Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz #Morcosmedve #152338 üzenetére

    Nézd, kis túlzással naponta tervezek UI-okat, látom, hogy van megoldva, nem kell beüljek ehhez. :N Bőven elég megnézni mondjuk ezt: [link] . Mondjuk a plafonra rakott pót-váltókapcsoló nekem is új volt. :D Azért örülök, hogy amiket eddig vezettem autók, azokon nem a tetőn kellett matatni a váltóhoz. ;]

    "élményt nem adnak a Supra alatt"
    Az élmény egy nagyon komplex dolog. Ha vezetési élményre vágyom, a motoromra ülök, és olyan helyekre utazom vele, ami élvezetes. Út közben élvezem a röfögő-visító V2 zenéjét, a 4 másodperces gyorsulást 100-ra, a döntögetést a kanyarokban. Az autóban nekem az élmény egész másból fakad. Az inkább legyen halk, takarékos, vigyen el biztonságosan, olcsón és kényelmesen A-ból B-be. Azzal oda megyek, ahová mennem kell. Autóban ennél többre sosem vágytam, nem volt rá igényem, 100Le körül engem már kiszolgálnak.
    Számomra emiatt telitalálat pl. a Toyota hybrid rendszere, az nálam kipipálja a pontokat. Takarékos, gazdaságosan üzemeltethető, rendkívül kényelmes és halk, miközben kellő dinamikát is ad.

    Marketingben és stratégiában nagyon hatékony, amit csinálnak Tesláék, ezt aláírom. Bár ugyanakkor a személyes értékrendemmel teljesen inkompatibilis is. :)

    Egyébként a modern autók (~elmúlt 10 év) trendjei révén elég sok modell nálam már papíron megbukott. Korábban is írtam, én pl. nem vagyok a downsizing híve. Ugyanakkor bár kezdetben féltem tőlük, de a Toyota hibridjei azóta nálam bizonyítottak.

    Hogy mi az ideális lakossági autó, azt sajnos nem tudom. :)
    Az elmúlt évekből nagyon rossz tapasztalatom robotizált automata váltós kisautókkal volt (nem írok típusokat), nagyon pozitív élmény pedig a hibrid XP210 Yarissal. Ami véleményem van még a témáról, lásd itt: [link] .
    Illetve bár nem mai darab, de szoktam járkálni egy Prius 3 Pluginnel is, szerintem nagyon eltalált, nagyon élvezetesnek tartom vezetni, pedig nem egy erőgép, viszont nagyon kényelmes és megy, amennyire kell, kiszámíthatóan, ez főleg automatáknál nem mindig mondható el. Mondhatom, nálam megüti a mércét. Kicsit elektromos is, bár biztos a Teslához képest megmosolyogtatóan hathat a pici 4.4kWh-s akkupakk, de a 99LE-s benzinmotor mellett ez mégis 700-1000km hatótáv egy töltésből + tele tankkal. :DDD
    Ha pedig ökörködni is akarsz, a 4. generációból a Plugin már abban is jobban partner, a kétszerakkora, így jóval erősebb akkujával. Azt viszont sajnos nem tudtam még kipróbálni. A friss ötödik generációs plugin pedig már EV-s mércével sem csiga, hogy feltornászták 200LE fölé a rendszer teljesítményét. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák