Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz donmackó #34600 üzenetére

    Egyébként meglepő, mennyi ember intéz olyan ügyet, amit online is lehetne.
    (pl. pénzt felvenni, amikor a legtöbb helyen lehet kártyával fizetni. Nyilván a kisboltokban nem, de januártól a maradék helyen is. Mondjuk aki építkezik vagy felújít, nem ússza meg, a szakik szinte mind csak KP, nemmondomkimiért.)
    Erre ma egy sztori: Pl. ma egy helyi nagyobb/népszerű pékségben megkérdeztem, hogy "tudok kártyával fizetni?"
    Válasz: majd csak januártól lesz kötelező.
    (Igazi ügyfélbarát válasz. Nem az, hogy "elnézést, sajnos nem, de januártól majd lehet". Hanem hogy érezzem, hogy ez nekik is nyűg, de b*ssza meg a kedves vásárló, januártól bezzeg igaza lehet.)

    De az eredeti felvetésre: kb. 5éve munkahelyváltás miatt a Telenornál kellett intéznem, hogy a céges számomat megőrizzem, és átvigyem a céges előfizetésről saját kártyás csomagba.
    Tele volt, rengeteg ember intézett ügyet, és amíg ott vártam, láttam, hogy a legtöbben (kb.2/3-ad) miért mentek be? Hát csekket befizetni.
    Amit befizethetett volna már akkor online a Telenornál, csekkbefizető automata is volt már, de a legtöbb bank mobilbankos appjában van is volt csekkbefizető. De szerintem már akkor volt iCsekk is.
    Mondhatnánk, jó, de az öregek már nem könnyen váltanak, stb.stb. Ja, ez meg is állná a helyét, de ha a példában csak öregek jöttek volna csekket fizetni, de volt mindenféle korú, egzisztenciájú ember, még tinédzserek is.

    [ Szerkesztve ]

  • AndrewBlase

    senior tag

    válasz donmackó #34600 üzenetére

    Nem hiszem, hogy azért állnának sorba a bejáratnál nyitás elött annyian. Pláne, hogy az előtérben lévő automatákhoz többnyire bankkártyával nyitható az ajtó nyitvatartási időn kívül.

    #34601w.miki
    A tapolcai bankról beszéltem én is. Az elött hajtok el a nyitás előtti percekben (hetente többször). ;)

    Miért mindig én???

Új hozzászólás Aktív témák