Új hozzászólás Aktív témák

  • Frankye6565

    csendes tag

    válasz Lauda #813 üzenetére

    Ha már ilyen szépen megkértél akkor folytatom. :) Elég hosszú lesz, elnézést kérek! . Azért elgondolkoztató, hogy egy piaci kofa jobban kezeli az ügyfél panaszt. Konkrétan átvertek 10 000 Ft hús vásárlásnál 1600 Ft-al másnap elmentem elnézést kértek és visszaadták a pénzt. A Concorde-nál nincs ügyfél kezelés a belinkelt udvarias levelemre fülük botját sem mozdították.
    Tehát a levél amit minden elérhető címre elküldtem a Concorde.nek:

    Tisztelt XYÚr,

    Ez az utolsó levelem bár tudom, nem válaszol rá de azért az ön által beígért perhez még jól jöhet.

    Ön vagy ostoba vagy nagyon védi a Concorde Hd20 nevű ipari hulladékot amitől, ha jogszabályszerűen (a jogszabályokra többször is hivatkozott ) akarunk megszabadulni akkor fizetni kell egy hulladék lerakóban mivel elektronikai hulladéknak számít és nem lehet a háztartási szemét közé kidobni.

    De minden képen hazug mert amikor visszajött a szabadságról (amit megérdemelt tíz év után) felhívott és azt mondta a készülék jó, de azért kicserélik egy másikra. Ami biztos, hogy használt volt de lehet, hogy ugyanaz a készülék volt csak elállított dátummal. Én felajánlottam ekkor, hogy adják vissza a pénzt és felejtsük el egymást. Ön ragaszkodott, hogy vigyem el a "másik" készüléket. Azért én itt látok egy kis ellentmondást: miért kell kicserélni valamit, ha jól működik?

    Ezzel az ügy lezárult volna! És elfelejtette volna mindenki.

    Ehelyett azt állítja, hogy rögtön kicserélték a készüléket mikor szóltam ami hazugság.. Mondhatja visszaadták a pénzt. Igen miután plusz költségekbe vertek (utazás, tesztelés, plusz SD kártya vásárlás, a kocsi kárpit 2x szétszedéséről nem is szólva) A legbosszantóbb az, hogy engem mint felhasználót oktatott ki, hogy rosszul használom a készüléket valamint nem olvastam a használati utasítást el. Van egy rossz hírem: ön nem olvasta a használati utasítást mert ahogy ön mondta (hangfelvétel van róla) úgy NEM működik a készülék a használati utasítás szerint SEM. (Jogszabály szerint nem polemizálás ha valaki a használati utasításra hivatkozik mint ahogy ön mondta) Azt hazudta nincs olyan készülék (hangfelvétel van róla) ami törli a legrégebbi felvételeket (record looping) és mondjak akár egyet is. Visszakérdezek van egyáltalán 2013 végén olyan kamera ami nem tudja? Nagy gondban lenne, ha fel kellene sorolnia készülékeket. Még a Hd20 is tudja csak rosszul különben nem tenné be a LOCK könyvtárba a védett fájlokat amiből nem töröl a készülék.

    Felvetődik a kérdés miért küldtem el az elérhető mail címekre a levelem: Azért mert azt mondta (hangfelvétel van róla) önnek az órabére nagyobb mint ennek a készüléknek az ára (ami 27390 Ft) és nem érdemes foglalkozni vele.

    Sem ön sem a Concorde részéről nem hangzott el elnézést a hibákért. Ami meg a 372 7499 számon visszakérdező személy hozzáállását illeti az nagyszerűen jellemzi a céget.
    Konkrétan: "miért gond ha néha nem játszható le egy fájl?"

    Egy dologban igazat adok önnek ez egy esemény kamera (mint neve is mutatja) de köszönöm én nem kérek ilyen eseményekből.

    Csatolom a levelem amire a mai napig NEM válaszolt. Miért csodálkozott rá, hogy az első hátsó kamerát egyszerre használom? (Ja ön egyszerre akar felvenni két kamerával?) Kétszer írtam a levélben.

    További szép napot és jó öntömjénezést önnek és a Concorde kft-nek. Amit meg a Facebookon csinálnak egyszerűen nevetséges.

    Tehát a megválaszolatlan levél (most már tudom több az órabére mint 27390 Ft) és ezért nincs értelme foglalkozni fele.)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tisztelt XY Úr,

    A második telefonos beszélgetés után a következőket tudom mondani:
    Október 26 észleltem, hogy 8 GB adatból 2 fájl nem olvasható.(Alap gyári beállítások, 1080p, első hátsó kamera és töltő csatlakoztatva a gépkocsiban)
    Ekkor kipróbáltam USB felvételi módban kb 1 órát szobában, itt működött egyébként rázkódásra gyanakodtam. Másnap felhívtam a szervizt és elmondtam mi a gond, hátha valamit rosszul csináltam. Azt válaszolták: "az nem gond ha néha nem olvasható egy fájl" (sic!), de vigyem be és letesztelik bár "még nem volt ilyen gond". Ezt a mondatok kb 5x 6x hallottam önöktől. Összesen volt 4 telefon beszélgetés és egy személyes találkozás.
    Közben eszembe jutott, hogy a számítógép segítségével töröltem fájlokat az SD kártyáról (a Nokia telefonom nem "szereti"). Semmi gond a kamera
    menüjéből formattáltam az SD kártyát és teszt ismét. Most nem néha hanem konkrétan 3 darab fájl is van egymás után ami nem olvasható.(3x 5 perc)
    Pár felvételt csináltam USB-n a szobában ezek jók voltak. Most ez a tartalom van önöknél.

    Nem értem a "hátha bezavar a szobai felvétel" megjegyzést. Ha megnézik a fájlok időpontjait akkor a nem olvasható felvételek
    előbb vannak mint a szobai felvételek. Egyébként a kamera menüje is felajánlja a webkamera üzemmódot, Skype-al is tökéletesen
    működik.
    Nyilván nem webkamerának (ez csak egy teszt volt) vettem hanem autóskamerának de valami miatt jobban működik webkamerának.
    A "kártya jó és nem akartuk letörölni"- re válasz: másolhatóak a hibás fájlok (azaz teszt után akár vissza is tölthetőek a kártyára) tehát nem sérültek ebben az értelemben csak a lementett formátumot nem olvassa sem a kamera sem egyik lejátszó program.

    Azt tapasztaltam a készülék egy időpontban menti le az első és hátsó kamera felvételeit és ha ez nem sikerül akkor egyik felvétel sem lesz olvasható.

    Üdvözlettel: XY

Új hozzászólás Aktív témák