-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz Csabee. #25026 üzenetére
Alza.hu messziről kerülendő hely! Már engem is megpróbáltak lehúzni. Vettem 3 db egyforma alaplapot. Az egyik rossz volt, visszaküldtem 14 napon belül. A vételárnak csak egy részét fizették vissza, mondván, hogy az ő rendszerükben a 3 egyforma alaplap 3 különböző beszerzési áron szerepel, és én pont azt küldtem vissza, amelyik a legolcsóbb volt! Hozzáteszem, a számlán és az árlistájukban is 1 féle ár szerepelt!
-
,
addikt
válasz Csabee. #25030 üzenetére
Nem, én magánszemélyként vettem. Az ügy legvége az lett, hogy visszafizették a teljes árat, ahogy azt kellett volna már rögtön az elején is, csak előtte még bepróbálkoztak, hátha komplett idióta vagyok és beveszem a meséjüket. Elszomorító, hogy ilyen hozzáállással működhet bolt egyáltalán. Ha engem nem is, másokat biztos át tudnak majd verni. Kész öröm lehet hozzájuk bármit is garanciában visszaküldeni.
-
,
addikt
Csak éppen az alzánál a bontott nem feltétlenül csak bontottat jelölhet, hanem akár sérült vagy hiányos, esetleg nem működő terméket is. Alaplapból több alkalommal küldtek már rossz, nem működő, illetve fizikailag sérült terméket is nekem. Persze hála az aqua.hu trükközéseinek, én már megtanultam, hogy minden csomagbontásról videofelvételt kell készíteni.
Alzánál a rekord amúgy az volt, amikor MSI dobozban küldték az ASUS alaplapot. (Persze mindenféle tartozék nélkül.) -
,
addikt
válasz Multikiller #25318 üzenetére
A 14 napos elállás (emag 30 napot ad) csak pénzvisszafizetésre vonatkozik minden cég esetében.
Link -
,
addikt
-
,
addikt
Nekem sem volt soha semmi gondom az említett SSD-kkel, a kompatibilitási problémák pedig nem tudom milyen alaplapok esetén léphetnek fel, de 1151-es alaplapok közül gyakorlatilag az összes járt már nálam (minden chipset H110-Z270-ig, az összes létező gyártótól), de soha nem volt gond egyik esetében sem.
-
,
addikt
Az hogy van már, hogy a Crucialból a legolcsóbb árat veszed alapul, a Kingstonból meg egy olyan magas árat választasz, amennyiért már valóban nem érné meg megvenni?
Az ezer Ft-os különbség úgy jön ki, hogy a 120GB-os Kingston jelenleg 7230 Ft (volt már olcsóbb is). A linkelt 8190 Ft-os ár meg minden, csak épp nem akciós, mert én ilyen drágán még soha nem vettem belőle.
Végülis az árak/akciók kapcsán szerintem nyugodtan írogathatunk ide is, főleg így, hogy segíthetünk/figyelmeztethetünk másokat, hogy ne hagyják magukat átverni akciósnak kikiáltott árakkal, amik valójában jóval drágábbak, mint a legtöbb helyen.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz fornettisuti #26469 üzenetére
Utánvétnél és PostaPontra történő szállításnál is érvényes a kód, tehát teljesen ingyen van a szállítás, és nincs utánvétdíj sem.
-
,
addikt
válasz sagesz93 #31033 üzenetére
Nem lehet, hogy náluk is úgy van, mint pl. a GLS-nél, hogy csak bizonyos csomagok esetén lehet kártyával fizetni?
Nekem amikor a GLS egy alkalommal egyszerre hozott 2 db utánvétes csomagot (2 különböző helyről), én még telefonon rákérdeztem a futárnál, hogy tudok-e majd bankkártyával fizetni? Azt mondta rögtön megnézi, majd jelezte, hogy csak az egyik csomag esetében van erre lehetőség, a másiknál nem.
Tehát maga a bankkártyás fizetés lehetősége adott a futárnál, viszont nem minden csomag esetében lehet ezt igénybe venni.
GLS-nél a honlapjukon is ez szerepel:
"A legkényelmesebb mód: utánvétes csomagját kiegyenlítheti hitel- vagy betéti kártyával*. Minden GLS futár rendelkezik mobil terminállal, lehetőséget biztosítva az alternatív fizetési módra.*Kérjük vegye figyelembe: a bankkártyás fizetés csak akkor vehető igénybe, amennyiben a Feladó megrendelte a BankCardService szolgáltatást."
Link -
,
addikt
Szerintem nem fog jönni semmi december 1-3 között, hiszen te már most átvetted. Ezért egyezik a rendelési szám. Sokszor fogalmuk sincs a csomagot küldő és a csomagot szállító cégeknek, hogy hol tart egy adott csomag.
Edigitalnál van olyan csomagom, ami már 2 éve úton van hozzám (kiszállítás alatt), de még nem ért ide (szerintük) 2 év alatt sem. A valóságban meg már 2 évvel ezelőtt átvettem.
Postánál folyamatosan az megy, hogy ha hétfőn átveszek egy csomagot, akkor csak 1-2 nap csúszással jön tőlük értesítés, hogy mehetek átvenni (postán maradó). Van náluk pár napnyi fáziskésés.
GLS amikor elviszi tőlem a csomagot, a szemem láttára szkenneli be, a nyomkövető rendszerük mégis azt mutatja a nap végéig, hogy még el se vitte tőlem a csomagot. Sorolhatnám vég nélkül, de nincs értelme. -
,
addikt
Ha esetleg valakit érdekel PlayStation 4 Pro 1TB + Spider-Man, most 115990 Ft az Alzánál ingyenes szállítással: Link
-
,
addikt
válasz PainKiller13 #31605 üzenetére
Csomagbontáskor, visszaküldéskor, garanciáztatni küldéskor is érdemes mindent lefényképezni/videózni, hogy legyen bizonyítékod. Nekem eddig szerencsére csak egyszer volt szükségem arra, hogy ilyen módon bizonyítsam az igazam, amikor is az Aqua "elfelejtett" valamit beletenni a csomagba, majd pár levélváltást követően gyakorlatilag még engem vádoltak meg lopással.
-
,
addikt
válasz PainKiller13 #31609 üzenetére
Sajnos nem vicc. Ez a nagy magyar valóság.
Nekem eddig minimum 50 alkalommal már biztosan volt problémám csomaggal, sérült termék a sértetlen csomagban, javított termék újként eladva, hiányos csomag (valami hiányzott a csomagból), stb., stb. Konkrétan fényképek elküldésére csak egyetlen alkalommal volt szükségem (Aqua), az összes többi esetben enélkül is rendeződtek a dolgok, viszont ha akadékoskodtak volna, akkor a fényképek/videó megléte eléggé leegyszerűsítette volna az ügyintézés további menetét.
Amúgy tudtommal a webshopok is készítenek videót csomagbontáskor (visszaküldés). Erről jut eszembe, ha az Emag azt állítja hogy szennyezett a hajvágó, mutassanak róla képeket, illetve a csomagbontásról videót, amin ez látható. Ők állítanak valamit, nekik kell bizonyítaniuk az állításuk igazát. -
,
addikt
válasz Graphics #31659 üzenetére
Extreme Digital nekem akksi és töltő nélkül küldött ki egy laptopot! Eddig soha nem voltak hajlandóak garancialapot adni semmilyen számítástechnikai termékhez amit rendeltem tőlük, bezzeg most az egyszer kaptam, csakhogy azon meg 0 év garancia szerepel. Ez a cég a legalja kategória szerintem egész Magyarországon!
Az is "korrekt" húzás volt tőlük hogy a 3ezer Ft-ért kiszállított terméket 12ezer Ft-ért szállították vissza elálláskor, tehát a visszaút valami miatt 4-szer annyiba került, mint az ideút! -
-
,
addikt
válasz markymango #35225 üzenetére
Én már tegnap jeleztem.
-
,
addikt
válasz zoltan6 #35238 üzenetére
Igen, számlát kaptam én is mindig, csak pl. volt, hogy processzort vettem, amire 3 év garanciát írtak a honlapjukon, és ez nincs feltüntetve semmilyen papíron, ezért kérdeztem, hogy esetleg más kapott-e külön garancialapot, vagy ne is keressem, mert nem adnak senkinek.
-
,
addikt
válasz vasi89 #37026 üzenetére
Az Emag szerint nem. Márpedig a garancia hozzájuk szól, hivatalos gyártói szervizbe nem viheted a tőlük vett laptopokat. Ettől függetlenül ha nem lesz nyoma a dolognak, persze hogy megcsinálhatod magadnak otthon, de ha esetleg garanciáztatásra kerül sor, nagyítóval fogják átnézni még a csavarok fejét is, és ha bármi nyomot találnak, ugrott a garancia.
(Mi 2 éve vettünk tőlük utoljára laptopot, akkor még ez volt a helyzet, azóta nem tudom, hogy változtattak-e bármit is ezeken a dolgokon, de nem valószínű.) -
,
addikt
válasz szaszyka #37061 üzenetére
Vajon számítógépről volt, akinek ez összejött? Én onnan próbáltam, de eddig a több éves rekordom annyi volt, hogy fizetéskor közölte, hogy időközben már elfogyott. De ez volt a ritkábbik eset, a gyakoribb, hogy már a belépés pillanatában sem volt semmi a jó áron kínált cuccokból a folyamatos frissítgetés ellenére sem.
-
,
addikt
válasz 19ati93 #37251 üzenetére
Én szándékosan raktáron lévő termékeket rendeltem tőlük, hogy gyorsan megérkezzenek. Végül kb 1,5-2 hónap lett belőle. Ezt leszámítva megjött minden, és bár garanciapapírt nem kaptam semmihez, de legalább számlát igen, így ha mást nem is, legalább a kötelező 1 év garanciát érvényesíteni tudom majd náluk remélhetőleg, ha arra kerül sor.
-
,
addikt
válasz zoltan6 #37263 üzenetére
Én sajnos pórul jártam, de az árukeresős értékeléseiket olvasva nem csak én jártam így. Ettől függetlenül megfelelő ár esetén fogok tőlük máskor is rendelni, csak már fel leszek készülve a több hónapos kiszállítási időre, és már nem fog váratlanul érni. Normál magyar kisker ár esetén nálam szóba sem jöhetnek, vállalhatatlanul lassúak.
-
,
addikt
Emagnál ugyanez a hozzáállás, csak ott már nyár óta érkezik a csomag a saját üzletükbe, de még nem sikerült odaérnie, holott azóta úton is van. Szerintük ez így teljesen normális, senkinek nem tűnik föl náluk sem az ügyfélszolgálaton, sem a boltban többszöri megkeresés után sem, hogy valami nem stimmel, hiszen nyár már kb fél éve volt, és ha eddig nem sikerült odaérnie a csomagoknak, akkor valószínűleg már nem is fognak. Idióták gyülekezete az egész banda ott is!
-
,
addikt
válasz Lackooo84 #37753 üzenetére
Emag egy rohadt számlát nem tud normálisan kitölteni, most csatázok éppen velük, de minden megkeresésemre csak az a válasz jön, hogy a BlackFriday idején kiállított számlák javítására (újraszámlázásra) nincs lehetőség. Ők rontották el a számlát, és a BlackFriday szabályzatukra hivatkozva megtagadják a helyes számla kiállítását... Komolyan mondom, az eszem megáll!
-
,
addikt
Biztos, hogy nem szabályos a dolog, ettől függetlenül csinálják ezt mindenhol máshol is. Gyakorlatilag ingyenreklám, vevőcsalogató. Úgy adnak valamit olcsón, hogy az nincs is.
A nagyobb áruházak is csinálják rendszeresen, viszont ott ki van adva utasításba, hogy ha esetleg valaki reklamálna emiatt, akkor melyik terméket kell neki felajánlani, hogy csöndben maradjon.
De mondok még jobbat, x terméket hirdetett egy cég 15ezer Ft-ért (normál ár). Amikor kijött a heti akciós újság, abban már 25ezer Ft volt az ára akciósan! Tehát akciósan drágább volt, mint akció nélkül. Ugyanaz a termék, ugyanabból a készletből.
A röhej a köbön pedig az volt, hogy míg 15ezer Ft-ért egyáltalán nem is vitték, addig drágábban meg elkapkodták mindet 1 nap alatt. -
,
addikt
válasz Timeola #39988 üzenetére
Én még soha nem kaptam tőlük semmiféle "vigasz kupont", sem pedig árkedvezményt késések miatt. Volt, hogy fél évet késtek a csomagjaik, még olyankor sem. A múltkor egy boltba rendelt cucc késett 2 hetet, személyes átvétel volt, de olyankor sem adtak semmi kedvezményt. Hogy mi kell ahhoz, hogy valaki mégis kapjon, azt elképzelni sem tudom, de állítólag tényleg néha szoktak adni ilyenkor árkedvezményt vagy kupont.
-
,
addikt
válasz Sordoran #40002 üzenetére
Én kizárólag olyan termékeket szoktam Emagtól rendelni, amit ők forgalmaznak. Külsős cég cuccait közvetlenül a külsős cégtől szoktam megrendelni. Ami nincs nekik raktáron, olyant eleve nem rendelek, mert ki tudja, mikorra szerzik csak be. Számomra nem probléma, hogy nincs kedvezmény késés miatt, sehol máshol sincs ilyen, viszont érdekes, hogy vagy bizonyos Emag üzletekben, vagy bizonyos Emag üzletek bizonyos eladói esetében (vagy fogalmam sincs, hogy milyen esetekben), de elvileg van lehetőség kedvezményre is.
-
,
addikt
Nem Xbox, de nekem az összes megrendelésem szétbontották, majd 2-3 különböző megrendelést össze is vegyítettek kézbesítéskor. Tehát pl. volt 1 db EasyBox automatához való nyitókódom (1 rekeszt nyitott), amiben volt mondjuk:
- x megrendelés fele
- y megrendelés harmada
- z megrendelés negyedeAmi meg a legérdekesebb volt, hogy pl. egyik megrendelésben volt 1 alaplap +1 processzorhűtő, a másik megrendelésben meg 1 db ugyanolyan processzorhűtő, és amikor egyszerre jött az 1 alaplap és 1 processzorhűtő, akkor ezek nem az egy megrendelésen belüli tételek voltak, hanem két különböző megrendelés lett összevegyítve valami miatt (holott küldhették volna azt a processzorhűtőt is az alaplap mellé, ami közvetlenül azzal együtt volt rendelve egy megrendelésben, hisz ugyanaz a típus volt a másik megrendelésben is). Szándékosan azért rendeltem őket külön, hogy jól elkülöníthetők legyenek, ha már egyszer sorozatszámot nem használnak az Emagnál, de így viszont totális káosz az egész.
-
,
addikt
válasz HellGreg #40784 üzenetére
Alzánál ez mindig így volt. Ha olyan terméket rendelsz, ami van ott helyben is, akkor az esetek döntő többségében nem szoktak a személyes átvételért plusz pénzt kérni (mondjuk volt rá példa, hogy igen). Ha viszont olyan terméket rendelsz, ami nincs nekik, és úgy szállítják oda, akkor az mindig is fizetős volt. AlzaBox se kerül amúgy sokkal többe, ha esetleg az van hozzád közelebb.