-
Fototrend
Battlefield 1
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz lofagi #40701 üzenetére
Hát azért jót küzdöttünk
És ha megnézed nálunk nagyon sok kicsi rangú játékos volt
De becsületükre csapattal dolgoztak
Ha nem lett volna egy két jó játékos a csapatba akkor simán bukjuk, nem egyszer volt hogy csak 2pont volt a miénk a 5-ből, és egyszer csak 1pont, és mondanom se kell ha akkor azt az egy pontot befoglalják esélyünk se lett volna kitörni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
VinoRosso
veterán
Hogy lehet pilótaként kevés killel sok pontot csinálni?
-
addikt
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Így x év elteltével megszeretném változtatni az avataromat a játékban, de nem bírom. Az addig oké hoggy battlelogban kellene, de telefonon pl nem tudok egyedit (netről töltött) képet beállítani, pv-re pedig nem tudom letölteni. Hogy tudnám ezt megoldani?Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
csibe1
addikt
Tegnap gondoltam játszok egyet. Fut is a játék gond nélkül, de feltűnt, hogy fura a kép. Alig láttam valamit a pályán nagyobb távolságra, mintha köd lenne vagy a szemembe tűzne a nap. A térképen ugyanez. Belenézve a grafikai beállításokba ott volt, hogy HDR10 ha jól emlékszem. Áttettem Dolby-ra egyből láttam mindent mormálisan.
Amióta fent van a játék nem piszkáltam, nem állítgattam a grafikai opciókat,
mert gond nélkül futott.Másnál is előfordult már ilyen?
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
t.kristof
senior tag
-
G.I.JOE
senior tag
Az mekkora egy xar, hogy amikor kijött a játék az RX480-am és a 6600K tökéletesen elég volt neki, most meg 50-re is leesik az fps low-on és nem is ritkán, sőt!! Azt mondják öljek a gépbe még 1-2 százezret?! Persze!
-
G.I.JOE
senior tag
válasz Bjørgersson #40710 üzenetére
Mert high-on is lassú, így levettem, de valszeg már kevés neki a 4 mag (is). Érdekes, pár éve még ugyanezzel a grafikával elég volt neki!
-
G.I.JOE
senior tag
válasz Csaber #40712 üzenetére
Áhh, nem voltak ilyen fps lag-ok 2-3 éve, olyan 70 körül volt az alja és jóval-jóval ritkábban. Gondolom az újabb patch-ek is már több magra optimalizálták a játékot, az engine-t. Csak az idegesít, hogy nincsenek többen pályán, nem szebb a grafika és mégis úgy változtatnak, hogy lassabban menjen.
Majd valamit fejlesztek, de csak nyáron, most jön a gyerek ... -
Bjørgersson
félisten
válasz G.I.JOE #40713 üzenetére
A CPU, GPU kihasznaltsagat monitorozod valamivel jatek kozben? Lehet uj driver, oprendszer, a hatterben valami miatt fut most lassabban. Single / dual channel memoria is sokat szamit, ha esetleg az valtozott.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
G.I.JOE
senior tag
válasz Bjørgersson #40714 üzenetére
Semmi sem változott, MSI AB fut, játék alatt is nézem, full terhelés körül állandóan. Dual channel természetesen.
Lassan új win is kellene, de mással nincs gond, csak a rosszul megírt PUBG-vel.
Majd kilövök mindent (tűzfal, HD senti, Steam) és megnézem még úgy is, de nem hinném.
VGA és lap+proci is cserés lesz sajnos, de nem egyszerre. Első körben vga cserével többet profitálnék, nem? Majd karácsonyra a többi. -
Bjørgersson
félisten
-
VinoRosso
veterán
válasz G.I.JOE #40709 üzenetére
Heló,
én egy 2600k+gtx 970 kombóval toltam ultrán 1920x1080-ban és viszonylag ritkán esett le az FPS 60-ról olyan 50 köré multiban, úgy 5-10%-ban, abszolút nem volt zavaró.
Most cseréltem i5-8600-ra és toltam egy lépcsőt a VGA-n és full konstans 60 FPS-em van (vsync+60hz), szóval ott valami nálad gubanc.Ha gondolod eladom neked a 2600k+lap kombót . Van még benne kakaó amivel alá tudsz pörkölni az RX 480-nak csak én nem akartam nyüstölni, inkább szereztem jó áron egy új vasat és a VGA-t toltam meg.
-
VinoRosso
veterán
válasz G.I.JOE #40720 üzenetére
Nem tudom miért esik le. Hálózati lag?
Amúgy én nem igazán értem ezeket a nyávogásokat de tényleg.
Amikor én elkezdtem gamerkedni még kis szaros voltam, volt egy C64-ünk hármunkra, 8 bites 2D-s vagy jobb esetben izometrikus grafikával, rém gagyi játékokkal de megőrültünk érte. Amikor jöttek az első IMB PC-k ámultunk egy Prince of Persia-n vagy egy Street Fighteren.
Nemrég kijött egy Wolfenstein rész amiben megcsinálták mini gameként az eredeti 92-es játékot az új részen belül és jobban élveztem mint az újat pedig az se volt gyenge.
A Crysist ami egy modern játék volt egy akkoriban full high end hardveren játszottam és örültem hogy 30-40 FPS-es átlagom megvolt, mert akkor a 30 már elfogadhatónak számított. A konzoloknál egész nem sokkal ezelőttig ez volt a standard. Most meg sokan sírnak ha nincs meg nem a 60 hanem a 100+.
Nekem az egész egy marketing agymosásnak tűnik, nem hiszem el, hogy 60 FPS felett van bármi amit fizikailag érzékel az ember. Nemrég belefutottam BF1 multiban egy 144 Hz Gamer nevű csókába aki folyton a 60hz-et fikázta a chatben, úgy vertem le mit vak a poharat, sehol nem volt a játékban. Azt hitte, hogy ettől sikeresebb lesz a játékban? Hát elég ostoba azt kell mondjam.
Gondolj bele ez 1/60-ad másodperc, azaz ~0,016 másodperc. A hálózati feszkó 50hz azaz 1/50, anno mikor általánosban erről tanultunk, és mondták, hogy kizárt, hogy ezt lehet érzékelni én mondtam, hogy én látom villogni a neon fénycsöveket ha rákoncentrálok és hülyének néztek, mert senki nem látta (tényleg látom a mai napig).
Kételkedem, hogy van aki 1/60-ad felett érzékel, de lehet, hogy valakinek tényleg számít a 60+ FPS akkor az kb a lakosság 1%-nak az 1%-a.
Ha te ilyen vagy akkor elnézést kérek.[ Szerkesztve ]
-
G.I.JOE
senior tag
válasz VinoRosso #40721 üzenetére
24-04-2020, 16:37:12 bf1.exe benchmark completed,
18541 frames rendered in 192.984 s
Average framerate : 96.0 FPS
Minimum framerate : 35.9 FPS
Maximum framerate : 165.3 FPS
1% low framerate : 29.2 FPS
0.1% low framerate : 15.2 FPSHát azért ezt észreveszem. De legalább kiírtad magad!
-
anubis6
aktív tag
válasz VinoRosso #40721 üzenetére
Minden korszaknak megvan a maga "hűha" faktora, ez ma sincs másképp, csak épp eltolódtak az elvárások.. akkoriban az volt a max, és a játékélményt részesítették előnyben, most már ez áttevődött a grafikára, és a normális kinézet lett az "alap", ezen nincs miért meglepődni, ezt hozza magával a modern kor. Most már annak kell örülni, ha kapsz egy normális játékélményt, a szemkápráztató grafika mellé. Kb. olyan mint a gyereknevelés: ha egész nap a tv előtt bombázzák az agyát a mozgalmas és látványos képsorok, akkor rohadtul unatkozni fog kint a kertben, ahol "nem történik semmi", pedig milyen jó a grafikája..
Single player-ben minden esetben elég egy jó élményhez a 30-60 fps (én is inkább játszom 4k-ban 30-40 fps-el, mint fullhd-ban 120+al), de multiban már más a leányzó fekvése..
Amíg nem ülsz le a 60hz-es monitorod után egy 144hz-es, ne adj Isten 240hz-es elé, addig elképzelésed sincs mekkora előnnyel jár, mennyivel simább a mozgás.. gondold el, hogy ha a géped tud 240 fps-t produkálni, de te ebből csak negyedannyit látsz, tehát kb 180 képkocka megy a levesbe másodpercenként.. Erre még rájön a lag, ami szintén a másodperc x %-a, + az esetleges késleltetés, ami a videokártya és a megjelenítő között van, ergo nem az történik a szerveren, amit te éppen látsz.. ezért van az, hogy véresre tunkolod az nmy-t, közben ő sértetlenül elszalad, vagy rád fordul és kinyír egyből Ettől még lehet valaki béna 144hz-el is, vagy épp nem úgy jött ki neki a lépés, vagy épp nem úgy regisztrálja a lövéseket a játék, hogy nála maradjon az előny
Itt jön be a netkód faktor, ami pl. a PUBG-ben a legdurvább, mert ott ha magas a pinged, sokkal jobb helyzetben vagy, mint aki alacsonnyal játszik ugyanazon a szerveren Nem véletlen dorbézolnak a kínaiak EU-ban, otthon már kevés a csít is, mert nincs nála az előny..
Velem is számtalanszor volt olyan, hogy az egyik szerveren (újra BF) senkit nem találtam el kb., hiába volt 120hz, a másikon meg olyan vaj sima volt és minden golyó ült, hogy öröm volt nézni
Akár hiszed, akár nem: számít.
Ha pedig te még a neon villogást is látod (pacsizhatsz a legyekkel), akkor te vagy az 1%-nak az 1%-a, akinek még többet számítana[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
VinoRosso
veterán
válasz anubis6 #40726 üzenetére
Épp azt mondom, hogy nekem sem számít, pedig valószínűleg nagyobb FPS-t tudok érzékelni mint az átlag. De pl a monitoron nem látom a különbséget 50 és 60 közt pusztán a képet nézve, játszanom kell, hogy érzékeljem. A neont is csak azért látom, mert ott nem konstans a megvilágítás mint a monitor esetében. Ha valaki nagyobb frekin játszik mint 60, az max 1/60-ad, azaz 0,016 másodperccel előbb láthatja meg az új információt, tehát legfeljebb ennyi előnye lehet a reakcióidőt tekintve. Kizártnak tartom, hogy ez jelentős (vagy inkább bármilyen) előnyhöz juttatna bárkit.
Az lehet, hogy folyamatosabbnak "tűnik" a játék, de nekem a 60 bőven elég. Ráadásul játékélmény szempontjából szerintem sokkal inkább számít a színhűség, kontrasztarány, mint a Herztek (legalábbis nekem) és ebben a legtöbb 144-es monitor elég gyenge, mert ekkora frekin nem lehet olyan jó minőségű képet produkálni.
Jelenleg egy 5000:1-es statikus kontraszttal rendelekező VA paneles 32-es FHD monitorom van, és már régóta fürkészem, hogy mire lehetne cserélni, mert lenne igényem a WQHD-ra, de nem találok egyszerűen normális cuccot ami hozná ezt a képminőséget nagyobb felbontásban, vagy csak csillagászati összegekért. Van egy csomó hiperszuper gamer monitor ami nagyon gyors, de olyan a képe, hogy elhányom magam, a fekete úgy néz ki rajtuk mintha leöntötték volna egy pohár tejjel, közben meg 100k+. -
anubis6
aktív tag
válasz VinoRosso #40727 üzenetére
Multisnál nem a színhűség meg a kontrasztarány fogja eldönteni, ki jön ki győztesen egy párbajból, hanem a sebesség, és amit te 1/60-adnak gondolsz, az valójában minden együtthatóval növekszik amiket fentebb említettem, és amíg te azt látod, hogy ő jobbra mozog, addig ő már rég balra megy, csak épp nálad még nem jelenik meg, és erre jön még a te reakcióidőd, amit az úgymond "fals" képkockára reagálsz, tehát jóval több lesz az, mint 0,016 másodperc, már eleve a 20-60ms-es késéshez (ping) képest is. Ha gyorsabban jönnek létre a képkockák, gyorsabban közelítesz az épp aktuálishoz is Persze csak ha a hatékonyság is számít a látványon kívül, és nem gép ellen játszol.. lehet akármilyen szép a fekete, ha lelőnek
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
VinoRosso
veterán
válasz anubis6 #40728 üzenetére
A két szituáció közt csak a képfrissítési frekvencia különbözik, ami max 0,016 lehet. Minden más egyforma a két rendszer közt, tehát ha bármilyen egyéb lag adódik a reakcióidőhöz az az ellenfél reakcióidejéhez is hozzáadódik, ezért nem igazán állja meg a helyét amit írsz.
Azaz ha veszek egy olyan monitort ami végtelen nagy Hz-es, és minden más marad a rendszeremben, akkor is legfeljebb csak 16 századmásodperccel lehetek gyorsabb, nem többel. Nem hiszem, hogy ez bárhol számít. Sokkal többet lehet javulni más területen, csakhát a skill az nem olyan amit megveszel egy boltban, hanem azért meg kell dolgozni, és könnyebb azt hinni, hogy ha veszel egy monitort az rohadt sokat hozzá fog adni a játékodhoz (nem fog, akkor játszol jobban ha többet gyakorolsz). -
anubis6
aktív tag
válasz VinoRosso #40729 üzenetére
[link]
Próbáld ki.. majd meglátod.
Nézd meg a CS-s újratöltést.. a 60hz-es monitoron nem is látszott, hogy jön valaki (árnyék a kéz alatt), szerinted ebben nincs semmi előny? És nem a 0,016-ról beszélek, hanem konkrétan ott sincs az a képkocka (az a 60-180), amiből tudhatnád hogy jön valaki..[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
Enigma1945
őstag
Sziasztok skacok!
Megvettem a játékot, és vele egy SSD-t is, hogy a BF3-BF4-BF1-HoH Warfighter játékokkal tudjak játszani.
Felmásoltam az SSD-re mindet, de sajnos a BF1 rosszalkodik.
Elérési útja a következő: D/Origin Games/BF1 ugye.
Originben beállítottam, hogy hol éri el a játékot, minden szép és jó de a következő kép fogad...
Mi a fene? Már le van töltve, ugyanezen az elven ment fel a három, és a négy is.
Mit tudok csinálni, hogy jó legyen?
Köszi a segítséget: Üdv: TibiSegíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
nagyúr
válasz Enigma1945 #40732 üzenetére
Kimásolod máshova, hogy felszabaduljon a hely, elkezded letölteni/telepíteni... pause-olod, visszamásolod a fájlokat... és resume-olod a telepítést/letöltés... utána meg fogja találni azt ami neki kell és megfelelő verzió is.
Ez régen is így ment, kivéve ha volt elég helyed.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Enigma1945
őstag
válasz FollowTheORI #40733 üzenetére
Igazad volt, sikerült is!
Köszönöm szépen!
Lenne valakinek kedve játszani?
TrueDamageJanna a nevem, aki akar jöjjön!Segíts! A halam belefulladt a vízbe.
-
VinoRosso
veterán
válasz anubis6 #40730 üzenetére
Ezt hívják úgy, hogy burkolt reklám.
Nem ebből van az edged ebben a játékban igen, így gondolom elég szilárdan, azért mert racionális érv szól mellette ami a következő:
Az egyszerűség kedvéért tekintsünk el a lényegtelen faktoroktól és tegyük fel, hogy egy FPS játékban nézéssel lehet ölni. Tehát ha rápillantasz valakire az meghal ha valaki rádpillant meghalsz. Nyilván az nyer aki előbb látja meg a másikat.
- Az egyik játékos(P1) képe frissülön azonnal a másik (P2) pedig 1/60 másodpercenként (60Hz)
- Legyen a kezdő időpont ami éppen azelőtt van, hogy meglátnák egymást a felek.Ekkor készüljön el frame1 amin még épp nem látni semmit. Mindkét játékos ezt látja először.
- Legyen a következő jelenet rögtön a kezdő időpont után amin P1 és P2 lépjen be egymás látóterébe. Ekkor P1 már látja P2-t, P2 viszont nem látja P1-et: P1 nyer.Nézzük mennyit késhet P1 anélkül, hogy P2 veszélyeztetné a nyerését? Ez van az alábbi képen:
P2 16 ezred (előbb rosszul írtam a századot) másodperccel később látja P1-et, mert az ő képe ennyi idő alatt frissül, tehát összesen 16 ezred mp előnye van P1-nek.
Ez azt jelenti, hogy ha P2 látóterébe 17 ezred másodperccel előbb kerül P1 akkor elfogy a P1 előnye.
A kérdés tehát, hogy egy FPS-ben mennyi szituáció van a 0-16 ezreden belüliből, és mennyi a 17+ ból.
Nos szerintem a 0-16 az rendkívül ritka az FPS-ben. Ez nem egy western ahol showdownnál állnak egymással szemben az ellenfelek és várnak arra, hogy mikor üt egészet a toronyóra.
Ezek a játékok arra épülnek, hogy miként tudod kihasználni az ellenfelek hibáit, és nem arra, hogy miként tudod legyorsulni reakcióidőben a másikat. Legtöbbször sokkal hamarabb észleli egyik játékos a másikat, és nem ilyen ezredmásodperces időskáláról beszélek, hanem másodpercekről, ennyi előnyt lehet kovácsolni skillel.
Az edge abból fakad ha úgy támadod a másikat, hogy ő nem tud téged támadni (mert fedezékben vagy, mert hátbatámadod, vagy eltereled a figyelmét, álcázod magad, vagy olyan szituációba kényszeríted/találod ami neki előnytelen veled szemben). Ha megnézed általában amikor egy játékos leszed egy másikat azt úgy teszi, hogy már eleve sokkal előnyösebb helyzetbe került a másikkal szemben, és azzal, hogy mondjuk lelövi csak felteszi az i-re a pontot. Akár hibázhat is belefér neki, hogy többször mellé lőjön.
Ha ilyen 16 ezred másodperc körüli szitukkal lenne tele egy FPS, akkor bizony nagyon pontosan kellene céloznod, mert ahol a 16 ezred másodperc számít ott nem lesz időd újra próbálkozni. De én a játékban nem ezt látom. Tökéletes példa westernes pisztolypárbaj amit korábban írtam, ott tényleg számít ha nem vagy elég gyors, mert a felelek tökéletesen kiegyenlített helyzetben vannak, egyik sincs előnyben a másikkal szemben, de a harctér az nagyon nem ilyen.
Egyébként, hogy mennyi az annyi itt le lehet tesztelni. Az átlagos reakcióidő 215 ms, vagyis ha kivenném monitor lagját a rendszerből és folyamatos képet kapnék akkor is csak 199-ig tudnám megjavítani az átlagot. Próbálgatva a tesztet ez még az eredmények szórását sem éri el nálam, 220 körül avg mellett +/- 20-30 ms-ot produkáltam. -
addikt
Ez az éjjeli játékunkból van, szerintem pontok alapján saját rekordot döntöttünk a kis klánunkkal, még sosem volt ennyi!
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
VinoRosso
veterán
válasz Hopkins95 #40736 üzenetére
Hogy a toszba lehet Conquestben 40k pontot csinálni 1 kör alatt ? Ráadásul csak 19/7 ... az durva...
...hackerektől szoktam ilyet látni akik futószalagon tolják revive hackeket
Nekem a legtöbb roundscore/min az 9xx volt, de akkor csak a meccs felénél tudtam behoppanni, így totalban nem kaptam olyan sokat. Ilyen 24-25k a maxom amire emlékszem Conquestben, de akkor folyamat daráltam a célpontokat.
Igaz ez a Fort Vaux eléggé resupply/heal friendly map, ha folyamatosan tudod tolni ezeket akkor lehet kaszálni. 643 resupply az úgy nagyjából 2-3 mp-enként 1 resupply, de inkább 2 mert van amikor halott is a muksó. -
anubis6
aktív tag
válasz VinoRosso #40735 üzenetére
Ez nem csak erről szól.. van infód, vagy nincs? Ha nálad hiányzik az adott frame, amiből infót kapsz-> meghalsz, mert nincs mire reagálni, függetlenül attól, mennyire jó a reakcióidőd.
Ha megvan az infó, ott jöhet a skill kérdés.. csak akkor kerülhetsz előnyösebb helyzetbe, ha már tudsz valamit az ellenfélről, és pont azért alakított ki egy számodra vesztes helyzetet, mert te abban a pillanatban amiből ő építkezik, nem kaptál információt. Jelen esetben: meglátta az árnyékodat (a többi frame-ben nem szerepel az infó, mert takarja a kezed mondjuk), tehát a fejedre célozva fogad a sarkon túl, ahol te majd kiérkezve (ez lehet 1 mp-el később is, tehát baszhatod a 16 ezredmásodperced) először jutsz infóhoz, hogy egyáltalán valamit tenned kéne.
Tehát ha azonos tudásúak a játékosok (nem mintha ilyen létezne, nem gépek vagyunk, tehát nem jó a nézéssel ölsz példád, kivéve ha aimbot-ot használsz, de ekkor már a gép dönt (céloz és lő) helyetted), az jön ki győztesen, aki gyorsabban jut információhoz egy adott szituban..(hamarabb jelenik meg az ellenfél, előbb tudod merre mozdul, megláttad az árnyékát, esetleg csak a fegyvere csövét, stb.) Ha nála kb. 60-80-al több képkocka jelenik meg mint nálad, és nem voltál birtokában a sordöntő daraboknak, el is dőlt a kérdés..
Ettől még lehetsz láma 144hz-en is, mert nem tudod hogyan reagálj..
Ebből kismillió változat lehet, én csak 1-et mutattam, ahol előnyt jelent, de még1x mondom: próbáld ki..
Hiába jössz azzal, hogy másokat lelősz, pedig 144hz-es, 1ms-es moncsija volt.. ha te lettél volna az ő helyében, lehet pont fordítva történik, mert neked számított volna.
Nálam egyértelműen növelte a hatékonyságot és az élményt (pedig csak 120 hz + 16ms-es input lag), marketing ide, vagy oda..https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
addikt
válasz VinoRosso #40737 üzenetére
Nctgb a resupply nagy mestere, Peacemaker és Airsniper meg a legjobb medicek, akiket ismerek. Volt úgy nem egyszer, hogy többször is felélesztettek , míg én assautal nyomultam előre. Nagyon szorosan együtt játszottunk, így tudtuk elérni ezt a scoret. Én ott voltam körülöttük mindig, nem csaltak elhiheted.
Amúgy volt mit csinálnunk bőven, mert végére alig 100 ticketnyi különbséggel nyertünk csak. Az az Andre a túloldalon szintén igen jól nyomta, nagyon tud bánni az elit kitekkel, előző meccsen velünk volt és láttam, ahogy a trench raiderrel bánik. Így pont jó volt a felállás, mert viszonylag ki volt egyensúlyozva a meccs.
Amúgy ha van kedvetek velünk játszani, nyugodtan vegyetek fel Originre.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
VinoRosso
veterán
válasz anubis6 #40738 üzenetére
Nincs 60-80 frame-mel több, nem tudom ezt miből számoltad ki. 144 Hz-nél 2.5, 240 Hz-nél 4 frame jön ki amíg 60-ból 1. Ez faék egyszerűségű matek (60x2.5=150, 60x4=240). Egyébként sem a framek száma lényeges, hanem a reakció idő, vagyis hogy milyen gyorsan jut el hozzád az információ, és hogy ez hány százalékkal javítja a már meglévő reakcióidőt.
És akárhogy csűröd csavarod 60hz-ről bármilyen monitor maximum 16 ezredmásodperccel tudja javítani a reakcióidőd, másképp fogalmazva maximum ennyivel láthatsz hamarabban egy 60 Hz-en játszó által nem látható információt. Ez tény, ha ezt nem érted, akkor nálad nem kerek valami.
Azt pedig a játék elemzésével el lehet dönteni, hogy hány olyan szituáció van ahol számít az, ha ennyivel gyorsabban cselekszel. Én néztem most pár videót YT-on, de még nem találtam ilyet. Csak azt látom, hogy rossz döntéseket hoznak az emberek azért halnak meg, és ezeket ugyanúgy meg lehet hozni jól gyengébb monitoron is. Egy jó játékost az különböztet meg a rossztól, hogy jobb döntéseket hoz a pályán, és nem a monitorjának a tulajdonságai.
De ha van ilyen, hogy valaki nem halt volna meg, mert 16 ezred mp előbb reagál akkor linkelj róla videót, kiváncsian várom. -
Csaber
senior tag
válasz Hopkins95 #40736 üzenetére
Szerkesztve :
Bocs,nem neked ment volna eggyel feljebb VinoRosso-nakAzon azért néha elkéne gondolkodni mi a faxért venne az ember 60 Hz-es monitor mikor egy 75 Hz-es -et kapsz ugyan azért a pénzért ( én 38200 Ft-ért vettem házhoz szállítva lásd profilom ) kb nyertem a pixel és panel lottón hibátlan ez speciel szerencse, ami sokat dobott a 75 Hz-en felül az a Lg saját extrái pl Black Stabilizer ez pl inkább akkor hasznos ha viszonylag messziről kell észrevenni az ellenséget pl repcsivel gyalogosvadászatnál...
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz Csaber #40741 üzenetére
Ha van jobb képfrissítésű de ugyanolyan képminőségű monitor ugyanazért a pénzért persze megéri, de 32-esnél nemigen van, legalábbis én még nem láttam.Egy ilyet használok most, 40+postáért vettem használtam aprón, nagyon megérte. Egyedül a felbontása lehetne nagyobb, és nézegetem már egy ideje, hogy mire lehetne lecserélni, hát olyan 100-120-tól indulnak, használtan!
-
Csaber
senior tag
válasz VinoRosso #40742 üzenetére
Játékra 27"-nál nagyobbat nem mennék ...amúgy kb jó ismerősnek gyerekének odaadtam kb gombokért a régi monitor (mivel az övé haldoklott)a " samu 21.5" tnt 1 ms ... ezzel segíttetem neki , régi gépemet szintén ár alatt adtam el pár napja itt (profil klikk megnézhető ) , valakinek még örömet okoz bár a vevő lemondott a hűtőről inkább a 890 Ft-os postaköltséget alkudta bele , szerintem ez a normális hozzáállás ...( a szép korrektnek tűnő eladó, vevő tűnő több száz csillaggal rendelkező egyének privát üzeneteit nem lehet nyilvánosságra hozni a fórum szabályzata szerint .. kb a fele, mennyit engedsz a feléből ???, a másik fel azért fényképeztem az alaplapban a procit mert tuti sérült az alaplap lábai...... legszívesebben leírnám sorba ide a neveket.....
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz Csaber #40743 üzenetére
27-nél nagyobbat? Én meg 27-nél kisebbet . Volt mindenféle 22-től , 27-ről váltottam legutóbb de a többi után szó szerint hatalmas élmény ezen játszani. Sőt ha bankot robbantanék egy 38-as ultrawide QHD-t vennék, az nagyon jól jönne a PES-es blimp kamera módhoz. Az már olyan lenne, mintha kint ülnék a stadionban.
Mondjuk nem tudom BF1-hez van-e ultrawide felbontás -
addikt
válasz VinoRosso #40744 üzenetére
Van hozzá, én azon nyomon és @va jó élmény! Még a régi Battlefield 3 és Battlefield 4-ben is van, szóval simán beállítod és mehetsz!
Én is azt mondom, hogy 27-nél kisebbet már nem vennék, most meg hogy megvan a 34 colos ultrawideom majdnem 1 éve meg azt mondom, hogy nem mennék vissza a 27 colosra!
Én elejétől kicsit féltem tőle, mert olvastam mindent róla hogy így nem jó meg úgy nem, mert nem fogják támogatni a játékok, de nekem nagyon jó tapasztalatom van vele és a legtöbb játékban problémamentes az ultrawide - még a Battlefield 1942-ben is megoldható egy szögegyszerű módosítással -szóval amióta megvan, én mindenkinek csak ajánlani tudom az ultrawideot!
Magyarul megmondva még nem volt játék, amelyikben ne tudtam volna megoldani, még konzol portok esetén is mint a Spyro. Az indie játékok is mint pl. a The Long Dark - bármilyen meglepő is - natívan támogatják a képarányt!
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
-
anubis6
aktív tag
válasz VinoRosso #40740 üzenetére
Hűha.. Na ide figyelj Arisztotelész, mert többet ezzel nem szeretnék foglalkozni, így is teleszemeteltük a topic-ot.
Kezdjük az alapoknál:
Képfrissítési frekvencia: "A monitor azon tulajdonsága, amely azt adja meg, hogy egy másodperc alatt hányszor képes átrajzolni a megjelenített képet."
Tehát a faék matek: 144hz= 144 képkocka/másodperc
144-60=84
Magyarul 1 másodperc alatt, 84-el kevesebb képkockát látsz, ami azzal jár (amit olyan ügyesen kiszámoltál), hogy amíg a te monitorod 1 db.. figyelsz? egy darab képkockát megjelenít, addig egy 144-es, majdnem 2.5x annyit, a 240-es 4x annyi képkockát jelenít meg, tehát 1 másodperc alatt a tied 60-at, egy 144-es (meglepő módon), 144 db képkockát jelenít meg, ami annyit tesz, hogy képkockánként 16 ezredet ver rá a tiedre, tehát nem 16 ezrednyi látványtól esel el, hanem ennyivel gyorsabban jelenít meg 1 db képkockát.
Nem elég csak érteni a matekot, nem árt tudni, mire is használod éppen.
Ha az adott információ, ezekre az általad meg nem jelenített képkockákra téved (de a többiben nem szerepel), rossz döntést hozol, ergo nem arra húzod az egeret amerre kéne, szóval maga a döntés készülhet egy 16 ezredmásodperccel gyorsabban legyártott képkocka alapján, de ha ez nálad hiányzik, a döntés hibás lesz.
"És akkor miért mondtál 60-80-at?" Azért, mert 120 képkocka/másodperc teljesítmény mellett is gyönyörűen élvezhetőek a 144hz-es monitor előnyei, hála az ügyes kezű bácsiknak.
Szóval ne azt figyeld a videón, hogy miért nem reagált le jól egy kapott infót, hanem hogy pl. mennyire ügyesen tartja rajta a célkeresztet (ha még skill is van), mert sokkal több információ tárul elé, az adott karakter mozgásából. De amúgy még a böngészés, sőt simán az egér kurzor mozgása is sokkal finomabban, folyamatosabban jelenik meg.https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
VinoRosso
veterán
válasz anubis6 #40748 üzenetére
Hát ez már űber extra facepalm kategória ne haragudj.
Nem 1 másodperces időintervallumot kéne nézned, mert az új információnak nem 1 másodpercre van szüksége a 60hz-es monitoron a megjelenésre hane 1/60-ad másodpercre.Ha az 2/240-4/240-es taktusok alatt történik valami egyedül az nem látható 60 hz-en, viszont az 5. taktusra már látható lesz az is 60 Hz-es monitoron hiszen 5/240 frame az egynlő a 2/60-as frame-mel:
Látszik, hogy a framek 25%-ka megyegyezik, tehát nincs különbség információ tartalomban,a lemaradókból 25%-nak is csak 12 ezred mp a lemaradása, 25%-nak 8 ezred, 25%-nak pedig mindössze 4 ezred.
Tehát nincs 60 meg 80 új frame, mert minden negyedik után reset van, és állítom ez is annyira gyorsan megy végbe, hogyha lejátszanék neked egy ilyen 12 ezredmásodpercig tartó 3 frameből álló videót képtelen lennél felfogni, hogy mit láttál, mert annyira rövid az idő. Az emberi reakcióidő ennek a 15-20x-osa mint korábban említve volt.
Mielőtt másokat nekiállsz kioktatni talán először ki kéne járni a négy elemit, hogy megtanulj számolni egy kézen legalább ötig... -
Bjørgersson
félisten
Menjetek szobára pls.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
[Battlefield Buddies]
- PlayStation 5
- Eleglide C1 - a középérték
- Lightyear - befektetési app
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...