-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
opeter70
senior tag
Szerintem kicsi lesz hozzá az az akku, vagy legalábbis határeset.
"5 Second Cranking Amps: 300A"
Véleményem szerint ez kevés lesz neki. Amit nyernél rövidebb kábelekkel, azt elveszítenéd az akku kis teljesítménye miatt.
A HXA45 és a DLS együttesen pillanatnyi csúcsáramban esetenként simán meghaladhatja a 300 ampert.
Persze ez attól is függ, hogy milyen konfigurációban használod az erősítőket.
A HXA45 hidalva van? A DLS-t hány Ohmos terheléssel használod?Tudom, hogy sokan ellenzik a kondit (vagy legalábbis feleslegesnek tartják bizonyos esetekben), de a te rendszerednél már lehet, hogy eredményes lenne egy jó minőségű, gyors kondi, ami nem feltételnül kell, hogy kondi sor legyen.
Ez csak az én saját véleményem, lehet vele vitatkozni (tapasztalatom sajnos nincs a pótakkukkal), de a kondi használatát bizonyos rendszerekben mindenképpen indokoltnak tartom.
-
opeter70
senior tag
Üdv urak!
Ha esetleg valaki tud emberi áron eladó dupla 30-as zárt ládát (üreset), az szóljon!
Köszönöm!
-
opeter70
senior tag
válasz Joe fiú #38880 üzenetére
Nem probléma. Most éppen úgy alakult a helyzet, hogy aprópénzért hozzájutottam 2 db jó minőségű 30-as mélynyomóhoz, így most ezekhez keresek ládát, hogy ki tudjam próbálni, mit tudnak együtt. Ha nem válik be, eladom.
A RAM3 MK2 bitangnak ugyan bitang (hídban 1 ohmon), bár az általad melített kontroll nem biztos, hogy meglesz, de majd meglátjuk. Ha már úgyis megvannak a hangszórók, egy próbát megér.
Nem ez lesz az első mélynyomó amit belepróbálok.
Sosem gondoltam volna, hogy egy zárt csomagtartó ennyi fejtörést fog okozni mély ügyileg.
A reflexek amiket belepróbáltam nem elég megfogottak, kicsit olyan "nyúlós" és brummogós volt mindegyik. A szimpla zárt ládák pedig nem tudtak elég hangnyomást produkálni a zárt csomagtérben.
Ezért kísérletezek most dupla zárt dobozzal.
Erdetileg én is 25-ös dupla ládát terveztem, de most 2 30-as "jött szembe". -
opeter70
senior tag
válasz gabber01 #38883 üzenetére
Félreérthetően fogalmaztam, bocsánat. Szó sincs fél ohmról. Összességében 1 Ohmmal fogja terhelni az erősítőt.
4 Ohmosak a mélynyomók, azokat párhuzamosítva 2 Ohm lesz az eredő impedancia.
Ezt a 2 Ohmot hidalva az erősítő 1 Ohm terhelést lát.
Bírni fogja vidáman, mert már hajtottam vele 2x4 Ohmos dupla tekercses mélynyomót (párhuzamosan kötve a tekercseket) és még csak nem is melegedett vészesen.
Ez most tulajdonmképpen ugyanaz a felállás, csak itt a 2 tekercs nem 1 hangszórón van.Tisztában vagyok vele, hogy esetleg a kontrolláltságával problémák lehetnek az 1 Ohm miatt, de mint mondtam, kísérletezek. Tehát nem fogok kétségbe esni, ha mégsem tetszik. Még az is lehet, hogy csak az egyiket tartom meg (szimpla ládám van szerencsére).
[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz bajtokarpi #38892 üzenetére
Ebben az árkategóriában nincs nagy különbség a fejegységek között. Válassz egyéni szimpátia, kinézet és szolgáltatások alapján. A "nagy" gyártók készülékeivel (Pio, Kenwood, JVC, Alpine) nem nagyon tudsz mellényúlni.
Hangszóróból minél nagyobb érzékenységűt keress és ha lehet, akkor inkább komponens szett legyen mint koax.
-
opeter70
senior tag
válasz KonzolKartel #38897 üzenetére
"Kedvesemet megszeretném lepni egy usb-s autórádióval"
Ajándékba nem biztos, hogy jó ötlet a használt...
Viszont engem érdekelne, hogy hol láttál 20-ért usb-s aktív Alpine fejet, mert akkor vevő lennék rá.
[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz szivacs1987 #38902 üzenetére
Ha nincs valami különösebb oka, hogy megtartsd a 13 centis hangszórókat, akkor inkább vedd ki!
Én ugyanígy tettem az én autómban.
Azon túl, hogy javulni fog a hangzás, van még egy nagy előnye is: A mélyhangok könnyebben bejutnak az utastérbe a hangszóró kivágásain keresztül. -
opeter70
senior tag
válasz Adonimus #38985 üzenetére
Ezekben a Roki erősítőkben nem potméterrel, hanem egy xcard nevű crossover kártyával lehet konfigurálni a szűrőket. Ennek a slot-jaihoz a burkolat levétele után lehet hozzáférni.
A tiédben, mivel 4 csatornás, 2 db ilyennek kell lennie.
A kártya behelyezési pozíciójától függ, hogy HPF, LPF, vagy full üzemmódban működik az adott csatornapár.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
-
opeter70
senior tag
válasz runner 125 #39041 üzenetére
Ott van az általad linkelt leírásban:
Xmax = +/- 6,0 mmDe azért a helyedben 2 centit én is biztosan ráhagynék.
Angyom:
Addig is, amíg nem jár erre egy Mondeos kolléga, egy javaslat:
Elsőre én sem találtam meg a tűzfal átvezetőt az autómban, mert eltakarta egy csomó minden a motortérben. Úgy oldottam meg, hogy bemásztam a műszerfal alá és kézzel kitapogattam, hogy hol jön be a tűzfalon a fő kábelköteg. Amikor megtaláltam, szintén "vakon", csak tapogatva ennek a gumidugójába kis lyukat fúrva először egy vékony drótot dugtam ki a motortérbe, majd miután megtaláltam a végét, ezzel húztam be a tápkábelt.
Igazi "nőgyógyász" munka volt.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
Nem tudja esetleg valaki, hogy az AS MX és a Radion mélyközepe miben különbözik (különbözik-e egyáltalán) egymástól?
A membrán színén kívül természetesen.... -
opeter70
senior tag
válasz Joe fiú #39127 üzenetére
Köszi!
Csak mert kézbe fogva, ránézésre eléggé hasonlónak tűntek (a mágnem mérete, a membrán anyaga...)
Persze gondoltam, hogy ez csak a látszat.
Azonos láncban "összehallgatni" sajnos nem volt alkalmam őket.Egyébként az X-ION mélyközepe nem öntvénykosaras?
(Olyat még nem láttam közelről, csak képen)
Mert az én Radionomnak lemezkosara van.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz Joe fiú #39129 üzenetére
Az én Radion szettemben ilyen mélyközép van: [link]
Ez az AS 165 C
Utánaolvasva láttam, hogy valóban ez a mélyközepe az X-Ion-nak is tehát elvileg az is lemezkosaras. [link]
Van viszont az AX 165 C-2 (2 Ohm) és C-4 (4 Ohm) elnevezésű is, ami viszont már a Helon szériának a mélyközepe és ezek már valóban öntvénykosarasok.Na mindegy, úgyis csak elméletben érdekelt a dolog.
-
opeter70
senior tag
Más téma, sajnos ez mostanában fontosabb:
A hideg idő beálltával elkezdett gyengülni az akkum, elég nehezen indít.
Reggel, indítás előtt rámértem és 12,4 voltot mértem rajta, ami szerintem elég karcsú.
(Réges-régen még tanultam autóvillamosságtant és ha emlékeim nem csalnak, egy jól feltöltött hibátlan akkumulátor feszültségének 13,8 voltnak kellene lennie (2,3V / cella)).
Valahol máshol azt olvastam, hogy 12,7 - 12,8 körül még elfogadható.Indítózás közben is megmértem, akkor kb 10,2 - 10,5 V -ra esett le.
A töltésem rendben van (14,3 V), de észrevettem, hogy ha este úgy rakom le az autót, hogy előtte hosszabb ideig szólt a zene, akkor reggel már alig indul.
(A Signat RAM3 és a ROM2 együtt eléggé zabálják az áramot.)Mi a véleményetek? Cseréljek akkut? Ha lenne felesleges pénzem, akkor ez nem lenne kérdés, de most egy 20.000 ft-os kiadás is eléggé megterhelné a családi kasszát, ezért jól meg kell gondolnam.
Vagy próbálkozzak meg egy Ctek töltővel, amiről többek között ezt (is) írják: "A beépített hideg időjárási üzemmód pedig tökéletes az elgyengült akkumulátorokhoz télen."Esetleg próbáljam meg újrasavazni és utána feltölteni?
Vagy ennek az akkunak már "harangoztak"? -
opeter70
senior tag
Pontosan egy ilyen (vagy ehhez hasonló) házi készítésű töltőm van, mint amit leírtál.
Apám elektrotecnikus (volt, amíg nyugdíjba nem ment), ő csinálta.
Csakhogy ez (ahogy gabber01 is megjegyezte) nem "intelligens" és főleg nem hordozható.
Egy bazi nagy műszerdobozba van felszerelve a falra a garázsban.
Lehet szabályozni is vele a töltőáramot, van rajta feszültség és áramerősségmérő műszer, de ahhoz, hogy ezt a töltőt használjam, ki kell szednem az akksit, mert a garázs most éppen mindenféle "lomokkal" van tele.
Szóval 1-1 alkalommal, ha kell, ki tudom venni az akksit, és rá tudom tenni, de ebből nem szeretnék napi rutint csinálni esténként.gabber01:
Szerinted akkor megéri egy Ctek töltőt beszerezni? Van egy srác itt az aprón, ő árul 10 ezerért ilyet: [link]
Ez jó lehet?Egyébként gyanús nekem is, hogy valóban a generátor nem tud annyit utánatölteni, mint amennyit a hifi fogyaszt (és akkor még ott van téli időszakban a világítás, fűtőmotor, fűtőszál, ablaktörlő, stb...).
Ez meg csak generátor cserével lenne megoldható, de az körülményes és nem is túl olcsó.
Asszem talán beruházok egy Ctek töltőbe.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
Köszönöm mindenkinek az akkuval kapcsolatos tanácsokat!
footy (#39139): Megpróbálok majd olyat nézni, ami szulfátmentesíteni is tud.
Megkérdezhetem, hogy neked melyik típus van?
A fene gondolta, hogy ebből ennyi féle létezik : [link]
Igazából azt sem tudom, hogy mi a különbség ezek között.Mondjuk az is érdekes, hogy amit itt hirdet egy sárc 10 ezerért, az mindenhol 18 ezer körül van boltokban.
Kíváncsi lennék, hogy hogy tudja ennyiért adni. -
opeter70
senior tag
válasz gabber01 #39165 üzenetére
Igazából szerintem nincs itt semmi olyan jellegű probléma, amihez villamosságis kellene.
Nagyjából sejtem, hogy mi lehet a probléma:
Az akku már öregszik (kb 4 éves), a hifi sokat fogyaszt, a téli időszak miatt gyakrabban megy a világítás, a fűtőmotor, a fűtőszál, stb és valószínű, hogy a generátor nem tud annyit utánatölteni az öregedő akksiba, amennyi szükséges lenne.
Azért majd megnézetem, ha arra járok, de biztos vagyok benne, hogyha meglátja a 4+ éves akksit, akkor azzal fogja kezdeni, hogy cseréljem ki.Egyébként tegnap délután és este próbaképpen zene nélkül autóztam, ennek köszönhetően ma reggel sokkal könnyebben indult.
"Kóboráram" szerencsére szinte nincs, megmértem multiméterrel, 0,03 Amper folyik csak leállított autónál.Gyanítom, hogy egy új akkuval meg fog oldódni a problémám, a Ctek csak azért került szóba, mert hallottam az akku regeneráló képességéről, csak nem sejtettem, hogy ennyire húzós az ára. Inkább akkor néha töltögetem "normál" töltővel.
Hétvégén még a generátor csatlakozásait is megpucolom és ha kell, újrasaruzom. -
opeter70
senior tag
válasz gabber01 #39168 üzenetére
Na bejelentkeztem a jövő hétre egy villamosságishoz.
Van akku terhelővillája is, így meg tudja nézni terhelés alatt is az állapotát.
Meg akkor már megnézetem vele a generátort is.PiciPeti: Én is erre a következtetésre jutottam: 20 ezer ft-os akkuhoz nem fogok 20 ezer ft-os töltőt venni. Vagy nézek valami Ctek klónt fele annyiért, vagy marad a mostani "buta" töltő.
-
opeter70
senior tag
válasz bajtokarpi #39233 üzenetére
Ha csak a kettő közül kellene választani, akkor a Kicx.
De ha már 22 ezret kiadnál a Hertz-ért, akkor már sokkal inkább a Kicx ICQ szériáját ajánlanám ugyanannyiért, vagy az Audio System MX 130-at.gabber01: Megelőztél
[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
Klotz mikrofonkábelből szeretnék csinálni IC-t és ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
Az SQ450-et néztem ki, mert ezt több helyen is ajánlották, mint jó hangú, megfizethető kábelt.
Mivel ez 4 eres, az lenne a kérdésem, hogy lehet-e ebből sztereo IC kábelt csinálni a 2-2 belső ér felhasználásával? Az árnyékolás is be lenne kötve a hidegpontra, de csak a fogadó oldalon.
Járható ez az út szerintetek? Nem fogja "zavarni" egymást a jobb és bal csatorna ilyen módon bekötve? -
opeter70
senior tag
válasz Osynho #39270 üzenetére
900 - 1000 ft körül van métere. + a dugók.
Az igazán húzós az lenne, ha nem működne ez a sztereo bekötés, mert akkor a te esetedben 3x, hanem 6x 5 méter kellene.Mono kábelként már láttam ilyet bekötve (házimozihoz), olyankor az az ajánlott felállás, hogy 1 ér a melegpontra, 1 ér a hidegpontra és 2 ér szabadon marad. Az árnyékolást is be kell kötni a hidegpontra, de csak a fogadó oldalon.
Egyébként én most otthonra is ebből szeretnék szub kábelt csinálni, mert azt mondják, hogy hangminőségben kb egy szinten van a Kácsás KCO sub kábellel vagy az AQ Irish Red-el, de azoknál jóval olcsóbb.Ha működne a sztereo bekötés a másik 2 ér felhasználásával, akkor dugókkal együtt nagyjából egy árban lenne a Gladen Zero-val. Egy összehasonlítást megérne.
[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz Shokkolo #39307 üzenetére
Ne a kábel átmérője legyen a mérvadó elsősorban.
Létezik zseniális hangú 1,5-es kábel (kisebb vagyonokért) és hallgathatatlan 4-es.
Egyébként általánosan elfogadott a 2,5-es méret.
Most hirtelen a Cordial CLS 225 jut eszembe, mint ajánlott vétel, de szerintem a Kácsa 600-1200 ft/m árú kábelei is tűrhetőek.
A többiek biztosan adnak majd még más tippeket is. -
opeter70
senior tag
válasz Shokkolo #39312 üzenetére
Sajnos az autóhifiben nagyon nehéz (vagy szinte lehetetlen) hangszóró kábeleket összehasonlítani azonos láncban, így hát csak az általános véleményekre tudsz támaszkodni.
Már ahhoz is nagyon fanatikusnak kell lenni, hogy valaki akár csak az utastéren áthúzva "levegőben" próbálgassa a különböző kábeleket. Ugyebár ilyenkor is le kell venni a kárpitot, ki kell szerelni a hangszórót, áthúzni az ajtóátvezetőn, forrasztani, aztán ugyanezt visszaszerelni. Aztán esetleg kiderül, hogy a kipróbált kábel rosszabb, mint a korábbi. Ha esetleg mégis jobbnak találtatik, akkor be is kell húzni a végleges helyére. Szóval nem kis munka.
(Otthoni mozinál/hifinél ez milyen egyszerű: Csak kihúzom a banándugót és bedugom a helyére az újat. )Még csak azt sem merném határozottan kijelenteni, hogy XYZ kábel jobb, mint ZYX kábel.
Esetleg csak annyit lehet biztosan tudni, hogy adott láncban jobb, vagy rosszabb a másiknál...
Lehet, hogy másik hangszóróval, másik erősítővel egyszerűen csak nem lesz meg a szinergia a komponensek között.Szóval vedd azt, amit sokan ajánlanak, mert az biztosan nem lehet rossz.
Ha jól emlékszem, kb fél évvel ezelőtt írta itt valaki, hogy a Cordial beszerelése után egy kategóriát "feljebb lépett" a hifije hangban.
Én most Kácsa KCE-LSW25-öt használok és meg vagyok vele elégedve, de a mostani láncban nincs összehasonlítási alapom más kábellel.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz Daywalker #39325 üzenetére
Gratula!
Az enyém is hasonlóan készült, de sajnos nem készültek róla fotók.
Nekem még a kiemelés mellett meg kellett oldanom a 13-asról 16-osra felbővítést is.
A gond az volt, hogy a dupla 18 mm-es mdf kiemelőgyűrű túl magas lett volna, nem fért volna el a gyári rács alatt.
Így az "alsó" gyűrűt 10 mm-es rétegelt lemezből csináltam 13-as átmérővel (ez van rögítve az ajtófémhez), erre van ráragasztva-csavarozva egy 18 mm-es mdf gyűrű 16-os átmérővel, amit egy használaton kívüli szekrényajtóból vágtam ki dekopírral . A kettő közötti átmérőkülönbséget pedig poliészter gyantával dolgoztam össze.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz gabber01 #39357 üzenetére
Vagy azon ritka 2 csatornások közül kell választani, amelyek 1 Ohm stabilak (vagy stabilok? Sosem voltam egy nyelvtanzseni ).
Én most épp hasonlóra készülök a Signat RAM3-mal.
Végre sikerült szereznem két egyforma (gyári ajánlás szerinti) zárt ládát a Helix mélynyomóimhoz, úgyhogy hamarosan jön az ígért beszámolóm, hogy hogy szólnak együtt 1 Ohmon. -
opeter70
senior tag
válasz KriszXJR #39383 üzenetére
Biztos, hogy ilyen egyszerűen ki lehet vezetni az RCA kimenetet?
Akkor nem értem, hogy miért nem tették rá gyárilag?
Ha már a készülék belsejéből kivezették az alacsony jelszintű kimenetet ebbe a speciális csatlakozóba, akkor miért nem tettek a hátuljára 4 darab 50 ft-os RCA aljzatot? -
opeter70
senior tag
válasz gabber01 #39386 üzenetére
Épp ezért kérdeztem rá (és kételkedtem) én is.
Mert ha valóban működik ezzel a kábellel, akkor az csak úgy lehetséges, hogy az alacsony szintű jel ki van már vezetve a fejegységből, csak a kretén tervezők nem RCA aljzatot tettek a végére, hanem ilyen speciális csatlakozót. -
opeter70
senior tag
válasz tboy93 #39448 üzenetére
Nekem majdnem ilyenem volt, a 9100-as.
Így jó 10 év távlatából már nem sok mindenre emlékszem, de nem hagyott bennem mély nyomot.
Semmiképpen sem a gagyi kategória, de azért nem is egy Nakamichi.
Talán ami halványan megmaradt bennem, hogy meglepően dinamikus volt a hangja. -
opeter70
senior tag
-
opeter70
senior tag
Ha már szóba került az ajtószigetelés dolog, szeretnék tanácsot kérni egy dologban, amit sehogy sem tudok megoldani:
Renault Thalia ajtóról van szó, aminek szigetelés szempontjából nagyon idióta kiképzése van. Megpróbálom képekkel szemléltetni (nem saját, hanem netes képek):
Tehát a kárpiton a térképzseb az egy homorú dolog, ami úgymond "belóg" az ajtó belsejébe.Ennek folyományaként pont a legnagyobb szerelőnyílást nem tudom lezárni szigetelőanyaggal, mert az ajtókárpit térképzseb része oda "belóg".
Az ajtó belseje:Remélem, hogy nagyjából azért érthető a problémám: Lényegében nem tudom síkban leszigetelni az ajtó belsejét.
Próbálkoztam olyannal, hogy erre a legnagyobb szerelőnyílásra homorúan ragasztom fel a szigetelőanyagot, de az sem jött össze, mert a kárpit felszerelésekor folyton letépte a helyéről.
Ha meg túlságosan homorúra csináltam a szigetelést, akkor meg beleért a leengedett ablakba és az tépte le.Most épp úgy van megcsinálva, hogy az ajtó lemezek és a kárpit belseje is rezgéscsillapítva van, és a kárpit peremét köben, ahol az ajtóra felfekszik, igyekeztem légmenetesen körbeszigetelni hangszóró gyurmával.
Így most tulajdonképpen a kárpit is "hangdoboz" része, ami persze közel sem ideális megoldás, de nem volt jobb ötletem.Van valakinek valami épkézláb javaslata, hogy hogy tudnám légmentesen lezárni a legnaggyobb szerelőnyílást?
-
opeter70
senior tag
válasz B-enji #39536 üzenetére
Köszi! Átgondolom a dolgot.
Vagy ez lesz, vagy sanki85 alulemezes megoldása.
Úgyis tavaszra marad a dolog, addig van időm kitalálni, hogy melyik megoldást egyszerűbb kivitelezni.Valamix: Ezt a hangszórókábel kivezetést nagyon nem értem. A hangszóró pereme alatt jön ki a kábel?
Így ne csodálkozz, ha akusztikai rövidzár van.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz runner 125 #39544 üzenetére
Az sem rossz, de ha már van pár száz ft-ért erre a célra kitalált "eszköz", akkor én inkább azt használnám.
A gyurma sokkal képlékenyebb, mint a szigetelő anyag. Könnyű vele dolgozni és a rezgéscsillapításon kívül még az is az előnye, hogy eltünteti az esetleges felületi egyenetlenségeket a hangszórókosár és a felület között. -
opeter70
senior tag
válasz traktorgumi #39551 üzenetére
Ennyire elvetemült autógyártó nem létezhet.
Hátul csak magassugárzó? Főleg egy kabrióban, ahol a menetszél amúgy is "kifújja" a hangot?
Most már én is kíváncsi vagyok a képre. -
opeter70
senior tag
Ugyanúgy, mintha 4 voltos lenne az érzékenysége csak jobban kell igyázni, nehogy túlvezéreld az erősítőt.
Gain potit 2V állásba, majd a fejegység hangerőszabályzóját kb 3/4-ig feltekered.
Ezután elkezded növelni az érzékenységet, amíg torzítani nem kezd. Ezen a ponton egy kicsit visszaveszel a poti állásából és nagyjából jó lesz.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz jimmy87 #39575 üzenetére
A DLS igazán jó cucc, én is nagyon ajánlom.
Bár az igazat megvallva a mélynyomóhoz lehet, hogy egy kicsit kevés lesz.
Ellenben a keresztváltói olyanok, hogy aktív fej nélkül is lehet vele aktívban hajtani elsőszettet.
(Ezt csak úgy mellesleg jegyeztem meg, nem kell feltétlenül kihasználni. De nem sok erősítő tud ilyet.) -
opeter70
senior tag
válasz Shokkolo #39616 üzenetére
A fejegységnek sárga vezetéken kersztül állandó feszültséget kell kapnia, ezáltal őrzi meg a beállításokat.
A piros vezetéken pedig kapcsolt 12V-ot kap, ami azt jelenti, hogy ha ráadod a gyújtást, akkor be tudod kapcsolni a fejegységet.
Néhány autógyártónál a fenti két vezeték "funkciója" meg van cserélve, tehát a piroson van az állandó 12V és a sárgán a kapcsolt feszültség.
Ezért csinálják a fejegység gyártók a firos-sárga vezetéket oldható kötésűre, hogy könnyen meg lehessen cserélni szükség esetén.
Nyugodtan cseréld meg a kettőt és jó lesz.
A kék vezetékkel pedig ne foglalkozz, mert az teljesen más történet.
Azon nem bejövő, hanem kimenő 12V van, jellemzően erősítők vezérlésére, vagy ritkábban motoros antennához.Osynho: Szerintem sem gyári. Ennyire beteg tervező nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz Shokkolo #39619 üzenetére
Ha nem használod a fejegység végfokát (vagyis a hangszórókimeneteket) akkor valóban elég 3 szál:
Piros, sárga, fekete.
Ezek mellett a kékre csak azért lesz szükséged, mert azzal adsz remote jelet az erősítőknek (vagyis azzal kapcsolod be az erősítőket a fejegység bekapcsolásakor)De hogy teljesen világos legyen minden, itt egy jó kis leírás róla lábkiosztással, bekötéssel, mindennel: [link]
-
opeter70
senior tag
válasz Daywalker #39633 üzenetére
Én szinte mindennap látok ilyeneket, de nem akarom belinkelni, mert átmennénk vicc topicba.
De volt egy nagy kedvencem, azt korábban linkeltem is: MéHláda erősítővel.
Sajnos a címet már kijavította, mert ott is méHláda volt írva.
Viszont semmi típus, semmi paraméter megadás, ellenben csere "bár mire". Bizonyára egy méhész vette meg. -
opeter70
senior tag
válasz KRISSTUS #39637 üzenetére
De teljes mértékben jó lenne az is, ha találsz eladót. Főleg 28-ért...
Szerintem nagyjából egy szinten van a kettő, bár biztos lesznek akik megcáfolnak ebben és a JR-t jobbnak tartják. Én az Audisonokat általában jobban szeretem, de ez csak egy szubjektív vélemény...
Mindenesetre ha tudsz eladót, akkor a uDimension szett mellé mindenképpen vedd meg a JR 4.300-at!
Össze fognak passzolni.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen