Új hozzászólás Aktív témák
-
#92415744
törölt tag
Hali,
Lehetséges, hogy már eléggé ki van szálkásodva a kuplungbowdened, és akadozik. Próbáld első körben ezt kicserélni, nem lehet annyira drága.
Bonyolultabb lehet már, ha a kinyomóvilla a kuplungszerkezetnek szorul valahol(beleszorult a zsír ) vagy a kuplungszerkezet vacakol. Én a bowdenre tippelek.
Volt nekem is pözsóm, azon is elég szarok voltak az ablakemelők, mire feljött, már beesett 10 liter esővíz. Szét kellene szedni az ajtót, és bezsírozni mindent, ahol lehet(a síneket, fogaskerekeket)
A párásodó lámpába valahol bemegy a víz. Rossz a tömítés valahol(valószínű a helyzetjelzőnél)
A váltóra meg vigyázz, a pözsóknak elég kényes a váltójuk(az enyémnek anno a hátramenet szállt el, a fogaskeréken maradt 10 fog a 21 ből kb.
Ez az egész történés, nem kerülhet többe 5000 Forintnál, ha van egy kis időd, Te magad is meg tudod csinálni. -
#92415744
törölt tag
Az se túl jó, ha a vízpumpád csöpög, az is elég húzós tud lenni. Viszont az csöpög folyamatosan, még ha áll az autó, akkor is. Ha hengerfejes, akkor kiegyenlítőről sapka le, motort pörgesd fel, és nézd meg, jön e buborék a vízből. Ha hengerfejes, akkor sokkal hamarabb eléri az üzemi hőfokot a motor, mint ahogy megszoktad. A hűtők szokták engedni a vizet, a műanyag keretnél, idővel kifáradnak a gumi tömítései. Vagy valami műanyag csatlakozónál, ami megrepedt nyakban.
-
#92415744
törölt tag
Hát, ki kellene fogni végre, hogy nem esik legalább egy hetet az a nyamvadt eső
Bár a reggeli pára is belemegy, lehet, valami fedett helyre kellene tenni addig az autót, amíg kiszárad. Aztán.......
Sziloplaszttal betapasztani a helyzetjelzőt, vagy a tompított/fényszóró izzót. Lehet, a gumi takarója van kiszakadva.
A hátramenetbe meg úgy próbáld betenni, hogy ne reccsenjen a váltó. Ez a hosszú életének a titka. Vagyis, hogy jól oldjon a kuplung. Vagyis, hogy jó legyen a bowden, vagy a hidraulikája(ha olyan) nem csámpás a kuplungszerkezet, tárcsa)
A rossz váltó tünetei, hogy pl hátramenetben ilyen nyamnyamnyamnyam hangot ad ki a váltó , nehezen lehet betenni valamelyik fokozatba(kopott a szinkronkúp) vagy búg a váltó(csapágyhiba, vagy nem lett kihézagolva szétszerelés után) -
#92415744
törölt tag
Ja, hogy hidraulikus kuplung van rajta....ezt nem tudtam
Hát, váltót nagyon macerás javítani, nagyon profinak kell lenni hozzá, inkább cserélni szokták egy bontottra. Én már szedtem szét vagy 8 váltót, de az utolsónál már belefáradtam, mert mindegyik búgott valamilyen szinten utána....és elég idegesítő volt.
Úgy próbáld berakni 1-esbe, hogy lassan tolod be. Vagy először 2, aztán 1. Ezért nem érdemes váltót cserélni még. Bár nem tudom, mennyire nehéz berakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- 3D nyomtatás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen