Új hozzászólás Aktív témák
-
ati90
csendes tag
Sziasztok! Pár hete vettem egy x52je típusú notebookot, és nálam is jelentkezett a random fagyásos hiba.A dobozon lévő MB:k52je ha jól sejtem az alaplap típusa, tehát ilyen van az összes hasonló gépben. Mivel hosszas fórumolvasgatásoknak köszönhetően(angol,magyar fórumokon) sikerül rájönnöm hogy valamit nagyon elsz.... az asus-nál. Az még jobban elvette a kedvemet hogy nem fogják tudni megjavítani, de egy procedúrát szenvedjek végig hogy legyen laptopom vagy pénzvisszafizetés... Ami tovább tetőzi a problémáimat hogy a photo hall-nál vettem ami májusban a hírek szerint bezárta az üzletláncot... Tehát oda nem tudok menni kiverni a palávert, pedig kiráznám belőlük a sz...-t is. Tehát lelkesen kerestem a megoldást de nekem nem jön be a jumperos teljesítménycsökkentéses módszer, és egyéb dolgok, meg a hdd kicserélése, mert azzal meg a garanciám veszne e0,l ami amúgy se ér semmit se
. A lényeg, hogy ha jól vettem ki, a hdd és az alaplap közötti kommunikáció krepál be hdd igényes műveleteknél. Először is a lapozófájlt kapcsoltam ki hogy ne onnan olvassa az ideiglenesen tárolt adatokat de ez csak próbálkozás volt, aztán valahol olvastam hogy a catalyst nélkül nem jelentkezik a probléma. Igazából nálam ez mintha megoldást hozott volna, mivel 2 napja nem tapasztaltam a hibát pedig sokat ment a gép. Visszakapcsoltam a lapozófájlt is és megy simán a gép. úgy teszteltem, tudom elég béna megoldás, hogy két partíciómon lévő hd videót indítottam el hogy a merevlemez dolgozzon a két adat közötti olvasással. és persze másoltam is közben nagy adatmennyiséget, de nem jelentkezett a fagyás. Remélem ez működik, mert már annyit olvastam utána, hogy tele van a hócipőm az asussal, még ha nem is adtam be szervizbe a gépet. De ha vissza is kapnám a pénzemet az 127ropi lenne mert kedvezményesen vásároltam(168 helyett), tehát hasonló áron most nemigen találnék ilyen teljesítményű gépet
Vagy kivárok, visszarakom a catalystot és 1 év múlva pénzvisszafizetésért reklamálok és addig hozzágyűjtök és valami újabb fejlesztésű és mindenek előtt megbízhatóbb modellt vagy márkát választok körültekintőbb előzetes fórumolvasgatással egybevéve. Kérem aki tud reagáljon vissza erre mert remélem nem csak nálam működik a dolog. Persze ez se a legjobb megoldás, hiszen ne szoftver kurtítgatással legyen működő a rendszer... Ja és a márkáról és a készséges segítségnyújtásról csak annyit hogy az intel a hibás lapkákkal kiadott sandy bridge-es processzorcsaládjukért érdekes módon tud felelősséget vállalni és visszavonja őket... Az asus elgondolkozhatna hogy egy 2010 év eleji kiadású darab köztudott hibájáról mélyen sunyít... és így veszik meg egy évvel később is az elfogult vásárlók a termékeket. Nem azzal van a bajom hogy elk...tak egy szériát, hanem hogy nem tesznek semmit se az ügy érdekében, csak ködösítenek... Meg lehet néni a facebookos honlapjukat is hogy milyen készségesen válaszolgatnak az ilyen problémákra. A reklámra meg mindig tudnak friss bejegyzésekkel szolgálni. Nem akartam ennyit írni, de ezt kötelességemnek tartottam hogy megosszam veletek a tapasztalataimat. Remélem nem csak megijedt a laptopom, hogy elküldöm az anyavállalatukhoz, és azért javult meg varázsütésre
-
ati90
csendes tag
Ezzel teljesen egyetértek. De akkor azoknál, akik panaszkodnak, hogy másodszorra sem sikerült kijavítani a problémát a szervizelést követően, miért nem működik úgy a noti, mint a többi nem hibás széria esetén? Egy kicsit pontosabb diagnosztikát csinálhatnának akkor a szervizesek :/ Ráadásul nem egyedi esetről van szó, amit az asus állandóan hangsúlyoz, hogy márpedig egyedi minden eset...
-
ati90
csendes tag
Ráadásul ha a gyártási folyamatban utánanéznének, hogy mikori gépeknél jelentkezik a probléma, mert gondolnám hogy eléggé pontos adatok állnak a rendelkezésükre, akkor be tudnák határolni a hibás termékek egyedi azonosítóját. Mert ha mindenkinél, akinek azonos problémája van gondolnám, hogy a gyártási folyamat adott szakaszában fellépett valami bibi, amit nem vettek észre, csak most ütközött ki,pl a zöld, piros gombot nyomogató ember éppen pityókás volt aznap vagy nem tudom, de azt szerintem kis utánajárással ki lehetne szűrni
Lehet csak én lennék ilyen precíz egy cég üzemeltetésénél, de gondolnám hogy aki ott dolgozik az hozzáértő...
[ Szerkesztve ]
-
ati90
csendes tag
Akkor végkövetkeztetésként mit ajánlasz? Érdemes egy próbát tenni a szervizzel, hátha beleraknak egy működő, hibátlan alkatrészt, vagy majd a pénzemért reklamáljak később? Ha már ilyen kellemetlen helyzet ért, valami hasznom is legyen már a dolgon
Azért később, mert egyrészt most szükségem van az egyetemi tanulmányaimhoz a notira, másrészt addigra esetleg gyűjtök még egy keveset hogy egy 2. generációs sandy bridges-eset vegyek. Legalább nem veszítenék a befektetett pénzem értékéből és talán visszanyerné az asus a bizalmamat
És köszönöm az eddigi válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- Újszerű HP 250 G7, FullHD,core i7 7500u,IntelHD,8GB DDR4 Ram,SSD, új akku,új töltő
- ZBook 15 G5 15.6" FHD IPS i7-8850H P2000 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H Quadro T2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban