-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25825 üzenetére
Informatikus vagy. Te raknál üvegszálat olyan helyre, ahol hajlat van? A bmwnél tettek. Ők nem voltak informatikusok.
LCI/FL után nőtt a megbízhatósága valamelyest
Múlt héten egy spanom mesélte: nem akarok cégnevet mondani, de egy elég nagy veszprémi cég ügyvezetője sok helyen járt már azzal a problémával, hogy nincs fűtés az e65jében. Senki nem oldotta meg. Haver kiolvasta: a szokásos Fűtés-csap hiba, ami már 20 éve nem jön össze hibamentesen a BMWnek Volt otthon egy e39 fűtéscsapja, átforrasztotta a csatlakozót(az más volt), És hurrá, ügyfél örülCsak kérdezem: miért akarsz te e65-öt? Nem szurkálódásból, tök komolyan!
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25831 üzenetére
Vegyél x3-at vagy x1-et az rondább
Szerk: És vágod, hogy a legszarkupacabb motort, az N42B20A-t berakták az x3ba? Amikor mentünk az e61-ért trélerrel németországba, ez volt a téma
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25833 üzenetére
Azért legalább sok pénzt kapsz amikor leadod az alcuferbe
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25835 üzenetére
nem, abban nincs valvetronic
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25838 üzenetére
Kasza meg annó drotnál előjegyzés volt ezekre a motorokra Az M57ek meg ott álltak halomban, mert nem kellett senkinek még 30-ért se, a 100 ezer mérföldes Mondjuk a rohadásmentes e46 sárvédő meg a VP44 adagoló, ami működik is ritkaságszámba megy náluk
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Az első m5 imitációszerűség-tipikus utángyártott undormány, a másik gyári M-packet rács. Az utángyártott lökhárító minőségétől függ, hogy bele tudod-e tenni a gyári rácsot. Általában ha műanyag az utángyártott lökhárító, akkor többnyire rámegy a gyári rács. Üvegszálnál kevésbé jók az esélyek.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25840 üzenetére
Ha csináltak volna hátulvezérelt tds-t pre-facelift e46ban az lenne a világ legnagyobb szarkupaca
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25849 üzenetére
nekem is volt tikrácsom
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz BrékingNews #25841 üzenetére
Én személy szerint és neked is a 30d-t ajánlanám. Mivel elég sokat jársz városon kívül, így nem veszélyeztet a dpf-hiba. Az már csak ráadás, hogy az emberek kicsit túldramatizálják ezt a dpf-hibát. Németországban, ahol autobahnoznak az emberek és nem decire autóznak, ott nincs ilyen gond. Itthon megcsippelik a dízelt, és még tojással is járnak, aztán csodálkoznak, hogy eltömődik...
A magasnyomású rendszer legtöbb hibája kiküszöbölhető, ha kúton tankolsz. Vagy legalább saját kannából, amibe kúton tankolnak. Porlasztó 300 ezer környéken elkezd elhullani, de nem törvényszerű, lehet előbb avgy később is. 470 ezer kmnél jár az ex-autóm, 4 porlasztó gyári, 2 csereérett lett, mert nem bírta a megemelt nyomást
Nem vagyok pártatlan, ahogy 5 éve sem voltam, amikor el nem tudtam volna képzelni, hogy dízelbe üljek.
A turbó fogyó dolog, aminek az élettartama függ a használattól. Lehet csapatni, de utána vissza is kell hűteni leállítás előtt. Vagy nem kell csapatni, és akkor le lehet állítani egyből. Egy erős autópályázás után én nem állítom le a motort, ha kérdezik, rossz az önindító. Elkönyvelik, hogy szar a bmw, én meg megnyugszom, hogy több marad nekem
Egyik haverom főnöke e53-on már 3 turbót cserélt, és nincs benne 300 ezer km. Amivel én trélereztem e53, abban 320 ezer km van perpill, gyári turbóval. Én lehűtöm, hosszú távon használom, ő meg városban használja és tilitolizik, utána meg leállítja. Az ilyen ne csodálkozzon, hogy tönkrevágja a turbót évente."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25852 üzenetére
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25855 üzenetére
Ha benzinista lennék, akkor azt mondanám: egy patika e36, ami nincs szétrohadva egy m52b20-25-28-al. Ha dízel, akkor erre a távra e46 20d vagy 30d, de inkább automata. Esetleg e60/90, dpf off, de csak 6 henger.
M54el is meg lehet próbálkozni, de vagy kifogsz egy jót és örülsz, vagy szívsz vele."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25857 üzenetére
extra volt az állófűtés, nem volt már olyan, hogy mindbe belerakták kiegészítő fűtésnek, mint a 39nél...De még elektromos előmelegítőről sem tudok, mint a 46-nál.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #25859 üzenetére
hamar meleget fúj előmelegítő nélkül is. De gondolom te amiatt kérdezted, mert télen betrollkodnád, hogy amíg a többiek jeget kaparnak, de addig hörpinted a reggeli kofit a konyhában
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
amilyen benne van, olyat illik. Alul engedj le egy picit valami átlátszó edénybe, és meglátod.
Ha gyakran kell utántöltened, nézz rá a hengerfej oldalán a 3 csavarral megfogott műanyag vízcsőcsonkra és a kiegyenlítő tartály oldalára. Esetleg ha nem te cseréltél vízpumpát 3 nappal korábban nézd meg, hogy szétszakították-e a légtelenítő csavarját...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz tigomigocika #25908 üzenetére
milyen autó/motor?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz tigomigocika #25910 üzenetére
nem tudom most megnézni a videót, de én így csináltam: kardán leköt, váltótartó leköt, motor elejénél(főtengely fogaskeréknél) aláemel, így megbillen a motor, Kényelmesen hozzáférsz a csavarokhoz.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz belavagyokbp #25926 üzenetére
bármely autós hifi bolt, árgép, stb
[link]"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz BrékingNews #25925 üzenetére
Váltós-szakihoz menjen... Ha csóró, akkor cserélje le otthon az olajat benne, hátha bejön
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz bigbadforty #25940 üzenetére
ha mondasz cikkszámot mondok rá gyári árat
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz bigbadforty #25942 üzenetére
a belsejében van egy 7 vagy 11 számjegyből álló cikkszám, ha mondasz olyat, mondok rá árat. Ha nem tudsz cikkszámot, akkor [link]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz tigomigocika #25954 üzenetére
szilikonmentesítőt neki, előtte higító.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26003 üzenetére
nagyon.
Láttam egy 'szakszerűen' balosított e39et, ránézésre, érzetre semmi extra, viszont mikor rádugam a diagot... Hibák halomra-->ez nem az a fajta autó, aminek fogod a vezetékeit, meghosszabbítod, aztán kész a balkormányosítás. Egy szarkupac lesz az egész, és ha meg akarsz találni egy hibát akkor nem lesz egyszerű dolgod/dolga a mesternek. És ha olyan, mint én, akkor leginkább elhajtja a f*szba az embert oda ahol összetaknyolták."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz KINKY_007 #26027 üzenetére
Próbálok egy értelmeset hozzászólni: Először is azt érdemes tisztázni, hogy az autónak önmagában nincs súlya. Az autónak tömege van, aminek a mértékegysége a kg. A súly mértékegysége a N. Okoskodásnak tűnik, de nem az, hiszen menet közben is előfordul, hogy az autó súlya megváltozik.
Gyakorlati szempontból a felni törésének a dinamikai kifáradás az oka, ami leggyakrabban arra vezethető vissza, hogy a felnikre peremvédős, alacsony oldalfalú gumikat raknak. Hozok egy könnyen emészthető példát: styling 63. Amíg az e53 x5 alatt van, addig gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Amint valami tunerjocó kitalálja, hogy felrakja a borára 185/40-es gumival, esetleg e46ra szintén zenész gumival, törik, mindegy hogy reggel kakált-e mind a 4 barátnőd vagy sem.
Az e53 menetkész tömege 2250 kg. (amivel én trélereztem legalábbis annyi volt)"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26033 üzenetére
mid van?
nekem az 61 még egy kis kavicson is nyekereg Elég röhejes, tudom... A hátsó tengelyen van egy csúszószilent, ami kb 10 centin tud csúszni, ha kiszárad az ad ilyen hangot. Egyébként ha még nem ilyen "korszerű" a futóműved, akkor nézd át az összes szilentet. Amelyik hangos, fújkodd meg zsírspay-vel, ha még nem öregedett/kopott el, talán menthető..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26036 üzenetére
teis a jlaci féle okádékot raktad be?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26040 üzenetére
upsz privi akart lenni
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26044 üzenetére
Én most univerzális zsírspray-t rendeltem be, holnap elugrok érte és kipróbálom. Beszámolok a fejleményekről A wd40 nem jó, túl híg. A Bringalánc-spray lesz a következő, ha az univerzális nem adja ki. Régen bringáztam, ahol indultam, dobogón végeztem-kivéve ahol műszaki hiba miatt adtam fel... Én a Motip láncsprayre esküszöm. nagyon jó, mert tisztít és ken, és elég sűrű. ha rámegy a kezedre, egy ideig lesz gondod, hogy leszedd
Adok képet is a kérdéses ojjektumról.
Nem te voltál f*sz, a só oldotta ki. Én nem mostam az alját, mégis nekiállt nyekeregni tél után. Viszont műszakis is volt, és akkor még nem volt "kiszopósodva"-csak hangja volt.
Gömbfej nem ilyen hangot ad, ha rossz- ott inkább kopogó hang a jellemző"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26045 üzenetére
A 2. képen tisztázom, a kép közepén van. Az első képen belül van eldugva, kcisit kilátszik a tengely, a felső lengőkar szilentjéről van szó. Végül fáradt olajjal fújtam le(minden szilentet), azt javasolta ismerős. Még nyikorog, kell egy kis idő, míg a tengely és a szilent közép is bekúszik.[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz peetmaster #26070 üzenetére
95-97-98 fok teljesen normális vízhőfok.
A lamellák(zsalugáter) akkor nyitnak ki, amikor ő akarja-és nem törvényszerű, hogy üzemmelegen kinyitja.A következőt tedd:
-bizonyosodj meg róla, hogy leállított és kiürült vákuumtartályos állapotban mozognak a zsaluk-ezt megtetted már ahogy olvastam, tehát pipa
-indítsd el a motort, és nézd meg, hogy hideg, de járó motornál meg tudod-e mozdítani kis erővel a zsalukat-ha nem akkor jó.
-egy kellemetlenül meleg napon üzemmeleg motornál kapcsold be a klíma max gombot, majd hagyd el a süllyedő hajót. Pár percen belül a zsaluknak ki kell nyílnium, miközbe a klímaventitől felszáll az autó. Ha kinyit a zsalu-akkor jó. Ha beindul a venti-jó
klímaventi=vízhűtőventi=automataváltóventi=szervóventi"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26072 üzenetére
Jobban jársz ha inkább a figyelést kapcsolod(kapcsoltatod) ki. Gondolom 39/46od van, bmw scannerrel kb 20 másodperc alatt megvan.
Szeret tönkremenni, gyakrabban, mint kéne. De ha feltétlen be akarod kötni, akkor inverter elé kell kötnöd."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26074 üzenetére
Nem, én szerintem párhuzamosan kell kötni, hisz akkor fog azonos feszültség esni a 2 fogyasztón-azaz egyik láb pozitív, másik láb negatív(inverter elé). Ha csak az egyikbe kötnéd be, akkor lenne soros kapcsolás, és akkor azonos áramerősség folyna, de eltérő lenne a feszültség-azaz alig világítana az angel.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26079 üzenetére
Hogy baszna el téged egy olasz nyerges vontató alvó török sofőrrel és 20 tonna túlsúllyal
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
40-es Apex ültetőrugó, meg mivel a ballonos téli nem hozta ki az ültetést, feldobtam spanom pótkerekét. Az én gumim 245/35r19 lesz, ez 245/40R19, de még így is látszik, hogy a 40es ületés kevés lesz Nomeg kell ide is 1,5 centi nyomtáv
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26084 üzenetére
jól haladok vele... 2x levettem a kereket és átzsíroztam. Az étolaj nem volt jó. A rendes spés-zsír+szilikon úgyfest kezd használni. Délelőtt fújtam be 2x-ra, kicsit jártam vele rosszabb úton, délután kipróbálom mennyire itta be magát. De szerintem jólesz A kereket mindenképpen vedd le, nekem legalábbis nem sikerült rendesen befújnom, mert alulról nem fértem hozzá rendesen.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26083 üzenetére
Stevet kérdezd, ő a vértuNNer, én csipsztuning-ellenes vagyok... Minden 2. tuNNing autó veszprémben kormoló 2-es golf 1,6 gtd, füstcsavar nélkül...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
válasz Cxgrav #26109 üzenetére
FB kommentek között volt pár jó:
"Vesd össze a 320d fogyasztását az 540iA-éval, s tedd meg a hatalmas felfedezést, hogy 3x kevesebbet eszik egy 4 henger diesel, mint egy V8 benzin"
válasz erre:
"majd a "felfedezés" után indíts benzin-diesel vitát ... "
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen