-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #60649 üzenetére
veszettek és a vicces benne, hogy gyárilag kovácsolt a bele. Ezzel szépen élnek is. De kis tulzással az összes sor6 benzin birja a turbot. m50b25 big bore van megannyi, de a régi vas blokkok is kerősek voltak. Igaz nem ennyire.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
E39 525d (pre-facelift, de 25d, szóval 99-es kell legyen)-ben lehetséges kormánycsere esetleg tempomat bekötése róla? Alapból nincs benne, viszont szeretnék, meg akár másik kormányt is. Ilyen van benne most. (forrás: ott a képen)
Ez hány indítós? És milyenre lehetne lecserélni? Kopott is eléggé, újra kéne húzni, de leeht hogy olcsóbb a csere.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #60620 üzenetére
Akkor kis tulzással majd az összes auto ami áll az utcán az eltűnik. Mert itt a belvárosban nem kevés a dízel. F astrától kezdve 550D-ig minden. Inkább mondanák hogy 5 év és az euro 3 mehet levesbe. Majd még 5 év és euro 5től kezdve. Aztán lényegében kapnak az uj autósok 10 évet, hogy lecseréljék ha le akarják. Ez a derült égből madárszarként kitiltás elég erős, főleg itt a balkánon.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #60669 üzenetére
éppen emiatt reménykedem is benne meg nem is hogy ez lesz. Konkrétan mindenki is eladná az autoját, vagy azt mondanák hogy kivétel az aki átutazik vagy itt lakik Aztán ezen kívül más ember nincs is kb. Kinézek az ablakon és látok 8 autot ebből 3 ebbe a kategóriába esik. Tegnap álltam a 4-6 vonalánál és ment pár régebbi, szerintem injektort sosem tisztított, vagy hibás légtümegmérős benzines, és éreztem ahogy karcolja a hörgőimet a kipufogófüstje. Iszonyat büdös. Ehhez képest a kormozó dízel hegyilevegő.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz whitezo88 #60673 üzenetére
Sokkal többet érnének el azzal ha azt mondanák, hogy a körúton belülre csak az mehet, aki ott lakik, vagy aktuális legmagasabb -1 az euro "értéke". Pl a belvárosi kerületekbe, erzsébetváros, az mehet be aki ott lakik, vagy rokonhoz max. (Beléptetőkapuval mondjuk az utcában). De persze boldog boldogtalan oda jár megmutatni a sportos 318i-t, mélynyomóval.
Meg a P+R hiánya is fájó. De ez megmutatkozik Békásmegyeren, ahol bejönnek a megállóig autokával, lerakják és HÉV-eznek befele.
Rengeteg módon lehetne szépíteni a várost ha a rossz levegőre panaszkodnak. Az tény, hogy itt az üllőin is pusztulat mennyi por és füst van. Tegnap töröltem le a fehér asztalt, már szürke. A metrópótló millio km-es BKV buszok persze hegyilevegőt eregetnek.
Jó az ambíció és az elképzelés, csak a megvalósítás lesz szar.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz whitezo88 #60677 üzenetére
Ha lenne 1m-ért elektromos seggrakéta vagy plugin hybrid, azt venne mindenki városba. Én is megtenném, hogy kimegyek a M0-son kívülre, és bejárok egy elektromossal dolgozni. Az E39 meg maradna továbbra is utazónak. Csak mivel belvároshoz közel vagyok, annyi idő eljutni tömegközzel a munkahelyem, mint a balatonra.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Anaren91 #60688 üzenetére
Az EGR jo dolog lenne ha nem taknyolna tele a motort, pl a reszecskeszuro utan lenne visszavezetve. Oseimnek volt valami turbo baja meg turbo csove szetszakadt. Na akkor csappantyu es egr ki lett kotve. F10 25d-ben 2 evente szivosor tisztitas pedig az palyan volt hasznalva. 1.3 cdti opelben evente kellett takaritani, 2 evente cserelni.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #60690 üzenetére
Az F10 az akkor lett gaz amikor visszahivtak uj chipert. Jott a dizelbotrany es visszahivtak oket hogy kapjanak egy agresszivebb EGR profilt. Utana nagyon taknyolta.
A 1.3 cdti meg igazi varosi versenygep volt. Szoval nem csoda hogy tele lett. Utana gazos szivobenzin valtotta.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Puma K #60714 üzenetére
En az E39 mellett azert teszem le a voksom mert beleulok es egyszeruen rohadt kenyelmes es jo vezetni. Igaz jobban orulnek egy 6os vagy 8as valtonak de az 5 is oke. Beleulsz, 140, tempomat balatonig es nem rohad ki a segged mint masban. Vezettem 280 lovas 25d f10et, az nem jott be annyira kenyelemre. Tul steril. Slk200, az meg tul merev (hisz coupe). Akkor 650i, az megint mas dimenzio, ott esznel kell lenni. Na de E39-ben nem erzem ezeket. Nem keresem benne a vezetesi elmenyt, mert arra ott az mx4 vagy a nagyobb sor6. E39 nehez auto, nagy nyomatekkal/loerovel talan adhat elmenyt. De nem arra valo.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Puma K #60723 üzenetére
Az E60-at veszi mar az a "reteg" aki beul, padlozza, tori, 18-19es felnit ala teszi linglongal, majd eladja 2 millaert hogy "hajjon meg a lovam ha baja van". Szerencsere az E39 nem celpont annyira, mint a 60. De persze a 535d-t veszik, fustol mert halott a turbo de fosnak ra. Es tele a piac ezekkel.
Belul tenyleg mas. Ujabbnak hat, de tudod hogy netto szar valami benne. Venne az ember azt is mert szep az E60, de nem veletlen latni oly keveset belole a palyan.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Szívósor tisztítás milyen árban van 6 hengeres dízelnél? mind azt, mint a szelepeket kéne diózni valószínűleg.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Papa-Het #60748 üzenetére
Aha. De az e39ben alapbol nem szabad keresni a mely hangtartomanyt. Szoval egy pimpelt rendszer kell bele. Amugy teljesen oke. Sot, ha a fej elolapja le van veve akkor le lehet hajtani a gyari "fedelet". Igy kutyanak nem tunik frl hogy nem gyari
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Papa-Het #60754 üzenetére
1 DIN-es és igen, abba megy a sima fejegység. Le lehet tőle hajtani a fedelét ls kazettás volt. Pontosan nem tudom mi van benne de majd kell még kicsit állítani, ebben sincs mély. Hátul blaupunkt, elöl szerintem gyári mind.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Papa-Het #60757 üzenetére
Alul 1 kicsit kilóg, de ha leveszed az előlapot, akkor simán 1 kicsi sík marad a helyén.
Ez itt az. Más a kábelezése a gyárinak, ezért kell ez az átalakító.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz bandi0000 #60759 üzenetére
Az a bizonyos 20d e90 177 lovasától kezdve az f10 525d-ig van mindenben. Egyik bimmergarázsos videóban elmondják, miért történik ez a probléma. Egyébként a bmw dízel motorjaira sokáig nem volt jellemző ilyesmi. Nem is mechanikai probléma van velük, tehát nem törik, nem megy szét a blokk. Simán ami körbe van.
A 2ezres blokk került sokmindenbe. Újabban a 18d-től kezdve a 25d-ig. 30d és 35d kapta a 3zerest. a 16d és talán már a 18d is újabban 3 hengeres lett. A 18d nem biztos, de a 16d igen.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
-
tasiadam
veterán
válasz szabi325 #60856 üzenetére
Szerintem speedzones video volt, dubajban. Allnak a 440 vagy 340i mellett es mondjak hogy ez a motor es auto mar csak azert fele annyi fenntartani, mert nincs ott az M betu a neveben. Aztan az a teny, hogy makd ugyan olyan erosek, kb ertelmetlenne teszi az M letezeset. M235i vagy melyik volt ami hasonlo cipoben jart. Chippel meg erosebb is volt mint az M2, fele annyiert
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #60959 üzenetére
Muszakilag mennyiben mas mint egy vele egykoru 3mas? Az elso 1esrol tudom hogy futomuve kb detto ugyan az volt mint az e90nek
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz ittakary #60974 üzenetére
Ez most olyan mint ami a képen van pl. 500 volt, anyáméktól vettem. Váltó új, turbo új, injektorok felújítva, olajcsere csak castrol, kis és nagynyomású 2 éve cserélve, fékek jók, hátul pl új, elöl a betét is új. Ki lett lakatolva 2 éve. Olyan apróságok vannak, hogy az ülésnek látszik a 330e km, 1-1 kis rugó ki van törve, ezért nem nyit a gomb. Nem lenne sok energia megcsinálni. Megvettem 500ért, ráköltök nagyon max 200-at, és van egy X év távra egy jó autóm, mert évi 5e km-t se igen fogok belerakni. Gumi hamarabb keményedik meg, mint kopik le. 25-30 évesen ez már nem lesz napi használatos autó, hiába a kevés km.
Klímagombok kicserélve.
Hibalista:
-530d program a váltón (Cserébe alig eszik, városban 7 alatt is tartható)
-4 (új) téligumi
-első 2 űlés állaponta kérdéses, de 1 huzattal jó. 1 bőr űlésszett 25e ft, huzat 15.
-klímavezérlőt meg kell nézni, ventilátor nem forog
-csomagtartó nyitó gomb rugó törött, vagy cserélem az egészet a picsbe. 10e+posta
-Jobb hátulsó zár nem nyílik központira, meg kéne bontani az ajtót és megcsinálni. ez sem nagy tétel, csak sok idő.
És mivel tavasszal hozom el, addig én csak csinálom.
-Klímagombokat cseréltem
-űléshez bowden rendelve, a héten megjön, ezért nem kéne új szett
-Váltóprogit nem íratom át
-Gumi csak jövőre érint. Kő kemény a blizzak ML25 rajta
-Klímavezérlő folyamatban, azt nem én intéztem
-Csomagtartó nyitót veszek 1 újat, nem drága[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #60978 üzenetére
Eleinte nekem sem tetszett, most is csak hozzaszoktam :D utazo autonoa jo, es ez volt a lenyeg meg a belso kenyelem.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #60998 üzenetére
Én 60kg-val költöztem pestre, 2 éve 95 voltam, most 80 és 85között mozgom. 78 voltam és szinte zsir nélkül, amikor egyedül laktam és edzettem Azért a asszony főztje is betesz a dolognak
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #61015 üzenetére
itt fognak, meg ideig óráig külföldön is. De mire lesz euro7, afölött a 8 már értelmetlen lesz ha minden is elektromossá válik. Ha meg a városokból kitiltják, akkor jönnek ide. BP-n kitoltják, majd kimennek vele külső városrészekbe, meg utazó autónak. Majd megy romániába, onnan ukrajna, onnan afrika. Szokásos
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #61065 üzenetére
Netom, de meg a 520d ulese is szebb szamomra
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #61094 üzenetére
Megoldotta es vett egy superB kombit. 190 lo 4 henger. Az f10 meg 205 volt vagy 208(?) amellett a teny mellett most elmegyunk hogy csak 260 lora volt huzva a valto vedelme miatt
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó