-
Fototrend
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ettől tartottam én is.
Ténylegesen egyszerű, de használható, megbízható kamerát keresek.
Az, hogy a képminőség nem igazán fontos, annyit tesz, hogy nem kell, hogy szép felvételeket rögzítsen, de szükség esetén legyen értékelhető a kép -- nem az utazás rögzítése, hanem kifejezetten az esetleges esemény dokumentálása a cél.
Ennek megfelelően nem abszolút értékben fillléres cuccot keresek, hanem a legjobb árú, a feltételeknek megfelelőt, amiről tudom, hogy drágább lesz, mintha kínából rendelném.
Nézegetem a Concorde-okat, Ovemaxokat, de enyhén szólva meg vagyok kavarodva a listás véleményektől.
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
A hideg mennyiben indokolja a gyári értékre visszaállást?
Én még mindig a választáson tökölök, de ha ilyen előfordulhat, azt nagy bajnak tartom.Őszintén szólva rettegek az akkus megoldásoktól, egy szélvédő mögött simán lehet olyan meleg egy forróbb nyári napon, ami egy nap alatt tönkretesz egy lítium akkumulátort. Ezért nem merek most Mini 805-öst rendelni 70 dollárért.
Így aztán csakis kondenzátoros kivitelt keresek, de a G1W-ben nem sok a bizodalmam.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Na, pont ezt nem értem: ha lemerül az akku, mitől resetelődik? A beállítások hogy a fenében vannak feszültségfüggő módon tárolva így, a XXI. század második évtizedében. Egy minimális igényességgel megtervezett egység szerintem legfeljebb a pontos időt felejthetné el teljes feszültségkiesés esetén, de azt is helyre kellene állítania GPS vagy DCF77 alapon...
Mivel az általam vásárolandó készüléknek quasi gondozásmentesnek kéne lennie (hölgy használó), egy ilyen beállítás-elfelejtés neigen férne bele, úgyhogy érdeklődnék, hogy a többi típus vajon a tapasztalatok alapján hogy áll mindezzel.
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Sajnos személyes tapasztalatom akad kocsiban felejtett, a napon pont egy nap alatt lenullázódott akkumulátorú PDA-ról. Ott mondjuk játszott a nagy felület (a hátlapot sütötte a nap), de sötétített volt az üveg.
A lítiumakkuk, hidd el, nagyon kényesek a melegre, különösen üzem közben. De nem kell az egy napos tönkremenetellel számolni, elég az, ha egy nyári időszakot (ami nálunk már több száz óra extrém hőterhelést is jelenthet) nem bír ki a cucc.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
Nagyon hasonló szempontok alapján tökölök én is, és lassan kifutok az időből.
A G1W-C lett volna rokonszenves, de elég rosszakat hallok a hőtűréséről, fórumokban arra panaszkodnak, hogy melegebb vidékeken egy éven belül szabályosan megolvad, szétesik. (Amint itt is volt szó arról, hogy az optika el tud mozdulni...)
Az A118 lenne a befutóm, de eleddig nem értem a felfogatását, illetve azt, hogy ha a plafonhoz simul a tükör mögött, miért nem takarja ki a feket pöttyözés.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Köszönöm -- pont ezt a ragasztós dolgot nem igazán értem. Azon túl, hogy valahogy irtózom a ragasztástól (mindig kiderül, hogy elsőre elszúrtam valamit), erős kétségeim vannak afelől, hogy mennyire stabil egy ilyen rögzítés a rendszeres nyári 60 fokos autóbelsők után.
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
Degeczi #6198 üzenetére
Akkor nekem szerencsém van a tapadókorongokkal, mert mindkét családi autóban több mint két éve vannak fent a tapadókorongos telefontartók -- 3M csíkok viszont rendszeresen leolvadnak üvegekről.
Hiába nézegetem a képeket, valahogy nem tudom elképzelni a saját kocsiinkban.
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
truebaba8 #6214 üzenetére
Nem feltétlenül, bár valószínűleg igen.
A szivargyújtó kapcsolása (azaz hogy fixen legyen vagy gyújtásra kapjon feszültséget) régi téma, és elég hektikusan változik, akár gyártón, sőt, típuson belül is.Régen szinte ökölszabály volt a stabil bekötés, aminek szerintem inkább voltak előnyei, mint hátrányai.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Na, hosszas morfondírozás után végre elszántam magam: A118C lesz.
A kereskedelemtudomány jelen állása szerint honnan a legjobb rendelni?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Köszönöm -- mellettük döntöttem, 50 $ az A118C.
Küldési módnál az alábbiak vannak:
- Flat rate shipping (ezen belül lehet holland posta 15 centért)
- Standard shipping (ez önmagában 30 $ felár)
- Expedited shipping (Na, ez az,amit kerülni kell, ugye...)Feltételezem, a Flat Rate Shipping a nyerő, de mit jelent a holland posta?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Pontosan tudják, hogy velük szemben Neked pénzbe kerül a posta.
Ha még van annyi erőd és időd, készíts egy olyan képet, amin az látszik, hogy nem passzol össze a két oldal -- ha ez sem hatja meg őket, akkor az 5 $ a nyerő az ebayes B-tervvel.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
Moleman #6437 üzenetére
Így van, a vonóhorog sokkal több kárt okoz, mint amennyit véd! Kisebb sebességű utoléréseknél valóban megvédi a lökhárítót, nagyobb csattanásoknál viszont gyakorlatilag áthidalja a gyűrődő részt és az érzékeny, már sokkal drágábban vagy úgy sem javítható részekre közvetíti az energiát. Nem egy erről szóló jegyzőkönyvet, szakvéleményt láttam, nem egyszer fordultak hozzám ilyen ügyben.
Más: a megrendelt A118C-met lenyúlta a Posta... A kézbesítőhöz még eljutott, meg is kaptam a küldeményértesítőt, de maga a csomag már nincs meg.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
Karajev7 #6501 üzenetére
Szerintem nem érted a lényeget. az autóban belül elhelyezett kamera gyakorlatilag alkalmatlan arra, hogy rögzítse az autó megrongálását. Rettenetesen együttműködő vandál kell ahhoz, hogy azonosítani lehessen, kifejezetten akarnia kell, hogy felvétel készüljön róla.
A térfigyelő kamera felemlítése egyáltalán nem vicc volt: a kocsit kívülről érő behatást külső eszközzel lehet rögzíteni.
(Vagy esetleg eleve így beépített eszközzel, vannak már gyárilag szépen körbekamerázott autók, de felfelé szerintem nemigen néznek a kameráik.)
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
No, megjött az A118C, és elég tanácstalan vagyok a felszerelését illetően.
Ragasztani nagyon nem szeretném, de igazság szerint nem is igazán van jó hely a ragasztásra.
Létezik hozzá alternatív rögzítési mód, mondjuk tapadókorongos vagy a tükör szárára pattintható?A hosszú csőr feladata ugye csak a vezetékek elvezetése?
Köszönettel: MaCS
UI: Off, de talán tud valaki segíteni: két banggoodos küldeményemmel is gond van. Az egyik nem jött meg (lenyúlták a postán, az értesítőm megvan hozzá), a másik készülék megjött, de nem működik. Mi a célravezető reklamálási mód a Bangoodnál?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
vadkörte #6563 üzenetére
Köszönöm, de éppen a reklamáció kivitelezésére lennék kíváncsi. Mail, chat, vagy a sárga gomb a rendeléseim mellett? Van ott egy figyelmeztetés, amit nem igazán tudok értelmezni. Jobb szél, az ár alatt Apply gomb, felirattal: "Please note that once you have completed this form, you will be unable to change or add any products to the claim. If you have any problems,please contact us." Alatta meg a Repair/Refund/Resending. Ugye ez utóbbi lenne a nyerő?
Köszönettel: MCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
tibcsiworld #6689 üzenetére
Gyanúsak nekem ezek a G1W-k. Eddig konkrétan az összessel a környezetemben gond volt pár hónap alatt, legyen akár tél, akár nyár. Lenullázódó akkuk, elmozduló optikák -- és már kettő olyan is van, amiben egyszerűen hullanak a kártyák, mint a legyek, akárcsak a Tiéd.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Az én környezetemben is az ÖSSZES G1W tönkrement, az egy évet egyik sem érte meg. Jellemzően az akkuk kotlanak meg, de van C-s is, ami simán csak abbahagyta a működést. Objektívszétesés is volt.
Ez számomra azért kellemetlen, mert többeknek én ajánlottam ezt a típust.Szóval, szerintem nagyon nem kéne ajánlottként kezelni.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
Moleman #6719 üzenetére
Pontosan ez lehet a megoldás: a nem egyenletes minőség. Különböző gyárak, sorok, látott már olyat a világ, hogy egy új gyártósor egy hibás beállítás miatt tízezernyi hibás készüléket nyomott ki -- mégis mind eladták, jobban megérte, mint bukni az egész szériát.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Hát, meg vagyok lőve az A118C-vel. Egyszerűen nem találok neki helyet a Fabiában. A tapasztalatok szerint mennyire kell szem előtt / elérhetőnek lennie? Az egyetlen hely,a honnan előre lát, teljesen a tükör ögött van, tehát sem a kijelzője, sem a gombjai nem láthatóak, elérhetőek.
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Tudnátok ajánlani itthon kapható, beépíthető 12V-5V adaptert?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
FireFox1996 #6885 üzenetére
A tükörbe integrált kamerával az egyik fő gondom a tükör helyzete. Ha többen használják a kocsit, akkor ugye máshogy áll a tükör, nem is beszélve az éjszakai lebuktatásról.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
FireFox1996 #6892 üzenetére
Arra, amikor le/fel (ki hogy szokta) billentem a tükröt a "másik" állásába, hogy ne vakítsanak a mögöttem autózók.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
alexw801 #6914 üzenetére
Köszönöm, ezen a nyomon már el tudok indulni.
A főprobléma ugye a kábelek kérdése. Az adaptert nem tudom a szálvédő tetejére tenni, ergo az 5 voltos kábelének a műszerfal alól kell felérnie a kameráig.Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
Calogero #7225 üzenetére
Ezt azért annyiban pontosítanám, hogy ha felvétel a bíró által önmagában elbírálható, akkor bizony nem fog szakértőt kirendelni. Az érintettek megtehetik, de indítványozhatják, de triviális kérdésekben, ha senki nem vitatja, hogy a fehér az nem fekete, a bíró simán dönthet saját belátása szerint. Az elmélet és a gyakorlat is ezt mutatja -- volt hozzá szerencsém.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Hogwarts Legacy teszt
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kupon kunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...