Új hozzászólás Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #15 üzenetére

    Ezzel tobb problema van.

    1) Az emberek nem akarnak az internet koraban pl. 'Kornyekbeli fodraszok' c. szaklapot jaratni.
    2) Csomo uj innovacio, stb. olyasmi, amire nem is gondolnak azok, akiknek hasznos lenne. Pl. 1990-ben nem olvasott minden konyvelo szamitastechnikai lapokat, mert nem is tudta, hogy milyen fontos lesz nekik.
    3) Tesztek/bemutatok jellemzoen korruptak, sokkal inkabb, mint a reklamok (ahol legalabb lehet tudni, h valamit el akarnak adni neked).
    4) Ha a szaklapokban lehetne olvasni az uj termekekrol/innovaciokrol, akkor nem a vasarlok dontenek el, hogy nekik kell-e valami, hanem a lapok szerkesztoi, ok lennenek a szurok -- tenyleg akarsz ekkora hatalmat adni valaki kezebe?

    Mondok egy peldat: reklam alapjan vettem peldaul ket dolgot is az utobbi idoben:
    - Stryd (cipore rakhato szenzor, szenne lehet vele analizalni a futoedzeseidet)
    - Shakti mat (akupresszuras matrac)

    Sose fogok magamnak jaratni egy akupresszuras matracokkal foglalkozo magazint :D, viszont amikor lattam ezt a cuccot, es h fillerekbe kerul, vettem egyet, es azota is imadom, szuper befektetes volt.

    [ Szerkesztve ]

    while (!sleep) sheep++;

Új hozzászólás Aktív témák