 üzenetére
Hát,előtted is meghajlok Nekem biztos nem lenne erőm ennyit írni
Az Angel Sanctuaryval kapcsolatban csak annyit(bár ez relatív,embere válogatja) hogy engem nagyon megfogott,a történet,a hangulat,a zene,minden nagyon ott van.Sőt,sztem az a testvérszerelem is nagyon beleillika dologba,mitöbb elég sok mondanivalót hordoz magában, ez az egyik legfontosabb elem a történetben,legalábbis számomra.Mondjuk azt tényleg sajnálom h befejezetlen a történet,bár hallottam olyat is h készülőben van a folytatása,de nem tom ez mennyire igaz.Marad a manga -
bandiras2
senior tag
-
zsiga667
addikt
Köszi mindkettőtöknek. Az első kettőt megírtam itt a PH-n, aztán rájöttem hogy hosszú lesz (belenéztem az anime könyvtáramba... illetve partíciómba... ) és egy gyors Ctrl+C/Ctrl+V után folytattam Word-ben. Közben ebédeltem, belepillanottam 1-2 részbe, jól elvoltam. Mondjuk a végén már nehéz volt valami újat is írni, de azért igyekeztem.
Az Angel Sanctuary még nagyon friss élmény (tegnap este néztem), ráadásul valaki elköpte a végét itt tegnap délután... Majd visszatérek rá 1-2 hónap múlva, lehet addigra megváltozik a véleményem. Ha valakinek van valami beszerzési forrása a mangához az megdobhatna egy privivel vagy emaillel...
Szerk.: Most jut eszembe, ki tudja hogy az aláírásom honnan van?
Szerk#2: Elfelejtettem írni hogy az Appleseed 2004-hez is van angol szinkronos forrásom ha esetleg érdekel valakit.
[Szerkesztve] -
The DJ
addikt
Az NGE után könnyebb vizekre evezek és úgy döntöttem megnézem az Onegai Teachert.
Jól döntöttem?
Mod: Mod
[Szerkesztve]https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
bandiras2
senior tag
Kiváló döntés, nagyon lol, aranyos anime. Ezzel lettem megfertőzve anno...
egyébként az hogy több formátum van, ne zavarjon, attól a részek ugyanazok. A több formátum általában a szinkronos(angol) és a feliratos verziót különíti el, vagy más oka van.
[Szerkesztve]A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
L3zl13
nagyúr
válasz zsiga667 #1333 üzenetére
''ráadásul valaki elköpte a végét itt tegnap délután...''
Ehhh...
Manga torrentről leszedhető pár helyen. Én még licencelés előtt az Omangától szedtem, de azóta onnan levették.
Elfen Lied: Sok helyről hallottam már róla hasonló véleményt. Épp ezért kicsit ''félek tőle''. Érdekel, ugyanakkor nagyon ki tudok borulni az ilyenektől...
Inkább megvárom, míg épp megfeleő hangulatban vagyok.
Shingetsutan Tsukihime-t láttad esetleg? Még nem láttam, hogy valaki itt ajánlotta volna, de nekem eléggé bejött.
Ajánlásokkal kapcsolatban: Minenkinek ajánlom ezt az oldalt. [link] Aztán szépen végigmenni az összesen.Aki hülye, haljon meg!
-
-
L3zl13
nagyúr
Jah, egyébként megnéztem minap a Vándorló palotát (Howl's moving Castle). Szvsz nagyon jó volt.
Anime movie-ban talán Miyazaki filmjei az egyetlenek amelyek eddig bejöttek. Mondjuk a többi amit láttam szinte kivétel nélkül valami kiegészítés volt valamelyik sorozathoz...
Miyazakitól szokatlan módon a főhős ezúttal nem egy kislány. Persze megvoltak azok a jellegzetességek, amelyek miatt Japán Disneynek hívják Miyazakit. Néhol épp csak az hiányzott, hogy valamelyik szereplő dalra fakadjon.Aki hülye, haljon meg!
-
zsiga667
addikt
Ehh, mi?
Akkor utánanézek torrenten, thx.
Az Elfen Lied nagyon durva, de érdemes mindenképp megnézni. Én se nagyon bírom az ilyeneket igazán, de valamiért szeretem. Végülis vannak benne vidám, megható részek is. Aztán jön valami olyan amitől padlót fogsz egy napra...
A Tsukihime-t épp tegnap vettem fel a megnézendő filmek listájába, nekem szimpatikusnak tűnik az alapján amiket olvastam róla. -
bandiras2
senior tag
válasz zsiga667 #1339 üzenetére
Én a 3. rész elején dőltem ki, amikor a prof kijön a szobából...azóta nem merem elővenni.
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
zsiga667
addikt
Én a napokban tervezem begyűjteni a Miyazaki-fertőzésemet, bár ha a seederek is úgy akarják akkor mire végzek az Akirával (valahol a felénél vagyok csak kajaszünet van éppen) addigra lent lesz a Laputa - Castle in the Sky, a Nausicaa meg a Chihiro pedig szintén napokon belül várható. A vándorló palotára is kíváncsi vagyok, csak tüdőgyulladással inkább most nem megyek moziba, örülök ha a vizsgáimra el tudok majd menni.
-
Sir Pocok
őstag
Miyazaki filmjei közöl még ezt a kettőt ajánlanám a figyelmetekben:
My Neighbor Totoro
Grave Of The Fireflies
Mindkettő nagyon jó, lessétek meg!
Én egyébként nagyon mákos vagyok mert kint megsikerült venni egy Miyazaki DVD csomagot. Nagyon jó vétel volt.
Nem Miyazaki, de szerintem a Gőzfiú is nagyon jó.Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
bozont
veterán
Hát sztem erre nem lehet felkészülni.Olyan megdöbbentő dolgok vannak benne h csak én is lestem ki a fejemből.Nem megijeszteni akarlak,annyira azér nem vészes,de eléggé elgondolkódtató,nyíltan mutatja be a dolgokat.Az biztos h mély nyomokat hagyott bennem, nagy hatást gyakorolt rám.Annyira beleéltem magam,hogy a végén a sírás kerülgetett,pedig az nagy szó,nem vagyok az a fajta aki egykönynen sírva fakad,de ezek a japánok tudnak vmit.
Hasonlóan nagy hatást gyakorolt rám az Ayashi no Ceres(ez azér sokkal lájtosabb,de hasonló befordító stílusú) és az Angel Sanctuary(csak kár h befejezetlen ).
Na,hát remélem nem szegtem kedvedet de ezt muszály volt leírni.Nálam benne van a top10-ben. -
Móci
addikt
Nyuu!!
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Ha valaki megszerezte A vándorló palotát, kérve kérem passzolja át nekem. Olyan tré a mozi, hogy megfeledkezett a vetítésérôl , pedig teljesen rákattantam a szôke mágusra.
Egy kis romantika néha nagy segítség a nehéz pillanatokban.
Szépen gazdagodik a gyjteményem.
Egyébként ki nyomta még végig a FullMetal Alchemistet? Két fôrôl tudok.
Mondom, totál kész voltam a 47. rész végén két percre. Rég éreztem a halál végtelenségét ennyire gyomorszájba markolóan...A tudás az egyetlen érték, ami a használat során nem fogy el, hanem még gyarapszik is.
-
Overmind
aktív tag
Először is köszönöm az elismerést.
A Tsukihime-t pedig én is ajánlom. Hogy emlékezzek rá milyen hatással volt rám, meghagytam a winyómon egy jelenetet, amit túl durvának tartottak és kivágták végül a sorozatból.
Új hozzászólás Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!