-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiciPeti
őstag
válasz zolikaDB #24387 üzenetére
Srácok, pont hogy a D-CAT a problémásabb sajnos. D-4Dvel ami gond szokott lenni, hogy a magyar gázolaj megöli a porlasztócsúcsokat 100-150ekm után. Ha vallásosan cserélgetsz gázolajszűrőt, akkor kitolható valamennyire.
A D-CAT meg ugyanúgy D-4D, csak részecskeszűrős. De a lengyel váltót szét szokta törögetni, részecskeszűrő is szeret széthullani...Nekem 1.4 D-4D (90le) van, szerintem nagyon jó motor, iszony nyomatékos, forog is ha kell (5500ig!), és a mostani fogyasztásom (90% Bp, 10 fok alatti időben) 5l.... Nyáron, klímázva, országúton 4.2.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen