Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz radi8tor #12591 üzenetére

    A kinder tojás tiltott mert veszélyes, de óvodást el lehet vinni lőni felügyelettel ;]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz rbalint88 #12594 üzenetére

    Fatert elvittem idén év elején repülő agyag tányérokat lőni. Egyébként jó buli volt :DDD

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Reggie0 #12681 üzenetére

    Ezt én is sokáig így tudtam. De aztán felhomályosított egy Nürburgringi 24 órás versenyző hogy vannak más módszerek is.

    Versenyző nem úgy fékez hogy fék, kanyar, gáz. Ha nem későn fékez, és a kanyar elejét fékezve kezdi meg. Nagy fék, kicsit felenged miközbe kanyarodik. Mert a fékezés miatt nagyobb súly van az első tengelyen, nagyobb a tapadás, nagyobb a bemeneti tempó.

    Szóval addig fékezi amég kell a súly előre majd azonnal gázra vált amikor hátulra megy a súly. mind ezt kanyar közben.

    Ezt a profik még megtoldják azzal hogy balláb fékeznek, kanyar közben is hogy a hátáron tartsák végig a tapadást. Nagyobb gázt adnak mint ami kéne kicsit és közben fékkel tartják meg.

    Senna és Schumacher is így vezetett, néztem elemzést róla.

    Megint van egy módszer amikor az eleje tapadást veszít bele nyúlnak finoman megint balláb fékkel hogy súlyt kapjon és betapadjon. Persze enyhe fékkel.

    Szóval idén már gyakoroltam a balláb féket, ha lesz időm még egy ringre, biztos hogy csak a balláb féket fogom gyakorolni. Először nagyon furcsa, de ha ráérzel...

    Skóciában is használtam egy szarvasokkal teli részen balláb végig a féken volt, hogy azonnal bele tudjak állni ha kell.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz bitpork #12682 üzenetére

    Az alkohol szondát meg a sebesség túllépést leszámítva ez szinte mind meg van egy felextrázott 15 éves Volvóban...

    A sebességes baromág kikapcsolható lesz, az alkohol szondára meg kíváncsi leszek. Itt UK-ben 2 sör után lehet vezetni még.

    Ennek a sok reteknek szerintem 0 ráhatása lesz a balesetekre. Mert aki eddig is öv és vagy joggsi nélkül részegen száguldott az ezek után is fog.

    Én meg csak attól tartok hogy hogyan lesz ez leprogramozva. Mennyire fogja gátolni hogy egy jó sofőr maga oldja meg a helyzetet. Mennyi baleset veszélyt fognak okozni mert most is vannak befékezgetések sok gyártónál random. Befékezett a kocsi és beléd mentek? Te hibád, nyílván nem a gyártó fog tejelni. Miközben az agyvized kifolyik a sok sípolástól meg bimm bamm-tól. Honda egy 4 kerék hajtást se tud normálisan leprogramozni, hogy fogja ezeket?

    Ismerős új Hyundai retke folyton belefékez a körforgalmakba hogy gyorsan mész. Nyugdíjas bácsi az unokáival :DDD Modtam neki én vissza vinném aztán ha nem veszik vissza áthajtanám a szalonon. Fékezgetne meg bimm bammolna nekem 2 percenként az a sz@r fel is gyújtanám.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #12691 üzenetére

    Porsche meg a Volvo is engedi :))

    tboldi

    Az volt párszor a napokba, autóztattam a vendégeket Pestről.
    De egyébként csak Sport Plus módban engedi az LC-t.
    Másik módokban "csak" égeti a gumit ;]

    Más: Volvóhoz vettem Endless fék folyadékot, Pagid Racing padokat, kap egy kicsit agresszívabb futómű állítást. 20mm hátul 10mm elöl szélesítés. Szóval bevittem kis törődésre és teljes átnézésre versenyautó felkészítő garázsba.

    Tudom hogy nem vagyok normális, de ki az? :DDD Aki aszondja, hazudik!!!

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #12697 üzenetére

    Tudom hogy csak kötekedni akarsz ;]
    De ez rohadt egyértelmű. Ballábfékkel ha féktávon csinálod nem nyomod mellé a gázt. Ha kanyar közben akkor csak enyhén fékezel, így szerintem azt a legtöbb autó engedi. Gyorsítást meg az autót tartod határon vele.

    Illetve sokkal nagyobb a kontrollod ha balláb fékezel, sokkal jobban tudsz kanyar bejárat / kijáratnál adagolni / reagálni.

    Ez egy létező módszer, megéri megtanulni mint a gázfröccsöt vissza váltásnál.

    Válaszolva attól függ mekkora féket / gázt nyomsz. Gumit éget, lassan gurulva tekeri el a kereket, vagy csak a gyorsítást fogod vissza vele.

    Csak sport és sport plusban megy, úgy meg engedi. Sport plusban ha fullra nyomod mind a kettőt akkor LC.

    De tovább megyek, a legtöbb gumi égetős videóban is úgy tolják hogy állnak a féken és gázon. Addig egyhelyben füstöli, majd ahogy engeded a féket de állsz a gázon rajzolja fel a szép csíkot. Minél jobban felengeded, annál jobban megindulva.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kisza25 #12776 üzenetére

    Szinte minden belső égésű autó csak a bemelegedés után éri el az emissziós normáit. De a diesel szagot én se csípem. (Utálom) Füstöl előttem valami, messziről már belső keringetésre váltok.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz avl #12780 üzenetére

    Hogy is mondta az ADAC igazgatója, igaz nem tegnap volt de: Csak azoknak az adatoknak hiszek amit én magam hamisítottam meg.

    Most el se kezdem leírni hogy melyik teszt ciklussal mi a bajom, mert 24 oldalas regény lenne.

    Illetve privát vélemény, régen lehetett kapni olyan (Audi és Ford volt is a családunkban) ami konkrétan 3,x literrel járt el, diesel. Minden tisztító eljárás ami nagyságrendekkel növeli a fogyasztást, árat, komplikációt, karbantartási ktsg-t szerintem rossz irány. :R

    Csak a fogyasztást kéne lejjebb vinni, de merre ment az átlag nem is számolom hány éve? Felfele.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz avl #12782 üzenetére

    Egyébként azzal hogy minél előbb legyen minden üzem meleg pl pont nincs bajom. Jobb a technikának és a bébi fókáknak.

    Macanon 30 fokos az olaj mikor már 90 fokos a víz, és azt nagyon gyorsan eléri. Zárja a hűtő rácsot, zárja vagy részlegesen zárja a hűtő folyadékot, stb... Túlzás nélkül állítom hogy 30 másodperc után indulás, 3 perc nyugis gurulás és 90 fokos a víz. Persze nagyobb benzin motorokkal ez egyszerű... Kis diesellel vagy hibriddel gondolom jóval nehezebb feladat. Pl volt CT200h (pár éve adtam el) azért lopták a katalizátort mert a sok hideg járat miatt erősen túl tervezett. Folyton leállítja, már hidegen is. Mondjuk jó kocsi volt, szerettem. De fél úton voltam már a célhoz sokszor télen mire meleget fújt.

    kisza25
    Én a benzin szagát de próbálom nem szagolgatni :DDD

    molnarpeter
    Nem tudom hogy voltam e olyan közel induló mezőgazdasági géphez ebben az évezredben hogy emlékezzek rá. Viszont nem volt olyan diesel ami tetszett még egyszer sem.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    Egyre inkább úgy érzem hogy egy 997 911 lesz a manuális projekt autó 4 üléssel. Ha már szopni szeretnék, csináljuk rendesen :D

    [link] Már lementettem vagy 5-öt, de még csak szondázom a piacot.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz radi8tor #12839 üzenetére

    Fehér nem az én színem. Persze vannak benne tuti darabok de nem nyálaztam át az egészet csak rápillantottam.

    De egyik ismerősöm most foglalózott le egy 2017-es 16k mérföldes Audi R8 V10 Plus szekeret, na az fehér, már alig várja, meg én is hogy tekerjek vele egyet ;]

    Qru

    4S nehezebb, komplikáltabb és bajosabb darab mint a simán hátul tekerő. 325 ló elfér csak hátul meg úgy nagyobb a bugi :) AWD időjárásra meg ott a Volvo S80 V8 meg a Macan. Porsche fanatikusok azt mondják a 4S kerülendő. Olyanok is akinek volt vagy 6 különböző 996 és 997. Persze megint más ha csak az van, meg ha csak egy hétvégi, abból is második.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Qru #12841 üzenetére

    Persze azért mondom hogy kinek mi. Nekem 2 AWD sport/sportos mellé nem kell még egy. A régebbi 3.6 szívó boxer 6 hengeres megbízhatóbb mint a 3.8. Ha esetleg váltani tervezel ;)

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz bitpork #12862 üzenetére

    Pirosat és fehéret soha nem vennék. Egyik nagyon ronda, a másik meg kényes. Számomra fekete, vaj vagy barna. De passzoljon a verdához ami fontosabb. Legtöbb ember akivel beszéltem feketét keresett. Nekem a V70R konyak belsővel kellett volna ha azt veszem. Sokaknak tetszik a világos bőr is de azt óvni meg ápolni kell komolyabban hogy érték növelő legyen, ne csökkentő mikor eladod. Macannál kértem feláras bőrt, így szinte mindenen az van meg minőségibb mint az alap de maradtam a feketénél az összkép miatt. Viszont feldobtam mással az utasteret, carbon pack, sport chrono, fényezéssel azonos színű varrás és biztonsági öv... Egyszer majdnem vettem egy Designo S600-at a Volvo helyett. Az hiába volt 10 éves, a bőr szalon újnak tűnt. Pláne most mikor az alap bőrök sok márkánál egyre sz@rabbak... Ez olyan nekem hogy látnom kell és tapogatnom, akkor biztosan tudom milyen vastag és minőségű.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Qru #12866 üzenetére

    Fater Merkedesz Vianojában "lélegző" bőr volt. Értsd atom sz@r műbőr. De ezt nem akarták beírni a katalógusba. Meg kell nézni az alap bőrt mert sokszor már tényleg csak egy rossz vicc. Pár éve még azt olvastam hogy a Lexus és Audi bőr elég minőségi meg felette. De ez már vagy 5-6 éve volt valami elemzés. Gondolom az modellenként / beszállítóként változhat / cserélődhet.

    Itt megjegyzem hogy tavaly végig tapogattam az összes Lexus bőrt és mindegyik nagyon nagyon jó volt. Jobb mint bármelyik Volvóm, sokkal jobb mint az új Volvók. Porsche kicsit vékonyabbnak tűnik de nagyon minőségi így még nem tudok nyilatkozni hogy bírja majd. Viszont eléggé kapnak a sportos ülés szélek ki és beszállásnál szóval majd kiderül...

  • FeRRaR1

    őstag

    Imádok márkaszervizbe járni:
    Lemosták a mekkmesterek, nem is akár hogy.
    Olyan sz@rul hogy nem tudtam le van e mosva. Percekig nézegettük asszonnyal hogy le van, nem nincs, de koszos, de nem így volt foltos... Aztán a karc gyűjtemény megadta a választ. Nem tudom hogy leejtett rongy vagy mi volt (gondolom az mert az alján volt)
    Ne haragudjak, üvölt hátra hogy hozd a gépet Kevin át kell menni rajta.

    Nem nem nem. Nem kell átmenni rajta, a számlából kell kedvezményt adni és majd én kijavítom. Így is lett 30% lejött, bocsánatot kértek, kijavítottam.



    Videó a kerámiázott kocsi polírozásának hatásáról: [link]

    Újra van kerámiázva az elem, de azt már nem dokumentáltam mivel 12 óráig nem érheti víz. Egyébként GYEON Pure EVO van fent ezen is.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz radi8tor #12966 üzenetére

    Ide kapcsolódva ma szereltem be gps trackert mindegyik kocsiba (5 jelenleg). Van benne opció hogy emailt küld low voltage esetén amit 12,3-ra tettem épp. Érdekesség hogy még nem tanulmányoztam az elektromosok töltési rendszerét. Nagyvonalakban tudtam hogy ha töltöd a kocsit az is tölt de kb ennyi. Így a Ctek gyors csati be se került az EV-k be. Rámérve kinyitás után égő lámpákkal volt 12,48V. Majd beindítás után 14,26V. Mentem egy kört majd leálltam és lassú fali töltőn hagytam akkor volt 13,72V. (Kocsit, nem az akksit) Most a GPS app szerint 13,06V az amit nem töltöttem csak leraktam. 13,62V amit töltőn hagytam.

    Egyébként a Bosch S5 5 év garral jön és 6 év után szólt a Ctek hogy nemsokára kasza, rosszul veszi a töltést. Akkor vettem Varta AGM-et (ugyan az mint a Bosch AGM). 5 év gar, felépítésből adódóan nincs cella zárlat csak lassú elromlás. Sokkal strapabíróbb. Mindenbe azt teszek ha lehal ami benne van, Varta AGM. Akár start stop akár nem. Ha nem EV akkor Ctek gyors csatit is.

    Egyébként a Ctek és az Aldis töltő is alacsony amperen tölt ha csak nem teszed rapidra. Elvileg jobb az akksinak ha lassan töltődik. Pl telefonokat, tesla akksikat is előbb kinyírja a gyors töltés mint a lassú. Így azt mondanám hogy ha nem sürgős az eset lassan menjen, 0,8 - 2A között. Ha rapid kell akkor meg amit bír.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Szoszo94 #12977 üzenetére

    Autós gyors töltő max 30W általában. Bár biztos lehet nagyobbat találni, de ami van meg amiket láttam az ilyen 25/35W között volt. Illetve az se mindegy hogy wireless vagy kábeles, mert hiába rakom wireless gyors töltőre a Note 9-et, ha jól rémlik úgy csak 15 wattot tud felvenni. De én is úgy vagyok vele hogy a legkevésbé se érdekel, lassan 6 éves a telefon. Kibírja az egész napot, ha navigálok akkor meg rá van dugva Android auto miatt. Este csak rádobom a wireless padra aztán ennyi. Redmi 12-t vettem a csajoknak (EU verzió), már kijött a 13, itt még nem kapható de befejeztem ezt az 1-2 évente telefon cserét. Majd cserélek ha kell, de nincs olyan ami tetszik. Kevesebb funkció mint a Note 9-em. Cserébe kijuggatot kijelző vagy belógatott here golyó. Note 9 launch edition elő rendeltem, 8/512 GB és nemsokára 6 éves. Hol van ehhez a mostani telefon felhozatal. Roh@djanak meg. Bocsánat a kirohanásért :)

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz tboldi #12984 üzenetére

    Na azt a dinamikus lóf@szt nem is minősítem. Sem a sok... Nem nem kezdem el. Ha neked jó és szereted használd egészséggel :) Meg a kurva szoftveresen lockolták az ÜVEG HÁTLAPOT hogy azt se tudd otthon vagy szervizbe cserélni csak náluk WTFFF rohadjanak meg pénzt nem látnak tőlem az 10000% soha soha SOHAAA. Szeretem őket na :DDD

    Videóban ott lesz a belógó fos akár mit csinálsz. Adtak neki funkciókat az kb mint a halom fosra nyomtak egy kis tejszín habot, rátettek egy cseresznyét és jó étvágyat kívántak hozzá.

    Mindegy, ha valakinek megfelel, komolyan nincs vele gondom. Használd, szeresd, nekem nem jön be. Nagyon nem. De hát ezer a választék, lehet eltérő véleménye az embereknek tisztelve a másikat :R

    Note 9-el úgy érzem megvettem az utolsó mohikánt. Van Qc és wireless, valós zoom kamera nagyon jó képpel, nincs szétcseszve a kijelező, van toll, jack, írisz felismerés. Egyedül a kijelző alatti új-lenyomat olvasó hiányzik néha. De az igazi vicc, Linus Tech Tips, Linus keze alatt átmegy minden flagship. És a legújabb videóban is látszott hogy a Note 9-et húzza elő a zsebéből hogy bele próbálja a Pixel 8-at.

    Vagy most voltunk Skóciában: Ment a BT zene a telefonról, miközben navigáltam osztott képernyőn, miközben wifi hotspot is volt a kocsiba és az asszony dolgozott laptopról, csajok hátul filmeztek rajta. Jött hívás fogadtam kormányról, mindenkinek ment tovább minden, navi is mert 10 sec után háttérbe rakja a hívást. Mind ezt reccenés, hiba, bármilyen akadás vagy probléma nélkül. Szóval bírja a strapát rendesen. Hozzá se kellett nyúlnom hogy lekezelje mind ezt hibátlanul. Ezt még tudom kombinálni Android autóval vagy csak wireless töltéssel. Az egyetlen gondom vele ami kicsit zavar hogy rég nem jött Android fő verzió, (majd 6 éves) és az Android autó nem megy rendesen a Macan-ban. De a többibe igen. Akinek újabb telója van annak megy. Ez az egyetlen valós indokom hogy néha ránézzek a kínálatra. Amiből most a Redmi note 13 Pro vagy Pro+-ot venném. Már csak az áruk miatt illetve elég kellemes a bekonfigurált kigyomlált 12 pro is. Meg hogy kiszakadjak ebből a Samsung / apple világból. Note 9 előtt csak HTC-m volt de ők meg lehúzták magukat a retyón. Pedig de szerettem a full fém sztereó telefonjaikat. Megmaradhatott volna ez a vonal a full üveg helyett, legalább lenne opció hogy választani lehessen.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz tboldi #12989 üzenetére

    HTC desire volt az első androidos telóm majd 3 évig. Kapott mindent. Root, S-off, cwm, tavaly vettem hozzá egy akksit meg tettem fel a legfrissebb 3.0 romot. Még működik szépen :DDD Kellett egy sim beaktiválásához. Imádtam, az optical scrollt, a szabadságot, annak idején főztem saját romot, saját akksi kijelzéssel, töltés animációval... persze egyetemen volt rá időm. Azóta sokkal jobbak a gyári romok, meg roottal buksz funkciókat, nfc payment, bank appok stb... De akkoriba volt olyan appom rajta amivel konkrétan bele tudtál hallgatni mások wifi jelébe, és loggolta mit látogattak, mit csináltak, lelőhettem a netet egész wifi hálókon vagy csak kiválasztott ip-ket. Biztos full legális volt :DDD

    A sony meg BB retek volt androidon, a HTC romja álom volt akkoriba. Gyors, letisztult, stabil jobbá tett ahol kell. Ahogy a mostani félig bloatware samu rom is egész jó ha 6 év alatt nem törtem fel :DDD

    kelly416

    De volt választásod akkoriba hogy üveg, fém vagy műanyagot akarsz. És ez az egyik dolog amit a legjobban utálok ha elveszik a választás lehetőségét valahol. Szoftveresen, hardveresen vagy mindkettő.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kelly416 #12991 üzenetére

    Amit én majdnem meg vettem de mire akartam már megszüntették és visszavonták a nagyon nagyon limitált prototípus gyártást. [link] Xiaomi Mi Mix. 4 éves videó, volt 2 verziója is, most is bevállalnám a hátrányaival együtt.

    Szoszo94

    Amennyiben váltok így 6 év után (még gyári bontatlan, akksi is bírja) akkor most Redmi 13 Pro vagy 13 Pro + lenne. De a 12 Pro-t is valami nevettséges áron vettem, Miui se annyira zavaró már szépen testre szabható. Amoled kijelző is álom szép. Adnak töltőt ;] Ennyi pénzért tényleg szinte lopásnak érzem :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz bitpork #12996 üzenetére

    Ha fegyvert fognának a fejemhez hogy ez vagy a golyó, én magam húznám meg a ravaszt :DDD
    Magadnak vegyél, ne a szomszédnak / fórumnak. Nekem nem adja a fekete mellett a barna de élőben kéne látni az összképet. Ha NEKED és családnak tetszik akkor hajrá.

    Más: Kimegyek ablakmosó akksit tölteni holnapra, és 6V-os motor akksinak érzékelte a töltő. Na mondom ez nem jó jel :N

    [link] + [link] Elvileg ez a kettő full ugyan az, ugyan abból a gyárból. A Volvóban most a Varta van, megnéztem, 2018 Júniusban vettem.

    Viszont a Bosch most kicsit olcsóbb, +1 évvel több a gar, így megrendelem a Bosch-t, Varta kiugrik addig a Volvóból, majd a helyére be a Bosch ha megjön.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz bitpork #12998 üzenetére

    Szerintem ez nem annyira vészes mint egy piros vagy fehér eladás szempontjából.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #13018 üzenetére

    Szokták mondani hogy az ilyennek a verés sem használna. De azért ilyen esetben elöntené az agyamat a sz@r és megpróbálnám, hátha még is...

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #13020 üzenetére

    Visszakanyarodunk egy nem olyan rég itt vitatott témához ahol az álláspontom az volt, és azóta is az: Tegyék sokkal nehezebbé a jogsi szerzést, és vegyék is el könnyebben. Így kisebb forgalom, jobb sofőrök, olcsóbb biztosítás, kevesebb baleset sérülés, kisebb szennyezés... Persze a gyártóknak és államnak ez nem lenne jó ezért kb soha nem fog megtörténni...

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kelly416 #13022 üzenetére

    Ehhez még hozzá jön hogy egy XC90, vagy Range Roverrel próbálj meg parkolni egy szabvány parkolóba. Itt már új helyeken sokszor a régi agyhalott szabványok alapján 2,1 meg 2,2m szélesek. A 16 éves Volvóm 2,1m tükörtől tükörig...

    Szerencsére az új helyeken már alapból is nagyobbak, de a szabályozás is változott. Itt először 2,4m szélesre emelték de tavaly már a legtöbb helyen 2,6m az elvárás és a hossz is minimum 5m. Az is egy segítség. Viszont az agyhalottakon nem fog segíteni.

    Én így is úgy is messze parkolok, vagy azon az emeleten ahol már alig vannak. Vagy ha gyerekekkel vagyok akkor gyerekes extra szélesbe. Ha faterommal megyek akkor is, én vagyok a gyereke ;]

    Ma, külváros, országút, M135 bmw, 20-25-el imbolyog, majd mikor rávillogok hogy sehol senki a kurv@ úton menjen már a P-be. Megkaptam a középső ujjat. Lehet kiveszem az SD kártyát vissza nézni akkor megosztom. :DDD Vagy nem volt jogsija, vagy ha ennyire fosott akkor kint kellett volna lennie a kezdő vezető táblának ami itt kötelező 1 v 2 évig. De ez kb a vizsgán se menne át a képességeivel.

    2ozzmexy

    Az X-et amit így is úgy is elcsalnak mindegy hova teszed, vagy krumpliért meg tűzifáért megvesznek :((( Na de ebbe tényleg nem kezdek bele egy ilyen pozitív napomon :DDD

    De 2-3 évente kéne szűrő vizsga, 30-34 perc forgalomba, belváros meg gyors, és aki veszélyesen hülye azt újra vizsgáztatni, oktatót / vizsga biztost lecsekkolni...

    Itt is pl a telefon, hiába emelték a bírságot 100-ról 200 fontra, nevetséges. Legyen 2000 meg 5 pont. Ami 5 évig rajta marad és megugrik a biztosításod tőle. De nem... Minden nap van olyan hülye aki első a lámpánál de valami istentelen fontos dolga van a f@szbúkon ami nem várhatott.

    bitpork

    Te meg az asszonyért nem? ;]
    Legjobb ha a kocsi érted van, de te is vagy érte.
    Ezt nagyon ki tudnám bővíteni de ennyi elég most ide.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kelly416 #13061 üzenetére

    Tegnap voltam kórházba és legutoljára mikor mértek, évekkel ezelőtt voltam 96kg, és 188cm. Tegnap 82kg és 190cm. Most már csak több időt kell szakítanom úszásra, tekerésre, edzésre és kis izmot felszedni hogy az úszógumi lement...

    De más miatt is jó, jobban nézel ki, jobban érzed magad, de sokkal energikusabb is leszel tőle no meg egészségesebb. Szóval én is sz@rul csinálom, de azért próbálkozok néha enyhén néha erősebben. Ezen meg egyenesen meglepődtem, 82kg az már full egészséges. Illetve valamennyire odafigyelek arra hogy mit eszek, nem verek be egy tábla csokit minden este meg ilyenek :DDD Nem nagyon, mert eszek amit akarok, de nem csinálok annyi hülyeséget mint korábban.

    No meg a család tagokat is ösztönzöd ezzel hogy beszálljanak néha, feszesebb asszony seggért mindent ;]

    2ozzmexy

    Igaz, én is így vagyok ezzel. Hány balesetet okoztam eddig? 0. Hányat kerültem el? Évi 10-15 biztos megvan mikor vész-fékezek vagy arrébb rántom...

    Qru

    Na akkor feltörhetem a Qru alap malac perselyemet, mégse kell oda utaznom. Már álmatlan éjszakáim voltak az övedtől ;]

    Egyébként nem hülyeség, nekem is van 2 kárpit gépem is, legközelebb megyek át a kocsikon (majd tél után) akkor lehet kapnak az övek is, ha olyan állapotban lesznek.

    Illetve tudom garázsban csinálni, akár teljesen nyitva hagyni hogy száradjon ha épp nincs nyári meleg.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz cappa72 #13063 üzenetére

    De miért mentek mindig 20-al? ;]

    Spritmonitornak neki álltam 3x én is. De aztán mindig csak 2 tankolásig jutottam...
    Hopp ez kimaradt, elfelejtettem, nem tudom mennyi volt már, f@szomat az egészbe.
    Kb így zajlott mind a 3 alkalom mikor próbáltam rászánni magamat.

    Úgy se érzem az áremelést, ugyan úgy ezeöccá'-ért tankolok. :DDD

    cappa72

    Most nem teszek be képet, de nincs okom panaszra egyenlőre :P

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz 2ozzmexy #13074 üzenetére

    Ugyan így gondolom, érzem. Annyi különbséggel hogy én mindig valami öreg pickup vagy 4x4-en gondolkozok el ilyen célra valami bika nagy gallytörő ráccsal ;]

    Aztán győz a józan ész, ha ez annak hívható...

    Tegyük burokba a hülyéket, fordítsuk vissza az evolúciót mert az mindig jóra vezet :U

    kelly416

    Én is appoztam de már nem, magamtól is megy. Elkezdtem kicsiben, 10 fekvő 3x, aztán 15x3 aztán 20x4 ma már simán megvan izzadás nélkül a 20x5. Vagy tekerés ha jó az idő és rászánom magam de vettem egész komoly lámpákat is tavaly, az esti tekerés is nagy buli.

    De hol vagyok a 9 évvel ezelőtti önmagamhoz képest. Amikor heti 3-4-5 nap edzőterem, 3 edzés program + úszás, 110 kilóval nyomtam fekve, most szerintem kb a 60-70-el menne úgy mint akkor a 110 :DDD (család meg vállalkozás ugye...)

    Persze mikor fater versenyzett ő 160-al is nyomott, ott meg soha nem voltam. Nem is leszek már, de tényleg kell a mozgás az egészségért legalább.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kelly416 #13087 üzenetére

    Nálam volt egy gallytörős L200 9-10 éve, kapcsolható 4 kerék, elég jó volt terepen, magas is volt, biztos pusztított volna ha kap valami nagy vasat a lökös alá :DDD

    Sajnos ez se lenne megoldás, illetve nem is létezhet megoldás. Ami lehetne hogy törekedjenek a komolyabb oktatásra, jobb sofőrökre de még ez sincs meg.

    Valamelyik iskolában meg fizika tanár sincsen...

  • FeRRaR1

    őstag

    Fontos közlemény: Ma rájöttem hogy a Macannak 3 kipu állása van. Az alap sport chrono: normál módban zárva a megkerülő hátul, Sport-ban kinyit, és Sport Plus-ban is nyitva marad nyilván. Viszont azt hittem mert bentről alig hallani a különbséget hogy a Sport és Sport Plus ugyan az. De ma egy zárt helyen kiderült hogy nagyon nem. Normálban alig durrog vissza és kicsit fojtott hangja van, igazából fel sem tűnik ha nem padlózod hogy valami sportosabb gépet vezetsz. Sportban már megjön a hangja, jobban harap, töltve tartja a turbót és fordulaton a motort. Nem veszélyesen, de azért érezhetően. Sport Plus, akkor még agresszívabb mindennel, úgy vissza pakol féktávon hogy az eszméletlen. De ma kihallottam valami nagyobb, igazibb durrogást lehúzott ablakkal fallal mögöttem. És el kezdtem játszani vele. Ez a sport, de még mikor vettem, max 3500-ig: [link] Na erre rápakol még egy lapáttal 4000 felett. Majd Plusban még kettőt. Itt olyan tompán, szintetikusan, fojtottan durrog. Ha jobban leforgatom akkor szebb sokkal, de Plus-ban ég és föld. Akkor sokkal élesebbek a robbanások és hangosabb. Majd csinálok videót holnap talán ;] Asszony egyből meggyanúsított, te mit csináltál vele ez hangosabbakat robban :DDD

    Másik, volt ma itt ismerős egy új Merkedesz CLA 250e-vel.

    Annyira érdekelt hogy fotót se csináltam be se akartam ülni de mikor már kényelmetlen volt a szitu és elkezdtek b@sztatni hogy ugyan már próbáljam ki, nem olyan rossz....

    Képen éppen egy bot darabbal dugdosom a két kamu kiput és röhögő görcs közben magyarázom hogy a legjobbat vagy semmit :DDD

    Most néztem meg hogy 1,3L 4 henger hibrid. Valami istentelen rossz hangja van, és szerintem a merkedesz megint elkövette ugyan azt a hibáját amit már sokszor megtett és bukott miatta jávorszarvas teszteket. Betettek egy akksit hátulra, nesze ez most hibrid, de nem hangolták hozzá a futóművet / elektronikát a többlet súlyhoz és eltolt súlyponthoz. Imbolyog mint egy lankadt f@sz. Kopogós szűk műanyag az egész, igaz csak a hajam ér a tetőbe, a B oszlop az súrolja a fülemet, ijesztően közel van. Silány anyag minőség, de legalább minden ki van világítva leddel. Kamu hang sport módban a hangszóróból, kamu kipu, több mint fele hűtés kivágás is kamu.

    Amúgy nem ronda az autó, és fejlődnek mert a kormányon elhagyták a csak táccs 18 gomb rettenet förmedvényt, és vissza hozták a fizikai gombokat. Szóval van még egy kis pislákoló remény, de pl a vezető ajtó nyitás, az egy horror érzés. Mint ha egy darab kartonpapírt nyitnál valami pet palack kupak kilincsel. Annyira olcsó és rossz érzés hogy én nem is tudtam de ehhez képest a 2 Toyotám maga a LUXUS. Legalább is ajtó és ajtó nyitásban. Tényleg nagyon rossz, és ez nagyon sok részére igaz a beltérnek. Szemre viszonylag szép, de érintésre, használat érzetre... Most voltam 1 hete a Toyota szalonban és az alatt van. Lexust nem is említem... Legjobbat vagy semmit ugye ;]

    Azért ennyi pénzért én többet várnék el, de egy VAG csoportos termék is ki van számolva ha kilincshez, gombhoz érsz, minőség érzet, vissza jelzés. És ahogy haladsz fölfelé úgy jobb. Seat=Skoda<Foslágeny<Négy karikás skoda<Sportos négykarikás skoda (Porsche)<Bentley<Túlárazott Porsche (Lambo)<Bugatti. Na ezt a régi 1.6 Golf 5 céges autóm is úgy kenterbe veri hogy az rémisztő. Illetve megint tetszik a Foslágeny golf. Na nem az újak, de egy R32 vagy GTI, megint rákívántam. Velem van a baj? :N

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Alusky #13097 üzenetére

    Semminek nem tudnak örülni az emberek! Legalább nem a régi Dacia / Renault motort tették bele mint nemrég az A osztályba ;] Legjobbat vagy semmit! Dacia.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kelly416 #13099 üzenetére

    Nem tudom, annyira se érdekel hogy utána nézzek hogy ez most éppen közös vagy nem közös. Viszont. Az hogy jó a Daciába anya taxinak, amit nem is vitatok. Nem jelenti azt hogy jó egy "PréMiJum" autóba ami 3-4x annyiba kerül. Konkrétan. Az hogy merkedesz motor van a Daciámban jól hangzik, az már kevésbé hogy Dacia motor van a merkedeszembe. Egy Daciát lehet tisztelni azért ami, célszerszám, olcsón, A-ból B-be, és nem is akar több lenni.

    Viszont a merkedesz több akar lenni, kamu anyagokkal, kamu kipuval, kamu hanggal, kamu minőséggel. Szemedet átverheti de mást nem. Így szerintem nem illik a képbe.

    Ehhez még hozzá vesszük hogy imbolyog mint a p!cs@, mert a híres / hírhedt Német mérnökök nem hangolták hozzá a futóművet és elektronikát az akksi pakk által nehezebb, hátul elhelyezett, súlypont eltolt rettenethez meg maga a tragikomédia. Manapság már jobban tisztelek egy új Daciát mint merkedeszt. C63 AMG 4 hengeres hibrid valami 2,3 tonna mint egy Range Rover? Egy rohadt C osztály, az igazi 6.2 volt 1,7 tonna. Amit most fognak adni az meg egy dologra lesz jó, drag race. Minden más használatba, kanyargós országút, szerpentin, pálya, élmény csapatás úgy el fog vérezni mint a sz@r. Mind emellett sokkal kevesebb élményt fog adni mint egy 10 éves C63 AMG. Meg persze az elmaradhatatlan hangszóró V8 hang. Legjobbat vagy semmit.

    Qru

    És ne hidd hogy ez azért van mert valami éles verseny gép. Nem. Sok gyártó már direkt idegesre programozza a gázpedált hogy átverje az érzékszerveket hogy húúú de megy, húúú de ugrik. Aztán a második felében már hiába nyomod, semmivel se fog jobban menni. Ez igaz sok fékre is. Az egyik legidegesítőbb dolog, legolcsóbb megoldás hogy a gázpedál tetejébe beleprogramozzák az egész menést, tessék kész van a sportos gép.

    Ezért is szeretem a szívó motorokat. Nagy köbcentinek nincsen párja. Ott teljesen lineáris a gázpedál. Van egy pedál út, ami 100%, ha te 10%-ra nyomod akkor 10% a menés, ha 90% akkor 90%. Na ezt jól megcsinálni hogy sportos is legyen az kihívás. Így a legjobbat vagy semmit márka már meg sem próbálja, tekerünk egyet a pedál szoftveren oszt kész az éles verseny gép ;]

    De még tovább megyek merkedesz ellen. Az a rettenetesen rossz CLA 250e vagy mi indul 42.000 fonttól, A Macan, 2 literes Golf EA888 motoros kezdő ára mikor rendeltem volt 45.000 font és had nem mondjam melyik jobb mindenben torony magasan. Akkora a különbség hogy távcsővel se látni a két végét. Egy másik univerzum a tökéletesre hangolt AWD, a balansz, ahogy leteszi az aszfaltra a menést, amit érzel a pedálokon, kormányon... Meg az imbolygó lóf@sz FWD ami max arra inspirál hogy busszal menjél inkább.

    Itt a lényeg, hogy almát az almához, Dacia ár, merkedesz ár, Porsche ár, melyik mit ad érte.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz aero. #13104 üzenetére

    Nameg az eq modellek amikért 100 ezer font felett kérnek, és úgy néznek ki mint egy kínai merkedesz koppintás sok krómmal kint, sok leddel bent :DDD

    Illetve az a full szappantartó forma, valami rettenetes szerintem bár ez szubjektív.

    Vagy a wish-es led csík az elején valamelyik rettenetüknek, ugyan ez valamelyik golfra.

    Meg mi a retkes f@szom ez? Hogy néznek ki? Vizuális terror. Az igazi terror benz :DDD


    Vagy a "csúcs" eq:

    160 ezer font. WTF. Ezért a förmedvényért? Még a videóba is elmondják hogy max 60-at adnának érte :N
    Pedig általában felszopnak mindent.
    De tegyük perspektívába, Porsche Taycan, ezerszer szebb, ezerszer prémiumabb, könnyebb, gyorsabb, 10x ilyen jó vezetni. ÉS OLCSÓBB.
    Ha egy Porsche az észszerű választás akkor ott már nagy gondok vannak. Bár gondolom kevés olyan hülye van aki ezt megvenné mert az utakon is alig láttam, pedig ez London....

    Egyszerűen förtelmes, kint, bent, mint ha a wish-ről rendelted volna. De cserébe hihetetlen drága. :F

    És ez szomorú, az utolsó merkedeszek amik tetszenek a C63 6.2 és az E62 6.2. De ott is inkább a különlegesebbek mint C63 507 edition. És még ott is zavar a beltér anyag minősége és szűkössége. Sokszor majdnem vettem, sokszor kigyűjtöttem a típus hibákat, de aztán nem léptem meg. Most meg már felment az 507-ek ára szóval elment a hajó a baby black seriesre. Így hívták.

    [link] + [link] Most is imádnám az érzést. Black series carbon géptető, SLS motor upgradek, kovácsolt felni... Még mindig bilibe lóg a kezem érte. Kombi talán még inkább...

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Qru #13108 üzenetére

    Én elhiszem hogy jól megy 330hp. De ha idegesnek érződik a pedál akkor azt sz@rul programozták. Vagy direkt ilyenre. Engem zavar az ilyesmi egy autóban.

    Mennyire elb@szott egy világ ez hogy már a pedál érzettel is csalni kell. Mennyire el van cseszve az egész ha a gyártó úgy gondolja hogy ez így jó.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz kelly416 #13112 üzenetére

    Nem volt semmi rossz szándék csak eszmét cserélünk. Illetve végső soron akkor egyet értünk, merkedesz már több mint 10 éve elásta magát szerintem is.

    Ugyan így vettem a Macant hogy ez a motor Audi RS5-ben 450hp, Macan GTS-ben 450, S-ben 385. És full ugyan az a motor + váltó az S és GTS-ben. Szoftver is ráírható csak ugrik a gar így még nem léptem meg :DDD

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Alusky #13118 üzenetére

    Nekem most Texasi délutánom van :DDD

    Szakad az eső ezért csúszkál a kocsi kanyarokba***
    ***Ha nyomod neki és akarod hogy csússzon.

    Közben ittunk és lőttünk ismerősnél. Meg akartam venni az egyik légpuskát de oda adta, nem akart elfogadni semmit érte.

    Egész komoly, 40 méterre egy ágra céloztam kb mint a hüvelykujjam. Nem hogy eltaláltam elsőre, de letörte az ágat. Mondom wow, az igen! Ezzel kell menni búcsúba :DDD

    Szóval hazafele pár pia után, csúszkálva és rajt automatikázva egy fegyverrel az anyós ülésen. (Teljesen kihalt erdei úton, messziről látszott ha jön valaki és félre álltam akkor, itt legális 2-3 sörnyi alkohollal vezetni)

    Shiey csatorna Magyar megfelelője, hmmm ránézek, köszi!

    Szóval hol is tartottunk:

    tboldi

    Ha nem is 100% lineáris, hasonlítsuk össze az 2018-as1,8 turbo diesel ford rettenetet amit eladtam meg a Volvót. Sőt bármelyik Volvómat. Volvo ha jobban nyomod jobban megy, a gázpedál végéig. Még ha nem is pont 10% menés párosul 10% pedál úthoz akkor is jobban megy ha jobban nyomod, mindegy hol áll a pedál. A ford meg ehhez képest alul abszolút semmi, 0, zéró, nuku menés. Majd betölt a turbó és olyan ideges lett a gázpedál hogy bólogatott a kocsi és szokni kellett. No meg a szokásos felső 50% pedál útban megkaptad a 100% menést. Alatta konkrétan semmi nem történt. Semmi. Más hogy van egy alig észrevehető dead zone, és hogyan van programozva. Attól még amiket írtam igaz, sok rettenetet úgy programoznak, idegesre, és mindent megkapj a pedál első felében. Engem személy szerint rettentően zavar, ront a vezethetőségen, adagolhatóságon, lineáris, kiszámítható viselkedésen. Sz@r. És direkt ilyenre írják, me' ez a jó...

    Alusky

    Avagy a Lexus már rég megtudta ezt jól csinálni. Az egyetlen autóm ahol nem kerestem azonnal a start stop ki gombot. CT200h. Olyan észrevétlenül és hibátlanul dolgozott a hajtás rendszer, hogy sokszor azt se tudtam megy e a benzin. És nem is érdekelt hogy megy e mert annyira gyorsan és jól reagált. Majd szakadtam a röhögéstől mikor egy új bmw valami hibrid mögött álltam, zöld lámpa, rég mennék, mikor az még láthatóan rázkódik, villog a lámpája, próbálja kitalálni hogy kéne elindulni és valami 10 évvel újabb volt. Prémium na.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz bitpork #13131 üzenetére

    Értem én, de valami brutálisan ronda és nem muszáj hogy az legyen. Ezt egyszerűen elcseszték, ahogy a minőséget is. Számomra már rég lejárt lemez a márka, a táccsos 18 gombos kormány óta, a horror minőség óta, az óta hogy az előző E osztályokban elfértem hátul amiben ültem 4 éve már nem. A lábtér kéken világít de még árultak manuális ablakkal akkor kocsit. :DDD

    Ott tartok hogy egy Juke szép az eq (el kúrt) rettenetekhez képest.



    És akkor itt még nem említem a megbízhatósági gondokat, szoftveres hibákat, nemlétező minőség ellenőrzést, ahogy fentebb írják sorjás kopogós műanyagok, kamu hang, kamu kipu, kamu, kamu, kamu. De legalább a sok led igazi bent.

    Mindegy, legalább már a tablet nem olyan mint ha a wishről rendelték volna meg a táccs förmedvények egy részét elhagyták. Jeeee......

    Mindegy, ha tetszik vegyed, ne egy olyan idióta véleménye érdekeljen mint én.

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Alusky #13135 üzenetére

    Szerintem már most több csoport van, ev utálók, diesel utálók, ev menők akik azt hiszik megmentik a bolygót és mindenkit leköpnének. Ezek alfajai, meg ami most hirtelen kimaradt. Egy biztos hogy a legkevesebben azok vannak akik észszerűen jó döntést hoztak mi a megfelelő nekik :DDD

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Alusky #13137 üzenetére

    Kocsi téren meg a kamu normák, fogyasztás nincs szabályozva, és az olcsó keveset fogyasztó kis autókat kinyírják. Miközben a kamu zöld V8 hibris SUVok repeszthetnek két és fél tonnával 20 litert benyelve az senkit nem zavar. Szabályozás szinten is akkora gondok vannak mint a p!csa. Akkor toljuk le az emberek torkáén az ev-t, ami még nagyobb kína függőséget fog okozni, Magyarországot ostoros állatka gyártó sorra redukálják... NEM befejezem.

    Nem kéne hogy így legyen, de ez annyira összetett. Lényeg hogy utálat szítás megy mindenhol. Média, politika. Kontinensek, azon belül országok, azon belül városok, azon belül utcák, házak, szomszédok, házon belül is. Vallások, fajok, MINDENHOL ipari szinten megy az uszítás, utálat, terelés, befolyásolás.

    Egy ideális világban lehetnénk közel zero emission faj. Egy bolygó, közösen, csak a jobbra törekedve. Már új bolygókat kéne benépesítenünk. De nem, helyette utálunk, lehúzunk, sárba tiprunk, befolyásolunk, hatalom vágy. Lopás, bűnözés, állami, sőt eu szinten.

    Már rég feladtam hogy változtatni akarjak ezeken. Nem is tudnék csak rámenne az életem. Már csak annyit tehetek, hogy tisztességesen élem az életem, nem bántok másokat, és próbálom jól nevelni, jobbá tenni a gyerekeket.

    A többi meg majd alakul ahogy George Carlin mondta: A bolygó köszöni szépen jól lesz. A bolygó túl éli, csak mi nem. Ne de evezzünk pozitívabb vizekre :U

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Qru #13142 üzenetére

    Smith ügynök is megmondta a Mátrix 1-ben.

    cappa72

    Inkább 911 GT3 RS és Zonda R :P

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Qru #13145 üzenetére

    [link] És mennyire igaz. Sajnos.

    cappa72

    Nekem már csak az Assetto Corsa megy ha nem vagyok lusta elő venni a kormányt. Talán majd holnap. Csak az a holnap nem jött el vagy fél éve :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz tboldi #13148 üzenetére

    Porsche ahogy állítom feszesebb lesz a futómű, töltve tartja a turbót, kinyitja a kiput, feljebb tekeri az ECU-t, feszesebbre veszi a motor és váltó tartó bakokat, agresszívabb kipörgésgátlóra vált és sokkal kevésbé szól bele. Ehhez hozzá jön a gázpedál, váltó programozás, de nem lesz ideges / idegesítő.

    Illetve olvastam is idén egy nyilatkozatot. Porsche fejlesztő mondta hogy nekik ez nem elég, még nagyobb különbséget akarnak ha tekered a Sport Chrono-t. Még észrevehetőbb, még sportosabb legyen. Amibe nehéz belegondolni, de aztán elég ránézni az új GT3 RS-re hogy tudd komolyan gondolják :DDD

    Na ehhez képest valahol annyi történik hogy a gézpedál felső 50% tartományába beleteszik a 100% menést és jön a hangszóró motorhang. Vagy csak pedál. Azt is idegesítően. Ront mindenen, esetleg pillanatnyilag átverve az érzékszerveket.

    Azért akkor egy határ fo$ a Volvo új "T6" 4 hengeres kínai motorja. Turbo lag és turbo delay. Ha lenyomod grand canyon mire megindul, ha elveszed nem engedi el a nyomást, ha nem még elhasználja. Így szálltam bele majdnem az előttem lévőbe egy körforgalomba. Éljen a szabályozás. Nem megy, nem megy, jobban megy mint akartam, nem veszi el hiába vettem én el. Imádom amikor bemegy a számítógépbe egy adat halmaz és majd az eldönti mi is legyen. Jeeeee. Érdekes hogy a Porsche el tudja engedni a töltő nyomást mint ha egy régi szívóról venném el a gázt.

    Mindegy, értem mit kötözködtök, de ti is értitek amit mondani akarok ezzel.

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz cappa72 #13172 üzenetére

    Fotel esetén nekem is inkább szövet, de autónál bőr. Nem gáz nyáron mert ha olyan meleg van klímázol, avagy szellőztetett a 16 éves Volvóm is. A fűtés meg adott hátul is szintén a 16 évesben is.

    A Volvo V70-em volt talán a legkényelmesebb, szinte rám öntötték. Az nem volt szellőztetett, de sose zavart hogy bőr. De tovább megyek a legtöbb közép kategória feletti autónál opció sincs másra. Illetve fordítva, ahol van opció hogy bőr / félbőr / szövet, olyanból még igazán jót nem láttam. merkedeszben és műbőr volt a félbőr. Szóval nem zavart még igazi bőr, de műbőr vagy szövet már többször.

    Személy szerint én szeretem, nincs vele gondom. De megértem ha valakinek nem jön be. Mindenki azt vegye ami a leginkább megfelel neki. Ha ez a szövet ülés, akkor abból is van bőven választék. Érdekes lenne látni egy igazán prémium, felső kategóriás szövetet hogy mit tudnak kihozni belőle, de nem találkoztam még ilyennel, még csak opció szintjén sem... Általánosságban ez az elfogadott hogy a bőr felső polcos a szövet meg nem. Egyszer voltam egy kanapé áruházban, elég komolyba és az eladó majdnem megölt a nézésével mikor kérdeztem hogy nincs e valami komolyabb szövet. Pedig abból tuti nem akarok bőrt. Legalább is nem a nappaliba.

    Alusky

    Réges régen vettünk egy Lagunát itt, 2000 előtti volt. Abban voltak plüss fotelek valami kanapé állom kényelmesek. Viszont rá fért volna egy alapos kárpit tisztítás.

    Nekem acantara az ami sose kéne mert gyorsan kopik, ha kormányon van akkor kb egy év és kuka. Nem szereti az izzadságot, súrlódást, zsírt...

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz rbalint88 #13177 üzenetére

    iX a terror forma, nem tudom hogy az eq széria vagy az e a legrondább ;]
    Van kettő suli leadásnál mindig vigyázok hogy csak utána egyek reggelit :DDD
    Az új M2-is te jézus atya úr isten f@sza...

    Viszont a merkedesz most annyira rossz, hogy már a bmw-t is jobban szeretem. Pedig ez nálam nagy szó. No nem minden modellt, csak van pár. De az iX, 2 és 7 széria az full vizuális terror. Táccs retteneteket is erőltetik még. Na mindegy, nem fröcsögök, nekem nem jön be ezért nem is veszem.

    Szomszédnak van egy pár éves X5 de azt mondta hogy a próba után 100% hogy Macan vagy Cayenne lesz a következő.

    Na de vissza kanyarodva az ülés kérdéshez, ha látok rá lehetőséget majd élek vele. Lexus RX bőr volt nagyon vastag és minőségi amit majdnem vettem de azóta kijött az új ami szintén elég ronda lett így nem is próbáltam még. Kíváncsi vagyok maradt e a vastag minőségi bőr. Toyota Centuryt szerintem még nem is láttam élőben. Pedig megfordultam pár autós helyen...

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz rbalint88 #13179 üzenetére

    Színek oké, de mintha a nappali szőnyegen állna egy széles tv. Kormány is úgy néz ki mint egy űrből szökött alien vibrátor. Nem tudom, maradjunk annyiba hogy nekem nincs olyan része ami tetszik se kint se bent.

    Olyan mint az M3/M4 csak feketébe szép = ölég randa (legalább is az eleje). Bár valamennyire megszokta már az ember, de ezt tuti soha nem fogom.

    Szín paletta bent tetszik, ez a max amit vállalni tudok :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • FeRRaR1

    őstag

    Valaki össze foglalná egy kötelezők rövidenbe ezt a 100 hsz-t amiről lemaradtam, mert ez BRUTÁLIS. Qru kitakarította az övét és felrobbant az internet? ;]

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Alusky #13305 üzenetére

    Fater tavaly ment a 67-es úton Szigetvárról Kaposvárra. Ott feküdt egy közepes szarvas az úton a korlát mellett. Késő este, 0 forgalom. Gondolkozik magában hogy vissza menjen, ne menjen, de nem lehet ott régóta... Áhhh vissza megy gyorsan elhozza. Mire megfordult és vissza ért egy román kisbusz már tette be hátulra. :DDD

    Klasszikus megoldás ha telefonálni akarsz hogy előtte vissza kell menni eltüntetni a táblát vagy legalább átfordítani ;]

  • FeRRaR1

    őstag

    Szakad az eső, fúj a szél. Elhoztam 3 hét csavarokra várás után az S80-at. Szétment gumi pogácsák az első futóműben kicserélve. Elöl 10mm hátul 20mm szélesítés, ehhez új Eibach csavarok Németből megfelelő hosszal. Futómű geometria hozzá állítva és kicsit agresszívabbra hangolva. Pagid Racing padok, Endless fék folyadék körbe. Meg pár apróság... Viszont NAGYON jól áll neki a szélesség, főleg a hátulja volt bent. Áll a víz mindenhol így nem tudtam akkora kanyartempót próbálni mint szerettem volna de eddig nagyon komoly. Most már nem csak a hangja jobb, de szerintem kanyarodásban is ráver a Macanra. Íme pár koszos esős kép:





    :))

    Számomra így tökéletes a magasság / szélesség / felni-gumi arány.
    Hiányzott, annyira jó volt neki csapatni. IMÁDOM.

Új hozzászólás Aktív témák