Új hozzászólás Aktív témák

  • Peti66

    senior tag

    válasz vati182 #25876 üzenetére

    Semmi gond :)
    A sub ami az autódban van az egy un. aktív sub. Ez, azt jelenti,hogy a sub hangszóró mellé toldották az ezt meghajtó erősítőt.Találsz ott egy csatlakozót, ami tovább folytatódik egy egybefogott(bandázs) háromeres vezeték kötegbe.
    Ez megy most jelenleg a "régi" rádiód hátsó paneljáig,ahol úgy tudom 1 narancssárga csatlakozóba torkollik bele :K Erre a három szál vezeték-re szükség lesz mindenképpen.
    Első és legfontosabb a plusz vagy pozitív vezeték megtalálása a három szál közül.Ez, később rákötheted
    állandóra a piros vezetékre,ami a gyújtáskapcsolóban is található
    Második szál.Ez, az úgynevezett remote szál,más néven bekapcsoló szál a mi a rádió(fej) bekapcsolásával párhuzamosan üzembe helyezi az aktív subwoofert.
    De,így és ebben a formációban még nem fog megszólalni,mivel még kell neki adni audió jelet is,hogy beledöngöljön az ülésbe :K
    Ezért, itt jön a képbe a harmadik szál jelentősége ez az un. Rca kábel.
    Ez szállítja a rádiótól az analóg audió jelet az aktív sub felé.Erre feltétlen szükség van,mert enélkül meg sem nyikkan az egész.Mármint a sub :)
    A gyári Puntó rádióhoz csatlakoztatott un. ISO csatlakozó(szép színes) nem biztos,hogy jó.Ez, nem a jövöbeli
    leendő rádiód tervezőinek elmebajos szüleménye,hanem egyszerűen nem kompetens együtt az Iso ill. gyári Fiat csati .Ám ez nem igazán gond,lehet hozzá kapni fordító csatit,úgyhogy ez nem problem...

    Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...

Új hozzászólás Aktív témák