-
Fototrend
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Hopkins95 #22656 üzenetére
Szerintem gufti másra gondolt, bár majd ő leírja mire... lehet ő máshogy gondolja, mint én.
Szerintem arra gondolt, hogy a BF 1 gyakran egy sík valami volt, némi fedezékkel itt ott és ennyi... nem voltak alternatív kerülőutak... vagy komplexebb pályák... mentél előre és megütköztél... meg a pályák gyakran ilyen hosszú de keskenyebb design-t követtek, mintha a conquest is egy breaktrhough vagy frontlines lenne, tehát a sorrendiség egyféle volt (egyenes vagy félkör mentén minden pont), nem volt keresztbe kasul mozgás, mint egy kör pályán a pontokat megfelelően szétosztva arányosan a térképen. Meg ügye a látvány a fontos ott is, hogy hű milyen fasza hegyek meg síkság, meg sivatag, stb van... csak épp játszhatalan terep/koncepció.Szerintem a jó pályák lényege az hogy kör alakúak, és vannak részek kialalkítva járművek és gyalogosok összecsapására... lehetőleg külön, nem együtt...
Tehát a járművek egymással elvannak, meg az gyalogok is.A pályák népszerűségét itt a törzstagok között elnézve, szerintem a többség is így gondolkodik és azt akarja.
Ezekre pedig az arras, twisted steel, devastation, rotterdam és hasonló pályák a jó példák.
Ahol nem az van hogy kialakul egy front és ott megküzd a két csapat, hanem van egyfajta körforgás, és változnak folyamatosan a frontvonalak a pontok között keresztbe kasul.Az Al Sundan is lehetne jó, mert a kör, vagy nem cső jelleget kielégíti... a probléma egyrészt a méret... és az hogy az inf rész is és a tankos rész is széttagolt, és a foglalandó pontok is ezen rossz koncepció szerint vannak lerakva... távol is vannak és nehezen is járhatóak a hegyek miatt.
Ezért a tankosok sem tudnak egymással egy jót játszani + foglalni, meg az gyalogok se.A tankos problémát megoldaná, ha több jármű lenne és indulna pl a reptértől, onnan az egyik hegyet kivéve nyiltabban lehetne menni középre a sík-pocsolyás részre... oda kéne egy vagy akár két járművel foglalható pont... az inf részt pedig közelebb kéne vinni a hegyes részen... kicsit könnyebben járhatóvá tenni és több épületet, pl egy arrashoz hasonló várost odatenni a hegyre, hegyek lábához... az E-F pont pedig tök felesleges kieső rész... lehetne mondjuk az E az kezdő és a másik csapat meg onnan indulna tankokkal és gyalogokkal... az F pedig törölhető a heggyel együtt... pl a hegy lehene már pályán kívüli rész.
És akkor így mindkét oldal kaphatna pl 4-4 tankot... az infek A-ról meg E ről mehetnének a hegyekre mint pl a golmud, a tankok/járművek meg mehetnének a sík részes pontokért.
Én leglábbis ez a pályát valami ilyesmire alakítanám át.
Ehhez képest mi van most... van egy pontvonal (cső/sáv - félkörben) a hegyes részen amit sorrenbe foglalni kell... igazából az ütközés egy-két pont körül van és ennyi... kivéve pár elszökő hátsó pontokat elfoglaló squadot leszámítva. Ergo... semmi változatosság...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Nintendo Switch
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Macska topik
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen