-
Fototrend
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
félisten
válasz AndrewBlase #7523 üzenetére
Inkább keress még, vagy gyűjts hozzá. Az mjpg tömörítésű avi semmi jóval nem kecsegtet képminőséget nézve.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
cigam
félisten
válasz AndrewBlase #7538 üzenetére
A kondenzátoros kivitel, amiben nincs akkumulátor. Nemrég össze lett szedve, hogy a g1w,a118, és a mini-nek is van már ilyen verziója.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Laca1212
őstag
válasz AndrewBlase #7749 üzenetére
Ezt a kevesebb mint 50 pontom-ra írod?
-
Laca1212
őstag
válasz AndrewBlase #7752 üzenetére
Csak ezt a különbséget láttam: Brand: VIOFO
-
powerwade
senior tag
válasz AndrewBlase #7757 üzenetére
Lehet, hogy igazad van Viszont akkor már csak egy olcsósított külső GPS modul kell ehhez az A118C -hoz. Erre valakinek ötlet?
-
2thletme2day
őstag
válasz AndrewBlase #7752 üzenetére
Az egyetlen különbség a két termék között, hogy a sima A118C tudja a 60 fps-t de csak 720p-ben. A B40C csak 30 fps-t tud.
Én ezt a gps modult vettem.
http://m.gearbest.com/car-gps-tracker/pp_328503.html?wid=21
Bocs a link miatt. Mobilról vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz AndrewBlase #7771 üzenetére
"vagy azt külön helyen, de az adott felvételhez kötve tárolja?"
"Ehhez ugye nem kell sim kártya? Kakaót a Dashcamtól szipkázza?"
Nem tudom mihez kéne sim kártya. Természetesen azon a jack dugón keresztül kapja a delejt is.
Give them hell Ukraine!
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7773 üzenetére
Persze, csak a nyomkövetők igénylik, egyébként csak egyszerű vevőchip a GPS modul, nincs szüksége mobilhálózatra.
Az A118 sajnos nem tudja rányomtatni a felvett videó képeire (mint a dátumot/időpontot), de az ingyenes RegistratorViewer programmal nagyon kényelmesen visszanézhető utólag (habár csak Windows alatt)
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7790 üzenetére
Rosszul.
(G szenzornak eleve nem lenne értelme ilyesmire, hiszen egyenesvonalú, egyenletes haladás esetén 0 hatás éri... míg a képtartalom olyankor is változik) -
TaaT
veterán
válasz AndrewBlase #7790 üzenetére
Az a baj a motion detectorral hogy csak egy bizonyos távolságig lát el. És ha 90-el mész az országúton akkor azt hiszi nem történik semmi, azaz kikapcsolja a felvételt. Ez kb mindenkit megszívatott itt a topikban aki bekapcsolta a kínai kameráján.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz AndrewBlase #7794 üzenetére
A G szenzor akkor hasznos ha karambolozol, írásvédetté teszi az aktuális fájlt. Ha túl érzékenyre állítod akkor minden nagyobb döccenőnél is ezt teszi, aztán egyszer csak megtelik a kártya írásvédett fájlokkal és leáll a felvétel.
A motion detector felébreszti a kamerát és elindítja a felvételt ha mozgást érzékel. Miután nem érzékel mozgást kikapcsolja a kamerát. Nem lenne ez utóbbival semmi gond ha tudná a kamera hogy most megyünk és nem kéne kikapcsolni.
"Ha áramot kap, elindul a felvétel, 'oszt jóccakát?"
Igen, ezt hívják auto ignition-nak.
Give them hell Ukraine!
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7794 üzenetére
Nem kell. Hosszú autópályaszakasz, tempomattal: ettől még van értelme a folyamatos felvételnek, mert bármikor bevághat eléd egy hülye, stb - de a G szenzor nem érzékelt semmit már jó ideje, ezért leállt a dashcam... nem, az értelmetlen önszivatás lenne.
Ezért nem is használják ilyen leállításra a G szenzort, hanem ahogy más is említi, az utolsó felvétel törlésvédelmére.A képtartalom alapján dolgozó motion detectornak parkoló kocsi esetén lehetne értelme, h őrködjön olyankor is, anélkül, h állóképekkel teleírná a kártyát - de a nagy fogyasztás miatt aligha vannak sokan, akik így használják, este pedig tényleg könnyen előállhat az a helyzet, ahonnan elindult az egész beszélgetés, h nem vesz észre változást, ezért leáll...
És igen, egy dashcam induljon gyújtásra, üzemeljen folyamatosan: ez a dolga, és a legtöbb így is működik. Ha nálad nem, vagy ott is engedélyezve lehet vmi ilyen funkció, esetleg ott úgy oldották meg, h a gyújtás után még figyeli a G szenzort a felvétel indítására - de az előbbiek miatt (bizonyos idejű nyugalom utáni) leállítására biztosan nem, az rossz ötlet lenne.
-
rover45
senior tag
válasz AndrewBlase #7797 üzenetére
Nekem 2 kamerám volt eddig és mindegyik így működött. Ha bent volt a kulcs a gyújtáskapcsolóban, kapott áramot és elindult a felvétel, mikor kihúztam a kulcsot szépen leállt a felvétel és kikapcsolt magától
-
válasz AndrewBlase #7797 üzenetére
ConCorde RoadCam HD 50-ösöm van. Ha ACC állásban van a kulcs, akkor elindul a felvétel, ha off, akkor még 1-2 másodpercig megy, aztán leáll (gondolom az idő alatt aksiból táplál)
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
2thletme2day
őstag
válasz AndrewBlase #7830 üzenetére
Nekem kedden jött meg ugyanez a kamera. Arra, hogy mire lehetne használni a cérnát még nekem sem sikerült rájönnöm.
Korábban volt téma, hogy Viofo A118C és A118C B40C között mi a különbség. Akkor azt írtam, hogy az A118C B40C a Viofo termékével ellentétben nem tud 60fpssel videót rögzíteni. Jelenten mindkét készülék tudja ezt a feature-t (csak 720p-ben) szóval fogalmam sincs, hogy mi lehet tényleg a különbség azt leszámítva, hogy bekapcsoláskor más a logo mindkét kameránál + a Viofohoz 2db ragasztható tartó jár.
-
lazac_
tag
válasz AndrewBlase #7833 üzenetére
Rendszámot (vagy egyéb szöveget) lehet beállítani oda a menüben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz AndrewBlase #7843 üzenetére
Köszönöm!
Két kérdés:
1. Reset hogyan?
2. Milyen táp használata mellett lett jó?Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz AndrewBlase #7846 üzenetére
Köszönöm -- mint megtudtam, resetelgetés már volt párszor, kábelakrobatika is.
Nekem ez a Blueskysea nem megy a fejembe... Senkinél nem ez jelenik meg bootoláskor?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7860 üzenetére
Csak MOV file-ok lesznek, azokban van a sebességinfó.
Vmi gáz lehet a Registratorviewereddel (esetleg nézz meg másik verziót belőle), bár az a furcsa, h a képernyőkép weboldal hibát jelez... (most nem tudom megnézni saját gépen, mert épp Linux alatt dolgozom) -
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7860 üzenetére
Na bootoltam egy Windows-t, igen: annak idején én is két RegistratorViewert találtam, és az egyik, a "DATAKAM Player 5.4.0.6", (10 MB-os EXE) ugyanígy viselkedik, csak 0.92 értékű tüskéket mutat.
A másik, 1.1 MB-os (nyilván tömörített) EXE-jű 6.0.0.8 már teljesen jó, azzal van szép folyamatos sebességinfó (bár egy hosszú felvétel első megnyitása után beletelhet pár percbe, mire összerakja, kihámozza a sebességinfót)
(weblaphibát mondjuk nekem a régebbi sem ír, az nálad lehet vmi Explorer nyűg, de nem azért nincs sebességinfód, hanem a régi RegistratorViewer miatt)
Mindenesetre ha menet közben írta a sebességed, akkor minden rendben lesz, csak a megfelelő programot kell megtalálnod a megtekintéshez.
[ Szerkesztve ]
-
dmad
aktív tag
válasz AndrewBlase #7862 üzenetére
Itt próbáld meg..
Egyébként nekem egy Modecom kamerám van, beépített GPS-el, de nekem sem mutatja sem az utat, sem a sebességet...[ Szerkesztve ]
Élj úgy, hogy.......
-
Calogero
addikt
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7866 üzenetére
"a sebességértéknek kb a felét jelezte"
ilyesmi is tud frissülni, helyreállni pár perc után, hosszabb felvételt megnyitva
(ha egyébként jó volt a vétel, mert persze lehet, h eleve a GPS modul nem érzékelte jól a sebességet környező házak, fák, vagy árnyékolt széldvédőüveg miatt)[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
válasz AndrewBlase #7885 üzenetére
A "piggyback" kábelnél az egyik biztosíték az eredeti funkciót látja el - ha pl. a rádió biztosíték helyére illeszted akkor az egyik biztosíték továbbra is a rádiót védi ugyanúgy, mint eredetileg, míg a másik biztosíték az új kábelen lévő eszközt.
(nyilván nem kötelező már meglévő biztosíték helyére kötni, ha van szabad hely a táblán - ilyenkor elég csak a külső helyre tenni egy biztit a terhelés áramfelvételének megfelelően)[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7887 üzenetére
Nem használtam még ilyet, nem ismerem a belső fölépítését, de anélkül is könnyű elképzelni, h egyszerűen csak nem mindegy a becsatlakoztatás iránya!
A biztosítéktáblából kihúzod a megcélzott biztosítékot, kilámpázod, melyik oldalon van a +12V (nem "fázis", mert ez egyenfeszültség), és oda megy ennek a kábelnek a távolabbi, szélső tüskéje.
Így ha a rádió (vagy akármi) saját biztosítéka kiég, az nem érinti a dascham felé tartó másodikat, amit ehhez a piggyback-hez mellékeltek, az továbbra is kap ezen keresztül tápot.
Ha megfordítva kötöd be, akkor az autó gyári biztosítéka után kötöd be, ami egyrészt azt jelenti, h azt is terhelni fogja a dashcam saját áramfelvétele (ami valszeg nem túl nagy gond, hiszen aligha van csúcs közelébe méretezve az eredeti fogyasztó biztosítéka, a dashcam pedig aligha lehet több kb. 1A-nál),
másrészt ahogy gondolod, annak kiolvadása ezt is érinti, elmegy a dashcam is. -
soldi3r
veterán
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7951 üzenetére
"1280*720 60 fps felbontással is, de azon nem kivehetők az autók rendszámai"
De nem a 720p, hanem a 60 fps miatt!
Az ezen a típuson valóban negyedeli a fölbontást, használhatatlan1280x720 30 fps-el jó a minőség, és 8-10 óra ráfér ekkora kártyára
(persze mindennapokban, városban mindegy, de hosszabb útnál hasznos lehet) -
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #7962 üzenetére
Részletgazdagabbnak nem, az a fölbontás lenne.
Igen, mp-enként kétszer annyi képkockát rögzít - azonban nyilván ezt nem győzi az elektronika feldolgozási sebessége (már eleve lehet, h az érzékelő nem alkalmas ilyen gyors kiolvasásra), ezért durván csökkentett fölbontással olvassa ki, és azt interpolálja föl 720-ra = nagyon ronda az eredmény, nem valós 720!Mindenesetre pofonegyszerűen kipróbálhatod, amint 720 @30fps-t állítasz be: az teljesen jó.
-
2thletme2day
őstag
válasz AndrewBlase #7997 üzenetére
"car18off" kuponnal csak 83,62$
-
félisten
válasz AndrewBlase #8021 üzenetére
Igen, ez elméletileg igaz. De itt a fórumon is sok szó esett már róla, cikkekkel, videókkal, hogy ez gyakorlatilag semmit sem ér. Lehetnek persze egyéni helyzetek, de nagy általánosságban elmondható, hogy a parkolóőr funkció tök használhatatlan és felesleges.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Sokka
aktív tag
válasz AndrewBlase #8082 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb, ha vennél csak egy sima csatlakozót, azt átforrasztanád? Vagy egy átalakítót, ill. toldót hozzá?
¤>Xiaomi_Redmi_Note_10_5G<¤><¤>70MAI_Pro_Plus<¤>Mibro-A1<¤
-
Csabee.
nagyúr
válasz AndrewBlase #8421 üzenetére
Hű 23dollárért én is megvenném.. Mikor lesz ilyen akció még? BF volt?
Üdv: Csabee.
-
félisten
válasz AndrewBlase #8533 üzenetére
Csak az egyértelműség kedvéért:
Lakott területen belül, párhuzamos közlekedésre alkalmas úton forgalomtól függetlenül nincs jobbra tartási kötelezettség,
Autópályán sávváltás nélkül el szabad haladni jobbról a belső(bb) sávban haladó mellett.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Csápájev
őstag
válasz AndrewBlase #8676 üzenetére
Sajnos nagyobbat már nem lehet, én is kicsereltem a legnagyobbra, amire csak lehet. A tükör alatt van az a legmagasabb hely ahol mar tisztít az ablaktörlő és az elrejtes is szempont. De igen, így nem egyszerű hozzáferni. Jó, hogy mondod ezt az opciót!!!
Hogy tudom védetté tenni a felvételt?[ Szerkesztve ]
-
Alc
tag
válasz AndrewBlase #8771 üzenetére
Nálam is ilyesmi probléma volt. Indítózáskor ráadta, majd elvette az áramot a kamerától. Meg is hülyítette néha Mini 0801-et. Szintén hardwire kit-el volt a rádióra kötve. Végül így oldottam meg mint a képeken van. Hamutartóba kis lemez lett hajlítva, arra két világítós kapcsoló. Bal oldalival kapja az áramot, jobb oldalival rögtön a kamera képére kapcsolja a rádiót. A fedél teljesen lehajtható, így nem is látni, hogy van ott valami. Sajna a meleg nem tett jót a Mini-nek. Mivel nem volt kivéve a kocsiból, és majdnem egész nap a napon állt, pár perc után megadta magát a felvétel. Hiába volt a kamera is takarva a napellenzővel, nem volt elég neki az a pár perc szellőztetés.
Most az A118c vagy A119-en gondolkodom. Ezek a kondenzátoros változatok tényleg bírják azt, ha fél nap a napon hagyja az ember az autót, és utána gond nélkül rögzít? -
Alc
tag
válasz AndrewBlase #8773 üzenetére
Nálam a tükör jobb oldala mögé kerül a 0801. Viszont a bekapcsoló gombja bal oldalt van, így nem is fértem hozzá, hogy kapcsolgassam. A másik kapcsoló meg amiatt kellett, mivel a tükör miatt nem láttam a kijelzőjét. Így viszont a rádión már láttam mire nyomkodok.
Elötte a biztosítéktáblán volt rákötve egy "üres" helyre (egy hőmérő volt ott előzőleg), de gyújtásra az is megkapta az áramot majd indításra elvette tőle az autó. Az meg sajna nem működik, hogy gyújtás és már indul is az autó. Gyújtás, hallom hogy elindul a benzin szivattyú majd lehet indítani.
Akkor olvasgatok még egy kicsit, meg nézek pár videót, hogy eldöntsem melyik legyen, az A118C vagy az A119C. -
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #8779 üzenetére
A rádióknak mindig van fix tápbekötése is, hiszen pl. az állomásmemóriának vagy a belső órának is szüksége van rá, a gyújtáskapcsolóról jövő szál csak vezérlés miatt van (amire vagy hallgat a rádió, vagy nem)
-
cigam
félisten
válasz AndrewBlase #8783 üzenetére
"Lenullázás" alatt nem a tönkretételt, hanem a lemerítést értem. Ilyen hidegben, meg ha le van merülve csökken ilyen alacsonyra a feszültség. + nem minden adapterben van "védelem".
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
sumsang
aktív tag
válasz AndrewBlase #8771 üzenetére
Próbalámpával nézd meg, hogy melyik biztosíték reagál a gyújtásra. Pl. tompított?
[ Szerkesztve ]
-
sumsang
aktív tag
válasz AndrewBlase #8800 üzenetére
-
sambenez
Topikgazda
válasz AndrewBlase #8804 üzenetére
Ez nem a119c-re való?
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #8804 üzenetére
Szerintem is 119-hez valót vehettél, a 118 kialakítása olyan, h azon nem igazán van hely ehhez
-
Degeczi
nagyúr
válasz AndrewBlase #8807 üzenetére
Az A118C2 is pont abban tér el, h az már támogatja a CPL elhelyezését... a régi 118 még nem.
-
sumsang
aktív tag
válasz AndrewBlase #8807 üzenetére
Taborosnak A119-es kamerája van.
Visszatérve a polár szűrőre, elvileg arra találták ki, hogy lehet állítani a színárnyalatokat, de Viofo elég szerencsétlen megoldást talált ki.
Alapból egy napsütéses meleg színre van beállítva a szűrő.
Ha állítani akarod, akkor fogsz egy tompahegyű kést és óvatosan benyomod a kisebb nyílás irányából és kevesebb mint felét kinyomod, majd bedugod az ujjad és forgatot. Lehetőleg napsütéses időben, vagy tv képernyője előtt belövöd, hogy számodra mi a legjobb beállítás, hideg/meleg szín, vagy köztes és utána visszanyomod a helyére.
Sokat tekergetni nem tanácsos, mert a műanyag lencsetartó burkolat összekarcolja a polar lencsét és mehet a kukába. -
taboros
tag
válasz AndrewBlase #8807 üzenetére
Igen, nekem A119-es van. De a régebbi kiadás, amin nincs az a vájat, amibe a CPL kerete bekattan. Azért felment, vékony kétoldalas ragasztószalaggal rögzítve. Nekem úgy tűnt, nem kell elfordítani, de többet majd akkor játszok fele, amikor lesz olyan idő (napsütés és hőmérséklet), hogy laptoppal a kocsiban ülve tudom próbálgatni. Annyira nem lóverseny.
-
taboros
tag
válasz AndrewBlase #8820 üzenetére
Miért buktad? Nekem is eláll egy kicsit, mégis jó.
-
AndrewBlase
senior tag
válasz AndrewBlase #8799 üzenetére
Elkiabáltam a dolgot. Ma, ahogy közlekedtem a városban, 1×csak megállt alattam a verda. Éppen egy kőrforgalomban. Nem is tudtam elindítani. Mintha nem kapott volna üzemanyagot.
Hazahuzattam magam.Itthon kezdtem el gondolkodni. Ahogy jöttünk hazafele, ismét előjött a kameránál az elindulás/leállás. Gondoltam, áramellátási probléma lehet. Kiment volna a biztosítékja? Végülis, arra jutottam, hogy a Hardwire Kit-et ismét átrakom máshova (most az "IG" feliratú biztosítékon lógott), amennyire tudom, ez felel a gyújtásért/indításért.
És láss csodát, ismét üzemel a kocsi! Csak tudnám, hogy mi a fészkes franc baja volt/lett. 2 hétig minden probléma nélkül üzemelt, most meg egyik pillanatról a másikra bemondta az unalmast.Remélem az ablakmosó/törlő üzemelésébe már nem fog bekavarni ez a ketyere!
Miért mindig én???
-
taboros
tag
válasz AndrewBlase #8929 üzenetére
Nekem a A119-t nem kezeli.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest