Új hozzászólás Aktív témák

  • japán

    csendes tag

    Üdv Mindenkinek!
    K52JE ügyben irok.
    Tegnap kaptam 1 mailt,azaz péntek du 17-kor a DPD futárszolgálattol,hogy a FixDirekt kft/ASUS service csomagot adott fel nekem. az ASUS magyarország arra sem méltat,hogy 1 emailt küldjön nekem,hogy a gép-el mi is van ,mit cseréltek benne esetleg ki.Bár anno alaplaphibára hagyatkoztak és azt irták pontosan 1 hete,hogy még nincs lap hozzá,és ha az elkövetkezendő hétben sem lessz akkor majd kártalanitanak. Éerdekes viszont,hogy eltelt a 15 nap mióta gép ott van a Véső utca-i szervizbe,és máris hozza a DPD vissza! Velem semmit sem közöl az ASUS magyarországi képviselet. Ugylátom hosszu ügy lessz ez,hétfön hivom a ASUS-t és ha nem adnak érdemleges választ mit csináltak a gépemmel,akkor én nem veszem át a futártól!Lehet arra megy ki a játék,hogy ismét kijátszák a 15 napos szerviz szolgáltatást,mivel én átveszem a gépet és azt hiszem,hogy lapot cseréltek benne.
    Az biztos,hogy én többé ASUS-t soha nem veszek,mivel ilyen gerinctelek a vásárlóhoz.

Új hozzászólás Aktív témák