Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz PiciPeti #41048 üzenetére

    "marketingesek által belénk diktált"

    Nem a marketingesek találták ki az iTunest, sem a 16/32GB-s, filléres, akárhányszor újraírható pendrive-ot, sem azt, hogy egy CD-re 74 perc zene fér, míg egy pendrive-ra ennek mondjuk a százszorosa, és elfér a zsebben, a CD-hez meg tokokkal, tartókkal kell izélni, és vigyázni a karcolódó, törő, lepottyanó, elguruló korongokra. Azt sem a marketingesek találták ki, hogy a CD-forgalom töredékére esett vissza, hogy az emberek nem albumokat, hanem trackeket vásárolnak. Teljesen megváltoztak a zenefogyasztási szokások, és ehhez vagy alkalmazkodnak a gyártók, vagy nem adnak el semmit. Nem véletlen, hogy már a legtöbb árszegmensben megjelent a flac, egyre több a tolatókamerát fogadó fej, kb. alapfelszereltség az USB, stb. Ezt nem a marketingesek találják ki, hanem az egyre szűkebb vásárlóréteg igényli.

    Az igaz, hogy a minőség háttérbe szorult - de az a helyzet, hogy sosem volt igazából előtérben. Az autóhifi régebben is inkább a szolgáltatások miatt futott: a gyári rádió tudott két sávot, nem volt memóriás, csak kazettát lehetett bele tenni, nem fogadott CD-tárat, nem volt rajta RCA, vagy egyáltalán, nem is létezett. A felokosított, egyedi formájú gyári rádiókkal viszont a túlnyomó többség számára nincs értelme nekilátni szüttyögni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák