Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Kap egy esélyt tőlem, pedig óriási hátránnyal indul már azzal, hogy ez egy PoP játék amiben nem a Prince-t irányítjuk... Közben minden más részlete tetszik, szóval max ezt a dolgot lenyelem valahogy. (Demóra ránézünk, az mától elérhető)
Live-Die-Respawn
-
myckey
veterán
Miért is ne...
harc csapda és hangulat."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Nyarlathotep
csendes tag
Kipróbáltam a demót, engem meggyőzött. Jó játék lesz ez.
-
myckey
veterán
Él a demo !
Egyébként nagyon klassz ! Érdekes a grafika, mesés, de szép, sok az apró részlet és eléggé hű a világához.
Szépen szól, klasszikus dallamos...A mozgás nagyon smooth, szép az animálás és remek a harcrednszer
A platformer részek is simán mennek, nem akadozik a gépezet.
Mondjuk 60 eurt tuti nem adok ki rá.De ez tök jó game, és PoP !
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
markknight
veterán
Jópofa, de ennyit nekem sem ér meg. Majd akciósan.
-
WATERDACA
őstag
Az utóbbi évek legnagyobb meglepetése számomra, must buy
u wanted, i got it \o/
-
-
BadSector71
újonc
válasz markknight #8 üzenetére
Ha egy hónap Uplay Plus-ra előfizetsz, az ár töredékéért végigviheted, aztán szépen lemondod. Pont ezt csináltam az Assassin's Creed Mirage-nél is. (Cenegát meg ne gazdagítsuk.)
-
kolopele
nagyúr
"A nehézség viszont bármikor finomhangolható, méghozzá egészen részletekbe menően: állíthatjuk többek között a hárítás időzítésének nehézségét, vagy az ellenfelek életerejét. Emellett helyet kapott egy olyan kisegítő opció is, amely a műfajban kevésbé járatos játékosokat segíti: a Guided mód bekapcsolásával megjelölésre kerül a térképen a jelenlegi célunk, a járható és járhatatlan útvonalakkal együtt"
Hála istennek akkor még sincs annyira köze a FromSoftware szörnyűségeihez. Mint nagy POP és AC rajongó számomra kötelező vétel. Köszönet a tesztért. -
Felesbandi
senior tag
En is biztosan beszerzem majd es orulok, hogy jo ertekeleseket kapott.
Az Ubi fele finomhangolhato nehezseget meg atvehetne sok mas fejleszto. Sok jateknak vannak olyan reszei, amiket annyira nem csipek es tok jo, hogy kulon azokat a reszeket megkonnyithetem, mikozben a nekem tetszo dolgok tovabbra is megfelelo kihivast tudnak nyujtani. -
BoneDragon
veterán
Mi ez a sok pozitív hsz? Kénytelen leszek kipróbálni, pedig ha PoP nevet említik az eredeti trilógia után...
-
myckey
veterán
válasz BadSector71 #16 üzenetére
ha te mondod
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
PTM
junior tag
Erre én is kíváncsi vagyok, jó előjel, hogy az eddigi fogadtatás pozitív. Majd még kitalálom, hogy PS-en vagy Switchen passzol-e nekem inkább.
-
fahrii
őstag
Végre egy játék, amiért tudok lelkesedni. Első napi vétel lesz, ez már biztos.
-
-
-
Dinomano
senior tag
Rajongója vagyok a sorozatnak, de ezt kihagyom. Grafika nem tetszik, sem a főszereplő, sem a játék oldalnézetes mivolta. Mindegy. Nem nekem készült, másnak meg jó játékot!
/(^_^)____7=--- - - >|
-
myckey
veterán
aki emlékszik még a klasszikus PoP játékra, és játszotta is ( mutattam képen itt ) ...annak az oldalnézet nem okoz sztm gondot.
A hátterekben és a részletekben egyébként nagyon szép a játék.
A főhős karaktere...meg tudom érteni."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
DeathAdder
veterán
válasz Felesbandi #19 üzenetére
Igy voltam Odysseyben a boss fightokkal, tökömnek nincs türelme meg ideje 20 perceket küzdeni hogy aztán első vagy ötödik alkalomra legyűrjem, úgy is megcsinálom ha sokat próbálkozom, de csak az időmet rabolja very easy oszt heló
____
amúgy várós, életem első játékos élménye ami mélyebb nyomot hagyott bennem az a 2. rész volt, talán 2000-ben kezdtem el játszani, internetünk még nem volt.
Soha nem tudtam a végére jutni, mert egy ponton szándékosan meg kellett halni, és a try againél mikor jött a meghaltál zene fel kellett támadni, és az árnyaddal ellopni a tüzet..... de ha nem haltál meg szándákosan akkor is tovább tudtál menni, ugyanúgy elutazhattál palotába, ahonnal egy sakktáblára teleportáltak, meg voltak ott tükörképeid meg minden.. hát szerintem éveket töltöttem el ott, áthívtam barátokat, iskolatársakat, mutattam apám haverjainak hogy oldjuk meg, de sosem sikerült.. aki játszottak vele azok addig sem tudtak eljutni, volt aki a játék elején elakadt már hogy hogyan kell a hajóra felkapaszkodni, a másik a hajótörésnél szigeten, ahol jött valami másolásvédelem (azt sem tudtuk mi az), de akinek volt kézikönyve az alapján meg tudta adni a megfelelő jeleket hogy tovább lehessen menni valaki a hídon zuhant le mindig a korlátlan hp-s csontváz ellen, valaki ott akadt el hogy nem tudta rá kell zuhanni fentről egy márvány ló szoborra, ami aztán életre kel (mondjuk ott én is úgy rémlik évekig el voltam akadva mire egyszer véletlenül rájöttem ) pár éve jutott eszembe a játék és néztem meg jutubon, hogy hogyan lehetett azt a játékot végigjátszani
3d-t utána már sokkal könnyebben végigjátszottuk
-
PTM
junior tag
válasz DeathAdder #30 üzenetére
Remélem, hogy ebben is lesznek kreatív részek, csak ne ilyen obskurus módon, ahogy a régi időkben szokás volt.
-
Felesbandi
senior tag
válasz DeathAdder #30 üzenetére
Ha jol emlekszem en a Valhallaban csinaltam azt, hogy amikor mar a vilagban elszort boss-okon tul voltam es minden cuccom kozel fullos volt, akkor ugy allitottam be, hogy tobbet sebezzek, az ellenfel HP-ja is kevesebb legyen, de cserebe tobb sebzest is kapjak es kevesebbet gyogyulhassak. Sokkal elvezetesebb volt igy "glass cannon" modon csapatni a harcokat.
Ja meg persze a stealth instakillt is bekapcsoltam.
Alapvetoen semmi bajom nincs azzal, ha egy jatek egy kicsit tobb kihivassal jar, de ha azt erzem, hogy harc kozben farad az ujjam, az egy jelzes szamomra, hogy ideje atallitani valamit a nehezsegen.
-
kolopele
nagyúr
válasz Felesbandi #32 üzenetére
Nekem is fájt nem egyszer a kezem az ilyen feleslegesen elhúzott csatáktól, na meg amit még kifejezetten utálok egy játékban azok a túlzásba vitt rpg elemek. Az AC Origins meg az Odyssey esetében kb. 3-3 játék árát elköltöttem a mikrotranzakciókra, a fenének volt kedve napokat vadászgatni nyersanyagokra. Nem véletlen gyűlölöm az ilyen Dark Souls féle mazochista őrületeket, az ember keze már az utolsókat rúgja a boss fightnál, aztán meghal, és mehet vissza a 10 000 km - re lévő bonfire - höz, és kezdhet mindent elölről, na meg az a fejlődési rendszer, ki a fenének van ilyenekre ideje? Napokon át kell magadat fejleszteni mire végre lépsz egy szintet. Emlékszem a Dark Souls 3 - nak adtam egy esély, első boss siker, aztán annyi. Örök estus be, max. szint be,stb., egyedül az örök életet nem állítottam be, mert annak már tényleg nincs értelme, és még így is nem egyszer lecsapott egy "egy ütéses paraszt" harc közben
[ Szerkesztve ]
-
Felesbandi
senior tag
Mondjuk nekem a Souls jatekok, Bloodborne meg Sekiro pont bejottek. Nekem tenyleg nincs bajom azzal, ha egy jatek fair modon nehez, Sekiro-val pl. vert izzadtam, megis talan a kedvenc jatekom a FromSoft-tol. Nalam akkor kezdodnek a bajok, ha nehezseg alatt azt ertik, hogy 20 percen at kell gyepalnom a boss-t, hogy meghaljon. Elden Ring a nagy kivetel nalam, 2x nekifutottam, de egyszeruen nem tudom szeretni azt a jatekot. A nyilt vilag szamomra dog unalmas es celtalan volt, sok az ismetlodes benne es a balance is kukazva van a nyilt vilagnak hala. Szamomra oriasi kontraszt volt a nyilt vilaghoz kepest, amikor beertem a romos fovarosba a sarkany hullaval, ami emlekeztetett a regi souls jatekokra.
Nekem speciel az altalad leirtakkal nem volt bajom, tenyleg csak a fel oran at kaszabolando ellenfelekkel es stealth instakill hianyaval volt gondom, de pont ez a lenyeg es ezert jo az amit az Ubisoft csinal. Mindenkinek mas dolog jon be es mas a zavaro. Ha a jatek egyertelmuen kozli, mi az alap nehezseg, ami kore mindent dizajnoltak es onnan kiindulva finomhangolhatjuk a kulonfele reszeit, azzal mindenki nyer.
-
Dr. Akula
nagyúr
Vagy a magyar Castlestorm.
-
BoneDragon
veterán
Na végigvittem a demot. Nem rossz, de semmivel sem tud/mutat többet egy hasonló kategóriás indie játékhoz képest, ami ennek az árának a töredéke...20ojróért jó lesz ez.
-
veterán
Baromi jó lett ez, deluxe előrendelés kifizetve Ps5-re, ennél csak a nyáron megjelenő Wukong-ot várom jobban...
BoneDragon- Azért nem teljesen, mert imádom ezeket a stílusú játékokat, gyakorlatilag az összeset végigvittem az elmúlt években, és ez minden csak nem egy indie Blasphemous vagy The Last Faith, imádtam azokat is, de azért ne hasonlitsuk ezt azokhoz, mert sokkal minőségibb alkotás 🤔 Amire ez 20€ lesz elfog telni egy kis idő, de ha előfizetsz Ubisoft pluszra úgy meg ingyenes is azt hiszem...
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
WATERDACA
őstag
Immortalon párszor már végigpörgettem, jöhet a teljes verzió, várom, várom....
u wanted, i got it \o/
-
myckey
veterán
válasz BoneDragon #40 üzenetére
necsinádmán
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
toronyhaz
aktív tag
Köszi a tesztet.Most töltöm PS-re a DEMO-t. Kb a nyolcadik próbálkozásra töltötte le. Nem lehet letölteni azt mondja
-
arelim
tag
ügyes kis metroid dread/dead cells/shadow complex/axiom verge/strider/ori/blasphemous/salt&sanctuary/the messenger/hollow knight utánérzet.
ebből is látszik, hogy nincs új a nap alatt, csak ügyes remixelők vannak.[ Szerkesztve ]
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Lehet, én nem értem, pontosan mit szeretnél ezzel állítani, de azt ugye tudod, hogy a gondolatmeneted alapján kb. a játékok 99.9%-ára el lehetne mondani, hogy nincs új a nap alatt? Új videojátékos műfaj ugyanis nagyon ritkán születik. A Prince of Persia TLC az általad felsorolt játékokhoz hasonlóan - a Dead Cells-t egyértelműen leszámítva - egy Metroidvania (kevésbé ismert nevén search-action game), ami visszavezethető egészen a Super Metroidig és a Castlevania: Symphony of the Nightig. Szóval ilyen elven mondhatni, hogy ezen a fronton lassan 30 éve nincs új a nap alatt.
[ Szerkesztve ]