Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • japán

    csendes tag

    válasz adDis #12691 üzenetére

    Üdv Mindenkinek!
    Szia adDis.Jamo80, és minden bajtárasamat üdvözlök! Én Békés megyei vagyok,Békéscsaba, Elöször is ne a Boltba vigyétek vissza a gépet,hanem saját magatok intézzétek a szervizt,mivel ugy gyorsabb az ügy.Minden másnap mail,telefon az ügyfélszolgálatnak én ezt tettem "spanyoll" javaslatára.Sok nyugalom kell hozzá,mondjuk én sem biztam a dologba,mivel az "ördög nem alszik" cimszó alapján!De küldtem a mailt az ASUS magyarország képviselete,hogy áll a gép,mi is lessz vele/mi kell hozzá. Fogy védet,Jogi dolgokat emlegettem nekik. És nem telt el a 30 naptári nap és itt volt a gép a DPD által. És alaplapot cseréltek benne,ez van a szervizlapon és telefonon is elmonta az ügyintéző RMA szám alapján amire hivatkoztam.Ha esetleg kártalanitás is lenne,akkor szerintem csak ASUS terméket lehtne választani.Mindenestre a K52-JE-EX-232D-t megjavitották nekem!
    Már 5-dik napja tesztelem és eggyszerüen nem akar lefagyni. És szerintem már nem is fog!Bár nem szeretném elkiabálni.

Új hozzászólás Aktív témák