Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giornalista

    senior tag

    válasz bul07 #35757 üzenetére

    a behemótnak sincs semmi értelme, sőt, valójában káros is a játékmenetre. két, hatalmas ellentmondás miatt.

    az egyik, hogy a játék ezzel feltételezi, hogy unbalanced lesz a meccs. az egyik csapatnak "eléggé" kell vezetnie ahhoz, hogy a másiknak spawnoljon a behemoth. tehát: ha balance-olt a meccs, nem kell behemoth. de ha nincs behemoth, jön a sírás. eredmény: unbalanced meccsek, rossz scoring systemmel.

    milyen érdekes, hogy a BF3-ban vagy a BF4-ben nem kellett a behemoth a fordításokhoz, late comebackekhez.

    a másik ellentmondás, hogy mennyire legyen erős a behemoth. ha túl erős, és rendszeresen megfordítja a meccseket, akkor nem érdemes a meccs közepén "nagyon elhúzni", mert jön az ellenfél szupertankja és ti fogtok veszíteni. ha viszont nem fordítja meg a meccseket gyakran (szinte soha), akkor taktikai értelme nincs is. egyedül arra jó, hogy egy OP eszközzel némi consolationre tegyen szert a vesztes csapat, a győztes csapat kárára.

    a behemótokkal a DICE megint fel akarta találni a kereket. kellett valami látványos, trailerekbe való okosság, amivel el lehet adni a játékot. az, hogy a játékmenettel mit csinál, sokadlagos szempont. de ez a nézet érvényesült például a map designnél is.

    nem rossz játék egyébként a BF1 sem, de kifejezetten rövid szavatosságú a BF3-hoz vagy a BF4-hez képest. kérdés, hogy a következő játékkal melyik irányt élesztik fel újra. ha ezt, akkor nagyon sok régi fanatikus jó eséllyel kiszáll a boltból, és akik a helyükre jönnek, nem maradnak majd sokáig. de ha ők vannak többen, akkor őket éri meg jobban kiszolgálni, sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák