-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz bododani #67926 üzenetére
nekem sem gyári, de pl villamosságis sógor azt mondta, hogy amire nekem kell, vagy átlag halandónak, egy félszar kis csipogót ha az ember berak, már sokkal jobb lesz a hang, nem kell láda, így is le tudná rázni a 2x18cm a rendszámtáblát, ha akrná. A 24-es az SLK-ban plk undorító módon rázta, igaz annak már kellett erősítő, de fölöslegesen sok és nagy volt bele. Viszont van aki csak a gyárit pimpeli fel és sokkalta jobb lesz minden hangszínen
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #67931 üzenetére
Aki egyébként veszi ezeket, nem ezt csinálja?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68091 üzenetére
vicces a cikkben az EQS reklám
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68096 üzenetére
Gyárilag M a futúmű, vagy csak aláraktak egy ültetétst? Mert pl a mezei e39 alá is megy a Bilstein b12, ami egy b8+rugó, amitől alacsonyabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68098 üzenetére
Nemtom az M-es futúmű árát fenntartásra való tekintettel, a simánál tudom, ami nem v8, hogy a bilstein kb 40, a sachs kb 50e ft per darab. Csak ha BP-i úton akarod használni, akkor milyen, mennyire bírja, stb.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Chris0321 #68100 üzenetére
Nem tudom, hogy az M lengőkarom azonosak-e a simával, ha igen, akkor "olcsón" megúszható, pl, ha az is cserés, akkor az autó árának a fele egy potens futómű alá. Gondolok arra, hogy nem ridex, hanem lemförder menne alá, vagy gyári.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz Chris0321 #68123 üzenetére
Pedig a fél vesém odaadnám egy fasza bőr bélért. Az az egyik közeli tervem, hogy szerzek egy bőr belsőt, megcsináltatom és hozzáfújatok pár dolgot. Bár a sötét fahéj szín asszem, enmtom h mennyire mennen a kékhez. Viszont kék-bézs az volt.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68161 üzenetére
inkább SMG, mint GM
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68165 üzenetére
De merciben is láttam már BMW SMG-t.
mondjuk az érdekelne, hogy ha van 256d1 e60ban ZF 6hp váltóval, és van az e39ben is 256d1 gm 5l40-el, miért nem lehet e39ben alá tenni a 6hp-t. Át kéne kábelezni mindent is? Gondolom a vezérlő annyira más.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #68237 üzenetére
csere? megint megnézik messziről?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Bérelnétek g80 m3-mat 1-2-3 napra? Előfeltétel 1m kaució, 28 éves kor és 8 éves jogsi. A 28 éves kor áprilisban megvan. 2 napra tervezem
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68357 üzenetére
Rohadt jól néz ki, de a facelift pilácsok a pre-facelift autón...
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68359 üzenetére
A pre facelift e39 meg klasszikus kulseju, mint az e38, e34, a facelift pedig egy sokkal modernebb kulsot ad neki.
Ha van az embernek egy facelift, legyen az, ha pre, legyen pre. De ne keverjuk. Attol meg rendesen hulyet kapok, amikor a 25TDS-en M kit virit. Koze sincs hozzaGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68364 üzenetére
Kormányváltót úgy csinálta meg az emberke, hogy a 2 kábelt behúzta a karokról a karba, szóval ez utólagos, a kormány pedig e46 smg kormányváltóval van, azelött pedig merci kormányváltót rakott rá az 1 indjtós kormányra. Nem akarok belegondolni, hogy mennyi pénz ölt bele, hogy egy leharcolt 35i-ből 40i lett és full alcantara, meg felújított motor, stb
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68373 üzenetére
"az m54b30 volt e60-okban is, abból az automata váltót át lehetne tenni e39-be?"
Megcáfolnak ha nem így van, de elméletileg azért nem lehet csak úgy átdobálni, mert teljesen máshogy van a 2 autó vezérlője. Ugyan ez a kérdésem pl nekem a 256d1 163 lovas e60 esetében, mert ott is 6HP van, ami jobb, mint az 5ös gm/zf. De más a váltó és a motor közötti kommunikáció.
Olyasmit mesélt az egyik fószer, aki diagolta az autóm, hogy az e39 esetében minden az óracsoportba(???) van kötve, azon keresztül megy a comm. E60 esetében ez szöges ellentéte.
Persze megoldható, ha 39be e60 óracsoportot akarszGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68379 üzenetére
visszaváltasz kézzel automatán is, csak aztán felfele ne felejts el
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Állt ma ház elött egy i3, beindult a töltő motorja, ahhoz képest egy gold 1 dízelnek szebb hangja van.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68393 üzenetére
De ez rettenetes volt. Meg egy 1 hengeres 350es DRZ alapjarata is szebb ennel. Valszeg bajos volt a szerkezet
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
M57 motoron tenyleg nem lehet injektor kiszereles nelkul szelepdekni tomotest cserelni?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Tsebacsi #68901 üzenetére
A tuningboxal nem az a baj, hogy minden autóra ráhúzza ugyan azt profilt, viszont azt feltételezi, hogy minden motor új állapotú és tiszta? Egyébként én is agyalok ilyesmin, csak 2 közül tudnék választani, hogy a 163 (25d) ló maradjon, de a fogyasztás kisebb legyen, vagy a nyomatékot húzzák fentebb, de a fogyasztás maradjon. Ez jelenleg 8.2 autopályán, átlag 140-150-el haladva.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz rayoliviero #68913 üzenetére
BMW-be nem a gyari es a Castrol mint marka ajanlott?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #68917 üzenetére
Es ki az a retard, aki az uj autora ratesz 1 boxot es visszaviszi h csa, szar, csereld? Valszeg az a motor a box nelkul amugy is tonkremenne olyan hasznalatnal, ahogy valszeg gyilkoltak oket a chip miatt.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #68932 üzenetére
Ezek a boxok meg előre megírt szoftverek mind mind azt feltételezik, hogy a te/akárki motorja zsír új és nincs vele semmi gond. Egészen addig oké is, amíg pl abban az autóban nincs 1 szar injektor, akár dízel, akár benzin, és döglik is megfele, mert a rossz dugó kapja is a pislárást a porlasztás helyett. Azért szokás úgy, hogy átnézett, felújított mindennel piszkálni, mert akkor jó is lesz. Sógoromnak van egy 1.9 PD TDI-je, a negyedik chip lett olyan, hogy popcorn és nem halt meg a turbo fél éven belül, a többi mind retek volt. Jelenleg 250 és 300 ló között van, munkás autó, de kb 2m ft-ben van neki a művelet. Én akarok egy hengerfej cserét az e39 525d-n, Felújítottat, becsiszolva, minden sallangal együtt cserélve, erre leugattak, hogy M57 motort nem bontunk meg, max ha felrobbant. Na ugyen ezek tesznek rá scania turbot és adják el marketplacen alig használt címszóval Azért cserélném, mert kéne egy dióhéjazás és amikor megkérdeztem, hogy mennyibe kerülne, mondták, hogy annyiba kb, mint 1 hengerfej, felújítva, és olajfolyásom is van a szelepdekni alól, ami csak injektor kioperálással tud megtörténni. Akkor meg már mindegy, ha cserélek mindent körülötte, ha le kell bontani.
Turbot is cserélnék, vagy egy hybridet rá, hogy hamarabb töltsön, vagy jobb csapágyast, vagy F10 leömlő + f10 turbo ráalakítva. Ezt is leugatták, hogy M57-et nem alakítunk át
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #68942 üzenetére
cries in első genes 4.4 biturbo
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen