Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Allien

    veterán

    válasz Mr.Jerk #8739 üzenetére

    A Conquest v. Rush részben igazad van, de ez nem jelenti azt, hogy a Rush-ba nem lehet, és nem is kellene taktikázni. Pont, hogy ott még jobban kell. :K Pont azért, mert elvileg kevesebb a lehetőség! A Rush előnye pl, hogy tovább tart, mint a Conq. Már elvileg persze, ha nem agyatlanul ront a támadó a védőknek. Mivel, ugye a támadóknak megszabott mennyiségű ticketjük van, ezért nekik nagyon nem mindegy, hogyan támadnak. természetesen, a védőkre is igaz ez, tehát pl Arica Harbor, első rész tipikus. Ha a védők a két tankkal beállnak védekezni, NEM középen, hanem a bal szélen, és kapnak gyalogsági támogatást, oda nem nagyon tudnak bejönni a támadók! :K Igaz, szerintem nem is kell, végül is, nem időre megy. Tehát, ha eleinte beássák magukat, és távolról próbálják rombolni a védők állásait, van esélyük. De az esetek nagy részében mennek ész nélkül előre. :K

    Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |

  • woker

    aktív tag

    válasz Mr.Jerk #8739 üzenetére

    Nem akarok kötekedni, de az Atacama Desert-en kívül tudsz mondani olyan pályát ahol kiegyenlített a járműeloszlás?
    Egy pár példa:
    Port Valdez-en a 3. szakasz kivételével ahol a támadónak van A64-ese vagy MI-28-asa mindig a támadó rendelkezik járműfölénnyel (tűzerő és létszám tekintetében).
    Isla Inocentes-en csak az utolsó szakaszban van némi előnye a védőnek, bár a MI-24 Hind vacak helyen van.
    Arica Harbour-on is a támadó van fölényben mindvégig minimum 1 tank+1 UAV-vel.
    Nelson Bay-en a támadóknál van UAV ami ügyes pilótával elég veszélyes.
    Laguna Presa-n (rush módban) a 2. szakasztól kezdve a támadóknál van Bradley, a védőknél semmi.
    Valparaiso-n a támadónál mindig van Bradley, UAV és Blackhawk a védőknél semmi.

    A stationary AT a legtöbb esetben csak a magad kinyíratására jó, egy ügyes pilótát (heli) normális lövésszel nem fogsz leszedni, de én tankban is többször lövöm ki az stationary AT-vel próbálkozókat mint, hogy azok kilőhetnének engem mivel ugye az a probléma vele, hogy mindvégig neked kell irányítani a rakétát, hogy korrigáld a célpont elmozdulását különben csak kilőnél egy rakétát nyílegyenesen.

    Egyébként a headshot-nak is 2 fajtája van:
    a. 100m (ha jól emlékszem) alatt sima headshot
    b. 100m felett marksman headshot ami talán a távolsággal arányosan további plusz pontokat ad.

    Amúgy az AA gun is vicces, mert védtelen vagy és már messziről kiszednek lazán ahonnan te nem igazán tudsz pontos találatot bevinni mert túl nagy a szórás.

    @Allien:
    Amúgy Arica Harbour első szakaszánál pont a sunyuló T90-esek miatt szoktam jó messziről (valahonnan félút környékéről vagy akár távolabbról) lebontani M1A2-vel az "A" jelű M-COM épületét majd utána elkezdem sorozni a "B"-t (bár azt kiszedni még nem sikerült mert ott sokkal pontosabban kell célozni). Stationary AT-vel nem tudsz rám lőni igazán mert takarásban vagyok és gyalogosnak meg tanknak is olyan terepen kellene átvágnia amit a fedezékemből remekül belátok :)

Új hozzászólás Aktív témák