Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Archanon #8650 üzenetére

    Ha szereted az RPG-ket, akkor a Fallout-ok ALAPMŰVEK. Kezdj bele bátran valamelyikbe. Nem kell 1 hét alatt végigmenni rajta.
    A legjobb az 1 és 2. Eszméletlen feeling, humor, szabadság, gagek.

    Pl. ha két 2-es INT-ű karakter beszélget (alapból 10-es a skála), akkor a külső szemlélőnek:

    -Me Torr. What yuu wanna.?
    -Me Joe. Do. Yuu. Help kill bad tail thingies.

    Aztán zárójelben egymás közt:
    -Good day, friend. My name is Torr. You look serious. What can I help you with?
    -Good day to you too, my good sir. I'm Joe. I'm quite new around these parts. I need some support in regards of liquidating the radscorpions in the surrounding area. Would you help me?

    A síkhülyék remekül megértik egymást. :DDD :DDD
    Eszméletlen. Meg melyik játékban van az, hogy ott állsz a fő-fő boss előtt és megfelelő karizmával és speech-képzettséggel meggyőzöd arról, hogy a végső terve egy gyökérség és ennek fényében ráébred önnön kudarcára és öngyilkos lesz? :DDD

    Van hírneved, a tetteidnek következményei.

    Pl. az ultratáp anti-hősömmel megérkezem a fővárosba és a harci páncélzatos, rohamkarabélyos őrség "He's HERE. Run for your liveees!!" felkiáltással a szélrózsa 16 irányába sietve meghátrál. :DDD

    Lehetsz emberkereskedő, gyerekgyilkos (lolikat nem bántjuk <3 ^^), a 2-ben sírrabló is, stb. stb.

    Minden képzettségnek fontos szerepe van (egy-kettőnek nem annyira, azok csak flessből vannak ott). A szerencse (LCK) is fontos tényező! Eszméletlen perk-ek / trait-ok és határtalan karaktergenerálási lehetőség.
    Pl. olyan extrém karit is össze tudsz rakni, aki vonzza a balszerencsét (critical failure in combat, meg úgy általában is a dolgok nem egészen úgy alakulnak, mint ahogy azt az ember szeretné :DDD). Ehhez beraksz egy 10-es LCK-ot, meg mondjuk egy Bloody Mess-t (mindenki a lehető legerőszakosabb módon hal meg körülötted. Semmi bónusz a dobásokra vagy ilyesmi, csak gyakoriak a fröcskölődő darabolódások, akár egy szimpla bugylibicskától is. :DDD) és vicces dolgok történnek - állsz a rablóval szemben a puszta közepén és kábé egyikőtök sem tud normálisan rálőni a másikra, mert besül a fegyver, meg felrobban a kezében miközben mindketten szerencsétlenkedtek és arra megy a játék, hogy ki fog nagyobb kritikusat sebződni saját magától. :DDD De a LCK pl. fontos szerepet játszik minden képzettségben is és random encounter-ek alkalmával is (ritka tárgyakat találhatsz, stb.) - és úgy általában mindenben. Meg ilyenek.

    Ronggyá játszottam őket. Főleg az 1-et (meg a 3-mat).

    Aztán jött a 3. rész. A hithű rajongók (pl. én :) )úgy voltak vele, hogy azt sem bánták volna, ha ugyanolyan izometrikus nézetű (ami egyébként BAROMI hangulatos) lett volna, mint az elődök, csak legyen már itt.
    Sokan tartottunk attól, hogy időközben az Interplay-től átkerült a project a Bethesda-hoz (Morrowind, Oblivion - és a herélt topik-alapú beszélgetés az idegesítő szinthezméréssel együtt) és csúnya szégyenfoltot fognak ejteni a patinás sorozat hírnevén.
    Aztán kellemeset csalódtunk - mert bár nem teljesen ért fel az elődökhöz (pl. a főjellemzők, skillek már nem számítanak ANNYIRA, meg FWE mod (I)nélkül(/I) a sugárzásnak és a különböző töréseknek, vakulásnak, függőségeknek sincs AKKORA jelentősége - mint pl. amikor az 1-ben, 2-ben a jet-ről éppen leszokóban hetekig 1-es, 2-es tulajdonságokkal kalandoztál féldelíriumban :DDD - és nincs Nuka-Cola függőség!!), de méltó volt a Fallout-név viselésére és egy NAGYON élvezetes játék kerekedett ki belőle - pl. lehet saját házad / lakásod is, amit tetszés szerint berendezhetsz (á lá Morrowind).

    F3:

    Children of the Wasteland mod. " げいじゅつだ!" :DDD

    Tényleg nagyon igényes. Mondom, 1.2 GB, nem valami összecsapott igénytelen fércmunka. Eszméletlen fless, nagyon komoly ruhácskák is vannak pluszba. :B

    (ki lehet egészíteni bishoujo-moddal is és akkor lesznek csapattársként felvehető lolik is :) )

    FWE moddal meg az egész még ráadásként átmegy túlélési mikromanagement-be is; sokkal halálosabb harcrendszer, realisztikusabb lopakodás, a karaktered éhes, szomjas, SZÜKSÉGE van pihenésre. Minden kaja más mennyiségű fehérjét és szénhidrátot ad - és a karakterednek van magassága, testsúlya, aminek függvényében megvan adva, hogy mi a napi ideális bevitel. Tudsz tábortüzet gyújtani és sütögetni (ezzel változik bizonyos ételek minősége is). Az élelmiszerek és gyógyszerek ritkábbak és jóval drágábbak. És mindennek van súlya (még a töltényeknek is). Hízhatsz, fogyhatsz (és ez látszik is) annak függvényében, hogy hogyan táplálkozol, mennyit FUTSZ és milyen páncélzatban, milyen megterheléssel, stb.
    A sérülések, gyógyulás, függőségek, sugárzás SOKKAL komolyabb probléma, mint mod nélkül.
    Átmegy az RPG mellett egy IGAZI ember- és túlélő szimulátorba. Valami eszméletlen hangulatos. Megsokszorozza az alapból sem csekély játékélményt.

    [ Szerkesztve ]

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák