-
Fototrend
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frankye6565
csendes tag
Ha már ilyen szépen megkértél akkor folytatom. Elég hosszú lesz, elnézést kérek! . Azért elgondolkoztató, hogy egy piaci kofa jobban kezeli az ügyfél panaszt. Konkrétan átvertek 10 000 Ft hús vásárlásnál 1600 Ft-al másnap elmentem elnézést kértek és visszaadták a pénzt. A Concorde-nál nincs ügyfél kezelés a belinkelt udvarias levelemre fülük botját sem mozdították.
Tehát a levél amit minden elérhető címre elküldtem a Concorde.nek:Tisztelt XYÚr,
Ez az utolsó levelem bár tudom, nem válaszol rá de azért az ön által beígért perhez még jól jöhet.
Ön vagy ostoba vagy nagyon védi a Concorde Hd20 nevű ipari hulladékot amitől, ha jogszabályszerűen (a jogszabályokra többször is hivatkozott ) akarunk megszabadulni akkor fizetni kell egy hulladék lerakóban mivel elektronikai hulladéknak számít és nem lehet a háztartási szemét közé kidobni.
De minden képen hazug mert amikor visszajött a szabadságról (amit megérdemelt tíz év után) felhívott és azt mondta a készülék jó, de azért kicserélik egy másikra. Ami biztos, hogy használt volt de lehet, hogy ugyanaz a készülék volt csak elállított dátummal. Én felajánlottam ekkor, hogy adják vissza a pénzt és felejtsük el egymást. Ön ragaszkodott, hogy vigyem el a "másik" készüléket. Azért én itt látok egy kis ellentmondást: miért kell kicserélni valamit, ha jól működik?
Ezzel az ügy lezárult volna! És elfelejtette volna mindenki.
Ehelyett azt állítja, hogy rögtön kicserélték a készüléket mikor szóltam ami hazugság.. Mondhatja visszaadták a pénzt. Igen miután plusz költségekbe vertek (utazás, tesztelés, plusz SD kártya vásárlás, a kocsi kárpit 2x szétszedéséről nem is szólva) A legbosszantóbb az, hogy engem mint felhasználót oktatott ki, hogy rosszul használom a készüléket valamint nem olvastam a használati utasítást el. Van egy rossz hírem: ön nem olvasta a használati utasítást mert ahogy ön mondta (hangfelvétel van róla) úgy NEM működik a készülék a használati utasítás szerint SEM. (Jogszabály szerint nem polemizálás ha valaki a használati utasításra hivatkozik mint ahogy ön mondta) Azt hazudta nincs olyan készülék (hangfelvétel van róla) ami törli a legrégebbi felvételeket (record looping) és mondjak akár egyet is. Visszakérdezek van egyáltalán 2013 végén olyan kamera ami nem tudja? Nagy gondban lenne, ha fel kellene sorolnia készülékeket. Még a Hd20 is tudja csak rosszul különben nem tenné be a LOCK könyvtárba a védett fájlokat amiből nem töröl a készülék.
Felvetődik a kérdés miért küldtem el az elérhető mail címekre a levelem: Azért mert azt mondta (hangfelvétel van róla) önnek az órabére nagyobb mint ennek a készüléknek az ára (ami 27390 Ft) és nem érdemes foglalkozni vele.
Sem ön sem a Concorde részéről nem hangzott el elnézést a hibákért. Ami meg a 372 7499 számon visszakérdező személy hozzáállását illeti az nagyszerűen jellemzi a céget.
Konkrétan: "miért gond ha néha nem játszható le egy fájl?"Egy dologban igazat adok önnek ez egy esemény kamera (mint neve is mutatja) de köszönöm én nem kérek ilyen eseményekből.
Csatolom a levelem amire a mai napig NEM válaszolt. Miért csodálkozott rá, hogy az első hátsó kamerát egyszerre használom? (Ja ön egyszerre akar felvenni két kamerával?) Kétszer írtam a levélben.
További szép napot és jó öntömjénezést önnek és a Concorde kft-nek. Amit meg a Facebookon csinálnak egyszerűen nevetséges.
Tehát a megválaszolatlan levél (most már tudom több az órabére mint 27390 Ft) és ezért nincs értelme foglalkozni fele.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tisztelt XY Úr,
A második telefonos beszélgetés után a következőket tudom mondani:
Október 26 észleltem, hogy 8 GB adatból 2 fájl nem olvasható.(Alap gyári beállítások, 1080p, első hátsó kamera és töltő csatlakoztatva a gépkocsiban)
Ekkor kipróbáltam USB felvételi módban kb 1 órát szobában, itt működött egyébként rázkódásra gyanakodtam. Másnap felhívtam a szervizt és elmondtam mi a gond, hátha valamit rosszul csináltam. Azt válaszolták: "az nem gond ha néha nem olvasható egy fájl" (sic!), de vigyem be és letesztelik bár "még nem volt ilyen gond". Ezt a mondatok kb 5x 6x hallottam önöktől. Összesen volt 4 telefon beszélgetés és egy személyes találkozás.
Közben eszembe jutott, hogy a számítógép segítségével töröltem fájlokat az SD kártyáról (a Nokia telefonom nem "szereti"). Semmi gond a kamera
menüjéből formattáltam az SD kártyát és teszt ismét. Most nem néha hanem konkrétan 3 darab fájl is van egymás után ami nem olvasható.(3x 5 perc)
Pár felvételt csináltam USB-n a szobában ezek jók voltak. Most ez a tartalom van önöknél.Nem értem a "hátha bezavar a szobai felvétel" megjegyzést. Ha megnézik a fájlok időpontjait akkor a nem olvasható felvételek
előbb vannak mint a szobai felvételek. Egyébként a kamera menüje is felajánlja a webkamera üzemmódot, Skype-al is tökéletesen
működik.
Nyilván nem webkamerának (ez csak egy teszt volt) vettem hanem autóskamerának de valami miatt jobban működik webkamerának.
A "kártya jó és nem akartuk letörölni"- re válasz: másolhatóak a hibás fájlok (azaz teszt után akár vissza is tölthetőek a kártyára) tehát nem sérültek ebben az értelemben csak a lementett formátumot nem olvassa sem a kamera sem egyik lejátszó program.Azt tapasztaltam a készülék egy időpontban menti le az első és hátsó kamera felvételeit és ha ez nem sikerül akkor egyik felvétel sem lesz olvasható.
Üdvözlettel: XY
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen