Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz Somatom #107 üzenetére

    Ja értem, akkor keress meg itthon egy vállalkozást, és ők megalkotják neked álmaid autóját, ev-ben. Létezik ilyen is. De gyanítom, hogy neked az sem jó.
    Jelenleg a súly nem kimondottan csak az ev-ket nyomja, hanem általában az autókat. Biztonsági berendezések, hő-és hangszigetelések, mert ha kint fingik egy légy, és 200-nál bent meghallod, akkor az ma a "fotelszakértők" szerint zajos. Ezt a fogyasztó elolvassa és magáénak teszi. Amiről Te beszélsz, az minden, de nem halk (koromnál fogva hidd el, van tapasztalatom).

    "Őskövület dízelből ilyet gyakran látok az utakon. "
    Igen, még. Én is látom őket, magam előtt 80-al száguldozva, kamion mögött, de legalább 1200km-t levezet egy seggel.
    Abban igazad van, hogy tömeges igény van arra, hogy ilyen kombik legyenek. Max. 1400kg önsúly, 800kg-os lakókocsit húzzanak, utazótempó 150km/h, 7 személyes (2 masszőr lány a menetközbeni élmény fokozására) beltérrel és lehetőleg 4,5l-es átlag fogyasztással. Remélem korrektül összefoglaltam az igényedet? ;)
    Ja és magyar fizetésekhez igazítva, max. 8 milla, 120 havi kamatymentes verzióban.
    GM igéri hogy majd gyárt többet, de őszintén, minek, amikor a többit is elviszik. Ez kb. ilonkamuszk esete a szájbertankkal. Amíg a többivel elvan, minek erőltesse? Van, de nincs. Lehet eladna belőle 20ezret egy év alatt, közel 5-10%-os marzson, addig a többiből, erősen akciós áron lényegesen többet ad el, magasabb marzson. Szerintem.

    Addig is, 15kWh fogyasztással, 30Ft/kWh áron számolva, az 450Ft/100km. Mennyi most is lityi benya/disel? (tényleg nem tudom) Évi kb. 20k km.
    Lagunám 5.5-6l körül eszik diselből. (Ha mondjuk 500 a disel, akkor 6x500= 3000 vs 450)

    Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák