Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz Maxell014 #5750 üzenetére
Pont az ellenkezőjét írtam, most vedd meg a játékot és inkább vedd visszább a grafikai részletességet csak hogy jobban fusson. Még médium beállítással is jól néz ki az AC. A konfigod pedig már régi és gyenge, most itt elsősorban a procira gondolok. Nekem is volt X2 550-em amit X4 B50-ként használtam igaz hogy DDR2-es rendszerben.
-
.LnB
titán
Nissan GT-T @ Nord Touris
6:53.136 (bár be kell vallanom elvette a kört mert egyszer kicsit lecsúsztam)
Mindjárt más mint a tegnapi.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
wolf033
senior tag
Uff.
Kipróbáltam ezt a Trento-Bondone nevezetű tök egyszerű pályát a BMW M235-el. Jó móka csak egy-két kanyarba elég nehezen fordult be.
-
MPowerPH
félisten
Nah, ez a korom a 9. helyre volt jo. Maradt benne meg par s, a kovben mar a palya 1/3-aban -2s-ben voltam, csak elcsiptem a fuvet, es torolte a koromet. A 7:10 vege kb. elerhetetlen, szerintem, nem tudom, hogy tudtak azt osszehozni. De most megyek a 3. helyert.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha nem csapom oda, akkor nem befolyasolja.... Ha meg odacsapom, akkor ugyis torli a kort. Azert raktam 0-ra, hogy ha odavagom, akkor tudjam folytatni, ne kelljen restartolni, amivel elveszik a lendulet.... A nem hivatalos 30-as idom meg 100%-os toressel volt, sot a -4s-es javitast is ugy ertem el.
Hataron autozni nagyon nehez. Ilyen 7:37-38 -as idoket megyek ugy, hogy nem eroltetem. Viszont igy hiba nelkul megy... Mig hotlapson 10-bol ha egy sikerul hibamentesen. Legtobbszor mar az elejen eldobom, elszurom. Ezt meg kimaxolom, aztan valtok egy masik autora. De nekem az EVO lett a kedvencem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Futomu akkor karosodik, ha odavagom. A bukkanoktol, vetoktol nem... Es ahogy elhagyod a palyat, eleg csak ket kerekkel, mar ervenytelen a korod.(hany ilyen volt, rohadt jo ido, veszitettem azzal, hogy fuvet csiptem, es megis torolte, eleg nagy bullshit...) Ha azt irtad volna, hogy esetleges elvaltasnal a motor/valto karosodik, azt elfogadom. Az okozhat lassulast.
Elso helyezett nem tudom hogy csinalta, amit csinalt. Szerintem lehetetlen, de aztan ki tudja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
subaruwrc
félisten
neked mindig..
nem hiszem el hogy már itt is felbukkantál.
a haswell topikban is csak nyomod a saját találmányaidat nem érdekes hogy senki nem ért vele egyet.
oda már inkább nem írok de ez egy baráti közösség,jó hangulatban beszélgetünk,ha lehet fejezd be a kukacoskodást és a hangulat rontást.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz subaruwrc #5768 üzenetére
Tulajdonkeppen jogos volt a keres, mert egy rossz valtassal gatya a motornak/valtonak, es mar uszik a kor. Leven ez is a vezetes technika resze... En csak arra akartam ravilagitani, hogy kozvetlen a sebessegre/koridore nincs kihatassal, es a futomu sem karosodik a kor alatt.
Azert fasza, hogy most megtanulok menni ezzel, aztan jon a load cell-es pedal, es tanulhatok mindent elorol. Load cell es a potis fek kozott milyen valtozasokra lehet szamitani, miket lehet tapasztalni? Jobb rosszabb, avagy ez olyan mint a H valto, realisztikus lesz ,de lassabb is?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
subaruwrc
félisten
válasz MPowerPH #5769 üzenetére
realisztikusabb lesz sokkal,akinek van mindenkitől azt hallottam hogy nagyon közelít a valósághoz,ezáltal ha megtanulod,tapadás határon lehet vele fékezni állandóan,amilyen keményen csak lehet.
ez oké hogy lényegében igaz csak minek egy oldalon át erőltetni hogy de akkor is nekem van igazam..
-
JoinR
őstag
válasz MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem, még az elején se. Gyorsabb se feltétlenül, 1 körön legalábbis biztos nem. Ezekben az időkben, ahol a GT3 mindent maga alá temet, az ABS mellett szerintem hosszú távon se lehet belőle nagy előnyt kovácsolni, de a valósághoz valamivel több köze lesz (persze az elmozdulás jellege továbbra is problémás marad, de legalább a mért paraméter rendben van).
-
KaraDani
addikt
válasz MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem leszel, maximum nagyon a legelején amíg kicsit esetleg keménynek érzed a megszokotthoz képest. De nálam ez kb 5 kör volt. Nagyon gyorsan tök természetes lesz. Gyorsabb utána sem leszel vele feltétlenül egy körön, ha jól fékeztél a potis pedállal. De mivel sokkal könnyebb a határon tarani, hosszú távon sokkal könnyebb jól fékezni így konzisztensebb lehetsz és így gyorsabb. Érzésre meg milliószor jobb. Ha G27 modot tervezel én ott a pedálutakat is meghosszabbítanám, hosszabb jobban adagolható gázpedált azonnal imádtam a nulladik körtől kép
-
barcalaci84
őstag
úgy néz ki h tényleg faszán használható ez az új büntetési rendszer, csak finomhangolni kell szerintem az egyes pályákhoz...
a barcelonai pályán ezt a finomhangolást meg is tettem 2 perc alatt...így akár versenyre is nyugodtan be lehet kapcsolni , hisz objektív a vágásokkal kapcsolatban és nem is büntet túl szigorúan...
az utolsó sikánban így büntet ha valaki a zöld részen megy lecsípve a kanyart...a büntetés ilyenkor h még a kör vége előtt el kell venned a gázt 2 mp-ig (célegyenesben ezt könnyen meg is tehetjük nem zavarva a többieket) ha nem tesszük ezt meg akkor fekete zászlópróbáljátok ki!, várom a véleményeket h érdemes lenne -e hosszabb gázelvétellel büntetni , esetleg rövidebbel stb...
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #5774 üzenetére
holnap tudom csak, jelenleg újrateszem az egész AC-t, du meg dolgozom.
De holnap délelőtt megtesztelem. -
subaruwrc
félisten
válasz barcalaci84 #5774 üzenetére
2mp bőven elég egy ilyen hosszú egyenesben
-
barcalaci84
őstag
válasz subaruwrc #5776 üzenetére
kb szerintem is...Ai val teszteltem és ott ez a 2 mp pont elég arra h a vágással bukjon az ember és ha szorosan mögötte vannak akkor ez poziciókba is kerülhet...
ehhez képest Kunos a gyári pályákon 5 10 15 és néhol még 20 mp-s gázelvételt határozott meg (vagy lelassítani 35 km/h környékére )
szerencsére ezek simán átírhatóak , ha egy liga használni akarja ligafutamokon akkor csak a saját szája íze szerint kell beállítgatni a szervezőknek a serveren ,majd az indulókkal meg lehet osztani a változtatásokat (maga Aris javasolta ) -
subaruwrc
félisten
válasz barcalaci84 #5777 üzenetére
ehhez képest Kunos a gyári pályákon 5 10 15 és néhol még 20 mp-s gázelvételt határozott meg (vagy lelassítani 35 km/h környékére )
jézus f...a
az 50km/h is oltári baromság volt.
lecsíped az eau rouge-t hideg gumin,aztán jön egy ilyen 5 másodperces okosság és még a nagyanyám is elhúzott melletted 240-nel mire rendesen tovább mehetsz..
arról nem beszélve hogy életveszély versenypályán ennyivel menni. -
barcalaci84
őstag
válasz subaruwrc #5778 üzenetére
az irány szerintem jó
nem büntet minden pályaelhagyást , csak az akár előnyszerzésre alakalmasokat...ha kicsúszol akkor nem lassít be feleslegesen stb
viszont as büntetés mértékkeével elszálltak kicsit...a kb 2-3 seces gázelvétel álatalában mindenhol elég lenne ....pont elég ahhoz h mindenkinek megérje a pályán menni, ha mégis túl feszíti valaki a húrt akkor bukik vele az ember , de mégse kukázza versenyt, csak veszít vele az ember pár nehezen megszerzett pozíciót... -
subaruwrc
félisten
válasz barcalaci84 #5779 üzenetére
2 sec bőven elég lenne mindenhol
nagyon maximum a 3 de az se olyan helyen ahol amúgy padlógázzal át kéne zúzni
pl eau rouge a 2 is sok bukó mert az összes lendületed is oda lesz.
oké hogy nem kell vágni de mondjuk egy jól elkapott rajt után mikor 3-an estek be a kanyarba senki nem fog lelépni a gázról -
Joshi
titán
válasz MPowerPH #5767 üzenetére
Látod megy ez neked csak akarni kell.
(#5768) subaruwrc "nem hiszem el hogy már itt is felbukkantál."
Ezt inkább én mondhatnám.A Haswell topikra nem mondok semmit, meg aztán nem is ide tartozik.
"...de ez egy baráti közösség,jó hangulatban beszélgetünk"
Néhány héttel ezelőtt baráti hangulatban gyilkolta egymást itt néhány fórumtárs.
[SP]Egyébként meg semmi közöd hozzá hogy én másnak mit írok és javaslok, ha neked is van véleményed akkor írd le te is a sajátodat, aztán majd az illető mérlegel. [/SP][ Szerkesztve ]
-
Gadfly
tag
Kedves Versenyzőtársak!
Mivel hamarosan az SRS útnak indítja a 2015-ös Seat Bajnokságát ill. a B3R közreműködésével a tehetség kutató sorozatát, így a kezdés előtt szeretnénk tisztázni az AC szerver igényeit, hogy problémamentesen tudjanak indulni a fent említett sorozatok. Éppen ezért a mai napon 21:00 kezdéssel 4 különböző szerveren indítunk azonos kombókat, hogy egyesével (remélhetőleg nagy létszámmal) meg tudjuk nézni, hogy az adott szerveren esetlegesen milyen rendellenességek lépnek fel. Ehhez kérnénk a segítségeiteket, melyet előre is köszönünk!
A szerverek nevei:
SRS TEST SERVER 1
SRS TEST SERVER 2
SRS TEST SERVER 3
SRS TEST SERVER 4Jelszó mind a 4 szerverre: hun
Férőhely: 20Autók:
BMW Z4 GT3
McLaren MP4 12C GT3
Mercedes-Benz SLS GT3Pálya:
NürburgringA kezdés 21:00 órakor az 1-es szerveren lesz. Az átcsatlakozást a többi szerverre chaten fogjuk közölni. Arra kérnénk mindenkit, akik jönnek, hogy az AC mellett ne futtassanak semmi olyan programot, melyek az internetkapcsolatot zavarhatják (torrent stb.).
simraceseries.com
-
-
Mai update:
1.1.2
- Fixed lap time detection system missing first laps
- Improved Physics Time Occupancy % (PHY) in Render Stat Form
- Improved overlay leaderboard to show millisecond accuracy gaps for Qual and Practice session and "PIT" indicator for pitted cars
- Fixed McLaren P1 wing always down in multiplayer
- Fixed cars not locked in pits when not starting after a multiplayer session was restarted
- Added option to suppress log in assetto_corsa.ini
- Fixed replay timestamps on the timeline
- Fixed useless yellow flags on race start
- Fixed getTrackConfig Python API returning wrong string
- Launcher: added forced exit timer on shutdown
- Launcher: added more details in content loading errorsSent from my keyBoard
-
-
MPowerPH
félisten
Kezd nagyon elegem lenni abbol, hogy egy kis hiba utan, amikor veletlenm egcsipem a fuvet, es inkabb idot veszitek mint nyerek, torli a koromet. Ez nagyon idiotan lett megcsinalva.
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB Független
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Hibátlan - BITFENIX Formula BF750G 750W 80 Plus GOLD ATX tápegység
- Bontatlan Lenovo ideapad 3 "Kis Gamer" Laptop -25% 15,6" RYZEN 7 5700U 16/512GB FHD Radeon 2GB!!!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest