-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lite
őstag
válasz troll81 #78022 üzenetére
Tűzveszély! Hányas kábel az? Ugye, nem 2.5?
Jelenleg az a bajom, hogy a régi kocsiban az ülések alatt elfért a Mosconi, Eton, de a Passat-ban nem.
A csomagtartót meg nem feltétlen szeretném telepakolni.
További nehezítő körülmény, hogy a gyerekek is rákaptak a kocsiban a zenélésre, és ezért kell a hátsó ajtóknak is szólni, sőt, néha csak az szól, ha nyugodtan akarunk elöl beszélgetni.Szóval egy kicsit elkeveredek a klasszikus iskolától...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
A Nav-cuccot néztem, nem MIB3-as. Ehhez a konstrukcióhoz (egyenlőre) csak a Hi Level Out létezik.
Még egy orosz srácnak is írtam, aki a gyári fejekről optikai kivezetéseket csinál, de Passat B8.5 és új arteon-ok nem műthetőek jelenleg...Na igen, csak akkor jön a dilemma: a 12-es vagy a 16-os? ott már elenyésző az árkülönbség...
Vagy még egy kérdés:Ha a hangszórókat a saját váltójukkal építem be, akkor 1 csatorna 1 ajtó, úgy mennyire lehet értelmesen beállítani a DSP-t?
Azok picivel nagyobbak. Meg honnan szedek remote szálat?
(És akkor lesz eladó PRS, Mosconi, Eton, bontatlan JL Audio Slash v2, .... )
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
Eh, szóval ajtónként két csatorna a minimum. Meg a szub. Agyaltam azon is, hogy csak a Zapco DSP-t veszem meg, de ott az olcsóbb adatlapját elolvasva, az nincs azonos szinten, mint a többiek. A Passat-ba elöl 3 utas hangszórónak van hely - érdemes annyiban gondolkodni? 3 utat sosem csináltam... (A közepet is az ajtókárpit tartja... )
Koax cucc kizárva, a dobozában pihenő Rainbow szetteket építeném be (előre SL-C6.2, hátra DL-C6.2).De ha csak DSP-t veszek, akkor kell a 4 ajtó + szubhoz 3 erősítő, annak egy rakat táp, kábel, stb...
Lehet, megérné a durvább Zapco?[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
A plusz erősítők itthon vannak, a garázsban. 2 db 2 csatis, 2 db 4 csatis és 2 db monoblokk. Na, de akkor hova lesz a csomagtartó? Az akkumlátort meg cseréhetem mini atomreaktorra...
A legnagyobb Zapco-n gondolkozom, a szigetelés már most is előkészületben van mind a 4 ajtóra, a kábelezés durva lenne, a front jelenleg csak 2 út, a közepet nem szereztem még be, de az is felmerült, hogy a 3 út esetében a mély felefelé csaló adapterrel 20-as sugárzó lenne (a B8.5 Passat eleje 18 cm-es). Az persze az ajtón lenne, nem a kárpiton.
A pénz? Nos, a jelenlegi erősítőpark ebben a felállásban valószínűleg soha többé nem lesz így beépítve, így ilyen új kocsiba a kis digitális az irány inkább. Azok (egy részének) ára azért befedné a Zapco-t (bár fájna a szívem, hisz szinte mindegyik vasat újonnan vettem, csak nálam voltak).
Illetve bármennyire imádtam, a 80 PRS sem megy már be ilyen friss kocsiba...Szóval ezért agyalok.
-
Lite
őstag
Wow!
A padlóemelést nem néztem, az valószínűleg járható út. Ami fix, hogy rendes pótkerekem van és az marad is. Azt nem áldozom be. Nézegettem, de csak a kombi B8 Passat-hoz találtam pl. méretpontos specifikus mélyládát. Az enyém meg sedan...
A különálló DSP, ami szintén akciós, elvileg kevesebbet tud, mint az erősítőbe építettek. Ami még vonzó, a kicsi Zapco kb. befér a műszerfal mögé is = rövidebb kábelezések. A nagyobb persze már más kérdés...
Az ülések alatt szerettem az erőket, de itt nem elég nagy a sík rész, hogy rendesen letegyem.
Azon sem gondolkoztam, hogy külön akksi - az előző kocsiban 95Ah akksi + 125A generátor, az életben soha nem volt kevés a delej. Ez a kocsi szintén kb ugyanekkora áramot tud adni.Mondjuk, ennyi hangszórókábelt is (8-10sugárzó + szub) behuzigálni, az sem lenne egyszerű...
(Igazából kicsit megörültem, hogy lehet egy ilyen praktikus és jó all-in-one megoldás, de azért ez sem csak p&p...)
-
Lite
őstag
+ DR V:
Na igen, ennyire még nem bontottam meg a kocsit. 2 évig még garanciális is, úgyhogy olyan nagy furkálásokba nem kezdtem. Addig, ha az időjárás engedi, leszigetelem a 4 ajtót és a Passat-hoz való upgrade Focal IS 180 + 155 szetteket megkapja, ehhez jön az Axton 592, ami a gyári quadlock csatlakozóról kapja a tápot, bár meglepő, hogy a fej erősítőjét egy fórumtárs megkereste a neten, és gyári megoldáshoz képest döbbenetesen erős, kb. 4x25-30W-ot lead ténylegesen. Így lesz valami alapabb DSP, kicsit több erő, kicsivel jobb hardver-rész. Ha a garancia lejár, akkor jön a bombázás. Akkor már jöhet a Rainbow cucc, vagy akkor keresek ugyanabból a típusból 2 és 3 utas szettet is (8cm-es középsugárzóra van felkészítve). Vettem hozzá a spéci Musway fém beépítő kereteket.
Mondjuk, egy első 3 útnál azért a gyári csatlakozóban behúzni +6 szál kábelt, az valóban pain in the ass (Kőporos Intruder Remix) lesz...Az is megvan, hogy a long coding szekcióban kb. mit kell okozni, a gyári eq beállításokat hol kellene nullázni, de nincs olyan hardverem, ami viszi a MIB3-at, fórumtársunknak a régebbi B8-a van, ami MIB2.5.
Mondjuk, ha elől 20-as sugárzók lennének, azért a szub ott már egész korrekten közelíthető, alsó határfreki szinten (zenéről beszélve), szóval a szívem szakad meg, de most nem a szub az első...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz KRISSTUS #78069 üzenetére
Nekem az ülés mögé / csomagtartóba tett láda volt a legjobb.
De! Ahogy Lusu is írta, ez nem a játék kategória, itt tessék minőséget venni, rendesen megtáplálni!
Viszonyításépp: utoljára egy Chevy Epica sedanban volt a cucc, 1 db 25 cm-es JL Audio W3V3-4 sugárzó, a hozzá tervezett ládában volt, ezt egy Eton MA750.1 monoblokk hajtotta. Valami rendes zenével megkergetve (Blank&Jones - #WhatWeDoAtNight, 2. track), a visszapillantó-tükör remegett ütemre, a hang kristálytiszta volt. 63 Hz/12dB-en vágva...Szóval a sedan nem lehetetlen, csak igényes kategória.
Ja, és kasztnit sehol sem bántottam... Kalaptartó úgy felejtős.[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz GAtesz77 #78127 üzenetére
Ha csak SQ a felhasználás (és sosem mész el SPL-be), akkor elég lesz az 50, és nem kell pótakku, ha elég a generátorod. De a "HA" szó az autó paramétereitől függ, azaz egy 2 .0 dízel kocsiban lesz 100-125 A generátor és mindenre is elég lesz, de egy 1.2 benzin esetén azért lesznek gondok... (Ellenben az 50-es kábel elég, csak az áramellátásod sosem fog tudni elég kraftot adni). 75 az már SPL zóna.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest