Új hozzászólás Aktív témák
-
zsiga667
addikt
válasz LucifeI2 #887 üzenetére
TV-ben: Bővebben: link
-
zsiga667
addikt
válasz bandiras2 #894 üzenetére
Mivan?
Csak belinkeltem egy olyan oldalt, aminek a fórumán nagy eséllyel kap választ a kérdéseire, meg sem említettem a z f*p rövidítést...
Szerk.: Szóval amíg nem teszek semmi olyat ami ütközne az alapelvekbe, addig légyszíves ne mondd meg hogy mit linkelhetek be és mit nem. Tisztelettel kérném ugyanezt a moderátoroktól is...
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
Remélem még nem volt:
Bővebben: link -
zsiga667
addikt
A NERV pólóból nekem is jöhet egy.
-
zsiga667
addikt
válasz Agostino #1063 üzenetére
Evangelionhoz is van magyar felirat, bár én az angollal néztem.
Ha már úgyis megemlítettem, valaki magyarázza már el hogy miért jó az End of EVA? Mert szerintem egy rakás szar, meg se közelíti a sorozat színvonalát, két óra tömény vérfürdő... És hogy durva, meg megrázó, stb.? Hát aki szerint ez durva, az nézze meg Coppola-tól az ''Apokalipszis most'' ([link]) című filmet. Na az kemény... -
zsiga667
addikt
A Neon Genesis Evangelion sorozat lezárómozija.
-
zsiga667
addikt
válasz Agostino #1075 üzenetére
Borongós hentelős ''robotos'' vérfürdős jótörténetes, szerintem. Csak a lezárómozi volt számomra csalódás. Arra figyelj oda hogy elég nehezen érthető a story, ez nem az a sorozat amit csak úgy könnyed esti kikapcsolódásként lehet nézni. Több olyan rész volt amit kétszer néztem meg, pedig elég jól értek angolul...
-
zsiga667
addikt
válasz Agostino #1092 üzenetére
A sorozat 24 rész plusz 2 befejező rész (25-26). A 21-24-ből van rendezői változat is, szerintem jobb mint az eredeti, bár én megnéztem az eredetit is, a biztonság kedvéért. Aztán a Death&Rebirth nevű lezárómozi (tuladjonképpen a sorozat rövid összefoglalója, pár új információval) és az End of Evangelion, ami a 25-26. részek helyett készült, alternatív befejezés.
A beszerzésről meg majd mindjárt küldök privit. -
zsiga667
addikt
-
zsiga667
addikt
Engem az utolsó 4-5 rész ütött ki igazán, az EOE nálam nem tett hozzá sokat a feelinghez, de majd meglátod. Kíváncsi vagyok (leszek) a véleményedre, eddig úgy néz ki hogy én vagyok itt az egyetlen akinek nem jött be az EOE.
Ha már úgyis itt vagyok, nincs meg valakinek véletlenül a 'Full Metal Panic? Fumoffu' angol szinkronnal? Megnéztem a japánnal, de igazából az angol jobb lenne, mert azt értem felirat nélkül is.
Erről jut eszembe, valaki nem tud valami jó (és relatíve olcsó) japán nyelviskolát Pesten? -
zsiga667
addikt
-
zsiga667
addikt
Tegnap este elkezdtem nézni az Elfen Lied-et. Most végeztem.
Asszem megyek és megölök pár embert.
Ez iszonyatosan beteg, vazz, de nagyon jó, ajánlom mindenkinek aki bírja idegekkel (és gyomorral, bár engem egyáltalán nem zavar a vér).Szerencsére van benne pár nagyon nagy poén (szintén a betegebb kategóriából...) és egy kis romantikus szál is, mert egyébként tényleg nem lehetne végignézni, hihetetlenül kemény a történet...
Eddig életemben négyszer sírtam, abból egy ma volt... -
zsiga667
addikt
Mindenkivel előfordul.
Nézem az AniDB-t és mindenki kedvenc FTP-jét, és az FTP-n elvileg a 'Soldats Fansubs' release-e van, ami az AniDB szerint angol sub-os. De az AniDB-n találsz még jópár release-t, többnyire torrentekkel együtt.
Szerk.: Megnéztem jobban, és csak a Soldats meg egy ismeretlen release van angol subbal ami végig kész van.
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
-
zsiga667
addikt
válasz Overmind #1327 üzenetére
Előszöris gratula, sokmindenhez kaptam kedvet a leírásaid alapján.
Gondoltam én is írok pár sort az utóbbi 1-2 hónap ''terméséről'', remélem hasznos lesz.
Angel Sanctuary : Véres, angyalos-démonos dráma érdekes fordulattal (az angyalok a rosszfiúk). Nézhető, de láttam jobbat is, ráadásul nincs befejezve, nagyon a levegőben lóg a vége. Emellett a „szerelmes vagyok a saját testvérembe” című tipikus japán perverziótól hányógörcsöt kapok… 6,9/10.
Appleseed (2004): Gyönyörű 3D-s CGI hátterek, igényesen megrajzolt 2D-s karakterekkel, de valahogy nincs meg az összhang a háttér és a szereplők közt, engem zavart egy kicsit. A történet átlagon felüli világmegváltós sci-fi, bár nem egy örök klasszikus. Nekem tetszett, mindenképp ajánlom. 8/10.
Bastard: Az Angel Sanctuaryhoz hasonlóan szintén félbemaradt, de ennél kevésbé zavaró, lezártabbnak tűnik. Igazi fantasy, varázslatok, szörnyek, a szokásos jók vs. gonoszok harca, kis szerelmi szállal és néhány jó poénnal. A rockzene kedvelőinek különösen ajánlott, tele van hülyébbnél hülyébb utalásokkal (varázslatok, szereplők, városok nevei). 7,5/10.
Elfen Lied: Ami másoknak az NGE, az nekem az Elfen Lied. Több benne a vér és a megcsonkított hulla mint egy Cannibal Corpse CD-borítón, de ez csak a körítés, valójában egy nagyon mélyértelmű, véresen komoly dráma. Néhány jelenetnél eléggé elkapott a hányinger, saját magamtól és az emberiségtől… A hatását csak a kedvenc élőszereplős filmemhez, Francis Ford Coppola Apokalipszis Most [L] http://imdb.com/title/tt0078788/[/L] című alkotásához tudnám hasonlítani, aki látta az tudja miről beszélek, aki nem az nézze meg, minél hamarabb.
De mindezek mellett egyben egy kellemes kis történet barátságról, szerelemről, tele jobbnál jobb poénokkal, csodálatos OST-vel. Valahogy az egész sorozat is ugyanolyan kétarcú mint a főszereplő, de többet nem mondok, nézzétek. 10/10
p.s.: Pár jótanács: 1. Ne egyszerre nézd. 2. Mielőtt nézed, figyelmeztesd a csalódot/barátnőt/stb. hogy ne szóljanak hozzád utána pár órán át… 3. Komolytalan hülyegyerekeknek nem ajánlott, mert fel sem fogják miről szól.
Full Metal Panic! : Nagy kedvencem (ezért kicsit talán elfogult voltam a pontozásnál), sírvaröhögős mecha akcióvígjáték. Gyönyörű animáció, tökéletes rajz, hatalmas poénok, izgalmas harcok, egész jól kidolgozott karakterek, kellemes zene, mi kell még? Jó történet… Az egyetlen hiányossága a közepes story, ami egész jól indul, csak a végére kicsit ellaposodik. (Illetve a mecha részben érzek egy kis Evangelion koppintást, de még bőven elfogadható). 9/10.
Full Metal Panic? Fumoffu : A FMP második sorozata. A történetet nem viszi tovább, a mecha/akció részek is jórészt hiányoznak belőle, csak épp annyi maradt amennyi az alapötlet (elitkatona az egyszerű gimnáziumban) miatt szükséges. Viszont amennyit veszítünk így azt kamatostul kapjuk vissza poénhegyek formájában. Mindenkinek ajánlom, szerintem a tökéletes anime-vígjáték. Az utolsó rész legvége akkorát üt hogy fél órán át nem bírtam felkelni a földről a röhögéstől. 10/10. Akinek kell angol szinkronnal az keressen meg priviben.
Full Metal Panic! - The Second Raid: A harmadik sorozat, ott folytatódik ahol az elsőnek vége. A történet kezd alakulni, bár még mindig nem tökéletes, az akció jó, csak sajnos a poénok eléggé visszaszorulnak, így tulajdonképpen a lényegét veszíti el. Azért szerettem. 8/10
Ghost in the Shell: A sci-fi anime örök klasszikusa, nincs mit mondanom róla, ha szereted a műfajt, nézd meg. Ha nem szereted, majd ettől megjön hozzá a kedved. A zenéje viszont szerintem borzalmas, ezért kapja a fél „hibapontot”. 9,5/10
Green Green : Romantikus vígjáték a szokásos középiskolás háremes storyval (bár nem teljesen standard, kevés a csaj és a főszereplő se annyira lúzer mint ami megszokott), és ecchi minden mennyiségben. Néha már zavaróan perverzek a srácok, de alapvetően nagyon vicces, olyan mint egy amerikai tinivígjáték (Amerikai Pite és társai) csak 10x annyi a szexuális utalás, és „kicsit” több a meztelen csaj. A befejező OVA (Thirteen Erolutions) szerintem nagyon gyenge, gyakorlatilag 25 perc softcore hentai, ami a történet milyenségén és a humor mennyiségén is meglátszik, nem csak a (cenzúrázott) szexjeleneteken. A TV-sorozat 8/10, a befejező OVA 5/10.
Her and Her Cat : Ötperces kis művészfilm. Érdekes, de engem nem fogott meg, mint a művészfilmek általában, ezért nem is adok rá pontot, nézze meg mindenki, azt a pár percet megéri.
Love Hina: Szintén klasszikus, a romantikus vígjátékok egyik legjobbja. Érdekes szereplőkkel, brazil szappanoperákat megszégyenítően fordulatos szerelmi szállal, jó poénokkal. A zenéje viszont az őrületbe kerget. 9,5/10
Love Hina Christmas&Spring Special : Két hosszabb OVA a történet folytatásával, a sorozattal megegyező minőségben, a sorozattal megegyező pontszámmal. 9,5/10
Love Hina Again : Három rövidebb OVA, mégtovább folytatva a történetet féligmeddig le is zárva azt (az igazi befejezés csak manga formában készült el), bár itt már kicsit csökken a színvonal, de még mindig nagyon élvezetes. 8,5/10
Maburaho : Romantikus vígjáték, a megszokott felállásban (1 lúzer srác, négy gyönyörű lány, középiskola, stb.) kis csavarral. Varázslatok, poénok, cuki romantikus történet, fülbemászó rock soundtrack, szerintem nagyon jó. Egy szóban összefoglalva: かわいい 9/10. Akinek kell angol szinkronnal az keressen meg priviben.
Oh! My Goddess OVA : Ismét egy varázslós romantikus hülyeség, ezúttal a 90-es évek közepéből. Ugyan vannak kisebb grafikai hiányosságai, de a történet mindenért kárpótol. Az egyik örök kedvencem, ami a pontszámon is meglátszik. 9,5/10
Oh! My Goddess Movie : Az előző folytatása, kicsit rövid és annyira nem is jó, de rajongóknak kötelező darab. (Persze mindenki másnak is ajánlott.) 8/10
Oh! My Goddess TV : Az eredeti, ötrészes OVA remake-je, ugyanaz csak felfrissített grafikával és sok újdonsággal (mivel ez 5*30 perc helyett 25*24 perc.). Szintén nagyon jó, bár valahogy az eredeti engem jobban megfogott, de megmagyarázni nem tudnám hogy miért. 9/10
Onegai Teacher : Talán a legjobb a romantikus vígjátékok között. Nem is tudom mit írjak róla. Tökéletes. 10/10
Onegai Twins : Az előző „folytatása”, igaz a történet más, újak a főszereplők, csak a helyszín ugyanaz, az első sorozat főszereplői pedig már csak mellékszereplőkként jelennek meg. Majdnem olyan jó mint az első, ajánlom mindenkinek. 9/10 Angol szinkron ügyében szintén tudok segíteni…
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
Köszi mindkettőtöknek. Az első kettőt megírtam itt a PH-n, aztán rájöttem hogy hosszú lesz (belenéztem az anime könyvtáramba... illetve partíciómba... ) és egy gyors Ctrl+C/Ctrl+V után folytattam Word-ben. Közben ebédeltem, belepillanottam 1-2 részbe, jól elvoltam. Mondjuk a végén már nehéz volt valami újat is írni, de azért igyekeztem.
Az Angel Sanctuary még nagyon friss élmény (tegnap este néztem), ráadásul valaki elköpte a végét itt tegnap délután... Majd visszatérek rá 1-2 hónap múlva, lehet addigra megváltozik a véleményem. Ha valakinek van valami beszerzési forrása a mangához az megdobhatna egy privivel vagy emaillel...
Szerk.: Most jut eszembe, ki tudja hogy az aláírásom honnan van?
Szerk#2: Elfelejtettem írni hogy az Appleseed 2004-hez is van angol szinkronos forrásom ha esetleg érdekel valakit.
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
Ehh, mi?
Akkor utánanézek torrenten, thx.
Az Elfen Lied nagyon durva, de érdemes mindenképp megnézni. Én se nagyon bírom az ilyeneket igazán, de valamiért szeretem. Végülis vannak benne vidám, megható részek is. Aztán jön valami olyan amitől padlót fogsz egy napra...
A Tsukihime-t épp tegnap vettem fel a megnézendő filmek listájába, nekem szimpatikusnak tűnik az alapján amiket olvastam róla. -
zsiga667
addikt
Én a napokban tervezem begyűjteni a Miyazaki-fertőzésemet, bár ha a seederek is úgy akarják akkor mire végzek az Akirával (valahol a felénél vagyok csak kajaszünet van éppen) addigra lent lesz a Laputa - Castle in the Sky, a Nausicaa meg a Chihiro pedig szintén napokon belül várható. A vándorló palotára is kíváncsi vagyok, csak tüdőgyulladással inkább most nem megyek moziba, örülök ha a vizsgáimra el tudok majd menni.
-
zsiga667
addikt
Holnap a Hollywood Multiplex Lurdy Házban 500 Ft a Vándorló palota, asszem 13.30-kor. Gondoltam hátha érdekel valakit, én lehet hogy elmegyek.
-
zsiga667
addikt
Ismét lenyomtam három anime-t, az Akira-t, a Laputa-t és a Fruits Basket-et, és mivel úgy tűnt hogy 1-2 embernek tetszettek a múltkori leírásaim, ezért gondoltam ezekről is ejtenék pár szót.
Akira : Igazi klasszikus cyberpunk sci-fi a 80-as évek végéről. Nekem nagyon nem jött be, bár azt el kell ismernem hogy valóban zseniális, de nem nekem találták ki. 7/10
Laputa - Castle in the Sky : Az első filmem Miyazakitól és a Studio Ghiblitől. Izgalmas mese nem csak gyerekeknek, amolyan japán Disney, kevesebb nyállal (szerencsére megkíméltek minket az éneklős részektől) és több gondolattal. Az angol szinkron nagyon korrekt, azt kell mondjam hogy van olyan jó mint a japán, pedig ez nem túl gyakori. A zene kellemes, az animáció a korának megfelelő, a történet kicsit egyszerű, de nem zavaró, egy 2 órás filmbe nem is igazán férne több. 8,5/10
Fruits Basket : Rózsaszín nyáltengerben fürdő romantikus lányregény kis drámával és sok humorral fűszerezve, 26 részben előadva. A shoujo kategória tökéletes példája. Néha kicsit sok, de a poénok kárpótolnak, méghozzá elég rendesen... Nem vagyok tizenéves lány (ugye ez lenne a célcsoport), túlságosan romantikusnak sem mondanám magam, de tetszett (néha meg kellett állítani mert nem kaptam levegőt a röhögéstől), érdemes volt megnézni, ajánlom levezetésnek keményebb anime-k után (pl. Elfen Lied, Evangelion), illetve lányoknak mindenképpen. 8/10
Lehet szavazni hogy mi legyen a következő. -
zsiga667
addikt
A 13. rész után van még egy rész extra, de ha a ''szokásos'' helyről szerezted akkor neked is megvan. A címe In the Passing Rain - Regenschauer .
Illetve van mégegy, ennek a 14. résznek a paródiája (asszem csak újra van szinkronizálva, azt se tudom hogy hivatalos vagy fan-made), amit torrentről sikerült beszereznem de még nem néztem meg. -
zsiga667
addikt
F.B: Jóvanna, bevallom, a romantikus része is tetszett...
''Utálom, ha egy, egyébként nagyon bejövő, többoldalú soujo/shounen romantikus történet végén a főszereplő nem azzal jön össze akinek szurkoltam... ''
Ebben nagyon egyetértünk, 1-2 hete írtam is valami ilyen hsz-t.
Móci : Nem mondok semmit...
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
''Ide értve az európait is.''
Na igen, főleg az európait... A kereszténység megjelenése előtt, az ókori görögök és rómaiak eléggé érdekes életet éltek szexuális téren, és akkor még nagyon finoman fogalmaztam...
Viszont az se egészséges ami a mai keresztény európai értékrendben van, hogy házasság előtt max séta a parkban kézenfogva... (Egyházi gimnáziumba jártam 4 évig, tényleg komolyan gondolják...)
Szóval el kéne fogadni hogy a japán egy teljesen más kultúra, ami náluk normális az nekünk különös/perverz, és lehet hogy fordítva is így van sokminden. -
zsiga667
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- SSD kibeszélő
- ZIDOO médialejátszók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Python programozás
- Napelem
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Torrent meghívó kunyeráló
- Renault, Dacia topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke