-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26489 üzenetére
Akkor ezekszerint csak sima TU-ra jó a sima M57
Ott szinténöntvénymár de kerek kialakítása van... Lemezt akartál írni, nem?
Az utángyártott új gondolom öntvény-ahogy kivettem a szavaidból. Van kimondottan M57TUhoz öntvény, vagy utángyártott sima M57hez rendeled?Egy másik sürgetőbb probléma, próbálkoztam vele FB-n, de semmi értelmes válasz...
"sziasztok! Már lassan egy éve megvan a kocsim, de nem volt időm, se ötletem, hogy tudnám működésre bírni az ajtóm. Gyerekzár nincs bekapcsolva, már próbáltam az is. Aki találkozott már ilyennel, dobjon egy tippet, légyszi! Az alsó és oldalsó csavarokhoz nem lehet hozzáférni, kárpitot meg nem szívesen fűrészelnék" Videó: [link] Neked lenne ötleted?
Vinem: B408941
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26492 üzenetére
Egyelőre a leömlő bírja szépen, köszönöm, sikítok, ha mégis elpukkanna!
Kárpittal kapcsolatban bíztam benne, hogy nem kell rombolni. E39nél csukott ajtónál le lehetett venni a kárpitot. Egyik jóbarátomnak tönkrement a külső kilincs, valaki(előző tulaj) úgy gondolta, hogy a gyerekzárral volt baj, aztán azóta sehonnan se nyílt. Megvette, kikapcsolta a gyerekzárat és visszarakott valamit a külső kilincsnél, azóta boldogság van
Bontani bontok szívesen, csak rombolni utálok Bíztam benne, hogy van valami trükkszerk.: Mekkora találmány volt ez a lemez leömlő Úgy hallom polcvágenéknál is megy a szívás vele Pont pár napja voltam szervízben, ügyfél hozta a repedt leömlőjét megAWIzva, hogy na ezt kell felrakni. Nem hitte el, hogy el fog repedni megint, meghát az ügyfél óhaja szent
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26498 üzenetére
Váltó: Liqui Moly Getribeöl 75w80 GL5
Diffi: Liqui Moly Synt Hipoid 75w140 (ha még nem volt meg a választás)
[link] itt nézz körül, ha GL3-as olajat hoz, ahelyett GL5öst nézz, mert az már nem forgalmazott szabvány.Megjegyzem a kéziváltó igénytelen jószág, én Toptec ATF 1100-at raktam bele(e36-46-39), sose volt gondom...
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26494 üzenetére
The old style breather is replaced every 2nd/3rd oil change so we recommend replacing it with the new Vortex Breather.
The new Vortex breather replaces the old style breather easily and is totally self cleaning, so there is no more need to replace it.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26495 üzenetére
260 ezer km-es a kocsim, nem vagyok benne teljesen biztos, ha mondjuk emelsz a rail nyomáson, azt bírni fogja. Meg a 7,5 literes átlagfogyiból gondolok arra, hogy becsöpöghet. Légtömegmérő-nah az jó móka... Lesz kis időm, akkor meg inpázom.
De az első a rendrakás, pucolás. Eddig a toronymerevítő csavarok miatt nem tudtam levenni a szívósort De majd júni 27 után felszabadul egy csomó időm, és nincs más hátra, mint előre Apropó, te hogy szoktad megindítani a toronycsavarokat?
Tehát: Szívósor le, mindent elpucolok, lapkák OFF, izzítógyertyacsere, kihúzom a porlasztókat, elviszem bevizsgálni, ha minden jó, akkor már csak egy üres DPF dob-kéne(régit megtartom, hátha...) és akkor összehozhatunk valami csipsztuNNingot. De semmi szmók ánd csárm, mert azzal ki lehet űzni a világból"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26621 üzenetére
Elnézést kívánok, hogy van kis időm, és egyből beleböfögök, de szerintem rosszul tudod. Én első generációs insignia cosmot vezettem, ami kanyarkövetős, táblafelismerős, auto refis volt. Nem is ment rosszul
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26625 üzenetére
nekem a cabrioban tök jó volt a lámpa(gyári xenon), meg se volt mattulva a búra, elég állat volt. Az x5 meg volt mattulva, polír után osram nightbrakert kapott, brutál lett. Nekem vibrál már a bal első xenonom, de lusta vagyok kicserélni, mióta megvettem be van sárgulva
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26707 üzenetére
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26709 üzenetére
Ezzel egyedül vagy
Ez az a felnim, ami 3 hónapja készül
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26710 üzenetére
Még csak 2 db 14mm-eset rendeltem. Hátul 14mm, előre is felpróbálom 14mm-el, ahhoz képest kalkulálok, hogy több/kevesebb kell. Illetve ha fenn lesz az első kerék, akkor derül ki, hogy mennyit kell összenyomnia a rugókovácsnak, hogy már használhatatlan legyen
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26718 üzenetére
előre is felraktam 14mm-et, épphogycsak egy picit(olyan centit) kilógott
Ma lett kész a nyomtáv, pénteken megdugom inpával és lerakom a hátulját. Jövő héten rugók ki elöl, viszem rugókovácshoz..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26772 üzenetére
Neem, ez megmarad, imádom! A többi autómnál már ilyenkor gondolkoztam az eladáson
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
Napokban éjszaka mentem haza, kb 170nél felkapcsolt refivel hullafáradtan mentem, mikor kifutott elém egy róka. A zsír új sportgumik remekül teljesítettek, ideális körülmények voltak: meleg levegő, meleg aszfalt, meleg gumik, üzemmeleg fékek(kanyarok is voltak). Vészfékezés után megfájdult a fejem a lassulás mértékétől ( ) , azt hiszem öregszem. A sportféktárcsa hangosan búgott, a gumi érdekes hangot hallatott, a róka és a drájver is túlélte.
Egy hete pedig Pécs fele volt dolgom, volt egy majdnem visszafordító kanyar a szerpentinen, 110el vettem ideális íven, a fentihez hasonló optimális körülmények voltak, csak 3 személy volt rajtam kívül a kocsiban, se nyikkanás, se dtc, semmi.
Nincs jobb az új gumiknál Részemről soha többet használt gumi...
Elöl 245/35R19 Kumho Ecsta Le sport
Hátul 275/30R19 Falken Azenis FK453"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26890 üzenetére
nehogy azt hidd... Fejvakarós kivenni a hátsó féltengelyeket
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26896 üzenetére
dolgozni, hogy ne fájjon a fejed, mikor megkapod a javításról szóló számlát-egy x5 újonnan került 30 millióba-okkal
Nívát vegyenek az erdészek meg a mazochisták. Én meglehetősen nem mennék ladanivával 2-3 ezer kilométerre trélerezni
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Hajó tulajdonos lettem 2300 km-et vezettünk le tegnapelőtt, 6 órányi útról készült egy kis timelaps, ahol lehetett 200 felett az autobahnon Fogadjátok szeretettel: [link]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26944 üzenetére
Veszprémből indultunk, salzburg előtt 60km-el vettem át a kocsit, addig 6,8 volt a fogyi, amit 6,7ig levittem a német határig. Onnantól ahol lehetett ott nyomtam neki, majd 7,3 lett az átlag az első tankolásig. Onnantól csak 200 km-et mentünk utánfutó nélkül, szintén szép sebességgel. Utánfutó vásárlás után már majdnem dél volt, úgyhogy kezdődött a péntek délutáni dugó-áradat: Dugó Stuttgart előtt, dugó Ulm előtt, dugó München előtt, dugó Münchenben, dugó Bécs előtt, és éjjel 2kor még az M1esen is dugó volt(pedig csak győrig megyünk rajta) A visszafele út átlaga 7,6 lett(115 tempomattal, de időnként egy-egy előzésnél több)
3-an mentünk, végig klímáztunk, még éjszaka is, visszafele meg utánfutón a csónak és a kocsi hátuljában minden alkatrésze, motor meg pár tálca sör
177 lovas 25d, elég ramaty állapotú légtömegmérővel."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26946 üzenetére
Engem azzal riogattak, hogy havonta kell valamilyen modult cserélni, gatyám rámegy stbstb...
Az enyém kézi váltós, digitklímás, panorámatetős, csomagtér-pakettes, félbőr-fűthető-részelektromos-sportbelsős, nagynavis, körbe pdc-s, és már 4 napja vonóhorgos is Az előző tulaj(ok) igényesek voltak, nemrég cseréltem az egyik xenon izzót és osram nightbreaker volt benne Nincs okom panaszra"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26950 üzenetére
legközelebb nyitott szemmel járok
csörizhettél volna, nagyon ráértem"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
és utána ne lepődj meg, hogy Bence autója már 3,5 milliónál tart... Sok dolgot elfelejtett leírni, mint pl. az utolsó előtti bejegyzés: vett egy bontott diffit csapágycsere helyett, ami pár ezer km után nem annyira, de szintén elkezdett búgni
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
urban racer
senior tag
Jóbarátomnak lelopták a 19es kerekeit pesten, az autó meg erre emlékezteti szinte minden nap, ezért megválna tőle... Ha valaki nem szarkupacot keres, akkor hajrá:[link]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Sziasztok, kis PH mellőzés után visszatértem... Az e61-em még megvan, de a hatósági alvázszámos e39-et sikerült eladni. Sokféle ember keresett meg, mindenféle lomfo$ csereajánlattal, voltak jók is, de komolytalanok lettek mikor arról volt szó, hogy akkor nézzük meg egymás autóját. 900 volt az ára, persze betaláltak a "400-ért megyek érte, de ha nem tetszik, mennyit lehet alkudni a felének a negyedének a harmadából?" Megosztanám a legkedvesebb beszélgetést, mely annyiszor mosolyt csalt az arcomra, és megtanított, hogy este fél 11kor már engedjek el bizonyos dolgokat
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz ADAM1337 #33312 üzenetére
jaja, annak a külvárosa: ez a veszprémi fenyves kollégium parkolója
Igen, én is elsőre beleszerettem a dupla vastag üvegbe, a piros belsőbe, meg az 500 Nm-es motorba Össz-vissz én lecseréltem a tetőkárpitot feketére meg a kisnavit nagynavira. Úgy volt tökéletes, ahogy volt...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #33313 üzenetére
Te meg trollkodtál, mikor ilyen idiótákkal kellett kommunikálnom... Legközelebb hombál képeket fogok posztolni az oldaladra, ha betalálsz a hülyeséggel
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Csak hogy legyen egy kis szakmai is, ne offoljuk szét a topikot:
Még Horvátországban nekiállt szólni a kinyomócsapágy (szerintem). Kicsit nyomtam, kerregett, kinyomott állapotban viszont semmi. Kértem időpontot a cserére (Semmi helyem nem volt a szereléshez, se kedvem...) Kiderült, hogy nem csapágy, lendkerék... OMFG Megvolt a full kedvezmény, munkadíjjal megúsztam 240-ből(Minden alkatrész LUK). A kuplungtárcsa amúgy is cserés volt. Most teljesen megváltozott a kuplung karakterisztikája: puhább, alacsony fordulaton(alapjáraton) terhelve sem remeg egy picit sem. Csúszni az előző sem csúszott, ebben nincs változás.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Skimaster #33319 üzenetére
Nem véletlenül volt ott, a kamera sem véletlenül néz oda
szerintem is... De sokkal modernebb a 61, no meg a rossz emlékek a 39-et befeketítik. Amikor megláttam annó először, egyből beleszerettem. Mostmár inkább a hideg ráz ki a sok bonyodalom és rendőrségi ügy miatt.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Gergello #33320 üzenetére
Aki kérdezte, mindenkinek elmondtam... Ugyanúgy műszakiztatható, ugyanúgy eredetvizsgáztatható, lehet vele külföldre menni, egyedül annyi a baja, hogy külföldre nem lehet eladni
Nem volt célom átverni senkit, egy barátom vette meg, maradt Veszprémben az autó. Remélem nem fogja szétrúgni"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz NoZoli #33321 üzenetére
Lehet bármi (is) Én levenném/levetetném a váltót, és körülnéznék a kuplung illetve a váltó tájékán. Ha logikusan gondolkozom, akkor gyakorlatilag kap egy terhelést a motor, ami a fordulatszám miatt megterheli a motort. Ha tippelnem kéne, akkor a nyelestengely-csapágyra tippelnék.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Az én esetemben a bal oldali doblemez lett cserélve, tehát a karosszéria-szám hordozó elem, ezért a jobb oldalon lévő alvázszámot és a karosszériaszámot át X-elték, és beütöttek egy új alvázszámot a közlekedésfelügyeleten. Korábban AF(autófelügyelet)-nek hívták ezt a számot, mert AF-XXXXXX volt a formátum, amivel állítólag nem lehetett külföldre menni, gyakorlatilag ez amolyan mendemonda. Nekem már TSCM kezdetű, és 17 karakteres, mint bármely más alvázszám.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Új alvázszám beütése esetén egy kvázi új forgalomba helyezés történik: megvizsgálják a kocsi színét, ülések számát, felépítmény jellegét, tömegét stbstb, tehát mintha új autót vásárolnál-csak abban az esetben a műveletet az importőr végezteti el, még a magyarországi depónál, a márkakereskedéshez történő kiszállítás előtt.
A kérdés második fele, hogy miért nem a régit ütik be, az a válasz, hogy:
ha a gyári alvázszám(jobb torony) "WBADD....", a gyári karosszériaszám(bal torony) pedig "ASDFG...",akkor egy új
beütött "TSC..." alvázszámhoz nem tartozhat egy idegen autóból származó gyári "QWERTZ..." karosszériaszám, hiszen az duplikálás lenne.
Ehelyett van egy darab jelölés: "TSC..." alvázszám és kész. Állítólag, bár ez is csak mendemonda, hogy beütik a TSC alvázszámot még 1, titkos helyre a későbbi manipuláció miatt, ugyanis sokan a régi AF-es alvázszámról(ami szegecselve volt egy kis táblán), levágták a szegecset, és felrakták egy másik, harmadik, negyedik autóra is.A gyártó értesítéséről nem tudok, úgy gondolom, hogy nem. Viszont az egységes Európai autónyilvántartó rendszerbe bekerül, mint új forgalomba helyezés, és emiatt nem szólhatnak külföldön sem.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz majnkopf #33350 üzenetére
ha ezeket mind szeretnéd, akkor egy jó autóvillamosságis kell neked:
-az ajtó lezárás sebességfüggő, nem sebességfokozat. Ezt könnyen le lehet programozni pl bmw scannerrel is
-A xenonhoz kell lámpamosó és magasságérzékelő is, ezek minden holmijával, bekábelezés, majd GM programozás. Én a helyedben vennék egy osram nightbreaker-t, nem sz@rakodnék a xenonnal.
ps.: amit linkeltél smoke index az Fl előttihez való
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz majnkopf #33513 üzenetére
Az első autóm egy astra gsi volt. Nagyon szerettem. 1 éve rám szólt haverom, hogy eladó. Elmentem, megnéztem, az ülés szélén már csak drót volt, a tetőkárpit lógott, 5 nyomvonalon járt a hóban az autó Alig lehetett vele egyenesen menni. Egyszóval egy kalap szar volt. Úgy voltam, hogy megveszem ennek ellenére, mert nem drága, asszony most csinálja a jogsit, mondom jólesz neki. Aztán elkezdtem agyalni: nincs légzsák sehol, a biztonsági övek patronja el van lőve, hátul nincs fejtámla, inkább otthagytam. Én sem ülnék bele mostmár.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz whitezo88 #33593 üzenetére
Nekem 292nél lett cserés a kettős tömegű. Olyan volt a hangja, mintha kinyomó csapágy lenne. De NEM Mondjuk én megúsztam 240ből, munkadíjjal (luk kettős tömegű, luk tárcsa, luk nyomólap, skf kinyomó)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
az pont nem volt, csak donor-réges-rég
Volt: e36 320i sedan, e36 325i sedan(donor), e39 523i sedan, e39 523i sedan(donor), e39 528i sedan (donor), e36 316i compact(beszámoltam, csak 1 hétig volt), e53 3.0d, e39 525d touring, e36 328i coupé, e36 318i cabrio(megvettem, hazahoztam, de eladtam, mert gyenge volt...), e39 530d sedan, e46 330i cabrio és most egy e61 525d illetve az építkezős autóm egy opel frontera 2.2i"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Milyen videókártyát?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xbox Series X|S
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest