-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz tboldi #68894 üzenetére
Szia. Ne haragudj, hogy beleszolok, de az osszefoglaloban mar az elejetol le van irva mit miert Pont evvel kezdodik az osszefoglalo, hogy a gyari rendszer kimondottan ahhoz az autohoz van tervezve.
"Szóval emberünk kicseréli az ajtóban a hangszóróit, és nem esik hasra rögtön a basszustól, az elsöprő pumpálástól. Sőt, szerinte "jobban" szólt a gyári.
Nos, ez így is lesz, mert ez több összetevős dolog. Először is, az új hangszóróin kb 6x akkora mágnes van, mint a gyárin. Ezt illik 6x akkora erővel is hajtani. Az erő, ami a gyári hangszórómembránt mozgatja, az nagyon kevés lesz az újakhoz. Tehát erősítő kell. Emberünk megveszi az erősítőt, beköti, és még mindig nem akar kiesni a szeme a basszustól, ellenben azt fogja mondani, hogy sok a magashang. Itt két dolgot kell megemlíteni. Első körben azt, hogy mivel az új hangszóró több levegőt fog megmozgatni, és az autó ajtaja nem zárt doboz, ezért akusztikai rövidzár lép fel, ami miatt nem hallja többnek a mélyhangokat. Második körben pedig előjönnek azok a magashang felharmónikusok, amiket eddig a gyári hangszórókkal és gyári fejegységgel nem hallott, illetve sokkal szélesebb hangspekrumot fog hallani, ami elsőre - a loudness-es hanghoz szokott fülének - bántó lesz."
Szoval, hogy jobb es reszletgazdagabb legyen mint a gyari, az nem 10000 es nem 20000 de szerintem megcsak nem is 30000Ft lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen