Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti66

    senior tag

    válasz orbano #9998 üzenetére

    Szia Orbano! Ha nem veszed zokon,én esetleg tudnék néhány infót adni,de persze lehet már Te is tudod ezeket ;)
    Tehát, tételezünk fel, - 1 átlag nem szedán középkategóriás gépest, ami meg van tömve fincsi puha ülésekkel, emberekkel stb.ehez jönnek+ a fémek, üveg stb, na meg a bezárt tér.Mivel kis bezárt területről van szó a terjedési sebbeség, hullámkülömbség fázisalakja megváltozik és a hangerő nővelésével intermodulációs torzulások lépnek fel.ezen csak részben segítenek a fázis tolók, késleltetők stb.
    Az igazi nagy gond amit sokan kihagynak a számításból az nem más mint a szűrő meredekség :) Nagy vonalakban ősszefoglalva ha,18db-el vág a kaszni, annyival emeljük a szűrő meredekségét.A 12 db-es passzív váltók véleményem szerint semmire nem jók, külőnősen,ha az autó már gurul is :D
    De, 1 agyon bituzott :K gépesnél lehet hogy 24 db-el kell emelni :Y (aktívba)
    Amit használsz(fej) van ilyesmi állíthatóság? Mert, jó ha van :K
    És ez, nem csak a sub-ra igaz. :)
    Az alul felül áteresztő szűrők tudom mire valók,de elhiheted,hogy akármelyik tartományú hangszóró tud olyan tranzienseket kelteni,termelni ami a mükődési tartományán kívül esik,és itt van sokaknál az az érzet, hogy a mély rámászik a mid.-re
    A microfonos spektrum analizátor jó dolog, de nem mindenre jó(de, nem is beszélnék le róla senkit, hanem inkább rá) ;) :R

    Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...

Új hozzászólás Aktív témák