-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
aktív tag
"Remek az a V70 pont ugyanaz elöl mint az enyém."
Igen, ezért is kérdezem!Panelt nem szívesen csináltatnék, jó lenne megtartani a gyári kárpitot.
Én is a bitumenlapozás + fa kiemelőre gondoltam, és a magasakat is felraknám a tükörháromszögbe.
Esetleg az ajtódról tudnál egy képet felrakni/küldeni nekem?
Pécsi vagyok ezért sajnos nehezen tudok a Lurdy-s talira menni, pedig jól hangzik!Aktív/passzív hajtással vagyok dilemmában, nem szívesen fúnám ki az ajtót a plusz kábelátvezetésért, inkább használnám a gyári ajtócsatit.
Passzív mellett szól hogy a bácsinak is sikerült valamit csinálni:
http://xprogram.com/econtent/166/harri_hellman_volvo.html
http://www.dls.se/econtent/166/harri_hellman_volvo.htmlA gyári hifi vonal volt az első próbálkozásom, vettem is egy gyári HU-803 fejet, de katasztrófa doboz hangja volt az 9813R-es Alpine-hoz képest, így most az Alpine-al nyomom.
(míg nem találok kijelzőt a 88RSII-mhöz)Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Apropó, esetleg nincs valakinek elfekvőben előlapja, vagy kijelzője Pio 88RS, vagy RSII-höz?
Komplett hibás fejegység is érdekel![ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz baloghzr2 #12485 üzenetére
Szerintem tökmindegy mit szólunk hozzá, úgysem fogadod meg a tanácsot...
Hidd el itt senki nem arra akar rábeszélni ami szar, hanem arra amivel jó tapasztalata van.
Esetleg ha egy hifishez bemennél, az is tudna az adott összegből egy korrekt, összeillő rendszert ajánlani. Hidd el semmivel nem drágább (konkrétan olcsóbb), mint az össze-vissza vásárolt, szakszerűtlenül beszerelt termék.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Itt egy olcsó megoldás hogy aktív rendszered legyen...
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Én is egy 9887-re cseréltem, de elbizonytalanodtam hogy az Ipod vagy az USB vajon analóg vagy digitális jelként megy a fejbe?
(van egy Alpine USB adapterem, azt hittem nem kompatibilis a 9813-al, vettem egy 9887-et, de kiderült hogy rossz az USB adapter...)Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Peti66 #12995 üzenetére
Én is tanultam pár évig metallográfiát, de ott nem volt szó ilyenekről. Igaz az általunk mikrószkóppal nézett kristályok nem voltak áram alatt...
A Cooper párok - ahogy olvastam - a szupravezetésnél jönnek létre, érdekes egy autó lehet ahol a hangszóró kábelek -100C fokosak.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Deadzone41 #13059 üzenetére
Itt láthatsz egy szép Ibiza beépítést, ha gondolkodsz panel építésben.
Ha ragaszkodsz a gyári helyekhez, akkor is kell költened a szigetelésre, kiemelőre, kis faragásra, szóval itt is lesz beépítési költséged szépen. Ez esetben viszont tényleg érdemes komoly felsőkategóriás fejet venni, ahol csatornánként állítható minden paraméter.
Hangszóróból én vennék újat, a uDimension Element pl. elég normális áron van
Fejegységből szerintem nyugodtan vehetsz használt Alpine-t, elég strapabíró, ha esetleg beüt a krach, jól javítható készülék. A P88RS-ről ez már nem jelenthető ki ilyen egyértelműen.
Erősítőből egyértelműen a használt javallott, gombokért vannak nagyon komoly darabok.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Megjött Kínából az Ipod kábelem (kce-422i) a 9887R-hez.
Összeraktam, azt kell mondjam jobb a hangja az mp3-nak ipod-ról, mit az mp3-nak karcos CD-ről fejen lejátszva.
Érdekes jelenség, de a 9813R-nél is észrevettem hogy jobban szól ugyanaz az mp3 kiírva audio CD-re, mint a fejegységen mp3-ként lejátszva.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
-
aneda
aktív tag
válasz mandras81 #13484 üzenetére
Az első szettet meghajt két csatorna, a szett hangváltóján keresztül.
Ez esetben egy komplett oldalt, tehát az egyoldali magasat és a mélyközepet egyszerre tudja időkorrektálni. Ez elég is, ha a mélyközép és a magas "együtt" szól.
De ha nem is szól teljesen együtt, akkor is rettentő sokat javul a térleképzése a szettnek azáltal hogy nagyjából fázisban van akét oldal.
Maradt két időkorros csatornája, amivel meghajtja a szubot, de ez esetben lehet hogy a vágást az erősítőn kell megoldja.
Nyilván nem egy aktív rendszer, de lényegesen olcsóbb is, és az időkorrekció hatására szerintem jelentősen javul a hangzás.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Bubee82 #14255 üzenetére
Szerintem érdemesebb inkább használtat nézni.
Ennyiért bőven kapsz használt, de jó állapotú márkás belépőmodellt, kicsit drágábban új márkás USB fejet is.
Ez nem sznobizmus, de a neves gyártók modelljei nem fognak elromlani mindjárt beépítés után, és nem két hétig működnek csak. Hangminőségük, kezelhetőségük, minőségük fényévekkel jobb mint a kínai társaiké.
Ha mindenképpen ilyen low cost modellt szeretnél, vedd olyan helyen, ahol könnyen tudod gariztatni.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Skillet #14507 üzenetére
Totál semmi értelme annak amit te keresel:
legyen veszteségmentes, de lehet noname is...
Teljes ellentmondás.Ha kicsit körül tudod írni az igényeidet, pláne ha megadsz egy pénzügyi keretet, sokkal többet tudunk segíteni.
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz Krisszer #14733 üzenetére
Első verzió : költsd az összes pénzt fejegységre, az jelentős változást fog eredményezni.
Ha lehet vegyél időkorrekciós fejet.
Mire kiélvezkeded magad, lesz pénzed új első hangszóró szettre is.Kettes verzió: végy használtan régi felsőkategóriás fejet, az MP3 nélkülieket fillérekért árulják, és hangban nagyon ott vannak. Így marad némi pénzed rendes első szettre és tisztességes beépítésre. Később jöhet zajcsillapítás, erősítő stb.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Válts szerelőt, beszerzést.
Amiket itt leírsz az nagyom lehúzás szagú.
Próbálkoznak az autón, de nem tudják mi a baja.
Én is megettem a D5-el, kellett vegyek egy szett felújított porlasztót, mert a Bosch szervizben elszekszuálták őket, erre utána kiderült, hogy 100k km-t futott gyári volt bent 4db, és az ötödik csattogott...
Mérgemben vettem az angol ebay-en, egy garnitúra porlasztót, garnitúra magasnyomású csövet, nagynyomású pumpát és egy turbót. Mindezt kb. 80k HUF-ért.
Ha para van, csak cserélek és díszmenet.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
-
aneda
aktív tag
válasz lajosx #15683 üzenetére
Esetleg Audio System MX 165 Plus?
Felhívod őket, és ha van rakin még odaérhet a héten hozzád.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz gabo01 #16682 üzenetére
Phase PCS 165.20-ra való van nekem.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Szia!
A listádon azért olyan nagyon rossz cuccok nincsenek.
A zene minősége nagyban függ a beépítés körülményeitől, igényességétől ill. az autó akusztikájától.
Ha az új beépítés után sem lesz számodra megfelelő a rendszer, nem tart semeddig lecserélni az erősítőt egy másikra.
A "fölös" 25k-t pedig költsd a beépítésre (ajtópanel, szigetelés, stb.).Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
Sajnos most nincs nálam a varázsgömböm, így nem tudom megmondani mennyire fog neked (!) tetszeni az új autóban az új install hangja...
Az is biztos hogy a mélyládát is csak hallgatás alapján lehet véleményezni, természetesen mindegyik láda másmilyen autóban szól jól.
Igaz nekem sosem volt ládám, jelenleg sem érzem nagy hiányát, pedig nekem is Element szettem van.
Szóval én a helyedben megvárnám a beépítést, arra megkeresném a megfelelő szakembert, és csak utána foglalkoznék a hardver esetleges cseréjével.
Szakembert itt tudnak ajánlani ha elmondod merre laksz.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz -NOKIA- #16850 üzenetére
Nézd meg (autós) festékboltban a bitulapot.
Én Pécsen a Gáspár festéknél vettem, 50cmx50cm-es lapokat, ~1500Ft/lap!
Ez töredéke az "autóhifis" bitumenlapok árának, létezik kicsit drágábban alukasírozott kivitelben is, de az éppen nem volt.
Ezt használják az karosszérialakatosok a gyári bitulapozás pótlására.
Sokkal mélyebbre megy, dinamikusabb lesz a hangszóró ha le van szigetelve az ajtó, ráadásul sokat csendesedett tőle az autó, pedig a Volvo alapból sem egy hangos jószág...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz -NOKIA- #16867 üzenetére
Azt nem tudom mekkora a SEAT első ajtója, de egy lap 50x50cm-es.
Én 12 lapot vettem 16e.Ft-ért, ebből jutott az első ajtó külső lemezének a belsejére 2-3 rétegben, a belső lemezre telibe egy réteg. Mivel maradt még 3,5 lap, meg lett csinálva a hátsó ajtó külső lemeze is.
Közben megtaláltam, itt lehet kapni, és ez a gyártója.
A kárpit alá 1cm-es ágyszivacs került, de ahogy nézem ettől a gyártótól lehet hangszigetelő lapot is venni.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...