-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboj
tag
válasz gergely2019 #25753 üzenetére
Az sem túl bölcs dolog, hogy megadhatod a kiszállítás napját. Mi értelme van akkor ennek a funkciónak? Pláne, hogy nem másnapra kértem, de még csak nem is a következő hétre, hanem 2 héttel későbbre, mint a megrendelés napja... És, amint olvashattad, másnak menetrend szerint tudták teljesíteni tegnap.
[ Szerkesztve ]
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
BReal
addikt
válasz South Velen #25720 üzenetére
Nekem most a Bestbyteból kezd elegem lenni. Nov. 29-én írtam nekik emailt, hogy a 28-án átvett vezeték nélkül telefon vásárlásától állnék el, mivel a képen és a termék dobozán is tisztára úgy látszik, mintha fehér háttérvilágítása lenne, közben pedig teljesen sötét, így sötétben használhatatlan. Írták adjam le valamelyik BestByte szaküzletben, mellékeljek egy elállást indokló írást, a számlára írjam rá a bankszámlaszámot, ahova majd utalják a pénzt. Bevittük az üzletbe, leadtuk, írtam nekik egy emailt, mert azt mondták ott helyben, hogy ők nem foglalkoznak vele. December 1-jén megírtam a központba az emailt, hogy leadtuk a csomagot, szállíttassák el és utalják a pénzt. Azóta nincs válasz. Ma fél 5 körül próbáltam őket hívni, fel se vették. Kis értékű dolog, 3800 Ft-os Gigaset, de az elv a lényeg, nem az összeg...
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
válasz Gombinyó #25716 üzenetére
????
75 ezer Ft náluk hagyva?Akit átb@sznak a hazai webshopok, és anyagilag megkárosítanak, RENDŐRSÉGI FELJELENTÉS!
Utána a feljelentéssel lehet menni a bankba, ahol chargeback eljárást kezdeményezel a wesbhop ellen.Olyan nem lehet, hogy megkárosítják az ügyfelet, mert a shop azt állítja hogy átadta, a futárcég meg hogy nem.
A vevő a webshoppal áll üzleti kapcsolatba, lehet felnyomni őket a zsaruknál, fogyasztóvédelemnél, mehetnek a cikkek/bejegyzések. Mégjobb, ha többen összeállnak.KI kell csinálni az ilyen cégeket!
-
maross
veterán
Nekem is paypal chargeback utan lett meg a penzem. Egy honapig vartam, telefonaltam haromszor, mindig mondtak hogy minden oke, jon a csomag, soha nem jott semmi. Sok sima uzletem is volt veluk, de ha problema van, akkor nagyon nem jo arcok.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
csadi0011
őstag
válasz kutkut #25747 üzenetére
Én felhívtam őket. 15 perc várakozás után sorra kerültem. Elmondtam nekik, hogy 2 hete rendeltem raktáron lévő terméket, de még semmi infó róla, és a várható érkezési idő sincs ott. Azt mondta, hogy a várható időpont nem gond, ha nincs ott, viszont szól az illetékeseknek, hogy ellenőrizzék, de mást nem tud tenni, várjak tovább türelemmel.
-
Bazsee71
őstag
válasz zerokuler #25703 üzenetére
Ugyanígy vagyok egy hűtővel, az ED-nál konstans hazudozás megy.
Csak azért kezdtem el érdeklődni náluk, mert a Royal oldalán napról-napra változott a kiszállítás dátuma, mindig másnapra. Így nem lehetett készülni rá, hogy otthon át tudjam venni a készüléket.
A lényeget már leírtad, két hétig velem is ezt játszották. Aztán elfogyott a türelmem, és elkezdtem őket FB chaten noszogatni. 3 hét után jött egy kedves üzenet, hogy elnézést kérnek, sok a csomag, még a raktárukban van, hamarosan kiszállítják. Szóval 3 hétig szemrebbenés nélkül hazudtak az állapotáról, mert mindig a futárra mutogattak, hogy már nála van.
Tegnap írtam nekik, hogy elhozom saját magam, kérem a raktár címét, mert ez már abszurd.
-
andrisbandi
őstag
Pozitív Edigis tapasztalat.
- Egy mikrót, és egy proszívót vettem náluk.
Más-más akcióban.Egyik sem volt készleten.
Igaz nem is foglalkoztam velük, mivel a melóhelyre kértem, előre ki volt fizetve, így a recepciós intézte nekem.Majd egy hónap alatt, de mindkettő megjött.
Rendben volt minden.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
South Velen
addikt
válasz andrisbandi #25766 üzenetére
Úgy látszik az ED-vel kapcsolatban már az is pozitívnek számít, ha valami úgy működik, ahogy alapesetben kellene....
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
válasz South Velen #25767 üzenetére
SIker, megvettem, és megjött. -
tboj
tag
Tegnap délután néztem a GLS csomaginfót, és még nem volt jele a kiszállításnak, ezért visszautaztam Szegedre. 5 perce hívott a futár, hogy 15 perc múlva hozza a TV-t, legyek otthon... Hát persze, ha tudnék teleportálni, akkor én magam alapítanék futárcéget...
Elmondtam neki, hogy nem tudok hazaérni, leghamarabb max. dél körül, ezért hozza másik napon. Azt mondta, hogy az kizárt dolog, minden napra van legalább 100 csomagja, akkor nem lesz TV-m. Mondtam neki, hogy akkor hozza ide Szegedre, de áhh, ő nem jár Szeged felé. Akkor mondtam neki, hogy rendben, lebeszélem az ügyfélszolgálattal. Erre már azt mondta, hogy akkor legyek otthon délután, és majd visszafelé menet beugrik. Most akkor utazom megint vissza, de remélem nem szivat meg...Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
vasi89
addikt
Azt mondta, hogy az kizárt dolog, minden napra van legalább 100 csomagja, akkor nem lesz TV-m.
Ehhez azért pofa kell, nem így működik de szerintem Te is tudod azért akartál az ügyfél szolgálattal beszélni. Mert, ha átkéred máshová a szállítást akkor a GLS-nek kötelessége kiszállítani másik címre is.
-
aktív tag
Nálam a DPD pénteki kézbesítést írt. Nem voltam otthon amikor hívott a futár, kértem hogy rakja le a depóba, személyesen átveszem. Rendben, oda irányítja. Ügyfélszolgálattal is beszéltem, hogy biztosan ott lesz-e, megnyugtattak hogy igen. Most reggel nézem, hogy a személyes átvételt vasárnap reggel, címzett megtagadta/visszafordítva jelzéssel látták el, és megy vissza a feladónak az Egyesült Királyságba.
No money, no honey.
-
tomazin
veterán
válasz davenport #25773 üzenetére
Nmhh. Minden ilyen cegnek ok a felugyeleti szerve. Amig mi meg nem szivatjuk oket, addig nem lesz valtozas. Igen, energiat kell belerakni. Erdemes ugy megirni a panaszt,hogy azt egy az egybe lehessen kuldni a hatosagnak (eloszor a cegnel kell panaszkodni, 30nap mulva valasz, azzal egyutt erdemes nmhhzni)
-
Azie
őstag
a dashcam megjött már valakinek?
"Believe in the ideal, not the idol." - Serra
-
Mercutio_
félisten
Meg, egy amúgy nyom nélkül bontható amazon-os kartonban, de azon belül a doboza fóliázva volt.
Mivel ajándék lesz nem tudom minden bennevan-e.Aki már kibontotta: Minek kell benne lennie?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
tboj
tag
válasz vasi89 #25772 üzenetére
Végül csak elhozta, de még nagyobb pofa kellett a visszajáró kiszámolásához... 40 ezret adtam a kezébe a 35980 helyett, erre a visszajárót elkezdte egyesével adogatni a kezembe. Először adott egy 2 ezrest, várt egy kicsit, majd keresett egy ezrest, megint várt egy kicsit. Ekkor leesett, hogy ez még plusz jattot is akar, amiért most kellett jönnie. Mivel én nem vagyok pofátlan, mondtam neki, hogy tartsa meg a maradékot. Erre még odanyögte, hogy látod mindent meg lehet oldani és elhúzta a csíkot...
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
BiP
nagyúr
Milyen kedves arc.
Szeretem az ilyet. Naponta ki tudja hányezer Ft megy át a kezei között, de ilyenkor úgy kell a farzsebből, meg a kesztyűtartóból előbányászni 1-1 ezrest, mi?
Mint amikor a pizzafutár direkt 10forintosokban ad vissza többszáz Ft-ot, hogy így jelezze, hogy nem tetszik neki valami vagy hátha meggondolod magad és lemondasz róla. -
BReal
addikt
Én csütörtökön írtam nekik, kb. 3-4 óra múlva már válaszoltak is (december 1-jére volt ígérve/kalkulálva a szállítás):
"Hello Gábor,
Thank you for contacting Amazon.de
Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused by this situation and I am sorry to learn that you haven´t received your below items with your orderYI Dashcam 1080P 60FPS Dual 165 ° Wide Angle Car DVR Camera Dash Cam with G-sensor, WDR Loop Recording 2.7 Screen IR Night Vision Wifi and App for iOS/Android – Grey yet.
On behalf of our customer service team and carrier team, I extend my sincere apologies for the inconvenience caused. As our valued customer, your satisfaction is our top priority and we certainly do not intend to cause disappointment to you.
Referring to your email, I checked and can see that the shipment for your above items have been delayed due to some unforeseen reasons.
I hope being an understanding customer, you can understand that being an international shipment, this may take bit longer time than the usual delivery time.
Each order has an estimated delivery date by which the parcel should be delivered. If a parcel hasn't arrived by then, we'll ask you to wait a little longer for it to be delivered in case of unforeseen delays.
How long we'll ask you to wait is calculated based on the delivery method you chose. For your order, we won't ask you to wait beyond Samstag, 9. Dezember 2017.
I would kindly request you to please just wait till Samstag, 9. Dezember 2017.
In the unlikely event that you do not receive your parcel, then please do let us know by replying to this email and I ensure you that appropriate action will be taken to resolve this to your satisfaction.
Rest assured that we are here to make things easier for you and we will do whatever we can do to prevent you from bearing any loss.
I hope this helps, should you need any further assistance please do not hesitate reply directly to this email and we will do our very best to help you.
Thank you for being a valuable customer of Amazon. We appreciate your business with us.
Have a great day. "
Azért sokatmondó, hogy az Amazon.de, ami várhatóan sok tucatszor több forgalmat bonyolít le, mint az itthoni legnagyobb boltok, szinte azonnal válaszolt, míg itthoni boltok egy jó részének biztos nem menne akár az aznapi válasz sem. Szóval december 9-ét ígért legkésőbb, de még nem érkezett meg. Holnap vagy holnapután írok nekik újra.
Mindenesetre seggnyaló vagy sem, példaértékű, hogy milyen módon kér elnézést a ki nem szállított termék miatt. Óriási respekt nekik.(#25780): Annak a futárnak a jó qrva anyját. És akkor még finom voltam. Szomorú, hogy ilyennek adtál borravalót. Az a munkakörébe tartozik, hogy sikertelen kézbesítés esetén felhív és új időpontot egyeztettek. Anélkül, hogy az átadáskor a markát tartaná...
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
nekem egyszer boltban adott vissza úgy a pénztáros h 15 ezret a lehető legapróbban. Mert nem tetszett neki h 20ezressel fizettem, de ugye valahol fel kell váltani és nem 200ft-ért vásároltam. Kidobálta az 500asokat meg ezreseket a pultra de nagyjából ahány pénz annyi felé. Akkor mondtam neki h akkor most szedje össze a pénzt és normálisan adjon vissza mert még mindig én vagyok a vásárló. Aztán a végére még én voltam a hibás mert a mögöttem álló is hisztizett h siet meg a pénztáros is nekem mondta a magáét. Ez kicsit más sztori de a lényeg h az ilyen embereket el kell küldeni a p.csába, én amúgy a futárral is úgy vagyok hogy ha normális kap borravalót de, ha látom rajta h kb elvárja akkor megvárom míg ft-ra pontosan leszámolja a visszajárót és elteszem
[ Szerkesztve ]
-
gergely2019
csendes tag
A borravaló a kádár-korszak maradványa.
A gyakorlatban meg a cég kapja, hiszen a várható borravaló összege bele van építve a fizetésbe. (A futár többért menne el dolgozni, ha nem lenne borravalóra kilátása.)vasi89:
nekem a legutóbb egy banki pénztáros pofázott vissza, miért nem utalom a pénzt a befizetés helyett.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz gergely2019 #25784 üzenetére
a bankosok nekem is hajtogatják mindig, pedig annyi pénz lehúznak rólunk..
-
-
Timyyy
őstag
November 21-én rendeltem itt linkelt qwertee-s pólókat, azóta se híre se hamva az egésznek... valaki azt írta 1 hét alatt szokták kihozni, csak ez vitt rá a rendelésre. Ahhoz képest közeledünk az 1 hónaphoz, ha lemondom, nem veszem át, mi történik, és hogy kapom vissza a 11K-s árat?
-
Prime110
aktív tag
válasz Timyyy #25788 üzenetére
Szintén ezen agyalok, csak még mindig az az érzés bennem, hogy nem hagyok sehol sem berohadni 60EUR-t, még akkor sem, ha azt kommunikálják, hogy január 8-ig biztos megérkezik (és tényleg november 21-es rendelés). Pedig felénk aktív a postás, mindent kihoznak zokszó nélkül.
Azt nem tudom, hogy hülyeség volt e biztosítás nélkül kérni a csomagot. -
vasi89
addikt
válasz Mr.Csizmás #25785 üzenetére
Lidl volt, de addig se és azóta sem találkoztam ilyen pénztárossal ott. CBA-ban meg sem lep, itt a cég melletti kisboltban már akkor sóhajtoznak ha nem pontosan annyit adok amennyit fizetni kell
@gergely2019: pár éve lejárt egy életbiztosítás amit anyám kötött pár éves koromban, amikor lejárt akkor voltam 25. kb. 500e ft-ról van szó ami 20 év alatt azért na, nem túl sok. Bementem bankba h azt a pénzt tegyük már lekötött számlára, aztán így az ügyintéző elkezdte nyomni a hülyeségét, hogy ennyi idősen ilyen sok pénz honnan lett nekem hirtelen? Mondtam h 25 vagyok, dolgozom és 500e miért lenne kirívóan sok? ráadásul mi köze hozzá? Többet nem kérdezett kíváncsi vagyok h a kínai aki a múltkor előttem állt egy jó nagy köteg 20 ezressel, tőle is megkérdezték e ezeket...
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz gergely2019 #25784 üzenetére
Ehhez képest egész Amerikában szokás borravalót adni, még többet is, mint nálunk. Ha 10%-ot adsz, mérgesen néznek rád.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tomazin
veterán
Van. Kérdezd meg a postázótokat melyik postához tartoztok.
Chargeback:
Rákérdeztem a bankomnál. Működik ez az intézmény Mo-n is. Jelzed a bank felé, hogy meg lettél károsítva (érdemes bizonyítékokkal alátámasztani), ezután a kártyád kiadója szerinti társaságnál (mc/visa..) elindul egy dispute és majd arra születik egy döntés, hogy jogos vagy nem jogos a reklamácia. Ez a folyamat több hónapot vesz igénybe.