-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz the.odzsy #26000 üzenetére
Jogos tűnik a felháborodás.
Érthető, ha többet nem akarsz akciósan vásárolni.
- Megveszed piaci áron, normál körülmények között, nem a legterheltebb időszakban."eladták a kosaramból"
Szemétségnek látszik, de logikailag helyes az eljárás.
- Mi van ha valaki/valakik kosárba helyezik az akciós készletet, de nem fizetik ki?
Nyilván ez értelmetlen lenne, így a leggyorsabban fizetőké a kedvezményes árú termék. Ez mindenhol így működik."szárítógép .. összenyomva az oldala"
Gondolom ez már csak hab volt a tortán.... de lehettél volna élelmesebb. Ha csak szépség hiba, jó nagy engedményt ki lehetett volna csikarni az Emagtól. Nekik bőven megérte volna. Most biztosítózhatnak a szállítmányozóval, és hibás termékként haszonnal nem is tudják már eladni. Időt, pénzt, raktári helyet buknak, plusz sérül az Emag jóhíre.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jenei1994
addikt
válasz the.odzsy #26000 üzenetére
Sajnos az edigital se jobb. Én egy hütögépet rendeltem az Edigitaltol repedve volt az ajtója igy kaptam meg. elküldtek a picsába mert ,hogy átlettvéve . A futár nem fogja megvárni még teljesen kicsomagolom...
Írtam a Bekonak ki is jöttek és ök cserélték az ajtót
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz andrisbandi #26002 üzenetére
náluk ájfont nem tudsz venni, ellenben a magyar webshopvilág egyik legfejlettebb kosár-kezelése van: [link]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Boond
addikt
válasz the.odzsy #26000 üzenetére
Az ilyesmit jobb egy normális üzletben fizikailag megnézni, megvenni... ott talán jobban is figyelnek rá...
Vagy ha nagyon akció, akkro Edigitál is talán, de ott sem tudod ugye feltétlenül megnézni...Annyit meg valószínüleg nem ért a kedvezmény, vagy annyival nem volt az.
Másik topikban olvastam gáztűzhelyről, ahol szintén be volt nyomva, le volt terve a zománc, mégis megtartják, oda jó lesz... 100%, hogy kiküldik majd később vki másnak, mint bontott termék vagy fene tudja.
A kasárból való eladás, vicc kategória, még mindig nem értem miért nem képesek megoldani, ilyen akciók esetén, bár msot ettől annyira nem kellett tartani... hogy a kosárba lévő termék x percig 5-10 még végig viszi az ember a folyamatot, le legyen foglalva...
Persze jönnek itt emberek scriptekkel stb, mégis, jegyrendeléseknél hasonló metódus van. Így ez nem érv.
Sőt idén már az sem volt, hogy csak 1 terméket vehetsz.... sem ingyenes szállítás a nagyoknál. Akciók mértéke összességében sem votl vmi nagy... De amit kinéztem az olcsóbban megkaptam. De nem bf-es ár."- Mi van ha valaki/valakik kosárba helyezik az akciós készletet, de nem fizetik ki?"
5-10 percen belül visszakerül eladható státuszba... plussz a jelenlegit kivéve max 1 terméket tudott volna lefoglalni, nagy kaland.Ez nem arról szól, hogy napokra órákra, megvehetetlen. Hanem arról, míg végig viszed a folyamatot, védve legyél, ne legyen ilyen incidens... Jegyeknél sem úgy van, hogy lefoglalom a b1-4-et míg pl fizetek, addig meg még 3-an elkezdik, aztán vki előbb befejezi/ esetleg többen fizetnek érte...
Ez nonszensz.
[ Szerkesztve ]
-
fornettisuti
veterán
válasz the.odzsy #26000 üzenetére
Hibás a gondolatmeneted.
Nincs olyan, hogy kosaradban tartogatod, vagy félreteszed, aztán majd vegigviszed a rendelést,ha kinézelődted magad. Aki előbb végig viszi a rendelést azé a termék, vasarlási joga.
Kár nem ért, hátrányos helyzetbe nem kerültél, ha igen, bizonyítanod kell!
Kompenzációra ne számíts!iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Boond
addikt
válasz fornettisuti #26006 üzenetére
Nem a gondolatmenet hibás...
Mert így aki azonnal megakarja venni/fizetni, az is járhat úgy pl vkinek gyorsabban töltődik be az oldal valakinek lassabban/ zajlik le a rendelés véglegesítése.A gondolatmenet nem hibás. Az a feltételezés már viszont igen, hogy kinézelődőm magam és rendelek. 5-10- de jellemzően negyed órát szoktak hagyni erre a műveletre. És ez normális. Erre figyelmeztetnek is, hogy még x:x perced van utána felszabadul a termék.
De úgy látom itt nagyon kevesen találkoztak azzal a rendszerrel, ahol ez normálisan ki van vitelezve.
Fentebb is linkeltek egy képet. Normál üzemben elhiszem, hogy erre nincs szükség nagyon, de ilyen akciós időben, nagyon is, jól jártak volna a cégek, rengeteg időt, pénzt, és mérdelődés/ hírnév vesztéstől kímélték volna meg magukat.
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
A kosaras dolgon fölösleges pörögni, mer pro-kontra érvek vannak a lefoglal-nem foglal le oldal mellett is. Másik oldalon ülő pl. bosszankodhatna azon, hogy épp szorulása után nagyon hajtja a ricinus, de még 2 perce talán lenne megvenni a "szájába valót", de egy "parkinsonos" valahol éppen mellé kattintott és emiatt nem tudja berakni még csak a kosarába sem a terméket, amin annyira felbosszantja magát, hogy észre sem veszi, de becsúszott a sportszelet is közben.
Én pl. azon mérgelődtem, hogy a nagy online áruháznál (spec épp edigi volt) akcióztak ülőgarnitúrát, de egy árva technikai infót sem lehetett olvasni róla (mekkorák a tényleges méretek, van-e ágyneműtartó rész, stb..). A boltnak persze elég, ha ott a kosárba gomb és már mehet is a vásárlás, de engem jobban érdekelt volna, hogy a balos vagy jobbos elrendezést hogyan értik, mert a melléjük rakott képek alapján éppen fordítva, mint a google cache-ből előtúrt normál oldalukon GG cache-ből kellett előtúrni, mert a termék normál oldala rejtélyes okból kifolyólag nem volt elérhető. Biztos ami ziher inkább nem vettem meg tőlük...
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Boond
addikt
Nah ez amit írtál ez hülyeség, ez amolyan "állítsuk meg a fejlődést". Ha van teszem azt 100 db, akkor ugyan úgy 100 ember tudja megrendelni, a régi rendszerben ahol korlátozták a darab számot...
Ellenben ez a 100 ember végégig is tudja vinni,. kivéve, ha pl vkinél elmegy a net, akkro az a példány x perccel később újra elérhető lesz. Addig pedig elfogyott üzenet lenne pl.
- Ez alapvetően azért jobb, mert akik megrendelték meg tudják venni, ellenben a fenti példa, ahonnan ez kiindult azt jelenti, hogy a 100. vásárló helyett mondjuk a 108. 105. 104 120 stb-edik veszi meg a terméket és xyz aki eredetileg elindította a rendelés folyamatát nem tudja végig vinni.
Ez a gyakorlat azért évrél évre visszatérő probléma, és hagy némi kivetnivalót maga után.
A boltban sem megy utánad kis pista, hogy kivegye a kosaradból a terméket, mert a pultban már elfogyott...
- Sőt jobb példa, pénztnál, átrakja az ő sorába, mert rájött neki is kell...Ez kb hasonló szitu.
És mint írtam nem levegőből kapott vannak ilyen rendszerek, nem véletlen találták ki.
Aki meg kifutott a 10-15 percből, mert rájött vmi bolond óra, vagy más az így járt. Az esélye meg volt mindenikek tisztességesen, egyenlően. Nem lenen vita/kevesebb.
A tech infók meg egyebek hiánya... én csak azt rendelem amit tudom, hogy kell nagyon ritka, hogy mást is.
Pont infók és egyebek hiánya miatt. Annyira meg nem nagy akció/ egyéb, hogy ezért most jaja izguljon az ember...Slussz poén, amit rendeltem, az mind jó ideig rendelhető volt/maradt, még az ssd is, igaz nem emag hanem mm, de késő délután/estefelé az is elment.
"Biztos ami ziher inkább nem vettem meg tőlük..."
Jó döntés volt ilyesmit mondjuk online nem igen vennék...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz w.miki #26010 üzenetére
Egy ember/1 darab, nem figyeltél ülj le egyes.
- 2, gondolom arra célzol, hogy vki csinál 100 profilt, ez szerintem a cég dolgozóinak, informatikusainak elég feltűnő lenne... - törölhetik a rendelést, felhasználót.
De visszakérdeznék, egy sport vagy más eseménynél ez miért nem probléma? Ott ráadásul nem feltétlen van limitálva ki hány jegyet vehet.
Eddig meg amúgy is 1 ember/ termék volt, a 2017-es az első amikor sem ez nem fontos már sem az árak, sem a ingyen szállítás... gondolom azért nem. Mert mint itt vki írta így is megy a szekér... a beetetés meg volt minek törjük magunkat.. marad a név...
Ez kb olyan már már mint az új sw, a név marad, a többi szépen elpárolog...
-
Mr.Csizmás
félisten
nahát, megint sírás, a gyerek kosarábó vették ki a kcsgök!!!444
kb. minden H&M 30%-nál nagyobb akciónál van, hogy eltűnik a kosárból termékem...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Ateszpapa
addikt
Nekem a 12.15 Emagos villám akciós mosógép még mindig rögzítés alatt.
Hiába írtam nekik, nem is válaszolnak.
-
-
AtHoS
nagyúr
A tiednél még az is jobb megoldás, ha RENDELÉST adna le a vásárló és amint lesz felszabaduló / van elérhető termék, akkor auto végbemegy a vásárlás (persze itt még lehet gikszer a fizetési oldalon, de ez több áruháznál is megoldott már, hogy bankkártyára akkor terhel, amikor kiküldik az árut). Ha meg nincs vásárolható / nem lesz felszabaduló, akkor kapod az üzit, hogy mire odaértél volna a pénztárhoz előtted elfogyott a termék (mintha sorszámot kapna a kedves leendő vásárló)
A normál személyesen elmegyek a boltba vásárlást ne keverjük a kényelmesen otthon karosszékből vásárlással, mert nem igazán ugyanaz. Online boltnál az eladónak mindegy ki veszi meg. Aki gyorsabb, hamarabb észreveszi, jobb a nete az "nyer". Személyes megjelenésű boltnál meg mehet a verekedés, ha valami nem tetszik, de ez nem úriemberhez méltó viselkedés....szerintem
Ülőgarnitúrát régóta szeretnék venni, de sajnos sem időm, sem emlékezőtehetségem nincs, hogy eszembe jusson keresgetni No meg ezen a területen nem az van, hogy kinézed az adott termékkategóriából melyik a neked megfelelő pl. teló, mert itt ahány bolt annyiféle kínált termék és nincs egyértelműen kiemelkedő sorozat közülük.
Az ülőgarnitúrán pedig volt egy 100e Ft-os tényleges kedvezmény, ami ugye eléggé húzóerő (bár ugye messziről jött ember....azt hisz el amit akar) de inkább nem rizikóztam, mert jobbossal nem tudtam volna mit kezdeni
read-only mode on the forum
-
BiP
nagyúr
Megnyugodtam, hogy nem csak én látom így.
Ill. azon tartottam furcsának, hogy random mintásak a pólók, majd megy a csodálkozás, hogy nem tetszik
Online game store-okban szokott lenni olcsón zsákbamacska indie játék. Na, ilyet sem szabad venni, mert tuti nem éri meg, csak a bosszankodás megy utána, hogy nem tetszik, hiába volt olcsó.(#26007) Boond: Én tök örülnék egy olyan oldalnak, ahol rendesen meg van ez csinálva. Pl. mutatja, hogy mennyi van készleten, vagy ha nincs, mikor szabadul fel.
Aki pedig beteszi kosárba, annak valóban foglalja 5-10-15 percig. Az pont elég, ha valakinek komolyak a vásárlási szándékai, de hamar lejár, ha csak óvatlan vagy tanácstalan volt.
Meg kb. mint a közlekedési lámpánál egy visszaszámláló (ha épp minden termék foglalás alatt van) megnyugtatja az ember. Vagy látná, hogy nyolcadik a várólistán, stb.Tényleg kevesebb ősz hajú ügyfélszolgálatos lenne ilyenkor BF után, ha a vásárló/megrendelő rendes visszajelzést kap, és nem csak annyit, hogy "nem sikerült".
[ Szerkesztve ]
-
the.odzsy
aktív tag
válasz andrisbandi #26002 üzenetére
Iphone SE: Ha boltban valaki kiveszi a kosaramból eltöröm a kezét. Ha majd visszarakom akkor adják el a következő vevőnek.
Szárítógép: 1futár érkezésekor átvizsgáltam a csomagot, kívülről nem látszott semmi. A futár nem várja meg míg kicsomagolod. Akkor derült fény a sérülésre.
2. Ha ők fizettek volna sem veszem meg, mert az oldal úgy benyomódott, hogy beleérhetett a dobba. Kipróbáltam hibogott, a lemez, amikor a dob forgott. Valamint azon az oldalt ment be a hőszivattyú csövei, ha azok sérülnek és nem szárít, szaladgálhatok a garanciába minden szervíz elhajtana. Ez nem csak felületi sérülés volt, még a hátsó borító lemez sarka is behajlott, ami nem kis ütődés eredménye.
Nem hiszem,
hogy ekkora cég akkorát bukik rajta, van rá apparátus, aki intézze a biztosítást illetve van ott árrés is rendesen, nem félek hogy csődbe megy a cégük. A várakozást már nem is említem. nem hiszem, hogy november végétől ennyit kell várni egy csomagra. Szerintem nem is volt készleten. Na mindegy.
A nemzeti hovatartozásból látszik a cég mentalitása is. Érdekes jó párszor vásároltam barátnak, magamnak az amazon.de-n, ott nem volt ilyen problémám. Igaz az Németországon belüli kereskedelem volt. Úgy hogy ennyi, velük befejeztem.MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Ateszpapa
addikt
válasz Mr.Csizmás #26015 üzenetére
Ott írtam nekik, emailt is írtam annak aki emailben közölte hogy a sarokcsiszolót törölték. Erre bezzeg nem válaszolnak. Nahh bezzeg ha a rendelést kell törölni az gyorsan megy nekik.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz the.odzsy #26026 üzenetére
jellemző, hogy a rossz tapasztalatra reagálnak többen, amikor BF-kor beírták hogy MM, edigi, emag, randomsufni kihozta holnapután a cuccot, arra érdekes módon senki
btw az emagot még mindig többre tartom, mint a suttyófalva edigitalt.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Gergőke88
addikt
válasz Mr.Csizmás #26027 üzenetére
Pontosan.
Idén az EMAG szerintem kitett magáért.
BF-kor összejött az Se, Xbox és a laptop is. Villámakcioban Michelin gumi féláron.
De évközben is többször rendeltünk tőlük pelenkat is a gyereknek mindig időben szállítanak és jó áron.[ Szerkesztve ]
-
the.odzsy
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #26027 üzenetére
Így van , kinek milyen tapasztalata van az eladókkal szemben.
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz the.odzsy #26029 üzenetére
edigital képes az MPL csomagautomata nyitókódot a régi, leadott volt munkahelyi telefonszámomra és emailre küldeni. még jó hogy van gazdája a számnak, különben várhatnék csütörtökig, hogy átvehessem a hozzárendelt postán
persze az adatokat rég kimódosítottam. mit kéne még csinálnom? új fiókot?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
the.odzsy
aktív tag
válasz Gergőke88 #26028 üzenetére
Örülj neki! Én még abban a korban nevelkedtem, amikor banánt is csak pult alól lehetett kapni. Haladok a korral, kényelmesebb és gyorsabb a neten vásárlás. Figyelem az újdonságokat, a technika fejlődését. De nekem az emag betett a hosszú várakozással, és a sérült áruval, hogy a többi negatív dolgot ne is említsem. Kívánom ne is tapasztald meg soha, kapj meg mindent időben és épen. Csak ha olvasod hozzászólásokat ne unalomból tedd.
[ Szerkesztve ]
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
-
fornettisuti
veterán
válasz Mr.Csizmás #26030 üzenetére
Lehet új fiókkal jobban járnál, a réginek úgy sincs haszna.
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Ciccuka
veterán
-
the.odzsy
aktív tag
-
athomi
veterán
válasz the.odzsy #26031 üzenetére
Bárhol előfordulhat, hogy kézbesítésre megsérül a termék. Pont kifogtál az emagnál egy ilyet, szerencsétlen eset, ennyi. A vételár visszafizetésével pedig tudomásom szerint teljesen szabályosan jár el.
Az hogy ki mit csinál a megvásárolt csomagjával, az mindenkinek a saját dolga. Megvette, kifizette. Ha akarja kidobja, ha akarja eladja. Ha megveszik tőle, akkor valószínűleg mindkét félnek win-win.
(#26027)Mr.Csizmás Edigiben az E27-es led égőt is 3 hétig garanciáztatják.
[ Szerkesztve ]
-
the.odzsy
aktív tag
válasz athomi #26039 üzenetére
Nem is vitatom. De mondjuk ha kicserélték volna ebben az árban tetszett volna.Tudom most telhetetlennek tűnök, de higgyétek el nem vagyok az. Felajánlották az utalványt is de ebben az árban nincs ez a fajta szárítógép. Hiszen ez extra akciós ár volt. Maradt a pénz visszafizetés.
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Zeki
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #26013 üzenetére
Ennél nálam sokkal rosszabb a helyzet, Murphy törvényes:
MINDIG az a méret nincs vagy fogy el, amit keresek. Ahogy nőnek a gyerekeim, úgy mindig eggyel nagyobb méretet nehéz találni, bezzeg kisebbek/nagyobbak hemzsegnek...
Igaz ez netes boltra, kosárból kikerülő termékre, rendes boltra.[ Szerkesztve ]
-
pazola
tag
Igen, de a bf-on nem szokott ido lenni arra, hogy bemenj a boltba, szoval van, hogy le kell csapni egy jo ajanlatra vakon. En tavalyelott vettem egy ilyen hutot, konkretan ezt, viktort, akkori honlapos ara volt 180k, most 200k, es az Edigital 110-ert adta. Nem volt idom nagyon megtekinteni, elhoztam (mondjuk ha ennyiert ebben a szinben adjak, azt is elhozom).
Namost ehhez kepest az idei bf...
K&H online számlanyitás akár 2x40 ezer forint jóváírással PLUSZ 10 ezer forint ajánlásért: https://www.kh.hu/ajanlas-regisztracio2024?offerLinkId=f96bb945-ca05-4e4b-9df1-1453f53b7830
-
Boond
addikt
válasz w.miki #26012 üzenetére
"sport eseménynél is csak 1 jegyet vehet egy ember?"
Látom nem sikerült felfogni a fekete péntek éveken át, az idei évtől eltéren 1 ember/ regisztráció/1 fiók/ 1 termék.
Ez votl a bf alapja. Azért ilyen példát írtam. most már ez sem számít, igazából ha azt vesszük ez már inkább névben bf, de formalitásokban kevésbé.
Egyébként meg jegymester jegypont.hu stb-nél akár hány jegyet vehetsz természetesen nem 1-et, és nem kell mondani, hogy a jobb helyek mennyire korán mennek el. A jobb előadásokról nem is beszélve, van amire min 1 évre előre kell jegyet venni... és akkor is már 90% el van adva, ergo amint megnyílik rárepülnek. Csak ott nem lesz olyan, hogy jaj más elvitte...
De én miattam maradjunk kőkorszaki megoldásnál... mert az a menő
Hát, kérlek, most mondhatnám, hogy nevetni fogsz, de ezt egy kommentre reakció, ami több éves álprobléma, mert megoldás lenne rá. Csak a cégeket nem érdekli.
2. Amit én akartam venni abból egyiknél sem volt ilyen gond, volt ami (pl ruter) zárásig nem fogyott el...
A ssd-t is min fél napon keresztül lehetett, venni...
Telefont úgy szintén, hozzátartozó kiegészítőket dettó...Egyedül az Ed-nél fogyott el a ruter, de ott is szerintem volt rá bőven idő.
Ez engem nem érint, nem akartam sem almát sem boxot venni.
De aki igen azt nagyon bosszanthatja. -
Boond
addikt
Igen cska a különbség az, hogy nálam valós raktár készletről vasáról, nálad meg ígéretre
Nem keverem, létezik az a metódus, de még vki linkelt boltot is ahol szintén van. [link] - TESSÉK!
Szerintem a normál boltnál is mind1, ki veszi meg, vagy szerinted ott diszkriminálják a vevőket?
"Bocs ez a Józsi-é mert ő komálom téged annyira nem is ismerlek..."Nem tudom hogy jutottál el a verekedésig... de hagyjuk is... Azért meglepődnél, ha a kosaradba nyúlna vkit... "tudod a láthatatlan kéz".
arra találták fel az emlékeztetőt
"Pl. mutatja, hogy mennyi van készleten, vagy ha nincs, mikor szabadul fel."
ezt pl már több oldalon is látom, idénről vettem észre emag médiamarkt euronics pl.Talán egyszer a kosárhasználatban is eljutunk oda, hogy jé, lehet ezt jobban is csinálni...
Addig meg kell vmi maszlag amivel meg lehet etetni a jó népet miért jó ez így kis "buták"(főleg, hogy létező modell, és nem kitaláció, ha még csak az lenne érteném a reakciókat... de így...)
"Aki pedig beteszi kosárba, annak valóban foglalja 5-10-15 percig. Az pont elég,"
Erről van szó, de megy a kavarás, meg az extrém helyzetek... itt hogy szegény kis Jóska nem tud bf-en vásárolni azaz 5-10-15 perc miatt...
Aprópó ezen embereknek üzenném, hogy Svédországban már olyan beterjesztés van, hogy papíron kell rögzíteni mielőtt fizikai kontaktusra (x) kerülne sor az adott hölggyel...
- Nah ezen mi jót nevetünk, hogy mekkora baromság, ott meg kezd valósággá válni...
Szóval óvatosan, nehogy tényleg ne kapja meg Jóska a terméket bf alatt (ja igen ez utóbbi szarkazmus, előtti valóság) -
Boond
addikt
válasz Mr.Csizmás #26027 üzenetére
Csak hogy legyen Cáfolat...
Edigi, Emag ugyan az a ruter megrendelve, egyiknél eredményes ügyintézés (jegyzem meg annál lehetett is megjegyzést hagyni, ettől függetlenül ugyan azt küldték elsőre mint emag... De emaggal ellentétben edigi ügyfélszolgálatával korrekt módon lehetett beszélni, és haladt az ügy, nem csak papagáj mondára ismételték magukat...)https://logout.hu/tema/black_friyday_2014_11_21_ha_mar_olcsobb_akkor_se_v/hsz_25958-25958.html
Amúgy szerintem meg pont fordítva, az Kezdte ezt a "nincs ingyen szállítás" mert már révbe értünk dolgot...
+ Rengeteg dolog kamu akciós. ilyen olyan napokon pl. vagy bf-en...Nem mondom azt sem, hogy Edigi tökéletes lenne...
De emagnél esélyem sem lett volna elintézni.
"BF-kor összejött az Se, Xbox és a laptop is. Villámakcioban Michelin gumi féláron."
Nem olvastad a best buy vagy melyik topikot... asszem pont az emag küldött több éves, rosszul tárolt gumikat.
A vásárlóknak...[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
Számtalan buktatója van annak amiről írsz, de ha ennyire jól tudod gyerünk láss neki szabadalmaztatni a megdönthetetlen megoldásod és ha valóban olyan jó, akkor kereshetsz is vele...jó sokat, mivel sehol máshol nincs még elterjedve
Nem írtam ígéretes raktárkészletről csak arról amit a parkinsonos befoglalt - véletlen kattintás miatt - és az általad elképzelt lefoglalás kivette a rendszerből "akármennyi" percre
Normál boltnál már a személyes kontakt miatt is máshogy viselkednek az emberek, mivel nem karosszékből offolják a fantáziájukban megteremtett online bolt vásárlási menetet,... bár híradásokban volt már szó ütlegelésre ment vásárlókról
De tied legyen az az utolsó szó: Igen, igazad van mindenben
És, hogy mindig tied legyen az utolsó szó jegyezd meg ezt a mondatot: Igen anyukám!
Úgy gondolom körbejártuk már a témát - többször is - de mivel a valóság nem az amit elképzelsz, így egyelőre ez van ezt kell szeretni....tetszik...nem teszik
read-only mode on the forum
-
BReal
addikt
Edigital. Én 2015 óta kb. egy tucatszor rendeltem az Emagtól, az égőktől kezdve az egéren át kis háztartási gépig, se belső, se külső sérülés nem volt rajtuk (1 VGA vár még átvételre, úgyhogy kop-kop). Ekkora mennyiségű rendelésnél elkerülhetetlen, hogy vannak rendelések, amikkel történnek balesetek. Azt viszont nem tudhatod, hogy mikor történt a sérülés... lehet csomagoláskor, de lehet, hogy a fuvarozónál történt valami... Na, Edigitalnál egy bolti átvételes és 2 kiszállításos rendelést intéztem, előbbivel nem volt gond, utóbbiból egyiknél kicsit behorpadva kapott anyám egy lámpát. Reklamáltam náluk, mondták miért nem néztem át a csomagot... Az már nem érdekelte őket, hogy a futár nem engedte ellenőrizni anyámnak a csomagot
(#26007) Boond: Ez meg azért baromság, mert ennyi erővel aki boltban akar megnézni valamit, de mondjuk lassabban tud odaérni egy dugó miatt vagy csak lassabban tud mozogni, szintén hátrányban van másokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
BReal
addikt
válasz the.odzsy #26018 üzenetére
Csak sajnos a magyar webshopok nagy része semmiben nem különbözik tőlük.
(#26031) the.odzsy: Arról nem beszélve, hogy nem nagyon szaroznak a hibás áruval, utalják a pénzt (ezt a leírt vélemények alapján írom), Edigital szeret csücsülni a pénzen (múltkor valaki egy 2 éves nem utalós sztorit mesélt el).
(#26039): Az nálunk is volt Edigitalnál, vittem az égőt vissza, erre benyögi, hogy 3 hét, mire bevizsgálják. Nevetséges.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...