Új hozzászólás Aktív témák

  • erahurka

    félisten

    Na befejeztem a játékot. Tetszett a csavar a végén, bár lehetett volna jobb a sztori adagolása, mindent az utolsó órában borít az emberre. Előtte meg folyton a kesztyűvel dumál mozgás közben, hát arra azért nehéz figyelni.

    Viszont tele volt nagyon frusztráló döntésekkel. A mentési rendszer és a craftolás/fejlesztés helyhezkötése (hogy aztán mindent gagyi módon teledobáljanak mentési és fejlesztési pontokkal...), az inventory, a lootolás (nem elég megnyomni egy gombot, csomószor maradt cucc az asztalokban meg a szekrényekben mert nem tartottam elég ideig...), és nekem a nyílt világ sem igazán tetszett, mondjuk gyorsan átrohantam egyik küldetéstől a másikhoz. Lehet szkennelni az ellenfeleket a gyengeségeik meg az erősségeik megismeréséhez, de van amelyik olyan gyorsan mozog hogy képtelenség rajta tartani az egeret, vagy olyan lassan jelenik meg a szöveg, hogy megüt mielőtt bármi hasznosat értelmezni tudnál. A dinamikusnak szánt harcot sokszor szűk térbe szorítják és teleszórják apró akadályokkal, csak hogy folyton megakadj valamiben, stb...

    Azt éreztem hogy mindent bele akartak tenni ami csak tetszett nekik más játékokban, hát kihagyhattak volna dolgokat. Reméljük a folytatásnak ha lesz, átgondoltabban állnak neki.

Új hozzászólás Aktív témák