Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
közvetlenül a gyártótól vetted a notid? vagy közvetve, egy kereskedősnek adtad a pénzed, amiből ő lehúzta a hasznát, és így tovább?
a fogyasztóvédelem ilyen esetben nem sokat gyorsít a meneten, sőt...
az asus ügyfélszolgálatát kell csesztetni, de jó sűrűn, és nem csak telefonon, hogy írásos nyoma is legyen![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
nem a hiba mivoltát vontam ám kétségbe, hiszen ismert problémáról van szó - még akkor is, ha nem minden darabnál jön elő!
a szervizeseknek nem tudom, hogy mit tudnál mondani a hiba leírásán kívül, azt meg ugye a leírásban megadtad, sürgetni vagy más szempontból befolyásolni nem tudod/lehet őket, de próbáld meg itt; link - esetlegesen ide vitték a notidat!?!?
illetve korábban ez az e-mail cím volt; szerviz@hrp.hu - a többi nem változott![ Szerkesztve ]
-
yxcv
tag
Nekem pont ilyen gépem van és elég sokáig szenvedtem a folytonos leállásoktól, de az utóbbi hetekben nem hagyom, h készenlétibe tegye magát. Ha nem használom, kikapcsolom, és így nem jelentkezik a probléma.
Ha készenlétiből élesztettem fel, volt, h 2 percenként lefagyott 1-2 percre. Onnan tudom ilyen pontosan, mert írogattam a papírra másodpercre pontosan, mikor akadt el.
Nem tudom, h miben segít az, h nem hagyom lemenni készenlétibe, de nálam bevált. Főleg, h olyan a munkám, amikor másodpercre pontosan kell követni az eseményeket, nem lehet pár perces kihagyás sem. Igaz, ez nem megoldás, de a munkámhoz szükségem van gépre és nem tehetem meg, h 1-2 hónapra szervízbe adjam, ahol csak rajta ülnek :SEsetleg van itt olyan, aki iPontól rendelte és beküldte szervízbe? Mindenhol ilyen időigényes minden?
Most mi az eljárás, mert volt olyan, akinél alaplapcserét olvastam, más meg levásárolhatta a pénzt???[ Szerkesztve ]
-
yxcv
tag
Tudom, nálam is teper olyankor a vinyo, de hetek óta "tesztelem" és nálam eddig hatásos, h vagy kikapcsolom vagy nagyon későre állítom a készenléti módba kapcsolást.
MÁS: Akik szervízbe adták a gépet, mire jutottak vele? Vártak és vártak? Visszaküldték? Cseréltek valamit?
Valakinél olvastam, h levásárolhatta az árát. Ezt h sikerült elérnie? Hol vásárolta? Meddig szervízeltette? Ott mit mondtak? -
kali
legenda
más cégnél is pont/hasonlóan így működik, adott egy kötelező procedúra, amit sajnos végig kell járni - de ez törvényekben és/vagy rendeletekben pontosan rögzítve van! kivétel csak üzleti vagy más szempontból eltérő kategóriánál adott, ahol gyors garanciális javítás, vagy gyorsabb csere lehetséges, de az többnyire árban is más kategória, vagy felár kérdése! az mellékes, hogy 2011 van, de még a cégtől sem kimondottan függ, sőt; lehetne említeni még ettől körülményesebb gyártót vagy szervizet is! a rengeteg pénz is viszonítás kérdése, valaki a sokszorosát adja egy notiért...
-
kali
legenda
-
kali
legenda
ez a fórum hivatalosan valóban nem lehet támpont egy gyártói ügyfélszolgálatos vagy szervizes számára, de attól még sok igazság elhangzik itt (is) bizonyos meghibásodásokkal kapcsolatban (is), viszont persze, hogy nem kötelesek hivatalosan elismerni, vagy nem is tehetik meg azt!
amúgy meg itt mindenki azt ír, amit csak akar - persze a fórum alapelveit és bizonyos jogszabályokat betartva!yxcv; azért van néhány k52je példány (is), amelyiknél nem jött/jön elő a probléma, én konkrétan találkoztam már ilyen darabokkal - de gyanítom, ebből van kevesebb!
továbbá azt is érdemes figyelembe venni, hogy nem minden elégedett tulaj keresi a specifikus fórumos témákat a neten, hogy leírja, mennyire elégedett a notijával, az a jellemzőbb, hogy a problémás darabok tulajdonosai kezdenek a neten keresgélni a hibával kapcsolatban, megtalálják adott fórumokat/témákat, és leírják, hogy nekik is problémás a notijuk![ Szerkesztve ]
-
Mr.Skynet
senior tag
"Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak"
Most erre annyit tudok mondani, hogy ez sem véletlenül 99ezer és így sem viszik el a ~130-140ezres gépet, így nézve pedig láthatóan vannak akik feladták vagy nem jutottak sehová a szervizzel, ami egyedül a szerviz szégyene, nem a tulajé, nem az iPon-é (lásd: hirdetéses gép is ipon-ból van) és nem is feltétlenül az Asus hibája. Azt is megkockáztatom, hogy az Asus ezzel foglalkozó csapata nem is értesül az ilyen jellegű hibákról az a vinyós jumperelés pedig csak a felhasználók vagy szervizesek kényszermegoldása, ami talán bejött pár gépen. Ezt a Nokia komáromi gyár ismerése miatt gondolom, brutális milyen részletes feljegyzéseik vannak a gyáraknak mindenről! Serial alapján azt is meg tudják mondani, hogy a xy telefonba tett xy alkatrész melyik beszállítótól, mikor hogyan, került a gyárba a kamion mennyit késett, ki nyúlhatott hozzá, ki fűzte fel a gépre az smd szalagot, az illető mikor született... az utolsó porszemig mindent vissza tudnak nézni min/sec pontosan, mégis van mikor a szervizektől el sem jut a megfelelő emberig a probléma, mert valakinek érdeke az, hogy náluk kevesebb legyen pl. az MFR (emefár) röviden: hibaarány miatti lecseszés. Tehát ha az egyik laptop jó, a másik nem, akkor ott simán visszakereshető lenne, hogy mégis milyen apró eltérés van a 2 gép közt, ami indokolhatná, hogy az egyik miért hibátlan a másik miért nem.Márpedig kali aki itt a fórumon az egyszemélyes Asus védőügyvéd (bocs kali, de tényleg), gyakran említi ami valószínűleg igaz is, hogy "...nem minden K52 hibás, koránt sem mind..." én pont emiatt alapozom a gyanúmat arra, hogy az Asus talán nem is tud róla, hogy gáz van! Amíg nem 10/10 gép hibás addig senki nem fog rémhíreket kelteni, főleg nem fognak egy komplett szériát visszahívni. Ismerve a magyar mentalitást és a szervízeinket az egész arról szól, hogy mennyi szemetet sikerül a szőnyeg alá sepregetni és ahogy látható elég jól tudnak takarítani. Akiknek azt mondták, hogy alaplapot cseréltek és már vagy 3.x viszi vissza a gépét, eléggé kételkedem benne, hogy egyáltalán cseréltek-e bármit a gépben . Hányan nézték meg akár csak Aida64-el a serial számokat, hogy nem-e véletlenül ugyan az van a gépben amit állítólag kicseréltek. Volt már logout írva, hogy Asus notiba olyan alkatrész került a szervizelés után, amivel az Asus soha 1db notit nem szerelt össze és mikor másodszorra ment a gép gariba akkor emiatt nem akarták megjavítani...
Magát a K52-A52 szériát pedig tényleg kár leírni all in, az összes AMD-s hibátlan elvileg, nekem a régebbi JR is (+512Mb vga ram-ban tér csak el a JE-től), a kicsit később megjelent Inteles verziókra panaszkodnak itt nagyon, főként a JE-re.
[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
Te figyelj barátok! Tudsz Te folyamatosan írni, vagy minden szavad után ENTER-t kell nyomnod? Ne itt tépd a szádat, hanem az Asusnál! Baromira hasznosak a hozzászólásaid úgy kb. 10 hsz-enként.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Jamo80
csendes tag
Hali!
Nekem a HRP-sek írták azt, hogy vigyem be az EX225D-t, mert alaplap hibás, és azt kell cserélni...
Hátha lesz belőle valami.
Ha meg valaki esetleg olyat ír ami nem tetszik, akkor azon nem kell duzzogni, meg felhúzni magad, rendezd le vele privátban.
Az én személyes tapasztalatom az, hogy ez egy hasznos fórum, és mindenki tök segítőkész.
Na béke!
-
Symbio
senior tag
A megfogalmazással és a stílusoddal volt a gond. Fele ennyi ! jellel és hangulatkeltő puffogással is elérnéd a célod és nem ugranának rá a h.sz-aidra. Hidd el, segítőkészek, csak ne irritáld őket ilyen stílussal! És ne legyél ennyire sértődékeny.
Nem kiosztalak, hanem kérlek erre. -
kano
nagyúr
Én sem kiosztani akartalak, hanem céloztam arra, hogy a hsz. stílusod nem illik a fórum stílusához. Ha leírod nyugodtan a problémádat akkor kulturáltan tudnak rá válaszolni és neked is jobb, mivel nem húzod fel magad olyan dolgokon amire úgy sincs ráhatásod (Asus javítási folyamatai).
Béke!![ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Jamo80
csendes tag
Hali Japán!
Én kb 1 hete vittem vissza a boltba, ahol vettem, de a Facebook-on is van néhány új hozzászólás.
Szegény srácnak 2 hétig volt bent, javítás után még a szervízben tesztelte a gépet, 5 perc után fagyás. Mivel aláírta az átvételit, ezért újraindult a javítási idő. Totál szívás!
Olvasd el, érdemes.Neked hogy áll az ügyed? Az árukeresőn dícsérted már a gépet?
Ha nem, akkor hajrá:
http://www.arukereso.hu/notebook-c3100/asus/k52je-ex225d-p44646308/velemenyek.html -
kali
legenda
de azért jó lehet tudni, hogy mit írtak rá, nem? bármit nem írhatnak rá, ha ráírják például, hogy cseréltek alaplapot, akkor megfelelő szinten ez vissza is ellenőrizhető! belső ügyintézéskor még sumákolhatnak esetlegesen - bár ezt sem feltételezem -, de komolyabb szinten, egy külső hivatalos megkeresésre már nem biztos, hogy bármit leírhatnak!
ha nem veszed át, akkor gondolom visszaviszik, próbálkoznak még máskor is a kiszállítással, majd a későbbiekben félreteszik neked, hogy biztos keresed majd valamikor - ezzel nem biztos, hogy jól jársz, pláne nem, ha x idő után esetleg tárolási költséget is felszámolnak, bár ennek is vannak feltételei, de bizonyos esetekben lehetséges![ Szerkesztve ]
-
japán
csendes tag
Ezek a mai napi tapasztalaim a géppel kapcsolatban!És még rajtam kivül van itt sok-sok Bajtársam!És nekem ők a fontosak,és nem fogok átverni senkit hidd el! Én nagyon őszinte ember vagyok!Anno nézd vissza itt hogyan léptem be "nagyon is ideges voltam"! Nekem is segitett 1-2 emberke én most miért ne segitsek itt a tapasztalataimmal.Itt a megoldást keresi mindenki.
-
japán
csendes tag
Ha esetleg valaki nem hisz nekem annak privát üzibel elküldöm a lakás tel számom az szerintem magért beszél.Amugy nem akarom isteniteni az ASUS-t ,de én nap mint-nap irtam mail-t és hivtam az ügyfélszolgalálatot,fogyasztóvédelmet és ügyvédet hajtogattam folyamatosan.Amit ezen forumon "olvastam" nem nevezek meg embert ,mivel lehet látni ki mit irt itt. Mindenestre neki sokat köszönhetek szerintem.
-
#76500480
törölt tag
az enyém is fagyogat de ritkán, csak játék elsőbetöltésénél (catalyst nélkül). Én szénné hajtom a gépet aztán pont gari idő lejárta elött beviszem nekik, hogy "cseréljetek benne alaplapot"... nem lesz hozzá alkatrész(talán gyártani se fognak) és kapok vmi jobb gépet
ebben a tervben reménykedem tvnél már bevált... -
japán
csendes tag
Üdv Mindenkinek! Pörgettem ma is a K52Je-EX-232d-t! Mindkét böngésző 3-3 flash video egyszerre,4 különböző lejátszóval film nézés,dvd meghajtórol szintén film nézés,winamp zene,külső 1.5-terra hdd ráakasztva és erröl 160G anyag másolása közben,és erröl film is nézve! msn,skype használva.Lecsuktam a pedlapot,utánna felnyitottam space billentyü és indult ismét! Nincs fagyás.Eddig már 3 napja tesztelem,de még semmi,gond vele! Néztem a teljesitményfigyelöt is a gép müködése közben: 0.CPU 58% ,1.CPU 58%,2.CPU 60%, 3.CPU Leállitva! RAM:62% Eddig zsir,és nagyon vágja a témát!
-
adDis
csendes tag
japán
Hány napot is volt szervizben a géped?Jamo80
Te mikor adtad le?Amiatt kérdezem, hogy tudjam, várhatóan mennyi idő lehet ez az alaplapcsere!
Tudom, volt akinél egy hónapot is elszuttyogtak vele, de mióta több ilyen esetük volt, kíváncsi vagyok, gyorsultak-e![ Szerkesztve ]
-
adDis
csendes tag
japán
ment püAmúgy én még csak ezután adom le, kb két hét múlva, mert nem az enyém, hanem egy diáklányé, akinek szüksége volt rá eddig. Én csak segítek neki és telepítek a gépén, ha kell valamit
Jamo80
köszi az infókat!Már elkezdtem nézegetni neki egy másik laptopot, ha esetleg kártalanításra kerülne sor, hasonló felszereltség/ár kategóriában ki is néztem a DELL INSPIRON N5110-128204-et:
[link]
Női szemmel kifejezetten előny a cserélhető fedlap és tetszene is nekiAzért a beszámolóitok után már bízom benne, hogy jól összerakják majd az övét is, és már nem lesz vele több gond.,mert paraméterei alapján nem lenne ez az ASUS sem rossz gép! Nekünk K52JE-EX232D van és amúgy az A4Team Boráros téri üzletében vettük.
üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Én a boltba vittem vissza, ahol a gépet vettem. Az ASUS már vagy egy hete írta, hogy kész van a masina, hamarosan használatba vehetem újra. De mivel a szervíz és a forgalmazó is pesten, a 13. kerületben van, nem hinném, hogy a szállítás 1 hetet venne igénybe. No mindegy, holnap írok a boltnak, hátha tolnak valami infot.
Annak viszont nagyon örülök, hogy a te géped még mindig hibátlan, remélem így is marad, és nekünk is hasonlóan jók lesznek a javítási eredmények.
Minden esetre toljad a gépnek, és nyomjad a pozitív energiát, igazán ránk fér
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Eddig még nem nagyon volt időm meghajtani a masinát, de úgy tűnik rendben van Win 7 alatt, bár nem akarom elkiabálni. Holnap kapok pár játékot, amit a hétvégén feldobok rá, aztán majd tesztelem
Talán már élvezni is fogom a lövöldözést
Amúgy az aksi neked mennyit bír egy töltéssel?
Üdv, Jamo
-
kali
legenda
megfelelő beállításokkal és takarékos használattal többet bír az, mint 1 óra 20 perc! a használat milyenségétől és a beállításoktól függ az akkumulátoros üzemidő, szóval ez nem feltétlenül tudható be hibának...
ezzel az erővel minden noti/akkumulátor rossz...[ Szerkesztve ]
-
japán
csendes tag
Akkor valójában most mit is csináltak a K52JE-vel? Lehet csak forrasztgattak valamit az Alaplapon!? Ki tudja mi is történt a géppel!? Mondjuk nem fagy le ez tény! De lassan áll fel a renszer inditáskor,sok idő kell neki,ezt csak azért tudom mivel volt 1 K50IJ-SX-148L-em amit 1 barátom vett meg tölem és egymás mellé tettük a 2 gépet,egyszerre inditottuk el és a K50IJ-SX-148L hamarabb töltött be a K52JE-EX-232D hez képest! Ez is furcsa jelenség! Mivel inditáskor az Üdvözlés után bejön a Háttérkép és látni,hogy munkafolyamat van,sok ikon még be sincs töltve,munkafolyamat közben,a tálcán lévő futó programok még sehol sincsenek,majd csak lassan-lassan jönnek elő! Végén a Skype és az asztali Minialkalmázosok is megjelennek! Nekem ez olyan furcsa,ez kb 1.5 perc! A Winamp ami még sokára nyilik meg,mivel látni ennél is a munkafolyamatot!
-
kali
legenda
-
venta94
csendes tag
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
A 3h40min elég nagy túlzás, legalábbis, ha az aksi méretét összehasonlítod a gép méretével, szerintem teljesen hihetetlen.
Nekem, ha csak netezek vele, akkor kb 2 órát bír, ami reálisnak tűnik.
Azt azért gondold meg, hogy újra beadod-e szervízbe, mivel a tesztprogram majd kihozza, hogy az aksi szuperjó, és megint gép nélkül leszel kb 2 hétig.
De egyébként egyetértek veled, megszívtuk ezt a gépet, én nagyon bánom, hogy megvettem.
-
venta94
csendes tag
Nekem igazából a W7 Service pack 1 után lett lassabb a boot idő, meg a sok w7 frissítés után.. nincs telenyomva a gépem, van fent kb 5-6 játék, az összes Asus driver és utility apps, meg szükséges programok pl.: Chrome, uTorrent, msn stb.
Valaki help ismét!
Nem nagy gond, de, hogy tudom beállítani a gépen, hogy az elsődleges VGA a dedikált Gt 520m legyen és ne az intel hd grapihcs? Játékokat természetesen a dedikált kártyával nyitja meg, de pl WINDOWS ÉLMÉNYINDEXNÉL az Intel vga-t nézi így kevesebb a pontszám
-
venta94
csendes tag
Egyébként érdekes ez a dolog, mert régebbi széria az k52... És amit írtam eredmény, ebben a gépben egy i3 sandy bridge van 4 gb 1333mhz rammal, tehát ilyen hardvernek szerintem gyorsabban kéne bootolnia. Mint ahogy más is írta sok mindentől függ, de nekem akkor lett lassabb a gép amikor felkerült a W7 Sp1 meg egy rakás frissítés... Ja és a gépen driverek meg szükséges programok vannak csak fent, de annyira nem zavaró ez a boot-idő...
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Mindenképp nézdd meg, hogy van-e iastor hibád. Ha igen, akkor vidd vissza, ha jól emléxem, neked ez már a 4. javításod lesz, és akkor kérheted vissza a zsét.
Én sem vennék ASUS-t senki helyében. És nem a hibás K52JE széria miatt kell az ASUS-t lehúzni, hanem azért, mert amikor megtudták, hogy széria hiba, akkor sem vették le a terméket a polcokról. És még amit utána művelnek, az több, mint gusztustalan.
Természetesen máshol is vannak széria hibák, a kérdés, hogy ott hogyan kezelik őket.
Szerintem a DELL gépek sokkal megbízhatóbbak, mint ez az ANUS, nekem van notim is és asztalim is DELL-ből, és a szervíz is sokkal korrektebb.
Például, ha a munkalapra ráírják, hogy az "alaplap javítva", és ezt telefonon is megerősítik, akkor utána nem akarnak két nap múlva telefonon meggyőzni, hogy valójában az cserélve volt.
Szóval soha többé ASUS!
-
japán
csendes tag
Maximális Tiszteletem mindenkinek!
Mintmár irtam is nekem a K52JE-be is core I3-proci van,és az akku 1.5 óránál többet,bármit is csinálok vele,nem bir ki! Az ASUS szerviz mondta,hogy ez az üzemidő tényleg nagyon gyenge! Küldjem vissza a gépet,mivel lehet az Akku,lehet a Töltő,de lehet az Alaplap, hibája is!Bármelyik a 3 közül! Bár elvileg Alaplapot cseréltek már benne anno mikor ott volt náluk legutóbb!Amugy a Touchpad is nagyon sunyi,oda kell nagyon figyelni mivel az elöbbi hsz nél a kurzor elugrott! Jó ez a gép+nem is! Unalmas már ez nekem! Belefáradtam! Abbol fogok kiállni,hogy Szerviz+vissza,és ismét oda-vissza játék mig a garancia le nem telik!Nevetséges! -
Mr.Skynet
senior tag
Szia Japán! Ha meglesed az adatlapját, több mint 2 hónapja be sem lépett
Mindenkinek: kicsit sok volt a dolgom... de még ~1hónapja a villámvágta notimat 24órán belül megjavították, ezzel kapcsolatosan majd még írok egy elég hosszú regényt Sőt ahogy visszaolvastam a fórumot, szerintem én voltam az első akinek ilyen extrém gyors tempóban javították a ketyeréjét, majd kicsit később többen is írták, hogy meglepően gyors volt a szerviz!
-
Barcsik
aktív tag
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Én ezt kaptam legutóbb aksi ügyben az ügyfélszolgálattól:
"Megkaptuk a nemzetközi központtól az akkumulátor teszt eredményét.
Eszerint az Ön készülékének specifikációja mellett, a legtakarékosabb energia gazdálkodási beállítások használatával, az úgynevezett battery save módban elérhető üzemidő 225 perc volt teszt körülmények között. Az általában szokásosnak tekinthető felhasználás mellett természetesen ennél kevesebb üzemidő érhető el. Ez az idő nagyban függ a használat tényleges módjától, így ez pontosan nem határozható meg. Míg extrémnek számító igénybevétel mellett, például játék közben, az elérhető üzemidő a készülék spefikációjának megfelelően az Ön által is mért érték lehet.
Természetesen a készülék beállításai, a telepített és futtatott programok, külső környezeti körülmények és más tényezők is befolyásolják az elérhető akkumulátoros üzemidőt."
Igazából szerintem ettől sokkal konkrétabban meg lehetne adni az üzemidőt...
Eszerint a levél szerint, ha fél órát bírna passziánsz közben, arra is rá lehetne fogni, hogy rendben van. Mondjuk az eddigi tapasztalatok alapján nem vártam többet az ASUS-tól.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobil flották
- TCL LCD és LED TV-k
- Futás, futópályák
- HBO Max & OD topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Új/Újszerű Asus TUF F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - Gari
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 1 - i7-10510U, 16GB, 256GB - Garancia
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 8GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win10 - Magyar
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar