Új hozzászólás Aktív témák

  • s3toraph

    senior tag

    Sziasztok!

    Megosztanám egy kis tapasztalatomat, hát ha másnak is hasznos lesz, vagy hasonlóan jár mint én.
    Bocsánat, ha ennek van topikja, a friss élményt ki kellett írnom magamból és nem keresgéltem.

    T-Home tripla csomagunk van (net+telefon:ADSL, TV: parabolán, vidéken: hajdú-bihar megye), felváltottunk TV-ből a legnagyobbra, internetből pedig 5-ről 10mbit-re (nálunk csak ennyi a max. letöltési sebesség, amit bír biztosítani a hálózat).

    A TV-t átállították maguktól, bár kellett neki 5-6 nap, mire minden meg lett: új csatornalista letöltése (automatikusan kérte a beltéri egység, de nem egyből), majd kb. 3 napig nem működött az a funkció hogy kiírja milyen műsor megy éppen a csatornán amit nézek. Aztán megjavult. Ebben az 5-6 napban minden bekapcsoláskor 30-90mp-be telt, mire lett kép, addig "kérem várjon" felirat pompázott, valamint napi többször volt olyan hogy kép elment, és valami hibát írt, pl. rossz kártya, majd egy idő után (átlag 10-40mp) magához tért, és megint jó volt. Ezek az 5-6 nap letelte után megszűntek, addig kellemetlen volt erősen, de most már teljesen jól működik.

    Az internethez kaptunk egy digitális elosztót (dec. 29., futár hozta), ami ha minden igaz egy ADSL modem egybeépítve egy wi-fi routerrel (lehet tévedek és nem router, de osztani tudja a netet és a menüjét átnézve hasonlóan részletes mint egy TP-LINK wi-fi routernek, szóval szerintem router :)) ). Ezt simán össze tudtam dugni ill. beállítani(dec. 30.), nagyon egyszerű, pár perc volt az egész, minden szép és jó. Aztán vártunk, de nem lett gyorsabb a net. Ünnepek után betelefonáltam (1412), jeleztem a dolgot, ide-oda kapcsolgattak és végül egy hölgy feljegyezte a problémám és továbbította az illetékeseknek (folyamatban volt a dolog a rendszer szerint, megsürgette, valamint mondta hogy kapni fogok SMS-t ha beállították, ehhez kért egy értesítési számot). Korrekt, gondoltam. Aztán ebből nem lett semmi, SMS-t sem kaptam, ezért ma felhívtam az elosztóhoz kapott egyik összeszerelési útmutatón lévő számot (telefonos segítségnyújtás: +36 80 40 40 50). A hölgy 5 perc alatt megoldotta: adatok egyeztetése, net sebesség átállítása, kapcsolat megszakadt 1-2 percre (szinkronizálás), majd láss csodát, 1,2MB/s-re gyorsult a letöltés!

    Tanulság, hogy egyből ezt a számot kellet volna hívnom, mert a sima ügyfélszolgálaton nincsenek eléggé tisztában mindennel, mivel akkor eleve ide kapcsoltak volna át - szerintem. Persze eleve nem a 1412-t kellett volna hívnom, de azért át lehetne kapcsolni a megfelelő helyre, nem? :U Na mindegy, a lényeg hogy happy end!

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

Új hozzászólás Aktív témák