-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Ha mar ujdonsag: bejelentettek CES-en az iDrive 8.5 es 9-et is.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #68681 üzenetére
Jaja, meglepo.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #68691 üzenetére
Ford is tervezi, illetve Volvo/Polestarnal mar ha jol remlik van is. De elvileg abban ter el, hogy a BMW customizalni fog, nem off-the-shelf megoldast ad (hmm, kicsit kezdeti okostelefonos utanerzesem van a custom Androidokkal, lesz majd vajon romfozes, mint anno a Galaxy S-nel? )
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #68701 üzenetére
A dizelekrol nem tudok nyilatkozni (nincs munkagepem ), de a benzineseknel felhoznam ellenpeldanak a B48-at/B58-at. Utobbi mar piacon van 6-7 eve es nem igazan vannak szeles korben elterjedt problemak, plane nem kell oket "állandóan csapágyazni meg vezérlésezni". A ket TSI-mmel ~70-70k km alatt joval tobb problemam volt, mint a B48-cal 60k alatt (B58-rol 12k km alapjan nem tudok nyilatkozni), pedig ujkoratol nalam voltak, es figyeltem rajuk. Elsonel lancnyulas kokszosodas kezdodo jelei, illetve ujkoratol ette mindketto az olajat es a vizet.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68767 üzenetére
Az. Meg ilyen csodás megoldásokat hoznak.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68776 üzenetére
Tök jó gondolat a 25+ milliós autó esetén az utólagosan beszerelt parkszenzor és az utastérbe valahova elrakott csipogó. Aztán majd a tolatólámpára lesz kötve az egész, vagy szofisztikáltabbak használhatnak OBD olvasót + saját scriptet. Megfordítom a kérdést: miért választanád ezt, ha máshol ezeket jobban megoldva megkapod?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68779 üzenetére
A performance van meg viszonylag hamar 25-ért. Minden másra várni kell, elég sok csúszásról lehetett ősszel hallani. Az egy dolog, hogy nem lehet bele kérni parkszenzort, de eddig volt, most kivették spórolási céllal, és “majd lesz” valami kamera alapú megoldás. Meg suttyomban lecserélik az amúgy is alulméretezett féket, amit megpróbálnak egy festett fémlemezzel eltakarni. Elismerem, hogy sok mindent jól csinál, de vitatnám, hogy 25+ millióért jó vétel lenne, pl ilyenek miatt:
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68783 üzenetére
Kamera van, a szenzort kivették, mert mindent a kamerával akarnak megoldani, csak még nincs kész hozzá a szoftver. Majd elvileg lesz hasonló funkcionalitás.
-
brumi1024
veterán
válasz dangerzone #68807 üzenetére
Jaja, Pitztal.
-
brumi1024
veterán
válasz dangerzone #68810 üzenetére
Az is biztos jó lehetett. Ez kimondottan egész napos drift oktatás volt. RWD M4 Competitionök (G82), szöges télikkel (Michelin X-Ice 2), havas/jeges parkoló 1800 méteren. Elején elmélet, aztán ismerkedés az autókkal, szlalom, gyorsulási verseny, kör drift és délután egy nagyobb kialakított pálya.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #68812 üzenetére
BMW volt a szervező, Driving Experience oldalon lehet válogatni a tréningek közt. Nem olcsó, de ahhoz képest hogy odaadják minden további nélkül az autót (biztosítással és nem féltik őket túlzottan) nem rossz az ár, kb 2 drivingcamp tréning ára. Nyilván oda kell jutni, de azt mi egybekötöttük síeléssel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz dangerzone #68819 üzenetére
M Snow Drift a linkrol.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #68821 üzenetére
Ja es szerintem eleg a sima, fel napnak irjak, valojaban 10-16 ora kozt tart a program, eloszor egy 1 oras elmelet, utana kettesevel autokba ulunk es kb 10-20 percenkent sofor csere. Kellemesen faraszto a vegere, szoval orultunk is a csereknek. Lehet a Plus opciot is valasztani, ott egy ember van autonkent es biztositanak szallast is, de az arban tobb mint duplaennyi (szerintem nem eri meg). Reggeli, ebed es a vegen hideg uzsonnat adnak.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #68823 üzenetére
Valaszthato, 3 angolos auto volt most, nemetek voltak az oktatok, de elmondtak mindent angolul is.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #69068 üzenetére
Hozza, nagyon jól fogyaszt, csak míg egy X5 40d elmegy 1100-t egy tankkal, addig ennél a 850 km-es út 4 töltés télen. Én meg az M440i-vel ugyaninnen indulva 40 km-re lévő benzinkúton tankoltam, majd legközelebb otthon szálltunk ki. Ettől függetlenül szerintem remek az iX, azt a menetkomfortot (zajok, kifinomultság terén) kevés más dolog tudja (X5 pl nem), de sokan úgy ugrottak valószínűleg bele, hogy nem gondolták meg a vele járó kellemetlenségeket.
Ebben persze benne van az infrastruktúra is, nincs is annál jobb, amikor a sípálya alján lévő 4 20kW-os töltőn 4 napon át mindig ugyanaz a 3 330e eszegetett 8 órán át a maga 3-4 kW-os töltőteljesítményével, hogy aztán a következő 10 km-t ingyen tehesse meg, a villanyautósok meg szívjanak, mert a következő töltő 40 km szerpentinre van, 800 m szinttel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69202 üzenetére
Nem gondolnam, hogy kiemelkedoek lennenek a BMW arai a 32 millios EV6 GT, 27 millios Enyaq RS, 27 millios ID.Buzz mellett. Ha a konkret konkurenciat nezzuk, akkor a Mercedes szinte mindent eggyel feljebb araz: EQS 580 SUV kozel 20 millioval van az iX felett vagy egy C43 AMG az M340i helyett az M3 araban megy.
Egyebkent a jelenlegi Model 3 arakat sokkal realisabbnak gondolom a termek milyensegehez kepest.
-
brumi1024
veterán
- Miért van halogén fényszóró egy 5 éves autóban, hogy kerülhetett bele? Letűnt korszak technológiája, a hőskorból. 96 óta van Xenon ami 25 éves múlt, a halogén meg... 1900-as évek eleje.
- Miért van benne egérmozi, mikor a 10 évvel idősebb bmw-be van ugyanekkora kijelző?
- Miért vannak fapados ülésfűtés nélküli verziók, mikor az olyan nagyon alap lenne egy prémium autóban?
Ezekre mind valasz az, hogy olcsobban tudjak adni, es megveszi extrakent az akinek szuksege van ra. -
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69215 üzenetére
A többiek pedig azt írják, hogy ahányan beülnek egy teslába, annyian potenciálisan teslások leszek a jövőben, nem pedig másik márkába fognak ülni, ha megtalálják benne a számításukat. Lásd ahogy az amcsik japán autókba ültek át...
Nem feltetlen, 1.5 napig volt nalam teszten egy Model 3 Performance veteli szandekkal, akarmennyire szerettem volna, hogy jo legyen, sajnos nem jott be, sot inkabb fenntartasokkal kezelem azota a gyartot. -
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69230 üzenetére
Nem tetszett az 5 ajtos forma (2 ajtos coupe-t akartam eredetileg, az i4 meg inkabb coupe-szeru szedan), sor6, nem mindenhol tudom otthon tolteni es ha megyek valahova az az esetek 60+%-aban 100+ km, szoval a hosszu utakon szivnek a toltessel. Egy hasonlo i4 konfig kozel M3/M4 arban volt, ott pedig nem kerdes melyik a jobb.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69235 üzenetére
Ez ket kulon dolog, a Porsche AG, ami az autogyartassal foglalkozik azt felvasaroltatta a Porsche a VW-nel, viszont a VW konszern legnagyobb resztulajdonosa a Porsche SE, az anyaceg. Szoval valojaban a Porsche a konszern tulajdonosa (55.3%-a a szavazatoknak az ove). Fun fact: a Suzuki 20%-a a VW-e.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69322 üzenetére
Tavaly elott rendeltem osszel rendeltem, 7 kulonbozo konfigrol volt szo (3, 4, M3, i4, X5 es iX), mindegyikbe bele lehetett kerni. A vezeteknelkuli tolto nagyobb problema volt akkor.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69440 üzenetére
Elnevezes kerdese, de bemutato auto = amit odaadnak a potencialis vevoknek probara es az adott kereskedesben dolgozok is lehet, hogy jarnak vele, szalonauto = ami ki van allitva. Elobbiben szokott lenni ~5000 km, utobbi tulajdonkeppen uj, csak par honapot allt a szalonban.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69448 üzenetére
Elore.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69473 üzenetére
Illetve arra nem a CrossClimate való, hanem a Pilot Sport All Season 4, az van az UHP szegmensbe pozícionálva, mint a PS4/5, a CC2 Touring, a Primacy 4 alternatívája.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #69514 üzenetére
X6 csak 2015-tol 4+1 szemelyes (F es G szeria), az elso generacioban nem volt hatul kozepso ules.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #69518 üzenetére
Ahogy cOxeR mondja, illetve gyanitom ez nem gyari.
-
brumi1024
veterán
Most főleg kezd kiéleződni, ki mennyit megy otthoni töltéssel, meg útközben betárazottal. Teslasok röhögnek még a free suc-on, de lesznek páran akik emiatt gondolkozni fognak merre tovább.
Raadasul nem lett olcso az a Supercharger, siman Ionity arban van elofizetes nelkul, ehhez kepest a 110 Ft-os vilagjaro csomag kifejezetten megeri. Hosszu uton dragabb tolteni a Model 3 Performance-ot, mint a B58-at tankolni.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69584 üzenetére
A masik oldalon pedig BMW elkezdte leepiteni a dizel kinalatat. Erdekes szam, hogy 2016-ban UK ujautok kozel fele (47%) dizel volt, 2022 elejere ez 5,1%-ra apadt.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69587 üzenetére
Masik topikban is irtam, hogy szerintem teljesen ertheto. Modern benzinmotor is jol fogyaszt, igazan sporolni napi ingazasnal egy PHEV-vel vagy EV-vel jobban lehet (otthon toltve, akar napelemrol).
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69599 üzenetére
130-nál? Keveslem azt a 4-4,5-et. 520d-t, 25d-t próbáltam, nem tudtam ennyire levinni. Modern turbós benzinest sem kell igazán pörgetni, B58 1600 körül már csúcsnyomatékon van, 130-nál meg forog 1800-at.
#69595 kardkovacsi: Az nagyon jó. Nekem januárban Inssbruck környékéről hazafele (780km, tankolástól tankolásig) evett 7.7-et az M440i. Osztrákoknál 130, német szakaszon 230, itthon forgalommal.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69605 üzenetére
Meg ki tudja az a 3 hengeres mennyire szereti az autópálya tempót.
1-esben és Minikben próbáltam, szerintem nem fogyaszt jól, pláne a B48-hoz képest. -
brumi1024
veterán
válasz tasiadam #69656 üzenetére
Ez csak annyit jelent, hogy a gyartas vagy annak egy definialt folyamata soran keletkezo (valoszinuleg CO2) kibocsajtast ellensulyoztak vagy legkorbol valo megkotessel vagy (nagyobb valoszinuseggel) a megfelelo helyen torteno fizetessel (tamogattak olyan ceget, aki ezzel foglalkozik).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69687 üzenetére
Vagy csak megsem jott be az elektromos/esetleg nyerni akar kicsit rajta, ez mostani uj ar kornyeken van 1.5 evesen, 2021-ben viszont olcsobb volt.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69692 üzenetére
Nagyon az első példányok igen, lehet valahol próbaautó volt.
-
brumi1024
veterán
válasz KAMELOT #69729 üzenetére
Huhh, az eurot kepbehozva - ami tobb orszag valutaja, mindegyik jelentosen eltero inflacios kornyezettel (a forint jobban romlott az osszes kornyezo valutanal), raadasul huf-eur arfolyam eleg soktenyezos, szoval a szabadsagi fokot az is noveli - nagyon messzire lehetne menni, szoval maradjunk az almat-almaval esetnel, es nezzuk a magyar piacot forintban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69752 üzenetére
Yep.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen