Új hozzászólás Aktív témák

  • A_ScHuLcZ

    addikt

    Sziasztok!

    1 gyors kérdés, tudnátok segíteni? Múlt hét szerdán rendeltem meg iPon-nál az új konfigomat (alaplap, proci, memória), csütörtökön hoztam el, de csak péntek este jutott időm összerakni. Sajnos kiderült, hogy az alaplap gyári hibás, de csak tegnap, 27-én tudtam visszavinni, mert az ünnepek és 7vége miatt idáig zárva voltak. Biztos voltam benne, hogy cserélni kell, nem fogják tudni javítani, meg 3 munkanapon belül egyébként is kötelességük, ezért berendeltem egy ugyanolyan alaplapot tegnapra, és a megjegyzésbe kifejtettem, hogy garancia miatt lesz. Tegnap a szervízben megállapították, hogy valóban rossz a lap, de ők ott nem cserélhetik ki, hiába rendeltem másikat, mert ezt nekik a beszállító cseréli, aminek az átfutási ideje pár munkanap. Mivel ismét hétvége és ünnepek lesznek, jó esetben jövő hét pénteken érkezhet csak meg, akkor pedig már több, mint 2 hétig maradok gép nélkül, nekem ez elfogadhatatlan, mert a gép munkaeszköz is.
    A kérdésem arra szólna, hogy ti hogy tudjátok, el lehet állni valahogyan a vásárlástól x napon belül? Azt találtam ki, hogy bemegyek, elhozom azt az ugyanilyen lapot, amit berendeltem, és amikor kicserélik a másikat, akkor azt visszaadnám nekik. Szerintetek ezt meg lehet játszani, működhet? Ha nem, akkor megy fel hardverapróra bontatlanként, nekem elég 1. :)

    "I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

Új hozzászólás Aktív témák