-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz Vismajor01 #66424 üzenetére
Hat ha d1 ha d3 akkor is szivosor tisztitas, en az EGR-t messzire kidobnam belole, 6 injektort instant cserelnek es 1 felujitott turbot is tennek ra. Aztan a futonu is kitudja milyen. Ha d3 akkor vezerles csere. Nem neztem mennyi lo, ezert irom hogy d1 vagy d3.
Egyebkent a d1 motornal is lehet/kell vezerlest cserelni de nem szokasa megnyulni ha nem padlogaz es satufek a 2 hasznalati modja.
De am ezek villognak le belso savban. 155-160al mentem Debrecen fele, ott is leturtak penteken
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Egyebkent ABS jelado lehet hangos? Megtettem 500 kilometert az uj elso felfuggesztessel es erdekes kattogo hang van gurulas kozben. Nem morog mintha csapagyas lenne egyik kerek sem, nincs ellenaplas es darabos jarasa egyik elso kerekcsapagynak sem, csak kattog, ha porgetem. Mitol lehet? Zavaro kifele de abszolut nem befoolyasolja a vezetest. Egyebkent tervezem mind a 2 elso kerekcsapagy csere es a lemezeket.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Vismajor01 #66449 üzenetére
Nemtom am mibe faj az embereknek minden szamlat bedobni valahova. Nekem minden szutyokrol megvan, kiveve a kiegeszitokrol, mint ledes vilagitas a rendszamtablara
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz atti29 #66463 üzenetére
Hat arra kell szamitani, hogy mindegy milyen e39-et veszel, arra kolteni fogsz. Dizelnel meg egy turbo +injektor cserevel is szamolhatsz. Meg ha 30d es automata, akkor a valtot is nezned kell. Akkor ott a futomu, 500k also hangon a fullos felujitasa. Imadkozni kell h ne rohadjon barhol es valahol.
Ugyan ezeket a dolgokat szopom most vegig, most a futomu van sorban. Belul kesz, motor kesz (?), Valto kesz (?),futomu es kasztnizas utan jon a 6 injektor csereje (felujitott/bemert injektor 25-30e darabja), vagy a valto mosasa es olajcsere. De ennek sose lesz vege.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Merci: ha automata 5G tronicot nezed, jobb,mint az e39 valtoja (automata persze). A merci sem olcso, de szerintem az a csodas taxis multja miatt inkabb tojnak a karbantartasra, mint szeretik csinalni. A v6 motornal volt hulladek a turbo, a 320 cdi es a 270 cdi az kvazi 5 es 6 hengeres 220cdi, amibol meg annyi van mint a szemet.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz atti29 #66481 üzenetére
Én a szüleimtől vettem nyomott (400e) áron. Turbot, váltót cseréltek, injektorokat is átnézték amikor kapott egy fullos pumpa felújítást (kis és nagynyomású szivattyú csere), olajcsere mindig megvolt és csak castrolt kapott, emiatt vettem meg. Tehát az, ami drága és elromolhat, egy ideig biztos hogy jó, de minden ami ezen kívül van és esztétikai meg kényelmi, már gatya. Pl rókát kapott az eleje, kasztnizták pár éve, akkor az se sikerült jól, tovább tört a műanyag, rozsdál ott, ahol az e39 rozsdálni is fog. (ajtók élei, sarkai, minden kerékív allja)
Első futómű elkészült nálam 150e ft ment rá, most kerékcsapágy cserre kell és hamarosan féktárcsa és betét is. Nincs benne a legjobb (anyám 80al járt az autóval dolgozni, nem kellett neki a brembo), ezért is cserélném mert én hosszabb távra használom. A csapágy és fékbetét + tárcsa csak az első tengelyen oldalanként 100e ft kb.
Hátsó futóműhöz úton vannak a cuccok, az is volt vagy 100e ft és az sem a legjobb minőségű (értsd: nem gyári)Egy 20+ éves autóról van szó, van olyan ami még gyári benne, a futómű a rossz lengécsillapítókkal is simán átment a műszakin, cserébe a menetkomfort olyan is.
Amiket ÉN megcsináltam eddig:
EGR kikötés, örvénycsappantyú csere, Első futómű feéújítás, első lökhárjtó esztétikája, csomagtérajtó csere, minden egyéb kis esztétikai dolog cseréje, mint kerékkupak, belső zsebed ragasztása, kartergáz szűrő cseréje, új gumik, futómű beállítás, kormány "bőrözése" (én varrtam rá)
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]Pl itt a cserélt turbo, új, szépen fúj és tölt, EGR kikötése óta rendesen fütyörészik meg van az "surge" hangja is ha úgy nyomom a gázt, de ezt én cserélném. Az olaj az eltömődött szűrő miatt van benne, de ez teljesen normális.
Ha van szabadidőd és pénzed, hajrá. Drágábbak közül 1.5m egy jó ami kitudja mennyire jó
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Közben E39 kérdés: Gyári mérető gumiknál mennyi bar levegő menjen a gumikba? Ami bele van írva az édes kevés. (2.2 meg 2.3). 2.5? vagy 2.6?
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Chris0321 #66534 üzenetére
Benne van a gyári az autóban is, de a 2.2 meg hátra 2.3 nagyon kevésnek tűnik, meg nem is úgy viselkedik az autó, mint kéne. A gumis topicban azt gondoltuk, hogy azért, mert régen másabbak lehettek a gumik, vagy erősjtett peremes volt akkor a divat, és most bután áll.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
rendeltem nemrég kerékcsapágyat, a következőt: [link]
Starline a csapágy márkája, viszont ott virít, hogy gyári minőség és garancia, meg erősített kivitel. Mennyire valid 1 ilyen állítás? Még az autodocos ridex is drágább, persze az a csodás euro árfolyam miatt magas.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Puma K #66553 üzenetére
Ja, pont ma vittem diaggal megnezni miujsag. Mondom az embernek, hogy kor a csati, 25d es pre facelift. O meg nez hogy ez am a ritka kombo
Am 3 nonszensz hiba van az autoban, amibol kb 1 zavaro, a tobbi az nem valos.
A foszer meselte, hogy 340e km-es dizel e39 se sok van, de latja h ez sincs tekerve, rendbe van szedve minden aprosag, tartsam meg, ujabb BMW csak netto szopasGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66567 üzenetére
Annyi nekem ha az osszes lampat cserelem :D bar gyari hella (sarga indexes) es xeon van benne asszem
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Tudom tudom nem BMW, de nalam a hyundai ioniq5 ledes lampai jonnek be, hasznalatra tok tudja milyen, de nagyon beleillene egy cyberpunk stilusba. Kelloen futurisztikus, sokkal inakbb, mint mas. meg az uj tanulmany coupe. Na az veszettul nez ki.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66600 üzenetére
Azert az, hogy nincs repedve es nem cserelik, kemeny. Nyilvan allapottol fuggetlenul illdomos lett volna. Mi van ha ra 2 hettel kireped.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Amúgy értem én ezeket az E39
m5 kompresszorokat, mint yt-n is van, hogy mennek mint állat, de ezek a 20 éves technológiák mennyire optimálisak a 200+ fölötti sebességre? Én 180nál tovább még nem mertem gyepálni, amúgy sem sokkal több a végeGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66614 üzenetére
Lemförder-re mondják hogy az kvázi gyári
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66624 üzenetére
Mert a sima hibrideket nem cseszi szet? Amugy surubb olajcsere, vagy ra kell erultetni kig nem uzemmeleg, hogy arammal menjen. Aztan ha kijutsz a varosbol, akkor folyadekkal
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66626 üzenetére
30e km olajcsere 1 meme, foleg ennel a hasznalatnal.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66702 üzenetére
Kezdodik. Tenyleg vennem kene 1 teletanknyit, vagy kettot, eltennem. Keveset megyek, igy eleg lesz osz kozepeig kb.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Gsx-rr #66709 üzenetére
Nem 1x aldiban talalkoztunk ezzel, hogy nincs valamilyen liszt. Mivel mi ritkan veszunk feheret, nem erintett annyira melyen, de 1 kellett volna, nem 10kg. Tovabba a hus. Csirket eszunk mi is, havi 1x veszunk 2-3kgt. Na pl tescoban rendszeresen nincs. Legutobb konkretan szaga is volt. Meg tej volt tescoban 1x, hogy masfeles nem volt, 2.5os alig. Abbol 24et veszunk, mert kavezunk, napi 2x 2 emberre. Ilyenek elofordulnak.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Tsebacsi #66708 üzenetére
Ja egyebkent ja, semmiben, csak ezek a fo okok. Es mivel a mol egyebkent is erosen plusszos ceg, nem 1 ervagas nekik a 480. Csak ha nem hozhatnan be, akkor van gaz, pl most. Az osztrak OMV kutjain se igen kapni mar osztrak gazolajat 1 ideje.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66716 üzenetére
A kivetkezo kutig
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #66753 üzenetére
A 530i ZF automata, nem kell tole felni, csak 1x kell atmosni es jo olajat belerakni. A GM ami rosszabb, de az is eleg ezek ala. Csak a tulajok lustak olajat csereltetni, de aki megbecsuli, attol erdemes megvenni.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen