Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz Met #30389 üzenetére

    Ezek a boltok - mint a Lidl is - nem foglalkoznak ott helyben a bevizsgálással sőt nem is fogják küldözgetni stb. nem éri meg, egyszerűen azt mondod nem jó és kész, szeretnéd kicserélni, nem kell részletezni a hibát, ami történhet:
    1. ha van a boltban ilyen termék kicserélik - erre általában kicsi az esély akció jelleggel vannak ezek a termékek és sokszor hamar elfogynak
    2. ott helyben vissza adja az árát és kész

    LIDL-ben - hasonló mint az Aldi - saját szememmel láttam bejött a vásárló odament mondta nem jó átadta a blokkot, azon rajta volt ugye hogy még garanciaidőn belül van visszakapta az árát és kész. Az eladó nem nézett semmit egyszerűen nincs ideje és szaktudása sem, hogy ezzel ott foglalkozzon de más sem az üzletben és ez a bevált módszer. Egyszerű: gondolom 5-10%-át hozzák vissza ha cserélik vagy visszaadják az árát kevesebbet buknak mint ha ezeknek a rövid ideig forgalmazott termékeknek a garanciájával foglalkoznának.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák