Új hozzászólás Aktív témák

  • FollowTheORI

    Topikgazda

    A windows alapból DX11 alatt maximum 3 frame "előre kiszámolását" engedi, tehát ennyi lehet a sorba betéve előre (queue). De ez csak a max, a géped erősségétől függ, hogy mennyit tud valójában kiszámolni előre.
    DX12 alatt nincs ilyen, a játékmotor mondja meg mit szeretne.

    BFV esetén:
    DX11 FFR ON: operációs rendszer/driver mondja meg... alapból 3. (bf ahead limit -1)
    DX11 FFR OFF: a limit 1 frame (bf ahead limit 1)

    DX12 nincs ilyen, tehát alapból mindegy FFR on vagy off, a BFV motor 2-re állítja. :) (bf ahead limit 2)

    Ez a legjobb beállítás, ezért mondom (-juk) hogy DX12 és FFR off a jó.
    És mivel DX12 alatt a grafikus scheduling is sokkal hatékonyabb, a CPU threadinggel sem kell vacakolni.

    DX11 FFR on a lehető "legrosszabb" beállítás (alapból), főleg ha még erős géped sincs ami magas fps-t tud kitolni magából.

    Plusz. DX11 alatt lehet a driverben mókolni.
    Nvidia esetén a low latency beállítással lehet ezt a queue-t variálni.

    AMD oldalon meg akinek az van meg tudja mondani mi ezzel az ekvivalens.
    DX12 alatt ez sem megy.

    Meg ügye akkor lehet még szórakozni a user.cfg-s mókolásokkal, és pl a grafikus processzor thread-ek állítgatásával. :)

    De ha valaki nem cserélgeti a drivereket, windows, hardvert mint az alsógatyát, az szépen belövi DX12 FFR off (vagy mindegy valójában :D) ránk halgat és játszik simán. :P

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák