Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz MrM94 #103579 üzenetére
Ez már rég nem az a szint, hogy az ember próbálta-e.
(#103581) jakusj: Itt most nem mítoszsokról és közhiedelmekről van szó, hanem száraz technikai tényekről.
Amúgy az "olasz autó" titulus sem a semmiből jött, volt pár olasz járműven, és sokszor felűnően úgy voltak rajta megoldva dolgok, hogy nehogy véletlenü is otthon egyszerűen meg tudd szerelni.... Hogy direkt, vagy csak így sikerült, ezt sosem fogjuk megtudni... -
HSM
félisten
válasz MrM94 #103584 üzenetére
Hát akko' hasznájjátok' bódogan'...
Én köszönöm, nem kérek ebből a dologból. Nem azért, mert nem vehetnék magamnak 970-et, hanem mert nem kérek belőle, meg abból, ami hozzá tartozik.
(#103585) jakusj: Az FX egy óriási kompromisszum a többszálas feldolgozás érdekében. Hogy fejlett-e? Annyira azért talán mégsem. Főleg ha megnézek mondjuk egy kortárs Intel HEDT-t, ami pl. most is dolgozik a gépemben...
A GTX970 esetében a technikai hátrány előny, amíg a fejlesztők a market share miatt erősen hozzá igazítják a programjaikat. Ugyanis így nem igazán vannak az AMD lehetőségei kihasználva. De ez még változhat a közeljövőben. Gondolok elsősorban az async compute képességre, ami AMD oldalon szép lökést tud adni a kártyáknak, míg az Nv oldalon nincs belőle profit, mert nem tudja a kártya.
És ameddig az AMD fejlettebb képességei parlagon hevernek, addig a GTX970 csak profitál az egyszerűbb felépítésből fakadó magasabb elérhető órajelből és kisebb fogyasztásból, míg az AMD-ben a ki nem használt tranzisztorok is kérnek enni, és korláozzák az elérhető órajelet. A zöld driverek "oksságaikról" nem is beszélve, a szennywörks csak a jéghegy leges legcsúcsa.Jobban nem szeretnék ebbe belemenni.
(#103587) miklosss2012: Mint írtam, a problémák zöme abból fakad nála, hogy ő technikai ember. A piacot viszont nem a technika irányítja, hanem egészen más dolgok. De ebbe végképp nem szeretnék itt belemenni.
(#103586) hackeeeee: Zöld fícsör, ennyivel is kevesebb a számolnivaló. Csak vicc... Vagy mégsem?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MrM94 #103596 üzenetére
Nem tudna. TUD.
Mondok egy életszerűbb példát. Ha valami lassan fut, mert csak egy magot használ, és a leggyorsabban valami extrém tuningolt kétmagos procin fut, akkor a kétmagos proci a jó vagy a program gagyi? Ez kb. ilyen.
Nem tudom, milyen underclock meg alulfeszelésről beszélsz, még az elég egyszerű hűtős 290-esemmel se kellett alulfeszeljek, szépen ment rajta a gyári OC órajele, 947 helyett 1Ghz.
De jobb is, ha gyorsan lezárod, mert ez nem az a szint, ahogy ezt itt levezetted. Szaladj a playboy nyuszik után, meg overvoltage-old a 970-ed, kedves egészségedre.
(#103598) miklosss2012: Érdekes, hogy generációk óta nem tapasztalom az általad leírt jelenségeket. Pedig nekem aztán volt minden, 7870-től a 290-ig ami csak létezik, többféle gyártótól, többféle kiadásban.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MrM94 #103603 üzenetére
Nézd meg szépen, mióta van mesterségesen piacon tartva a DX11. De úgysem fog feltűnni. De segítek, kb 2012 óta kopogtak a pirosak a DX12 protípusával az M$-nél. Ez 4 éve volt. No comment. Nem véletlen kellett pl a Mantle, hogy egyáltalán történjen is valami.
Szerintem nyugodtan hagyhatjuk ezt az érzelmileg túlfűtött érvelést (?) tőled, az előbb még underclockokról beszélsz, most meg már a tuning órajel se jó. Vicces vagy. Senki nem kérte, hogy tapsikolj, felőlem a székedbe is finghatsz, ha az jól esik.
(#103605) miklosss2012:
Párszor már írtam, 8800GTS 320MB után lett 3870-em, aztán 4850-ek, GTX260 216sp, aztűn azt úgy vágtam ki, mint a huzat egy hét után a 4890 javára, aztán a Fermi bár tetszett, de ott az 5850 jobb vételnek bizonyult, azóta a Kepler, Maxwell, Pascal, köszönöm, ezekből nem kérek. Éppen eleget tudok róluk, hogy próba nélkül is el tudjam dönteni, szükségem van-e rájuk.(#103608) miklosss2012: A full atom drága szuper OC GTX680 NYÁK-os 670-ed egy ocsó' 7850-nek? Ember, te jól vagy? Meg hasonlítgatod szintén ilyen agyonspórolt 7950-ekhez. Rakj mellé egy normális 7950-et, vagy 7970-et, máris helyreáll a papíforma. Árban is inkább a 7970 környékén ment az a kártya, dacára az 1GB-al kevesebb ramjának. Szval jó vicc lenne a feleannyiba se kerülő 7850-től elvárni, hogy bármit kezdjen vele.
(#103610) miklosss2012: Engem meg az hergel fel, ha valaki nem látja a fától az erdőt.
"Próbálad? Volt olyanod?" Mint az óvodában. Szánalmas.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103618 üzenetére
Értem. Tehát neked a haveroddal totál más körülmények között, ismeretlen szoftveres háttérrel lezavart tesztek hitelesebbek, mint amit azonos hardveres és szoftveres környezetben végeznek a korrekt összehasonlíthatóság érdekében. Nincs több kérésem.
Ez pont olyan módszertani FAIL, mint amit lenyomtál a Samsungos SSD-s statisztikával.Azt is számold bele, hogy a jobb 670 és 680-ak rendre a 7950 és 7970 felett voltak, mikor friss kártyák voltak teljesítményben. Onnan számold, hol tartanak most. Ja, és grafikailag a Crysis3 sem épp mai technológia, tehát ha a technológiai fejlődés a kérdés, akkor talán nem ártana valami modernebb motorban/játékban megnézni, és lehetőleg azonos környezetben.
(#103620) miklosss2012: "Még lehet jól is jártál volna vele..." A leírtak alapján Habugi olyan borzalmasan sajnálja, hogy nem 980-at vett, hogy szavakat se találok rá, hogy leírjam.
(#103621) hackeeeee: Igen, azok mindig skippelve vannak akik 970 és 290/390 próba után mégis az AMD kártyákat preferálják. Ti nem számítotok.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103636 üzenetére
Laci árérzékeny. 50-55K-ért mennek a 290-ek, durván 15 rugóval a 970-ek ára alatt. Szuper kártyák. Nv játékokban picit lassabbak, AMD-sekben meg sokkal gyorsabbak a 970-nél. És azokon 4GB a 4GB.
De csak OFF-ba, halkan, nehogy megint cirkusz legyen belőle.
Ja, hatalmas IQ teljesítmény, hogy az Asusra raktam hátulra egy 700Ft-os, hang nélküli ventit, ha már gyárilag ezen a típuson lespórolták a hűtését. Ha tényleg ez az elvárt színvonal itt, nem is írok ide többet, mert ez iszonyat gáz.
Összességében meg szépen halkan hűvösen működött, de gondolom ez senkit nem érdekel, csak a fújolás. nesze nektek kazán vs. 3DMark: [link]
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103681 üzenetére
Most mi baj van a 290-ekkel? Előbb linkeltem képet... [link]
Úgy izzik a kártya, tényleg alig mertem printscreenelni.(#103682) hackeeeee: Most épp nincs, mert a 290-est elvitték, és elvileg szerdán jön a 290X-em...
(#103688) jakusj: Nekem is ennyi volt a kazán 290-essel, 400-450W pl. egy BF4, pedig a 6-magos régi X58 HEDT sem épp egy eneergiatakrékossági mintapéldány 4Ghz-re húzva.
(#103690) miklosss2012: Nagyobb tranzisztorsűrűségű a radeon, persze, hogy nehezebben hűthető. De miért is baj, ha 80 fokos a GPU és nem 65?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103776 üzenetére
Tudod jól, mit gondolok a 970-ről.... De nem kezdem újra.
Tápokról is lehetne sokat beszélni, de felesleges. Te úgyis letudod a szakmai részt a "Korszar" becsípődéssel.
(#103779) miklosss2012: A mai turbós modern, közös nyomócsöves dízelek igazi pénztemetők.
Katalizátor, részecskeszűrő, kettős tömegű lendkerék, befecskendező rendszer, turbó... Inged gatyád ráköltöd, ha bedöglik, koörnyezetszennyezőek is, sorolhatnám. De boldog lehet a tulaj, mert 2 literrel kevesebbet eszik 100-on, amit az első hibánál kamatostul visszafizet a szervíznek. Fakk yeeee....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Jakuskacsa #103784 üzenetére
+1.
(#103785) hpeter10: Hát azért nem egészen. Egy 10 éves tlag benzinesben azért még nincs, csak az extrább kiadásokban. Persze, egy sima katalizátor igen, de egy komolyabb dízelben meg van legalább kettő plusz a részecskeszűrő, azért nagyon nem ugyanaz....
Ha meg a magasnyomású rendszer krepál be, akkor meg van egy GTK-d, vagy sufni és akkor lehet még több lóvét locsolsz bele csak apránként.(#103789) miklosss2012: Nekem nem, de ne kezdjük megint a dedót. Neked a scan-ba van ismeretséged, nekem meg itthoni komolyabb autószervízekben.
(#103793) norbert1998: Hát itt jól összekeverted a szezont a fazonnal... Nem akarok nagyon belemenni, de ha valami belekerül a magasnyomású rendszerbe, akkor ott pusztulni fognak dolgok, és ez nem feltétlen függ össze a használattal vagy karbantartással. Mint írod, nem igazán törődnek vele, neked mennyibe fog kerülni.
"Részecskeszűrő egy nagyon buzi dolog, azt ki lehet iktatni mondjuk."
Erről beszéltem... A sok buzi megveszi a 10 éves autót, és miután túlélte az infarktust menniybe kerülne bele a dölgött részecskeszűrő cseréje, fogja és megoldja máshogy, részecskeszűrő nélkül. Onnantól pedig valami ocsmány, amit ereget magából a dízel jármű. Nyomnám le a torkán a sok gyökérnek, aki így használja a saját kormát."? Pont ma néztük 160 lovas dCi város 4l/100km, vegyes 98g CO2/km.azert az egész jó nem?"
Aha, öreg vagyok én már a mesékhez. Ha valós körülmények között a 6L megvan városban, szerintem már örülhetsz. A dízellel meg nem a CO2 kibocsájtás a gond, hanem a millió rákkeltő "részecske", amit kipöfög magából, főleg a turbós motor, amiből herélték a részecskeszűrőt.Nem véletlen van a tenger túloldalán jóval szigorúbb szabályozás erre, ott nincs lobbija a dízeleknek....
(#103799) norbert1998: Élvezed ahogy a használhatatlanból feléled a motor, fakk yeah. Egy normális benzines meg tol alapjárattól rendesen. Olyan rossz, nem kell várni a turbóra, meg nem késik a gázreakció, elviselhetetlen.
(#103801) jakusj: Egyébként amennyivel kevesebb a nyomatéka egy benzinesnek, azt egyből kompenzálják a rövideb váltóval. nem egészen értem a norbi féle embereket, félnek megforgatni, vagy mi? A dízelt meg nem is lehet, "élmény", hogy 4500-nál már piros.... Persze, akinek nincs tehetsége a váltót használni, annak marad a dízel.
(#103803) hackeeeee: ne vedd magadra, de ez a downsizing a másik halálom... Egy valakinek jó, az autógyártónak. Millió felesleges, drága, és gyakran elromló kütyüvel lehet ezeket a motorokat ilyenre csinálni. A többit rakd hozzá. Ja, a turbó+részecskeszűrő itt is befigyel, mert a turbó itt is megnyomja a részecske-kibocsájtást, a többit meg lásd fenn....
(#103804) miklosss2012: Tényleg nem akarok ide árakat írni... De ha kiszámolod magadnak, horror a fenntartása egy régivágású egyszerű benzines típushoz képest, hiába fogyaszt kevesebbet.
Ha tényleg napi 100KM-eket mész vele hossú távon, már lehet jobban megéri, de nincs olyan nagy difi, mint amit a fogyasztáskülönbség diktál még magas benzinár mellett sem.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103861 üzenetére
"szeretem a nyomatékot"
Gondolom (remélem) neked mint műszaki embernek nem kell elmagyarázni különösebben, hogy a főtengelyi nyomaték még átmegy egy komoly áttételen (váltó, végáttétel) mire meghajtó erő lesz belőle. Innentől pedig csak mókusvakítás a nyomaték adat, ami a katalógusban van.
Egy rendes méretű benzines autóban ugyanúgy megkapod azt az érzést, amit szeretsz a dízelben, sőt, még sokkkal többet is.(#103865) miklosss2012: Az autószerelő barátaim nagyrésze megrögzött dízel fanatikus, csak szólok... Ennek ellenére nem vakok ők sem, és látják, a mai modern dízelek mivel járnak.
És mint írtam, nem sarki szervízes, ahogy én sem mondtam a scanos haverjaidra, hogy persze, a vidéki kisboltosok.(#103866) stratova: Hangra lehet fura, de azok még legalább korrektül fenntarthatak voltak, komolyabb meglepetések nélkül.
-
HSM
félisten
válasz #Morcosmedve #103869 üzenetére
Lehet is érezni a levegőn a sok "környezetbarát" verdát itthon. Undorító.
Amúgy a BMW nem feltétlen jó példa, ők valami egészen perverz módon szórják tele a kocsijaikat katalizátorral.
-
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103876 üzenetére
Hát ha kocsiknál is olyan jó a módszertanod, mint az SSD-knél, akkor bármit el tudok képzelni...
(#103878) hpeter10: A Tri-X-nek sajnos megkotlott egy ventije, úgyhogy végül egy X-es DC2-es lett, elvileg holnap hozza a futár.
(#103879) jakusj: Igen, az érzés becsapós. Mert először a dízel nem megy, turbólyuk meg minden baja van, így utána mikor észhez tér, nagy a kontraszt. A benzinesnél jó esetben nincs turbó, meg lyuk se, ott nem olyan feltűnő, hogy megy...
Amúgy a súly az ilyen, az a fizikából jön, és a dízel erejét is megeszi....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103884 üzenetére
Crucial SSD-m nem volt. Ugyanakkor nagyonis fontosak a technikai leírások, abból ugyanis előbb kiderül, ha valami nem kerek a meghajtóval, minthogy az a statisztiákban megjelenne. A technikai leírás ugyanis a jelent, míg a statisztika a múltat írja le.
Érted, ha már a technikai leírás alapján is látom, hogy ideális esetben is harmad annyi írástól ki fog nyúlni benne a NAND, akkor nem fogom magamon kipróbálni, igazam volt-e...VGA téma... Miért kéne kipróbáljam, ha egyszer látom, hogy nincs gond az AMD-n, és tudom, milyen, ha jól fut egy játék? Ennél nem fog többet tudni az Nv sem. A sebességet meg meg tudom nézni az általam megbízhatónak tartott tesztekből.
Azt látom, hogy nálad minden gond volt az AMD kártyáiddal, de nem tudom, miből gondolod, hogy akkor nekem is minden gondomnak kéne lennie? Nálam működnek hibátlanul, nálad meg nem, és sajnos nem tudom, mi ennek az oka.Kocsi... Ugyan nekem csak 8 éves a jogsim, és távban is csak valahol 60 és 100 000km közöt lehetek, de volt szerencsém jópár típust személyesen kipróbálni úgy alaposabban, kis régi sportautóktól a kisbuszig mindenfélét szóval hidd el, én is láttam már ezt-azt. Dízelből is vezettem kicsit nagyot, turbósat, szívót, régit, újat.... És nem két kanyarig.
Szóval nyugodj meg, csak olyan dolgokról nyilatkozom, amiről van saját tudásom, tapasztalatom vagy rálátásom. Az emberismeretem is van már azon a szinten így közel a 30-hoz, hogy el tudom dönteni, kinek lehet adni a szavára és milyen témákban, és kinek nem.
(#103888) miklosss2012: Hát ez már tényleg a legalja.
-
HSM
félisten
válasz Jakuskacsa #103975 üzenetére
Amit leírtál az első ovasatra az éhenhalás tuti receptje... Ha kevés, amit eszel, nem csoda, ha könnyen kidőlsz aktív életmód mellett.
-
HSM
félisten
válasz Jakuskacsa #103977 üzenetére
Így már sokkal jobban hangzik. Viszont más építő ötletem sajnos nincs.
(#103979) miklosss2012: A grillt én is nagyon szeretem. De az igényes süteményeket sem vetem meg. Ja, és a jóféle, igazi olasz fűszeres pizzákat. És néha nincs jobb egy jó ízléssel összerakott salátatálnál.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz norbert1998 #104113 üzenetére
"A hónalj érthető, ha azért le van borotválva időnként. mert biza szagban van jelentősége ha esőerdő vagy épp semmi"
Pont a kopasztott hónalj tud a leggusztustalanabbul beposhadni... -
HSM
félisten
válasz Malibutomi #104117 üzenetére
Pedig a szőr éppen azért van ott, hogy szépen párologtassa onnan a cuccokat.
-
HSM
félisten
válasz inspiroyhome #104156 üzenetére
Csak magával nem akar, és szvsz igaza van. Az a tiszta, ha a te neveden van. Igen, pénzbe kerül, mint kb. minden az életben. Más kérdés, hogy itthon ez valamiért különöseb lehúzós, sajnos olcsó autóknál.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz inspiroyhome #104162 üzenetére
"Összes létező velem egykorú ismerősnél így van megoldva"
Hát, nálam sem így volt megoldva, meg seniknek a családban.Pontosan erről beszéltem. Csinálsz neki 300 000-es csekket, így meg magadnak. Ez éppen így igazságos, kár ezen rágódni. Mindenki felel a maga dolgaiért, és fizet azért, aminek a hasznát élvezi.
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #104188 üzenetére
Gondolom, ne tegyem fel a triviális kérdést, hogy akkor minek adtad el a jóféle 5820K-dat ocsó'ér...
Neked kell a fájás, hát majd jön.(#104194) Whysperer: Akkor nem nyert a tippem... De jogos, az Asus szélesebb. De tök ugyanez a port kiosztása, meg a merevítő és a backplate is.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #104200 üzenetére
Mindig akkor van a bukó, amikor újonan megveszed, és akkor, amikor használtan eladod. Minél többet cserélgeted, annál többet buksz rajta. Szval, ez nem volt jó érv. Még évekig ellettél volna azzal a teljesítménnyel mindenféle ráfizetés nélkül.
(#104189) Whysperer: Jól megkérik az árát. Reméljük jó is lesz.
(#104209) stratova: Mondom, neki hiányzik a fájás, ez van.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Whysperer #104212 üzenetére
Nekem a legdrágább kari amit valaha vettem az egy Gigabyte 290 WF3-as volt, vatta újonann boltból 94K-ért, 3 év garival. Fél évvel később 74 ezret kaptam érte, sajna el kellett adjam a gépem anyagi okokból, pedig a mai napig remekül ellettem volna vele.
Nem baj, végülis most jól elvagyok az Asus 290X-emmel is...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Whysperer #104216 üzenetére
Nekem volt még egy drága, egy 9700-as Radeont vettem, ha jól rémlik 72 000 forintért, ami akkoriban nem kis pénz volt 2003 elején ilyesmiért, de meg is szolgálta az árát, évekig nem volt gondom rá. Aztán ami még drága volt, az a 4890-em 60K-ért, majd utána az 5850 szintén ennyiért. Utóbbi is jó vétel volt, 3 évvel később 24K-ért még el is tudtama adni, és addig sem kívánt sok kompromisszumot.
Most pedig szűk 60K-ért vettem ezt a 290X-et, szerintem ez is évekig ki fog még szolgálni.
-
HSM
félisten
Naszóval, gondoltam bedobok pár eredményt az újdonsült VGA-mról. Egy sokak által csak "kazán"-ként fémjelzett R9 290X, Asus DC2-es kiadásban.
Amit beállítottam rajta, az +50% power limit és egy egyedi ventiprofil, mint eddig minden VGA-mnál.
Eredmények:
3DMark FireStrike: [link]
3DMark TimeSpy: [link]
Valley:Valamint egy kör BF4 alatti hőfok-statisztikák, mindenféle kiegészítő hűtés alkalmazása nélkül:
A tuninghoz viszont nagyon csirke már ez a hűtés, azért ezt sikerült még kihozni belőle: [link].
Mivel a tuning nem volt tervben, így elégedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Jakuskacsa #104291 üzenetére
Az a Fiat jó kis játék.
Én sosem versenyzek az utcán. Akit akarok csípőből otthagyok (kocsik 80%-a legalább), aki meg méltó ellenfél, azzal meg nem látok neki. Na, nem mintha nem lenne móka olyanokkal, csak az elég veszélyes tempókhoz vezetne másodpercek alatt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Jakuskacsa #104298 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy olyan egyszerű motorral. Feltéve, ha nem akarod zsákban végezni.
Enyém sajna nem futja meg a 240-et, de álló rajtos 400 méteren nem sokan érnek utol. Szűk 12s, ha jól emlékszem.
Nekem nincs még gyerek, szval addig jó a motor, míg max barátnőt kell vinni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Whysperer #104308 üzenetére
Csak halkan szólok, hogy az FX-ed 2012 végi bemutatású típus, míg az i7-em 2010 első negyedévi [link]. Szval cirka két évvel öregebb technikáról beszélünk az esetemben.
Szval kinek is aggastyán a procija?
(#104310) DiszNóÓl: Télen, arra a 2-3 hónapra míg fagyok vannak közlekedem máshogy. A maradék 9-10 hónapban meg elvagyok vele, mint a befőtt.
De ja, a kocsiban kényelmesebben ülsz a dugóban, míg én elgurulok melletted.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Whysperer #104313 üzenetére
Ennyi.
De nyugi, ezt a Xeon is tudja. Odaadsz a játéknak 1-2 magot, marad 4 renderelni, HT-val, minden jóval.
És ez még egy szálon se olyan rossz.(#104314) jakusj: Nekem se sokat pihent ám idén télen a motor.
(#104317) DiszNóÓl: Hát igen, a tömegközlekedés jóval olcsóbb. De nekem ittt Pesten nem érte meg, hogy aszalódjak az igénytelen járatokon a koszban meg bűzben.
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #104375 üzenetére
Na, akkor megmondom, mi lesz. A 6800K nem fog tetszeni, mert egyszálon nem olyan erős, mint a Skylake, és órajelben se fog úgy menni, mint az 5820K-d, csalódás garantált. A 6700K-esetén pedig két mag fog hiányozni, csalódás garantált.
Megoldás: használd az i3-as gépet a GTX670-el.
-
HSM
félisten
válasz Habugi #104422 üzenetére
"ez kb abból áll hogy vágsz magadnak egy ösvényt az ajtótól az ablakig.."
(#104423) Whysperer: Mert horror ára van hozzá a lapnak, és beszerezni is nehéz. Ugyanúgy, mint az én X58-amnál. 15-20 rugóért kapsz bele egy hatmagos Xeont, de normális lapot nem kapsz alá 40 000 alatt, hacsak nem mákolod be valakitől, aki azt se tudja, mit árul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Politika
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Renault, Dacia topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Villanyszerelés
- iPhone topik
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs