Új hozzászólás Aktív témák
-
Beetlejuice
tag
Nekem ez az első AC játék, amit komolyabban játszottam, főleg a sok pozitív review miatt. Nem voltak prekoncepcióim, hogy mennyi stealth kéne a játékba a régebbiek alapján, úgyhogy engem önmagában nem zavar ez a hiányosság, bár értem amit írsz, és az assassin skill tree valóban nem igazán áll össze egy koherens gameplay móddá. Érződik a skill treeken, hogy 3 fajta gameplay megközelítést próbálnak sugallni, de végül egy warrior - nyilas lesz az ember pár assassin skillel megbolondítva.
Ami a fő quest hosszát illeti, itt most arra gondolok, hogy mennyi idő "befejezni a játékot" azaz az Odyssey fül alatti questeket. Na ezek szerintem hosszabb időt vesznek igénybe, mint amennyi mélysége van a gameplay elemeknek.
-
VTom
veterán
válasz Beetlejuice #651 üzenetére
Pontosan. Az Originsben egy nagyon jó íjazós assassin't lehetett fejleszteni, én ezt a vonalat szeretem. Itt az a baj, hogy akármerre próbálsz fejleszteni, a végén mindig a nyílt harcra leszel rákényszerítve.
Mondom, nekem semmi bajom nem lenne vele, ha pl. csak a mercenarykkal lenne kötelező a nyílt harc, és a kapitányokat, CoK tagokat belopózva is meg lehetne ölni. A görög világ attól még nem szippantana be, de maga a játékmenet tetszene.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
gejala
őstag
"Itt belopózok, a szintemnél kettővel alacsonyabb, alvó kapitányon sebzek 2%-ot a boostolt assassination-nel, felkel, aztán következik egy fél órás harc, ami alatt még huszonöten odajönnek, és a végén mindenkit le kell kaszabolni."
Ha nem nightmare-en játszol, akkor rosszul vagy statolva. Én lv 20 és 40 között főleg assassin ággal játszottam és simán halt mindenki (normal nehézség). Max egy plusz hero strike kellett a nagydarabokba és annyi. Most 50-en telesen hibrid hunter/assassin/warrior gearrel nyomulok (van 80k assassination dmg-em így is) és critical assassinationbe belehal az ellenfelek 95%-a.
Egyébként meg tényleg nagyon gyenge geared lehet, ki kellene szedned pár jó statos cuccot + legendary engravingeket.
Nekem a támadós conquest battle is ilyen 2 perc, exploding arrow + multi shot/rain of destruction (mindkettőre van +20% engraving) meg cipőre kell all arrows pierce shields és nyolcasával halnak ellenfelek. Devastating shot meg legjobb skill a játékban, millió fölötti dmg-t oszt, ha rágyúrsz.[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
Nekem az a bajom, hogy nem nagyon akarok fantasy elemeket beleépíteni a karakterbe, amitől 8-asával halnak az ellenfelek, én csak egy olyan assassin karaktert akarok, aki belopakodik, leszúr, vagy messziről lenyilaz, és elmenekül. Csak akkor vállal nyílt harcot, ha nincs más választása.
Ilyen van?
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Anonymus23
veterán
A lopakodás nekem megvan, a landmarkok 90%-t így szedem ki, csak nem a legerősebbel kezdem, hanem a kisebbekkel, és el is takarítom a hullákat, így mire ahhoz jutok, akit már nem tudok egyből leszúrni, még overpowerrel sem, akkor már nincs néző, és nem lesz hirtelen túl nagy a népsűrűség.
Igaz én most lvl37 vagyok, de 30-as szintű fegyverekkel tolom. Amik esnek azok között elvétve van olyan, amin használható tálentek vannak együtt.Tegnap is kitakarítottam egy landmarkot, amikor hirtelen megjelent hogy felfedeztem egy cult tagot (5m-re tőlem egy kis minitemplompban), bementem, éppen szertartás volt, mondom, hogy nem akarok zavarni, csak azt a kollegát szeretném túlvilágra küldeni, mondták, ok, megtörtént, csak hogy hirtelen 5-ös szintű üldözés lett, és pikk-pakk ott termett néhány 3-4 szinttel magasabb mercenary + a cult tag kísérete is meggondolta magát, úgy hogy futás lett a vége persze a lootot azért összeszedtem
Azt vettétek észre, hogy míg eddig a mercenary-k előszeretettel voltak olyanok akik legendás szintűek, és elég jó statokkal a hajóhoz, most már kb minden 10. csak ilyen. Az utolsó patch óta lett sokkal kevesebb legendás mercenary...
;) - The Power of the Light Side
-
gejala
őstag
Assassinnal simán tudsz lopakodni. Kell mindenre assassin dmg + assassin dmg engraving, amire nem tudsz, oda meg crit dmg. Nem árt felrakni fegyverre +20% hero strike-t, ha már tartasz ott story-ban. Meg persze éjszaka nyomulj az extra dmg miatt.
1v1 nyilazáshoz egyértelműen devastating shot, +20% dmg engravinggel, sok hunter dmg-el meg a +25% headshot dmg is segít.
szerk.:
Ja, és csak legendary fegyverrel érdemes menni, minden más nagyon gyenge.
Kell Achilles Bow (random mercenary drop) nyilazáshoz, meleehez meg két assassin statos darab. Ha használod is őket harcra, akkor spear/sword/dagger a legjobb (staff legendary választék sajnos nincs), de csak hátbaszúráshoz mindegy mi van nálad.[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Hogyan tudom játékon belül azt a képességet elő hívni ami hatására megmutatja a közelben lévő lootokat??
Valamelyik képességet aktiválni kell??
Az Istennek nem jövök rá.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Mirakuru
tag
Ingyenes frissítés novemberben többek közt emelik a szintkorlátot 70-re , lesz új küldi, beraknak egy boss-t ,és vééégre átlehet variálni majd a kinézetet bármilyenre . Megmondom őszintén ez nagyon hiányzott mert ez az Artemis szett amibe vagyok nem néz ki túl jól, így viszont olyanra alakítom amilyenre akarom.
Ja bocsánat most vettem észre hogy valaki már bedobott egy linket róla. sry
[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
Hát srácok, én tegnap elkezdtem new game+ módban az Originst.
Még mindig azt mondom, hogy az egy sokkal jobban összerakott játék. Sokkal szebb, több is benne az effekt, szél, köd, szálló por, stb.
A sztori is jobban megfogott már így az elején ,pedig már egyszer végigjátszottam.Sajnos úgy tűnik nekem egyelőre ennyi volt az Odyssey, majd még visszatérek hozzá valamikor.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
laci1117
tag
Na most lett elegem ebből a hulladékból, Lv 40, kipucolok háromnegyedig egy hatalmas fortot, már csak a vezető van meg az inasai, elkezd szaggatni a játék és kicrashel
-
VikMorroHun
senior tag
válasz PeTeR_33 #658 üzenetére
A képességek közül jobb oldalon az alsó sorban van, most nem emlékszem, melyik az. Induláskor még nem ismered. Egyébként nyomva tartott V betűvel lehet használni, de az Originsban jobb volt, mert ott rendesen mutatta a fehér vonalakkal az irányokat. Itt sokszor nem lehet pontosan látni, hol vannak a gyűjthető cuccok.
Más. Ma volt conquest battle Phokisért. Athéniakat választottam a két epikus cucc miatt, majd kb. ötödszöri nekifutásra sikerült legyőznöm egy brutális zsoldost, 3 kapitányt, 25 ellenséges katonát... és ez még nem volt elég a győzelemhez. Köszi.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
nak0n
aktív tag
válasz VikMorroHun #666 üzenetére
Mindig a támadó oldalt szoktam támogatni, leverem a zsoldost, 7-8 tisztet meg huszonpár katonát, az szokott úgy elég lenni.
-
szallasi007
őstag
Valaki platinázta ps4-en a játékot? Nekem a Hermész meg a Poseidon plecsni az Istenért nem akar összejönni
Valakinek sikerült esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
Mascot21
csendes tag
válasz szallasi007 #669 üzenetére
A Hermes nekem PC-n megvan. Nalam Samos sziget alatti micro sziget volt a hunyo,azzal lett 100% sub-regio.
Poseidont meg nem adta be,es nem is talalom egyenlore h mert nem.
-
Werkly
őstag
Kikerült a virágbolt polcaira ez a rész is!
-
VikMorroHun
senior tag
Én is eljutottam a Kaledoniai disznós küldihez. Hát, elég szívatós. Volt olyan, amikor jó egy méterrel elkerültem a fődisznó támadását, mégis levont egy csomót Kassandra életéből. Amikor meg nagyjából félig levertem, és ritkítani akartam a kicsiket, elkezdett gyógyulni. Ekkor döntöttem úgy, hogy elmehet a búsba az a papnő...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
gejala
őstag
válasz VikMorroHun #675 üzenetére
Lv50-en csináld meg őket. Én +50% animal dmg-el mentem rájuk, ares battlecry + időlassítás + 4-5 devastating shot fejbe és feküdt az összes állat.
[ Szerkesztve ]
-
Anonymus23
veterán
Nem tudom, nekem 66 órám van benne, de még mindig érdekes, még csak lvl 42 vagyok, meg 29%-on van a játék teljesítve, még Athénba se jutottam el. Nem azt mondom, hogy, mindig mással találkozom, de aki szeret gyűjtögetni, lootolgatni, annak (mint nekem) sok-sok időt ki fog tölteni a játék!
;) - The Power of the Light Side
-
csabi0805
aktív tag
Sziasztok!
Xbos One controlleren hogy van a Lock Target?
Nem tudok egyszerüen rájönni. -
gejala
őstag
Van, aki durván nyomja a játékot.
Srác majdnem onehiteli új küklopsz bosst. -
VTom
veterán
Egyre inkább úgy gondolom, hogy teljesen el kell vonatkoztatni az Assassin's Creed brandtől, ha ezzel a játékkal akar játszani az ember.
Ez egy ókori görög fantasy RPG. Nem is nagyon értem, hogy miért AC néven adták ki, miért nem lett sima Odyssey a neve.De majd nekiugrok újra valamikor, ezzel a tudattal. Egyelőre nem hiányzik, elkezdtem megint az Originst, és alig tudom letenni.
Kicsit megtévesztett az Odyssey az elején, mert igazából a küldetések ugyanolyanok, mint az Originsben, csak ezekhez csináltak párbeszédes átvezető videokat, és lehet választani kérdéseket.
De nem akarom állandóan köpködni a játékot, mert egyébként egy jó játék, inkább talán én vártam mást tőle.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Gery9112
őstag
Egyszerű Assassin's Creed névvel megveszik, új címként meg rizikós.
Amúgy a Ubinak igazából egy "címe" van már jópár éve csak máshogy hívja őket.
TPS nézet = Assassin's Creed
FPS nézet = Far Cry (a.k.a. Assassin's Creed FPS nézetből)
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
gejala
őstag
válasz Gery9112 #684 üzenetére
Ubisoftnak minden játéka ugyanaz, náluk ez a stratégia. Mindegyikbe bekerül valami kis új elem, finomítás, aztán viszik tovább másik játékba. Pl. Far Cry Primalban bejött a bagoly új elemnek, aztán ott van Watch_Dogs 2-ben a drón, majd AC: Originsben Senu.
Az Odyssey-be meg összesűrítettek mindent, ami működött az elmúlt 10 évben és bejött. Nem csak a legjobb Ubisoft játék lett, de önmagában is tökéletesen megállja a helyét az open world RPG-k között. Számomra például sokkal szórakoztatóbb élmény, mint a Witcher 3 vagy Dragon Age: Inquisition, pedig azokba is belement 100+ óra.[ Szerkesztve ]
-
Gery9112
őstag
Én a Ubival mindig bajban vagyok, őszintén nem is tudnám értékelni a játékaikat. Maximum úgy, hogy két különböző szempontot nézek.
Játékmenet -> na ez az, amiben nagyon jók. Tökéletesre csiszolták az évek alatt az open world formulájukat. Nagyon hibát találni nem lehet benne.
Történet -> ez viszont az a pont, ahol csúnyán alulmaradnak pedig ezelőtt 8-10 évvel ebben is kiemelkedőek voltak. Lehet öregszem de 170. alkalommal családi drámára építeni nekem unalmas valamint zavar, hogy az AC egy sorozatnak indult. Minden rész történetben folytatta az előzőt egészen a 3. epizódig. Onnantól fogva, ugyanazt játszod újra történet szempontjából. Templomosok erősek - > pusztítsd el őket -> elpusztítod őket de érdekes a következő részben megint erősek. Olyan mint egy mókuskerék.
Én (már) nem elégszem meg csak azzal, hogy a játékmenet gördülékeny, kell a történet és jól megírt karakterek, hogy motiváljon a játék.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Werkly
őstag
Itt van ebben a játékban olyan vision, hogy látom egy adott területeken a cuccokat? Köszi!
-
VTom
veterán
válasz Gery9112 #688 üzenetére
Abszolút egyetértek.
Az Odyssey-vel kapcsolatban nekem még annyi jön ehhez, hogy mivel AC-ként adták el a játékot, szeretnék lopakodni, merényelni, de egyre kevesebb lehetőségem van erre, mindig nyílt harcra kerül a sor, ez nem tetszik. Az Origins-ben nagyon jól eltalálták ezt, számomra az sokkal élvezetesebb.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Dani79
tag
Szerintem meg simán megcsinálható minden lopakodva és csendben, valószínűleg nem elég magas a skilled hogy ezt véghezvidd.
legalábbis én egy hunter/assassint csináltam és mindent meg tudtam oldani. vannak igen nehéz helyzetek ahol kell gondolkodni is hogy kit mikor honnan szedsz le.
konkrétan az adott build dönti el hogy lopakodsz vagy kaszabolsz... a kettő keveréke sajnos nem működik hatékonyan.
Ha megfelelő gear van rajtad akkor a fortkapitány 1shot felülről vagy hátulról force assassin attackal.[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
Majd utánanézek ezeknek a skilleknek, de próbáltam fejleszteni a leszúrós tulajdonságot, de csak egy lépést lehetett, utána várni kellett a lvl16-ig. Mire elértem, addigra már egy 16-os szintű kapitányt épp csak megsebezni tudtam így, fejlesztés után meg kb. az élete 1/4-ét tudtam levinni.
Aztán kezdődik a kaszabolás.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
gejala
őstag
Az a baj, hogy túl alacsony a szinted. Lv20 alatt valóban csak a warrior ág életképes, de utána egyre jobb lesz a hunter/assassin. Ha eljutsz lv30-ig és upgradeled a speart lv5-re, hogy meglegyenek lv3 skillek, utána sima ügy az assassinkodás. Elmész +100% assassin dmg-ig, utána crit dmg, amire csak tudsz és kész.
Dani79
pl sokat ölsz daggeral akkor asszem 100 kill után ad +15% dagger dmget stb...Ja, csak ezekből egyiket se érdemes feltenni, mert van jobb. Assassin/hunter/warrior dmg, crit dmg, skill dmg a legjobbak.
[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Elkezdtem játszani az játékkal, jelenleg lvl10 vagyok. Már van bőven drachmám és alapanyagom kraftolni és észrevettem, hogy bizonyos fegyvereket, ruhákat lehet upgradelni a saját szintemre. Nyilván vannak jobban és rosszabbul kinéző eszközök és a kérdésem az, hogy hosszútávon lemaradok-e, ha mondjuk egy lvl8-as szinten kapott és folyamatosan "karbantartott" mondjuk mellvértet viselek, nem pedig olyat, amit mondjuk lvl15-ön kaptam?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest