Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    őstag

    válasz fatal` #198 üzenetére

    Tulképp postprocess (motionblur szerűség meg hdr/glow szerűség) aztán fixedfunkciós (nyilván shaderekkel emulált) shadowmap (frame buffer objecttel ha van) + textúratömörítés + vbo ahol lehet, animált cuccok pedig tradícionális opengl pipeline az egész. Meg néhol minimális mennyiségű wireframe.
    Na ez úgy 10x újra, mivel előnézeteket is renderel folyamatosan.

    Ez azt eredményezi hogy az egész cucc helyből leszop a kártyákról kb 50 gigabájtos stream bandwidthet az 1000x700as ablakjában. Lehetséges lenne hogy az extrém memória streamelés nyomja meg ennyire a fogyasztást?

    A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

Új hozzászólás Aktív témák