-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lite
őstag
válasz fojtviki #63833 üzenetére
A két pár rc-t azért mondták, mert ha elindulsz a lejtőn, a 2 csatis erőből rögtön 4 csati lesz, aktív rendszerre váltasz és akkor milyen jó, hogy nem kell szétszedni megint a kocsit...
Az ülés alatt teljesen jó az erő, ha befér rendesen. Nekem is ott van. Még a vezető oldalon is.
-
Lite
őstag
Az aktív keresztváltónak pont semmi hasznát nem veszed, ha nem erősítő(ke)t használsz.
Fejről hajtás esetében annyi lehet a Pio előnye, hogy egy bizonyos szintem működik benne a DSP úgy is, ergo egy kicsit játszani lehet a pozícióval és valamiféle színpad-illúziót összehoz (egész kellemeset, nekem a mechanikás verziója van). Illetve a Pio az egyetlen, ami a nagy felbontású flac file-okat lejátsza (96kHz/24bit) - ennek hangban semmi eredménye sem lesz a rendszeredben, csak, ha véletlenül ilyet töltöttél le, legalább szólni fog. -
Lite
őstag
válasz Pietrosz #63872 üzenetére
Lehet találni vmi olcsó cuccot, de hidd el: szomorú leszel, bánni fogod minden, ARRA kiadott forintodat. Vagy próbálj meg kicsit többet szánni rá, vagy tényleg egy nem túl régi, használt motyót nézz.
Mellékesen az a fejegység sem egy minőség-bajnok. Ha kicsit nagyobb hangerőt szeretnél, akkor van még egy lehetőséged: fejegység-csere, létezik olyan Pio fej, amelyet 4x100 W-nak hirdetnek, ténylegesen 4x22W (ez már baromi hangos tud ám lenni), D osztályú erősítő van benne (kicsit máshogy kell figyelembe venni a torzítását), azzal még lehet, hogy előbbre lennél. Itt vannak a lehetőségeid. -
Lite
őstag
válasz kk831228 #63931 üzenetére
Annál jobb. Nekem nagyon bejött. Volt mögötte: Kicx 6020, Sinus Live 16iL, Rainbow DL-C 6.2 és végül Rainbow SL-C 6.2 - itt megjöttünk. Mikor összeraktam, beautókáztam egész Fehérvárt, annyira jó volt hallgatni. Ráadásul elég súlyos, elektronikus zenéket is...
Előtte: Pio 730BT, majd Pio 5900 BT, a másikban pedig 80PRS.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz MaxxDamage #63946 üzenetére
JVC, vagy Keni, ill Pio. Az Alpine-t inkább ne. (Ha jól emléxem, te is V10 -es vagy, abból kiindulva, annak nem tetszene a hangja...)
-
Lite
őstag
válasz MaxxDamage #63956 üzenetére
Mi van most a kocsiban? A hátsó hangszórókat itt nagyon nem ajánljuk...
Gratula, én a V30-at várom. De ez itt tényleg off...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz kk831228 #63953 üzenetére
A mért teljesítményben van különbség, meg a régit is valahogy el kell adni. Egyébként én a 120-tól estem hanyatt, csak a boltban addigra már a 130 volt és abból is hirtelen adtak engedményt, amivel a vége sokkal közelebb volt a 76-hoz, mint a 99-hez. Szóval többségében ráncfelvarrás, a hangminőségén nem fogod észrevenni...
-
Lite
őstag
válasz MaxxDamage #63961 üzenetére
Abba 13 cm-es cucc fér. De szinte teljesen mindegy, mi, mert mélye nem lesz, a többi hangot pedig inkább megzavarja, mint kisegíti (fázisok, kioltás, stb.). Komolyan mondom (és mondjuk), hogy oda minden forint ablakon kidobott pénz...
-
Lite
őstag
válasz Trolee #64145 üzenetére
A speckókat elnézve az 5100 visszalépésnek tűnik az 5000-hez képest. Kevesebb a kimenete, de közben cserélték a DAC részt. Olyan összevissza hatású. Az 5000 papíron jó adottságokkal rendelkezett, de kihagyták belőle az időkorrekciót, ezzel kb. kiherélték az egész DSP-jét. Az 5100-ban jobb a DAC és még rosszabb a DSP. Meg az 5000-nek (szerintem) gyenge a hangja... A 7100 abban több, hogy van benne DAB, ami a németeknél jó, de itthon csak kísérleti jelleggel szokott ilyen rádióadás lenni.
Szóval felejtős. A Pio 730-ban benne volt minden, ami kell (jó DAC, jó DSP), ha a kimenetei nem 2V, hanem 4V lennének, azt mondanám, ez a tökéletes 2 din fej. De ez csak olyan szőrszálhasogatás, a 2V vs. 4V vitát és annak hatásait a hangra (ha egyáltalán vannak...) itt most nem erőltetném.
Hidd el, szép a Keni, már 3 soros a kijelzője. Aztán hangot adsz rá és elsírod magad. Majd kiveszed a kocsiból és hála a netes vásárlás 14 napos visszaküldési lehetőségének, már szabadulsz is tőle. Velem ez történt. A 730-nál viszont vigyorogtam...
-
Lite
őstag
válasz Trolee #64156 üzenetére
Ha csak fejet cserélsz és semmi mást, akkor bármelyik jó lesz, kivéve az 5000-et, mert annak borzasztó a hangja. Innen nézz ki valamit, ha külföldről is hajlandó vagy vásárolni, akkor sokkal olcsóbb, mint itthon.
Egyébként van egy csomó jó cucc, ami tetszik, "megszakértjük". De a Pio 730 az eddigi legjobb tipp, ha hazai beszerzés lesz.
-
Lite
őstag
Találkozott már valaki a Kenwood KMM-304-el? Megjött... Asszem' menni fog a Pio 5900BT...
-
Lite
őstag
-
Lite
őstag
Boldog Karácsonyt minden kedves Fórumtársnak!
-
Lite
őstag
-
-
Lite
őstag
válasz fojtviki #64510 üzenetére
Először tedd be úgy, hogy háttal legyen az üléseknek. Ha sikerül jól beállítani, akkor maradhat így. Ha nem tetszik, amit hallotok, akkor lehet a ládát forgatni. De az tuti, hogy a vágással (freki), annak meredekségével (12/18/24 dB) esetleg fázisfordítással és a végén az időkorrekcióval elég sokáig el lehet szórakozni... Aztán egyszer csak pontos lesz.
-
Lite
őstag
válasz fojtviki #64604 üzenetére
Még egy tipp UK beszerzéshez: Futureshop. Itt a legegyszerűbb QED kábel is bőven nagyon jó eredményt nyújt,és a többségét lehet méretre kérni.
Ha tudod, azt a VD-t mondd vissza, messze szint alatti lesz az erőidhez. A Van Damme-ok közül ez az ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz fojtviki #64616 üzenetére
Ne vedd meg. Van ott jó Oelbach (Streamline 25), ami árban pont annyi, csak vastagabb és jobb. Aztán van még QED XT25, 79 Strand, magasra, vagy ha nehéz bejutni az ajtóba (kicsit vékonyabb) a Silver Micro. Sokkal jobb választás bármelyiknél és nagyon jó bolt. 5 rendelésemből 5x pontosan azt kaptam, amit rendeltem, 2 nap alatt...
-
Lite
őstag
Még sokat nem tudtam tesztelni, de néhány dolog, a teljesség igénye nélkül:
1. a kijelzője elég egyszerű, de jól látszik (jobban, mint a Pio 5900 BT)
2. a 4V kimenet szépen megküldte azt az erőt,ami 2V-al szenvedett (vagy csak ilyen rossz konstrukció, bár nem tudom - nevén nevezve egy Gladen M601.1 monoblokk)
3. a DSP-je nagyon furi a Pio után. A 3 kHz körüli vágás nincs benne (2.5 után a 4k jön) és csak 6 illetve 12 dB/oktáv vágást tud (szubra is!!), ezeket nagyon figyelembe kell venni aktívozás esetén...
4. az időkorrekció állítása is tök más, mint a Pio, itt a legtávolabbi hangszóróhoz kell növelni a távolságot, ellenben sokkal "látványosabb" a változás, szerintem könnyebb vele színpadot állítani
5. a közép és a magas meglepően részletező, sok olyan részlet megjelent, ami az 5900-al nem. Viszont a magas kicsit soknak tűnik (sziszeg), ez lehet az erősítőm "hibája", vagy az RCA dugók beleszólása, EQ-zni viszont 10 és 16 kHz-en lehet (az 5900 12kHz-en volt állítható, ott a fenti magas-túltengés egy -2-es állítással hibátlan lett, itt 16kHz-en fogom vissza -3 dB-el).
6. tényleg rövid a fej, végre rendesen befér az 1-es Octavia műszerfalába
7. a rádió része nem túl acélos, a Pio-nak jobb a vétele ugyanazon rendszeren
8. a gombok nem keltenek túl gagyi hatást (lenyomva sem), kivéve a hangerőszabályzó gombot, az borzasztóan érzékeny...Részösszeg: az árát bőven megéri (29e!), a mechless kategóriát simán nyeri, de azért nem szabad azt hinni, hogy ennyiért PRS-t kapunk. Ja, és itthon majdnem ugyanannyiba kerül, mint a németeknél (ami pl. a Pio-ra nem igaz, az itthon sokkal drágább).
-
Lite
őstag
-
Lite
őstag
Egy kicsit beleszólok, ha megengeded, mert volt / van:
Kenwood KMM-304-en, Mosconi 130.4-em és volt Kicx 6020-am.
Keni: csak úgy tűnik, hogy tudja azt, amit a nagyok, de ha jobban megnézed, akkor azért látható, hogy nem (pl. a vágni csak 6 és 12 dB-es meredekséggel tud, míg a Pio-k tudnak 18 és 24 dB-el is, konkrétan az 580 és az 5900BT a vetélytársa, csak az itthoni árak nagyon szórnak, a németeknél 1-2 EUR a difi).
A Mosconi: az nagyon jó cucc, kb. bármit elhajt, szuper a hangja, az lesz az utolsó, amit cserélek a kocsiban.
A 6020: ha jó az ajtód, egy állat, de ha nincs jó helyen a közép, soha nem fogsz teljes spektrumot kapni, mert a mélyközép hamar elfogy (2.5 kHz) és borzasztó háklis a vágásokra, a magas meg nem bír annyira leszólni. Illetve brutál erőmű kell a kihajtásához (a Mosconi elbírja, de azért van tovább, vagy hídba kötve hajtod passzívként). Életem legjobb döntése volt Rainbow SL-C 6.2-re cserélni. Azt is újonnan vettem, nagyon megérte az árát, a Mosconi-val élmény együtt.
Ha hallgatózni akarsz, Székesfehérvár - Veszprém vonalon tudok segíteni.
-
Lite
őstag
válasz zsolt19900 #65621 üzenetére
A hátul ülők nem érzékelnék olyan rossznak, igazából az anyósülésen ülő az, aki katyvaszt hall...
De a mikrofon egész korrektül lövi be, utána még mindig tudod "front" állásra tenni, és akkor egál leszel az anyósüléssel... -
Lite
őstag
válasz zsolt19900 #65626 üzenetére
Igen, gyárilag mindig kitekeri a maximumra (400 cm), aztán onnan kell visszahozni, meg a polaritással játszani. Konrétan egy Chevy Epica-ban fordított polaritás, 230 cm-es távolság van beállítva, akkor jön a mély szemből.
-
Lite
őstag
válasz Drago1 #65641 üzenetére
Ha el akarod füstölni az erőt, akkor hajrá. Ha nem, akkor arra 4 Ohm-os hangszórót tegyél mélynek (hidalva), illetve a hátsó ajtókat kösd ki. Oda egyébként sem kell semmi, csak megzavarja a fázisokat, katyvasz a hang, másrészt az erősítő is örülni fog a kis energiatartaléknak.
Ha minden áron használni akarsz minden csatit, akkor a front szettet aktívban hajtsd.
Mélynek a Kicker jó, de ezt a típust tedd mögé (zárt, 4 Ohm, vékony): TCWRT124 -
Lite
őstag
válasz Drago1 #65679 üzenetére
Figy, ahogy nézem, nem túl merev a kalaptartód, tehát nem sokat csillapít, nem sokat fog le a mélyből, könnyű átszólni. Túlzásnak érzem a 30 cm-es, nagyon érzékeny Kicker mellé a passzív membránt...
1-es Octavia kalaptartójára ezt nem mondanám, ott a 25-ös szóló mély szinte kevés, a 30 az igazi...
Ha kiment egy mélyközeped, azt kapsz külön, de én akkor is kihagynám a hátsó ajtót. Így ingyen meg is van a megoldás.
Az erősítő és a meleg viszonya: a Mosconi nem arról híres, hogy hatalmas lenne, Miért nem teszed be az anyósülés alá? Aztán soha többé nem lenne gond a melegedés...
-
Lite
őstag
válasz troll81 #65703 üzenetére
FLAC + Frontend 80 PRS-t tömörített zenével etetni durva erőszak. Olyan fejet nem azért rakunk az autóba...
-
Lite
őstag
válasz Drago1 #65729 üzenetére
Nézd, a Mosconi emlékeim szerint 5 cm magas. El kell férjen... Nekem legalábbis a 130.4 az anyósülés alatt van, ráadásul oda kerül a tápelosztás is... Szóval nem lehet vele gond...A kombiba meg akkora mély durván elég lesz, ráadásul elégérzékeny, az erőd is bírni fogja...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs