-
Fototrend
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
s3toraph
senior tag
Sziasztok!
Megosztanám egy kis tapasztalatomat, hát ha másnak is hasznos lesz, vagy hasonlóan jár mint én.
Bocsánat, ha ennek van topikja, a friss élményt ki kellett írnom magamból és nem keresgéltem.T-Home tripla csomagunk van (net+telefon:ADSL, TV: parabolán, vidéken: hajdú-bihar megye), felváltottunk TV-ből a legnagyobbra, internetből pedig 5-ről 10mbit-re (nálunk csak ennyi a max. letöltési sebesség, amit bír biztosítani a hálózat).
A TV-t átállították maguktól, bár kellett neki 5-6 nap, mire minden meg lett: új csatornalista letöltése (automatikusan kérte a beltéri egység, de nem egyből), majd kb. 3 napig nem működött az a funkció hogy kiírja milyen műsor megy éppen a csatornán amit nézek. Aztán megjavult. Ebben az 5-6 napban minden bekapcsoláskor 30-90mp-be telt, mire lett kép, addig "kérem várjon" felirat pompázott, valamint napi többször volt olyan hogy kép elment, és valami hibát írt, pl. rossz kártya, majd egy idő után (átlag 10-40mp) magához tért, és megint jó volt. Ezek az 5-6 nap letelte után megszűntek, addig kellemetlen volt erősen, de most már teljesen jól működik.
Az internethez kaptunk egy digitális elosztót (dec. 29., futár hozta), ami ha minden igaz egy ADSL modem egybeépítve egy wi-fi routerrel (lehet tévedek és nem router, de osztani tudja a netet és a menüjét átnézve hasonlóan részletes mint egy TP-LINK wi-fi routernek, szóval szerintem router ). Ezt simán össze tudtam dugni ill. beállítani(dec. 30.), nagyon egyszerű, pár perc volt az egész, minden szép és jó. Aztán vártunk, de nem lett gyorsabb a net. Ünnepek után betelefonáltam (1412), jeleztem a dolgot, ide-oda kapcsolgattak és végül egy hölgy feljegyezte a problémám és továbbította az illetékeseknek (folyamatban volt a dolog a rendszer szerint, megsürgette, valamint mondta hogy kapni fogok SMS-t ha beállították, ehhez kért egy értesítési számot). Korrekt, gondoltam. Aztán ebből nem lett semmi, SMS-t sem kaptam, ezért ma felhívtam az elosztóhoz kapott egyik összeszerelési útmutatón lévő számot (telefonos segítségnyújtás: +36 80 40 40 50). A hölgy 5 perc alatt megoldotta: adatok egyeztetése, net sebesség átállítása, kapcsolat megszakadt 1-2 percre (szinkronizálás), majd láss csodát, 1,2MB/s-re gyorsult a letöltés!
Tanulság, hogy egyből ezt a számot kellet volna hívnom, mert a sima ügyfélszolgálaton nincsenek eléggé tisztában mindennel, mivel akkor eleve ide kapcsoltak volna át - szerintem. Persze eleve nem a 1412-t kellett volna hívnom, de azért át lehetne kapcsolni a megfelelő helyre, nem? Na mindegy, a lényeg hogy happy end!
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
Új hozzászólás Aktív témák
Kedves Fórumozók!
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali fáradtgőzös kérdések topikjában tegyétek fel.
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen