Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
Első napos vétel lesz nekem is.
A multiplayer rankingnak örülök a legjobban. Már az AC-ba is kellett volna egy ilyen. (Az srs azért csak nem ér el annyi embert, hiába nagyszerű program).
Bízom benne, hogy a GT autók mellett azért visszaköszön pár autó az előző részből illetve remélem, hogy az AC pályái is helyet kapnak a játékban.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
A WTCR szerintem a Sector3-nál lesz. (Persze ettől még TCR autó lehet benne). Az RS3 LMS nem olyan régen került be a RaceRoomba és versenyt is hirdettek vele (elég szép nyereménnyel).
A RaceDepartment interjúban azt mondták, hogy lehet majd moddolni, de ők ehhez semmilyen segítséget nem fognak biztosítani.#KeepFightingMichael
-
vlevi
nagyúr
Nem olyan konnyű az.
Én nem vagyok benne a dolgokban, csak lelkes játékos vagyok, de csak gondoljunk bele, hogy nagyon sok dolog nem azért hiányzik, mert nem tudnák megcsinálni, hanem, mert licensz...
Project Carsban pl. nincs Suzuka, csak Sakitto (ami hasonlít, de nem az). Vagy, hogy az Assetto, R3E, mennyi ideig nem volt Porsche, aztán egyszercsak lett, hivatalosan, mert sikerült valami egyezségre jutni.
Itt pedig arról van szó, hogy ez a játék hivatalosan a Blancpain GT sorozat játéka, ehhez kell a legszorosabban igazodni.Sajnos ez ilyen, nem tudunk ellene tenni.
Az biztos, én is beállok a sorba a pénztár előttNem lennék meglepve, ha kb olyan lenne az arány a Blancpain és az egyéb tartalmak között, mint pl. az F1 2017-ben, ahol bónuszként van néhány régi autó, meg pálya, de egyébként fő szálként a 2017-es F1 szezont követi le.
Az új grafikus motorra is nagyon kíváncsi leszek, szerintem jó döntést hoztak azzal, hogy ahelyett, hogy maguknak készítenék a grafikai részt, inkább elővettek egy bevált, jól működőt, ami, ha kell DX12, vagy Vulkan API, megy Xboxon, satöbbi. Nekik ez rengeteg erőforrás megspórolását jelenthet, amit inkább a fizikai modellezés, időjárás, satöbbi terén használhatnak ki.
[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #10 üzenetére
Azzal kezdeném, hogy nálam is premier dátumos lesz a vétel, akárcsak az AC esetében...
De, a történeti hűséghez azért hozzátartozik, hogy a Porsche licensz az EA birtokában volt kizárólagos joggal és mikor lejárt már hozzáférhető volt mindenki számára. Amit Kunos ez ügyben tenni tudott az az, hogy leperkálta a licensz díjat és máris megjelenhetett a játékban az összes Porsche. Tehát a rábírás az pénzzel történt, úgy ahogy azóta az összes autós címben.A Competizione meg szerintem kizárólag csak a Blancpainról fog szólni. Benne lesz az összes helyszín, remélem lézer szkennelve, benne lesz továbbá az összes idei és jövő évi Blancpainban induló autó. Szerintem ez önmagában is elég nagy meló, főleg ami a pályákat illeti, ismerve Kunosék tempóját.
Azután persze ott van a dinamikusan változó időjárás és napszak, talán a dinamikus pálya is, ami biztosan nem fog egyről a kettőre menni elsőre. Nem hiszem, hogy más egyéb is beleférne, no meg ne feledjük el, hogy Early Acces lesz tehát folyamatosan ezen fognak dolgozni és amíg nincs kész... Ha meg úgy gondolják, hogy kész, akkor elkezdhetnek az AC2-őn dolgozni vagy valami ma még ismeretlen dolgon. Egy biztos. Részükről az AC be van fejezve, több hivatalos cucc már nem jön hozzá.
Tehát, már csak várni kell az ACC-t.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #12 üzenetére
Nem akartam Kunosék érdemeit kisebbíteni, de mivel ez csak Kunossal és az AC-val kapcsolatos cikk így nem kerülnek említésre más játékgyártók megkeresései, de a lényeg az, hogy a Porsche rádöbbent, hogy jóval több pénz is befolyhat ha nem csak az EA perkál. Az XBOX és a PS platformok is az EA-nak csöngettek, hogy az exkluzív játékaikból ne hiányozzon a Porsche. A kisebb gyártóknak esélye se volt, hogy bekerüljön náluk is. Amúgy SMS-nek már korábban volt egy Porsche kezdeményezése, de az a dolog befulladt valamiért. Pedig már volt egy promó videó is akkoriban még olyan Shift stílusú, ami már a Madness engine-re épült. Porsche Unlished vagy mi lett volna a címe. De mivel az EA-nál voltak a jogok és az SMS meg összeveszett az EA-val, a Porsche meg a szerződés miatt nem igazán léphetett meg volt valami olyasmi is, hogy az EA meg a Porshe kiakarta hagyni az SMS-t, de a Madness motort akarták használni meg ilyenek. Kicsit kusza.
Na, mindegy gondolom a többiek is rendre bepróbálkoztak a Porsche-nál, de lehet hogy tényleg Kunosék törték meg a jeget. A lényeg, hogy pénz nélkül senkinek se sikerült volna.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #14 üzenetére
FVA-t, netKarPro-t is megvettem, anno. Pont az elmúlt néhány hétben vettem elő az FVA-t, de nem sikerült már elindítani. Online támogatás kellene hozzá, de már nincs. Eddig az FVA volt a legjobb formula élmény, azt nem írom, hogy élethű mert azt nem tudhatom. Tényleg hihetetlen, hogy meddig jutottak. Mindenesetre bármivel jönnek elő én vevő leszek rá a jövőben is.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
unrealnoise
senior tag
válasz #70869248 #20 üzenetére
Mi a fenéről beszélsz? Légből kapott dolgokat hozol fel, vagy még annyit sem mondasz.
Mit cincáltam én szét? Mit?
Aktívan játszom az rF2-vel, iR-el, sőt nem rég még a GTS-t és az F1-et is toltam, de játszok az FH3-al is olykor.
Nem mondtam azt, hogy ez vagy az a tökéletes.De számomra az iR lesz az istencsászár, ez biztos. Ennyit állítottam. Azt pedig én tudom, hogy nekem miért is az lesz, de szerintem sokaknak az lesz a tuti. Miért? Leírtam. Valszeg nagyon jó AI lesz hozzá, legalább egy éve dolgoznak rajta. És bizony milliónyi adat áll rendelkezésükre.
A pályákat illetően az iR a csúcs, nascar, oval, minden. Minőségre is első osztályúak, és gépigényre, így VR-ra is ez a legjobb. Nekem egy GTX1060-al ~200 FPS felett tuf futni max grafon...
A grafika persze nem az igazi, nem egy top cucc, de ez pálya függő is, ovál pályákon, ahol kevés tereptárgy, fa, stb, látszódik, brutálisan szép az iR...
Amúgy meg óriási tévedésben vagy ember. Leírtam, hogy simán kérhetnek az ACC-ért 60 eurót, sőt, hogy én meg is adom majd érte. Ezek után jössz, aztán osztod az észt, hogy az ACC egy játék, lehet játszani ezt is meg azt is.
Mégis mi a fenéről beszélsz? Talán nem azt teszem? Nem arról beszélek, hogy az ACC-t is fogom tolni?
Az rF2-höz is nagyon várom már Sebringet, meg az új UI-t... És nem azért, mert nem fogok vele játszani...Tanulj már meg szöveget értelmezni...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
Segal
veterán
válasz #70869248 #96 üzenetére
En oktoberre tervezem. (Vr support)
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #100 üzenetére
Nekem is van több kedvencem, de ezek közül az úgymond zárt pályák között a Mugello jelenti az igazi versenypályát. Ott meg van a sebesség, a ritmus, nem szabdalták szét sikánokkal. Bevallom, a Hungaroringet kicsit unalmasnak találom. Viszont a nagy kedvencek a régi klasszikus nyomvonalak Spa, Hockenheim, Nordschleife, Silverstone, Monza, egyszóval az igazi hosszú pályák, bár Monza nem volt sokkal hosszabb viszont a sebességre lett kitalálva.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
guftabi96
addikt
válasz #70869248 #148 üzenetére
Automobilistában nincs Huracan.
Ugye ott elég egzotikus a felhozatal, sok licensz nélküli autóval.
911 GT3 Cup van, ami közös pl az Assetto Corsával.
Hiába számolnak hasonló módon, ettől függetlenül mindegyik szimulátornak szerintem van egy sajátos ffb-je, autótól függetlenül.
Nekem ezek közül az Automobilista tetszik a legjobban. Valahogy ebben érzem a legjobban az autót, ebben tudom legjobban, hogy éppen mit csinál. Assettonál nekem mindig az az érzésem, hogy nem teljesen tudom, hogy mi is történik az autóval.
Nyilván ez egyénfüggő is, lehet van, akinél ez pont fordítva van.
A kormányok közötti különbségekről ne is beszéljünk. Én ezt egy G27-tel szerzett tapasztalat alapján mondom, ami nem épp a legütősebb technika.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz #70869248 #154 üzenetére
Próbáld ki hotlap módban is, ott jobban fel van gumizva a pálya. Sima practice módban nekem sikerült még 2:00 alá bemenni. Nem nagyon találom még az autóval a ritmust. Bár az, hogy nekem mit sikerült mennem az nem releváns. Majd jön Motion_Blur és setup nélkül durrant egy 1:56-ot practice-ben
---------------------
ECU-t mire érdemes rakni?
A vezető kezét ki lehet kapcsolni valahogy? Zavar.
---------------------
Amúgy biztos csak megszokás kérdése, de nekem ez az ui nem jön be. Főleg a boxban. Az a rész az előző részben szerintem sokkal jobb volt.A legerősebb eső nagyon kemény. Csak pislogtam, amikor közel 200-nál elkezdett kacsázni az autó a célegyenes közepén
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Segal
veterán
válasz #70869248 #569 üzenetére
Mert nem szeretnél görgetni steamen a játékaid közt
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Patrick
addikt
válasz #70869248 #601 üzenetére
Igyekszem minden kanyarra odafigyelni, és nem érdekel a következő utáni, amíg azt az adott kanyart ami éppen következik be nem vettem sikeresen. Na most a probléma az, ha egyiket elszabom, akkor már ideges leszek és a többit még nehezebb bevenni.
Meglássuk.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Mosqu!to
addikt
válasz #70869248 #647 üzenetére
Tegnap felmentem még a gtr-masters.hu szerverére, és a 8 perces futamot végig tudtam menni az agressive presettel. Hotlapolás közben amúgy simán tudtam 49-es köröket hozni többet is egymás után, bár ugye ott nem fogy az üzemanyag, meg a gumik se kopnak.
Itt amúgy nem várható iRacing szerű lobby? Annyira idejétmúlt már ez a "felmegyek egy szerverre aztán azokkal játszom" megoldás. A legtöbb modern játék már skillpontok alapján összesorsol hozzád hasonló emberekkel, így könnyen kivédhető a romboló parasztok hada. Vagy itt is jön majd az SRS megoldásként?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #859 üzenetére
Az ugye megvan, hogy én a való életben futó versenysorozatokról beszélek?
Virtuálisan valóban a GT3 a legnépszerűbb. Meg is lehet nézni a minőségét ezeknek a futamoknak. Ha így nézem akkor inkább a roncsderby a legnépszerűbb, amit GT3 autókkal szeretnek játszani.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #861 üzenetére
Igen a valós életben másoknál vannak a jobb sorozatok jogai.
Ez már látszik is, mert az 1.0 megjelenése óta folyamatos zuhanásban van a napi játékosok száma, tehát ha a GT3 népszerű is, az nem a Blancpain, még virtuálisan sem. És itt találkozik a valóság a virtualitással, hogy egyik realitásban se a legnépszerűbb sorozat. Szerintem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
-
dino_m
senior tag
válasz #70869248 #870 üzenetére
AC-val meg jelenleg több 3500-an játszanak. Az én olvasatomban ez annyit tesz hogy a Kunosnak sikerült alulmúlnia magát. Persze ezt lehet úgy is nézni, hogy több mint 5600-an használják most éppen a Kunos játékait, ami végül is nem olyan rossz... Számokban.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Enton
addikt
válasz #70869248 #956 üzenetére
Nekem a Cup tünt barátibbnak, de nagyon sokat nem mentem velük.
(#955) v2:
Az akkor szokott állithatatlan lenni ha elötte a resolution scal-en állitasz. VR density állitáshoz a res scal option-nek 100%-on kell maradnia.
Megfogja a difi, probáld nem teljesen elvenni a gázt csak csak 15%-ra visszavenni a 100%-bol.
Vagy ha opcio akkor lehet setupban is álligtani.[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen