Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz !Overdose! #3351 üzenetére
Tudsz javasolni egy helyet Pesten, ahol jól csinálják.
Ma beletettem vagy 150km-t, kihúzattam, és most semmi. Pedig kapta az ívet rendesen.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
-
Melack
veterán
válasz !Overdose! #3353 üzenetére
Őöööö, nem vagyok szaki,a lényeg, hogy folyton fog, meleg a tárcsa, és egy szettet már eltört. Ezért keresek most egy másikat. Kézzel össze lehet nyomni, de nem enged ki teljesen. A szerelő már egyszer kitakarította, rendbetette mind a 4et, de ez teljesen kuka.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
-
Melack
veterán
válasz !Overdose! #3355 üzenetére
Javítókészlet az univerzális? (tudom, láma kérdés). És igen, hátsó fék.
(#3357) !Overdose! : köszi, holnap azt is feltúrom. Ma még szereznem kell egy H7es izzót. Most a baloldali égett ki - boldog vagyok, nem is kicsit
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
#90933760
törölt tag
[link]
Én rohadtul megutáltam ezt a hangot a traktoron. Mikor 8 órába ez megy ráadásul full ugyanazon a fordulaton ugyanazzal a hanggal változás nélkül asszem mindenki más is megutálná. Pláne mikor felezővel kell mennem valahol, mert miért ne az is egyenes fogazású.
Ha szép szolid csendes akkor ok, de ez a vinnyogás valami borzalmas. Eleinte én is menőnek tartottam, ma már marhára nem az. Öregszem. -
whitezo88
nagyúr
válasz #90933760 #3358 üzenetére
a ladamánia manapság még mindig jellemző egy szűk rétegre, akiket ismerek mondjuk azok nem normálisak amúgyse
videót nézve 1 perc elég volt.
Nekünk anno Samara 1.5 volt, de annak sokkal jobb hangja volt, nem ilyen trabantos. (ami szintén volt, a 2 ütemű )ha már belső hang, ettől sok éve mindig libabőrös leszek... [link]
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
[link]
Itt az eredeti. -
tomiii.
aktív tag
válasz whitezo88 #3359 üzenetére
itt is van még pár lada fanatikus, de én semmi értelmét nem lárom, 3-400 ezrekért építtetnek 130le körüli motorokat, amik üzemórásak, én meg 15-ért veszem a gyári 110-130 lovasakat amikat lehet hajtani jóideig ránézés nélkül, na de ők tudják
egyenes fogazású meg nekem is rohadtul kéne, bár a gyári 350 paci körül pukkangat, szóval felesleges sajnos, pedig az a hang *-*
-
tomiii.
aktív tag
hihetetlen, multkor osszetakoltuk az autot, tok jot jatszottunk a bükkbe, most mindent precízen kicsereltem, beallitottam, osszetettem rendesen, erre az elso kanyarban durr... széttört az első csonkállványom, új fékmunkahenger eldurrant... maradt a kézi, az meg menetközben 40-nél adta meg magát, ez nem az én napom...
-
whitezo88
nagyúr
van ilyen? [link]
-
atti1848
senior tag
válasz whitezo88 #3363 üzenetére
Sziasztok.
Ha most az autó alatt 185/60 R15 gumik vannak akkor milyen méretű gumit rakhatok rá?
A váltóméretekről már tudok, csak akartam venni rá R13-s gumit, de az nem jó rá, mert gondolom 15-s lemezfelni van rajta, de akkor csak R15-s gumikat nézegethetek vagy esetleg 14 v. 16-sat?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
#90933760
törölt tag
válasz atti1848 #3364 üzenetére
Nem megy rá arra a felnire csak a 15 colos. Ha más méretűt akarsz akkor felni is kelleni fog. Vagy válogatsz abból a pár méretből ami 15 colos felnire való, meg persze befér a kerékjáratba is, rugótól elfér stb.
Amúgy mi lenne a cél? Ballonosabb gumi meg szélesebb is legyen vagy mi?
Nagyon durván a gyári mérettől nem érdemes eltérni de azért el lehet, gumissal megbeszélheted pl mi lenne jó. Legalábbis egy jó gumisnak tudnia kell.[ Szerkesztve ]
-
atti1848
senior tag
-
atti1848
senior tag
válasz #90933760 #3368 üzenetére
Az autó Chevrolet Lacetti 2.0D, 1.3T súly. nem akarok keskenyebbet csak a váltóméretek miatt kerestem ezekre, meg a 195/55 -s méretű gumik nem éppen olcsók, azért keresek most használtat, mert nincs annyira zsé, de persze következő nyárra vennék új gumikat.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
#90933760
törölt tag
válasz atti1848 #3370 üzenetére
Hááát. Szerintem még elmegy 175-tel de én nem erőltetném. Meg 15-ös felnire 175-ös gumi se tudom mennyire van mert ez a gumiméret 13 és 14 colra van leginkább.
Ha 195 a gyári méret akkor az kéne vagy 185. Kisebbet nem tennék rá. De elvileg a kocsi papírjaiba le van írva többféle méret is bár nem biztos, ha közöttük van a 175 akkor mehet rá az is, de nem hinném hogy írná.
Meg persze a gumist is meg lehet kérdezni mit gondol.Gondolom a 15-ös felnijeidre kéne gumi, mert nem akarsz felni eladással-vétellel is kínlódni még.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz DeFranco #3373 üzenetére
Hát nem tudom, én hirtelen mondjuk ezt találtam. Annyira nem vészes új ár érte, az elterjedt 175/13 méret amiket a Ladákra dobálunk is pont ennyibe kerül majdnem újonnan úgyhogy ahhoz képest nem drága sokkal.
És a Barum az egész jó, olcsó és nem a katasztrófa kategória hanem rá lehet bízni magát az embernek. -
Melack
veterán
Valaki felvilágosítana az EGR szelepről és annak mibenlétéről?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
DeFranco
nagyúr
Opera minivel. Egyrészt egy Galaxy 3-mam van 2.2-vel, úgy valahogy 600 mhz körül tud a proci, 256 mega rammal. Ezzel még a gyári böngető is lassú, mint a nyű, opera mini meg még egy meleg vasalón is élvezhetően fut. Másrészt ebben van rendes adattömörítés (meg a reklámot le sem tölti) és így 85% körüli megtakarítást lehet elérni adatforgalomban. És így elég a 150 megás net egy hónapra masszív netezés mellett is.
Hát ezért
-
őstag
Sziasztok!
Egy kedves ismerősöm szintén Prius tulajdonos és nem régiben egy garanciális visszahívással kapcsolatos javítás elvégzését szerette volna megtudni,
melynek kereteében kiderült, hogy a vízpumpa cserét már elvégezték, a kormány összekötőt (vagy mit ) még nem. Ekkor azt is megtudta nagy nehezen, hogy az autójában jelentősen több km lehet, hiszen a vízpumpa cserét már nagyobb km állásnál végezték el az autó korábbi hazájában Svájcban, mint amit a km óra jelenleg mutat itthon. (A szervízben csak a garis javításokat látták.)
Az autót egy kereskedőtől vásárolta, aki garit is vállalt a kocsi hajtásláncára. Mielőtt reklamálna nála szeretné felderíteni, hogy valóban igaz-e a tekergetés, nehogy koppanjon. Az volna a kérdésem, hogy miként lehetne megtudni, hogy ki volt a korábbi tulaj még Svájcban. Hátha sikerülne felvenni vele kapcsolatot és talán küldene valamilyen papírt vagy adatot arról, hogy mennyi km-el adta el az autót, és lehet, hogy valamennyi kártérítést, esetleg az autó vételárát ki lehetne hajtani a kereskedőből, peren kívül, vagy perrel.Az autó egyébként egyben van, nem volt a az elmúlt évben vele semmilyen probléma, elhasználódás jelei sem fedeztük fel különösebben, ezért felvetettem neki, hogy lehet nem érdemes ezzel szívni, ki tudja milyen hosszú lehet a herce-hurca, de azért csak lehúzták, átverték.
Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm.
-
whitezo88
nagyúr
láttam ma egy kocsit, olyan régebbi VW Lupo-féleség lehetett, lényeg hogy polonál is kisebb volt, mint egy bádogdoboz.
smaragdzöldre volt fényezve (metál), utólagos bodykit, 17-es sötétarany színű alufelni és Porsche feliratos piros féknyereg.
néztem mint Rozi a moziban...azért mindennek van határa csoda hogy a tetején nem volt sörpad, meg 15 cm-es káhlyhacső sem volt alatta.
-
insight
aktív tag
Szeretném a véleményeteket kérni a lenti ügyben:
Kaptam a rendőrségtől egy papírt, 2 hónappal ezelőtti (állítólagos) gyorshajtásomról. Semmi fotó, semmi határozat, nem is a szombathelyiektől jött, hanem a helyi rendőrségtől.
Tárgy: írásbeli tanúvallomásra irányuló felszólítás.
Gyakorlatilag arról szól, hogy az én autómmal "valaki" gyorshajtott, és ők feljelentést tettek ismeretlen személy ellen.
A bizonyítási eljárás során meg akarnak hallgatni, erre 8 napon belül írásbeli vallomást kéne tennem, ha ez nem történik meg, behívnak szóbeli meghallgatásra.
Most jól értem, erre az a jó válasz, hogy közeli hozzátartozóm vezetett, tehát nem vagyok köteles terhelő vallomást tenni? Ha küldtek volna egy fotót meg egy csekket akkor befizetem "oszt jóvan", mert természetesen ha én hajtok gyorsan, azt elismerem, a büntetést megérdemlem. De ebben az ügyben nem szeretnék végeláthatatlan jogi maszlagokba bonyolódni, és ha jól értem, van is kiskapum. Ráadásul, teljesen őszintén, halvány lila segédfingom sincs, hogy két hónappal ezelőtt mi történt...
Mit javasoltok? Volt már ilyennel dolgotok?
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
atti1848
senior tag
Hali.
Faterom atójában meghalt a klíma kompresszor, amit a gyártó kibaszott sok pénzért cserélné. Egy Mercedes Vito 111-ről lenne szó. Hol keressek bele kompresszort? Esetleg nincs valami ismerősötök aki foglalkozik klíma javításával, esetleg rendbe szedné a kompresszort? Vagy bontós akinél lehet van?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
#90933760
törölt tag
Valaki nyomatja közületek a VW DSG félautomatájával? Valami ellenvetésetek? És pd tdi ellenvetés? Én megörültem neki hogy végre nem a szemét közös nyomócsöves, egyből beleszerettem.
-
insight
aktív tag
válasz #90933760 #3392 üzenetére
DSG-vel nyomattam, imádom, minden idők automata váltója. Amúgy nem szeretem a VW-ket, unalmas, ingerszegény gépek (BMW párti vagyok), de a DSG váltót csak isteníteni tudom. Arra kíváncsi lennék, hány százezer km-t megy el felújítás nélkül, de ez használatfüggő is persze.
A CR-t nem értem miért szidod, kérdezz rá szervízekben, guglizz rá, nézz körül fórumokban, hogy a PD TDI vagy a CR technológia a problémásabb-e... Persze független szervízt kérdezz, ne a VW-t.
Én pont a PD TDi miatt nem vettem Passatot, ismerősöm megvette, meg is szívta vele. Maradtam a common railes dízelnél, és 253.000 problémamentes km-nél még nem akarom eladni, pedig elvileg már ideje lenne...
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
#90933760
törölt tag
válasz insight #3393 üzenetére
Nekem nincsenek jó tapasztalataim a közös nyomócsővel, meg én amúgy is mindig hagyományos adagoló párti voltam, meg mindenben a hagyományosabb régi megoldások a favoritok, de azért nem járhat az ember mindenhova MTZvel meg Rábával.
PD-t még sose láttam, de mivel ez sokkal jobban hajlik a hagyományosabb megoldás felé és jókat is írtak róla így megtetszett nagyon.
A 4motion is izgatott addig amíg meg nem láttam mennyivel többe kerül meg mennyire kevés van használtan, úgyhogy az sajnos lemarad. Idegenkedtem a haldextől is de azért működik az. Először azt hittem ebbe is a Golf féle viszkós cucc van, de szerencsére nem, bár mindegy mert tényleg nagyon nehéz beszerezni.
Ez ilyen megszokás, az ember 99%ban összhajtással jár a nagygépeken és rászokik, 4x4 alatt nincs élet. Amúgy családi autó lesz úgyhogy nem én döntöttem VW mellett, nekem biztos nem kéne német autó mert japó párti vagyok. De ez a VW tényleg nem rossz ilyen felhozatallal tetszik. Egyedül a négykereket sajnálom.Igen, 1.9-es lenne ez is. Mert írták hogy az megölhetetlen a 2.0-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz insight #3393 üzenetére
PD-ből inkább a 2.0 a problémás, az 1.9-es megbízhatóbb. És ha kiveszem a képletből a 2.0-t és csak megbízhatóság szempontjából vizsgálom a két konstrukciót, akkor inkább PD. Más szempontokat is szem előtt tartva már vannak előnyei a CR-nek.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#90933760
törölt tag
A DSG mitől szarna be előbb mint egy kézi váltó? Tekintve hogy majdnem ez is az. Engem inkább a kuplung része zavar, ott van nagyobb módosítás.
Amúgy ezek hogyan indulnak el egy rohadt meredek emelkedőn, csúsztatja a vezérlés egy kis ideig? Mert az automata oké ott az olaj enged, de a DSGbe sima kuplungok vannak ha minden igaz, régebben szerelték mással de ezekbe elvileg már csak sima van.CR előnye mi? Jobban vezérelhető a gázolaj mennyiség meg a nyomás fordulattól függően, meg a turbóhoz képest is, kevesebbet fogyaszt valamivel, kevesebb káros anyag.
Alapjárati nyomaték melyikbe több?[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz !Overdose! #3395 üzenetére
a kétliteresek esetén nem csak a Siemens elemek voltak a gond amik már szinte nincsenek is mivel visszahívták őket és ingyen cserélték?
-
!Overdose!
őstag
válasz whitezo88 #3397 üzenetére
Nem. Mágus szerint az olajpumpa tengelye is meg szokta adni magát, akkor pedig oda a kenés egy pillanat alatt.
Egyébként pedig úgy tudom nem volt visszahívás a PD elemek miatt. A hibásat cserélték bizonyos feltételek mellett az újra.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz !Overdose! #3398 üzenetére
Az a crnél a 2 literes nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz !Overdose! #3398 üzenetére
Spanom is megszíítta az olajpumpával.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- Mini-ITX
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest